Piilottaa ongelmansa hyvin. Sitä ei tiedä mitä muitakin salaisuuksia sillä on. Kannattaa varoa ja kiertää kaukaa.
Se, mies on myös kaappijuoppo
29
4588
Vastaukset
- Anonyymi
Tapana on aistia ihmisistä nämä asiat. En kaipaa varoituksia. Yleensä, jos joku on yrittänyt kusettaa yms.niin ole kyllä askeleen edellä ja leikin tietämätöntä. Hauskaa katsella miten pitkälle ovat valmiita menemään. Sitten, kun tarpeeksi olen showta katsellut, niin pistän välit poikki ja taaksepäin en katso.
- Anonyymi
Shou jatkuu,,,,,,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shou jatkuu,,,,,,,,
Shou ei saa jatkua enää, tai voi tapahtua pahoja asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shou ei saa jatkua enää, tai voi tapahtua pahoja asioita.
Nyyh.yksin et pysty taisteleen isoa porukkaa vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mulle vaikka kuinka nyyhkyttäisit, jos shou jatkuu se saa minun vointini aina vain huonommaksi! Jos se jatkuu on yhtä kuin haluatte minun voivan huonosti ja jopa kuolevan vakavaan sairauteen tai sairauskohtaukseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mulle vaikka kuinka nyyhkyttäisit, jos shou jatkuu se saa minun vointini aina vain huonommaksi! Jos se jatkuu on yhtä kuin haluatte minun voivan huonosti ja jopa kuolevan vakavaan sairauteen tai sairauskohtaukseen!
Sut on tainnut kaikki hylätä.läski
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä on tämän ison porukan iso päämäärä? Taitaa olla kymmenisen lilliputtia juoksemassa ku päättömät kanat. Sivusta
- Anonyymi
Mukavaa, ehkä alan itsekin kaappijuopoksi ja yhdessä etsitään niitä kumpi ehtii. Ei haittaa.
- Anonyymi
Olin senkin ymmärtänyt aikoja sitten!
- Anonyymi
Varmaan jokin sellainen salaisuus minkä se ei halua isänsä tai äitinsä tietävän!
- Anonyymi
Kyllä äiti poikansa tuntee, tulkoon vaan rohkeasti kaapista.
- Anonyymi
No tämän voisin kyllä hänestä uskoa. Olen itsekin epäillyt tätä hänestä. Se joku muu salaisuus on jo tiedossa.
- Anonyymi
Tämäkin massapostauksesi on kerännyt mies jo kuussataa elämänkouluöögaa, ei mennyt päiväsi hukkaan tänäänkään
- Anonyymi
Jännä että tietää että on kaappijuoppo mutta muita salaisuuksia ei tiedä.
- Anonyymi
En ihmettele. Esittää täydellistä, mutta tissuttelee kotona.
- Anonyymi
Miten sun mielestä sitten esitetään täydellistä? 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sun mielestä sitten esitetään täydellistä? 😄
Että on urheilullinen, täydelliset merkkivaatteet ja täydellinen koti ym. Kotiin kun tulee, niin jo kuuluu sihahdus, korkin napsahdus, viinipussin rapina ja klukkluk.
- Anonyymi
Kaappi tai ei. Tuntuu että osa on juoppoja vaikkei koskaan oo juonutkaan...selvää päivää nähneetkään...
- Anonyymi
Niin ja joskus juoneet on aina juoppoja ei ole mitenkään mahdollista että pystyy lopettamaan se on varma se sano asiantuntija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja joskus juoneet on aina juoppoja ei ole mitenkään mahdollista että pystyy lopettamaan se on varma se sano asiantuntija.
Alkoholismi ja juopottelu on eri asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholismi ja juopottelu on eri asioita.
Joo mutta kumpaakaan ei ole mitenkään mahdollista lopettaa asiantuntijoiden mukaan. Sitä voidaan soveltaa myös kaikkiin mahdollisiin sairauksiin. Kyllä me nyt kuitenkin vähän epäillään ja sitä rataa.
- Anonyymi
Kaappijuopoissakin on se ongelma että se näkyy kyllä päälle
- Anonyymi
Hyvä. Kiva jos kaapista löytyisi jotain näin la öisin.
- Anonyymi
Kuulkaas, kaappijuoppo jos olisi, näkyis oitis vatsassa ja varsinkin naamassa.
- Anonyymi
Niin ja oletettavasti promillemittarissa.
- Anonyymi
Mikä mies? Yksilöi missä ja kuka, ennenkuin teet aloituksen. Syyttelijöitä tässä maassa riittää. Totuudenpuhujia vähemmän.
- Anonyymi
Aivan normaalia on nykypäivänä.
- Anonyymi
Jokainen voi juoda kaapissa omat viinansa.
- Anonyymi
Mitä valitat jos viina on parempaa kuin sinä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078