Julkinen paikkansapitämätön vähättelevä palaute

Anonyymi-ap

"Kunnianloukkaukseen syyllistyy Suomen rikoslain mukaan se, joka "esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa" tai muuten halventaa toista."

Sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Pitkä on sinullamatka kehittyä palautteenannossa.

10

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tökeryys kun on persoonallisuuden piirteissä hallitsevana, tulee möläyteltyä julkisesti? Vai lainehtiiko valta pipossa?

    • Anonyymi

      Persuista ei sisäsiistejä saa tekemälläkään.

    • Anonyymi

      Enemmän tehdään varmaan huumausainerikoksia , kuultu on. Huumepäissään sitten loukataan kunniaa ja rettelöidöän. Luulisi hävetyävän. Mutta suomen poliisi, keskusrikospoliisi näitä huumausainerikosasioita selvittelee ja Häkki aika helposti voi heilahtaa.

    • Anonyymi

      Ei ole kyse huumeista vaan älymystön edustajasta, jolta puuttuu käytöstapoja ja sydämen sivistystä. Ehkä tuo pipoasia osui kohdalleen?

    • Anonyymi

      On kokonaan eri asia antaa negatiivinen palaute kahdestaan kuin suurelle joukolle meilaamalle. Asia lähtee siitä leviämään ja äkkiä sanoja löytää itsensä raastuvasta. Ei siinä organisaatiokaan tule puolustamaan, jos kyse on yksilön möläytyksestä.

    • Anonyymi

      Joka leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön. Miehet vetäisevät joskus hampaat kurkkuun jos se ei se puhe lopu.

    • Anonyymi

      Työhommissakin se on se PÄIVÄÄ, HEI JA KIITOS HEI.

    • Anonyymi

      On helppo käsittää väärin. Ihminen on hyvin etevä siinä.

      • Anonyymi

        Tuliko huono omatunto?


    • Anonyymi

      Etkö saanut poimittua kunnon hillaqa ämpäriä, vai eikö tuotu kotiovelle asti:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe