Tavio (ps) soolioli ja möhli taas Ominpäin

Anonyymi-ap

Petosjytkyttäjä teki ominpäin päätöksiä.. #Petosjytky.

63

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanlainen homokammoinen jeesustelija kuin sinä ap ja esim. palvomasi Soini mutta... On se Orpo typerä ihminen möläyttäessään kameroiden edessä kuinka persujen ulostuloille on rajansa. Kohuja niistä tehdessä valtamedian toimittajat hallituskriisin aiheuttamiseksi. Jotka niistä persujen "ulostuloista" tulevat jatkossakin tekemään kohu uutisointeja Orpon möläyttäessä että niille on rajansa. Vaikka ainoa hallituspuolue joka hallituskriisejä on aikaiseksi saanut ja joka niitä tulee jatkossakin tekemään on RKP ei PS.

      • Anonyymi

        Orpo Tunnin junasta : "Ei kannata uskoa kepulaisia" 😂


      • Anonyymi

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila, 

        ...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä


      • Anonyymi

        RKP koko ajan tekee samaa kuin PS ja Orpo itsekkin. Heittelee median levitettäväksi viestejä omille kannattajille joita ne mediat kutsuu kohuiksi. Joista yksikään ei vaaranna hallituksen olemassa oloa päinvastoin. Noloin oli Henriksson joka itki toimittajalle kuinka hallituspuolueiden ei tulisi käydä keskusteluja median kautta. Asiayhteydessä missä itse itkeä nillitti toimittajalle sen sijaan että olisi esittänyt asiansa hallituspuolueille joita maalitti median kautta omien kannattajien rauhoittamiseksi.


      • Anonyymi

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3f602188-59f4-4f46-99be-adeadd3f3e36

        Yksi tuoreimmista valtamedian kohuotsikoista joista se syyttää persuja kuinka ne kohuotsikot sataa persujen laariin niitä tehtaillessa yksinomaan valtam edia itse. Poislukien Peltokankaan provo mihin samainen valtamedia tarttui. Joka jatkaa kohuotsikoiden tehtailua persuista niiden kannatuksen alas saamiseksi. Vaikka tietävät kuinka siinä käy päinvastoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila, 

        ...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä

        Sun harhaluulo on että olen joku persuista poistettu.. usko jo että en ole ikinä ollut MINKÄÄN puolueen jäsen. Olen äänestänyt PS jo 90 luvulta asti, mut nyt se on Loppu ! Purra petti ja valehteli. Siinä syy. Ja persuja saa arvostella ei kuulu sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila, 

        ...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä

        Äärioikeisto on tervetullut persuihin, ei pois ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun harhaluulo on että olen joku persuista poistettu.. usko jo että en ole ikinä ollut MINKÄÄN puolueen jäsen. Olen äänestänyt PS jo 90 luvulta asti, mut nyt se on Loppu ! Purra petti ja valehteli. Siinä syy. Ja persuja saa arvostella ei kuulu sulle.

        Sinä ap itkit vaalien alla vuoron perään kuinka ps myy nahkansa hillotolpista ja kuinka ps yhteistyökyvyttömänä pakenee hallitusvastuita oppositioon. Sinun syyttäessä Purraa Orpon leikkauksista (joita olet vuosia vailla ollut ja joihin kiristyksiä vailla olet) ennen kuin Orpo ennätti edes aloittamaan hall.neuvotteluita persujen kanssa. Sinun vaatiessa päivittäin oikeistohallitusta nurin persuineen sinun itkiessä sen jälkeen persujen perään koska ne ovat oppositossa hallituksen sijaan josta sinä niitä ulos vaadit päivittäin. Hällä väliä siitä, ette ne ajaa hallituksessa tasan tarkkaan politiikkaa mitä sinä itsekkin ajat ja kannatat. Erona vain se, ettei ne julista rotuoppia teidän äälioikeistolaisten tavalla miksi te persuista pihalle lensitte. Lopputuloksella missä sinä ap olet siitä asti persuja vainonnut ja maalittanut suomi24 palstoilla 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.


