Olen matkalla ja varasin vuokra-auton 2 viikoksi. Sain Skodan, onko malli joku Fääbiö? Ihan kamala kippo, varmaan siitä saanut ihottuman? Automerkkiä ei voi kuulemma valita. Täysvakuutus on! Mitä teen?
Kiitos! Tero
Mikä neuvoksi???
9
276
Vastaukset 9
- Anonyymi
Älä järkyty vaikka Fabiassa on kunnolliset ajo-ominaisuudet ja mukavuus, siihen kyllä tottuu Toyotankin jälkeen, mutta ottaa järkytyksen takia pari päivää.
- Anonyymi
Varaudu ainakin satiaisiin, jenkemin aiheuttamaan ihottumaan ja keuhkoärsytykseen sekä liutaan sukupuolitauteja jos jenkemin sijasta ovat käyttäneet cumkemiä. Korvatulpat ja level 3 hengityssuojain mukaan.
- Anonyymi
Nuo kaikki ongelmat ovat tarttuneet sinulle jo syntymässä.
- Anonyymi
Jos on kirjallinen todiste siitä että varasit auton, ei hätää. Mitään skodaa tai muuta korviketta ei tarvitse hyväksyä.
- Anonyymi
Et ole ilmeisesti koskaan vuokrannut autoa?
- Anonyymi
Tuli vielä uus onkelma. Yritin pysäköidä Skodan ravintolan eteen mutta tultiin huitomaan ”no no no, if you keave thre allother Skodas will also”. Thanks’ tero
- Anonyymi
bomb sabotage
- Anonyymi
Teroo. Oot ihana. Jatka samaan malliin.
- Anonyymi
Tero on paras. Huoltaa ja hitsaa itse tohjolootansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812546Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422136Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.30996- 32877
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6568- 21515
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33502