      • Anonyymi

        Tavio on ryhdikäs mies , eikä mikään transu!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavio on ryhdikäs mies , eikä mikään transu!!

        Julkisivuaan vain pitää yllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ap itkit vaalien alla vuoron perään kuinka ps myy nahkansa hillotolpista ja kuinka ps yhteistyökyvyttömänä pakenee hallitusvastuita oppositioon. Sinun syyttäessä Purraa Orpon leikkauksista (joita olet vuosia vailla ollut ja joihin kiristyksiä vailla olet) ennen kuin Orpo ennätti edes aloittamaan hall.neuvotteluita persujen kanssa. Sinun vaatiessa päivittäin oikeistohallitusta nurin persuineen sinun itkiessä sen jälkeen persujen perään koska ne ovat oppositossa hallituksen sijaan josta sinä niitä ulos vaadit päivittäin. Hällä väliä siitä, ette ne ajaa hallituksessa tasan tarkkaan politiikkaa mitä sinä itsekkin ajat ja kannatat. Erona vain se, ettei ne julista rotuoppia teidän äälioikeistolaisten tavalla miksi te persuista pihalle lensitte. Lopputuloksella missä sinä ap olet siitä asti persuja vainonnut ja maalittanut suomi24 palstoilla 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.

        Petosjytky ON petosjytky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila, 

        ...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä

        Taitaa olla ihan yleinen "ilmiö" tämä harhaluuloisuushäiriö ja ihan joka taholla. Kyseessä älytön typerä kateus, ilkeys ja pelkkä kiusanteko. Mitään en ole koskaan varastanut tai ilkivaltaa tehnyt. Varashälytin on alkanut soittaa Tampereen Hämeenkadun PRISMASSA jos sinne joskus poikkeaa. Vartia sanoi sen johtuvan 'metallista tai sirukorteista"? Aloin käyttää korukelloa joka on ostettu joskus sukulaisen häihin. Siinä dublee ranneke. Sen vanha takuulappu löytyy. Ei ole ainakaan varastettu. Samalla edulliset kana grillituotteet katosivat. Enpä sillä pitäkää rasvaiset kanankoipenne...antakaa mahamuuttajalle....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila, 

        ...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä

        petosjytky on petosjytky.


    • Anonyymi

      ap. onko lapsi keksinyt uuden sanan jota koko ajan jankuttaa reppana.

    • Anonyymi

      Nyt tulee epäluottamusäänestys ja hallitus kaatuu. Kansa kiittää!

      • Anonyymi

        ota kremlin trolli banaani ja rauhotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ota kremlin trolli banaani ja rauhotu.

        Jaa agentti-tynkkynen, venäjän agentti...


      • Anonyymi

        Hallitus sais todellakin kaatua.


    • Anonyymi

      Ei mikään ihme. Tyhmän ja yksinkertaisen oloinen on hän.

      • Anonyymi

        "Kristillisdemokraattien eduskuntaryhmän puheenjohtaja Päivi Räsänen sitä vastoin kehui Tavion linjausta"


        Toinen yksinkertainen tukee toista.

        Miten näin sivistynyt ja hyvin koulutettu kansa voi edelleen tuottaa tällaista. Meitä edustaa maailmalla ulkomaankauppaministerinä omia äärikristillisiä ideologioitaan päätyönään henkilö, joka ei aikaiseksi mitään saa. Suomi on talousahdingossa ja tällainen ministeri vie meitä maailmalle.

        Eikö hän voisi lopettaa. Olemme sivistysvaltio.


    • Anonyymi

      Hienoa Tavio. Sulka hattuun. Ei laitet Suomalaisten veronmaksajien rahoja Ukrainaan. SDP ryöstää eläkeläiset ja opiskelijat.

      • Anonyymi

        Orpon hallitus on parasta aikaa ryöstöretkellä, kohteena eläkelläiset, opiskelijat, työttömät ja duunarit.


    • Anonyymi

      Miten niin möhli?
      Kaikkia saatana tarvitse tukea. Tuppurainen vetää sateenkaaripuku päällä linnanjuhliin '.Voi nyt elämän kevät.(itse lepakoitellut lesbo edustajaa.) Suomalaiset on heteroita 96 %

      Ukrainalla ei ole mitään homo/lesbokorttia.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa, heteroja on n. 80-90% väestöstä, ellei jopa vielä vähemmän.


      • Anonyymi

        Kalahtiko kalikka kaapissa olevaan 10-20 prosenttiseen nilkkaasi vai miksi älähdit?


      • Anonyymi

        Näkyy kalahtaneen.


      • Anonyymi

        Näkyy kalahtaneen tosi pahasti, eli ko. urvelolle ihan normaali reaktio.


      • Anonyymi

        Tupprainen syytää sanoja suustaan 800 sanaa minuutissa sama kuin konekiväärin tulinopeus,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupprainen syytää sanoja suustaan 800 sanaa minuutissa sama kuin konekiväärin tulinopeus,,

        Persut ruiskuttavat sanoja suustaan, pelkkää lietettä lentää.


      • Anonyymi

        Tottakai möhli. Kreml kiitti jo. Ajaudumme Venäläisten leiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai möhli. Kreml kiitti jo. Ajaudumme Venäläisten leiriin.

        Tavio nyt vaan siirtyy uusiin tehtäviin ja ministeriksi valitaan henkilö, joka alkaa edistämään Suomen vientiä. Se on ulkomaankauppaministerin tehtävä, ei jeezustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ruiskuttavat sanoja suustaan, pelkkää lietettä lentää.

        lietettä pyhäjoessa rittää,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavio nyt vaan siirtyy uusiin tehtäviin ja ministeriksi valitaan henkilö, joka alkaa edistämään Suomen vientiä. Se on ulkomaankauppaministerin tehtävä, ei jeezustelu.

        samanlainen jeesustelija homojen kivittäjä kuin soini ja sinä itse ap.


      • Anonyymi

        Älä nilkuta enään, tuo on jo puhdasta filmaamista.


      • Anonyymi

        No nilkuta sitten kun ei pääsi muuhun enään taivu.

        Eikö ole mahtia löytynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nilkuta sitten kun ei pääsi muuhun enään taivu.

        Eikö ole mahtia löytynyt?

        Eikö ole mielenkiintoista ap kuinka kaikki viestisi kaikilla s24 palstoilla joissa vttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse, säilyy sensuuriltasi? Kaikkien viestien kadotessa joissa se todetaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole mielenkiintoista ap kuinka kaikki viestisi kaikilla s24 palstoilla joissa vttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse, säilyy sensuuriltasi? Kaikkien viestien kadotessa joissa se todetaan..

        Olet vuosia jankannut tuota samaa mantraasi, ketään ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Kepua pahempaa ei löydy!!!

    • Anonyymi

      Ankara homouden vastustaminen kertoo vain omasta kaappihomoudesta. Ihan peruspsykologiaa.

      • Anonyymi

        Kärsämäessä kuntapolitiikan päätehtävänä on ja ollut aina "Homouden vastustaminen; on aivan sama miten viisas on yläpää sillä ei ole merkitystä vaan sillä, että jos ei ole aviossa ja jos on parran sänkeä leuassa niin hänen on parasta nostaa kytkintä, hänelle ei tarjota työtä eikä hänelle puhuta, mutta selän takana sitäkin enemmän,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärsämäessä kuntapolitiikan päätehtävänä on ja ollut aina "Homouden vastustaminen; on aivan sama miten viisas on yläpää sillä ei ole merkitystä vaan sillä, että jos ei ole aviossa ja jos on parran sänkeä leuassa niin hänen on parasta nostaa kytkintä, hänelle ei tarjota työtä eikä hänelle puhuta, mutta selän takana sitäkin enemmän,,

        Pyh, persulaisuutta suurempaa syntiä ei hoitokokostajat tunne. Kertovat koko seurakunnalle kenelle ei saa päivää sanoa jne. ettei mene paikka keputaivaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyh, persulaisuutta suurempaa syntiä ei hoitokokostajat tunne. Kertovat koko seurakunnalle kenelle ei saa päivää sanoa jne. ettei mene paikka keputaivaassa.

        noloimmat jää siitä kiinni .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noloimmat jää siitä kiinni .

        no mitä niille "noloimmille sitten onko niillä paikkaa enää Kmäessä, minä ulkopuolinen persu 13 vuotta olin töissä ja asioin työasiani vapaasti, ehkä se etten ole Kärsämäkinen auttoi, mutta alussa kyllä tekivät käännytystyötä ja pitivät yksityisiä "puhutteluita, mutta kun olen "tyhmä kuten "selekinen todisti niin en ymmärtänyt mistä on kysymys, oli minulla kokemusta Kestilän vastaavista, kun siellä olin ja kun yks tyttö ihstu minuun niin me jo jonkun aikaa seurustelimme, mutta sitten tuli tytön isä ja sanoi, etten kelpaa kun en ole Lestadiolainen mut sain minä Oulun metsäkeskuksen työni hoitaa,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no mitä niille "noloimmille sitten onko niillä paikkaa enää Kmäessä, minä ulkopuolinen persu 13 vuotta olin töissä ja asioin työasiani vapaasti, ehkä se etten ole Kärsämäkinen auttoi, mutta alussa kyllä tekivät käännytystyötä ja pitivät yksityisiä "puhutteluita, mutta kun olen "tyhmä kuten "selekinen todisti niin en ymmärtänyt mistä on kysymys, oli minulla kokemusta Kestilän vastaavista, kun siellä olin ja kun yks tyttö ihstu minuun niin me jo jonkun aikaa seurustelimme, mutta sitten tuli tytön isä ja sanoi, etten kelpaa kun en ole Lestadiolainen mut sain minä Oulun metsäkeskuksen työni hoitaa,,

        ,, seoli sitä aikaa kun keskikalja vapautui Alkosta Baareihin, niin Isäntien tapaaminen helpottui, kun he navetoinnin jälkeen istuivat siellä ja sain nimen sopimukseen ilman, että ajan heidän tilalleen, ei nyt kaikki isännät sentään, mutta niitten joita en siellä tavanut osasivat tien neuvoa,,


      • Anonyymi

        Siis ketä häiritään? Itse olet ainoa joka valittaa jostain "moden suorittamasta häirinnästä".


      • Anonyymi

        Siis milloin kirjoitin sen "... eikä mikään mahti sitä tule estämään.", tai miten se nyt menikään? En enään muista, siitä kun on jo vuosia, mutta silti jankutat siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ketä häiritään? Itse olet ainoa joka valittaa jostain "moden suorittamasta häirinnästä".

        ,, kuutten tak, tein avauksen "elokapinalliset iski Suomen parlamenttiin", mode poisti sen oitis, herää kysymys kenen joukoissa S24 Mode seisoo, vai seisooko sillä mikään,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, kuutten tak, tein avauksen "elokapinalliset iski Suomen parlamenttiin", mode poisti sen oitis, herää kysymys kenen joukoissa S24 Mode seisoo, vai seisooko sillä mikään,,

        Hommaa sinäkin luotsinpesti itsellesi pyhäjärven häirikön tavalla niin pääset rikkomaan sääntöjä ilman että kukaan voi sille mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hommaa sinäkin luotsinpesti itsellesi pyhäjärven häirikön tavalla niin pääset rikkomaan sääntöjä ilman että kukaan voi sille mitään.

        kiitos kannatuksestasi, mutta pitäydyn elämään ansaitulla työeläkkeelläni,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos kannatuksestasi, mutta pitäydyn elämään ansaitulla työeläkkeelläni,,

        Nykyiset ja tulevat duunarit maksavat eläkkeesi, et ole ansainnut sitä itse.

        Harrasta sitten luotsaamista, näyt kerran tykkäävän pätemisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos kannatuksestasi, mutta pitäydyn elämään ansaitulla työeläkkeelläni,,

        Miten luetun ymmärtäminen voi olla noin vaikeaa? Sinun itkiessä kuinka avauksesi poistetaan mitä ei tapahdu kun hommaat luotsinpestin. Ei edes silloin, kun kirjoitat sääntöjen vastaisia avauksia kuten pyhäjärven häirikköluotsi tekee ilman että esim kärsämäen luotsi voi sille mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten luetun ymmärtäminen voi olla noin vaikeaa? Sinun itkiessä kuinka avauksesi poistetaan mitä ei tapahdu kun hommaat luotsinpestin. Ei edes silloin, kun kirjoitat sääntöjen vastaisia avauksia kuten pyhäjärven häirikköluotsi tekee ilman että esim kärsämäen luotsi voi sille mitään.

        Onko, joka paikkakunnalla muka oma luotsi? Aika kallista hommaa, varsinkin jos jonkun paikkakunnan palstalle kirjoitetaan kerran vuodessa yksi tai kaksi aloitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyiset ja tulevat duunarit maksavat eläkkeesi, et ole ansainnut sitä itse.

        Harrasta sitten luotsaamista, näyt kerran tykkäävän pätemisestä.

        jaa no sepä mukavaa,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyiset ja tulevat duunarit maksavat eläkkeesi, et ole ansainnut sitä itse.

        Harrasta sitten luotsaamista, näyt kerran tykkäävän pätemisestä.

        noh, kuka se hullun elättää, skenaariosi mukaan toiset hullut,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noh, kuka se hullun elättää, skenaariosi mukaan toiset hullut,,

        Ei se mikään minun skenaario ole, se vain käytännössä menee niin.


    • Anonyymi

      Miten on mahdollista että Suomenkansalta on jäänyt "aloitajan kaltainen nero"
      huomiotta viime eduskuntavaaleissa.Kyllä Suomenkansa olis tarvinnut juuri aloittajan kaltaista ministeriä.Puoluejäseneksi kyllä vaaditaan sitä 100€/liitymismaksua ja omaksua puoluekannan.

      • Anonyymi

        Jospa he ovat odottaneet sinun ottavan homman haltuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa he ovat odottaneet sinun ottavan homman haltuun.

        Kohiseeko koski ap?


      • Anonyymi

        entäpäs jos eroaa pitäkö se Satonen maksaa korkojen kanssa takasin,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohiseeko koski ap?

        Täällä soi poppi, kahvinkeitin tosin porisee taustalla. Mitäs siellä kuuluu, siis muuta kuin kosken kohinaa?


    • Anonyymi

      Hyvis linjalla varastaa Kärsämäki tiedot
      Jytky sanalla Kuitit Hilkka pakko vastaa.
      Kärsämäki talous jytky Hilkka pakko vastaa Tyttärensä takia.

      Puomi nurkka tietoinen vaihto.
      Lähikauppa S Market ,Tenhunen.
      Pahin synti Kärsämäki pitkään asuneet on nämä kulkee Jehova tiedossa matkat , retket ihmisyys tasoa 1900 luku.
      Tätä pappi tekee suunnistus näytöt kirkossa, kirkossa edessä.
      Vajoaa sanalla.
      Turku, matka Jehova, itsemurhan tunne tilan kulkijoiden kanssa.
      Nämä ovat syyllisiä talous petos kuiteihin.
      Taas on poliisin linkki auki.

      • Anonyymi

        Mitä häh! Osuitko kerrankin oikeaan kohteeseen tuon lässytyksesi kanssa? Noin se sokea kanakin löytää trollin. :D


    Ketjusta on poistettu 94 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe