Kyllä se on niin

Anonyymi-ap

etten halua edes ikäistäni uutta ystävää. En ennen projektin alkamistakaan kokenut tarvitsevani yhtäkään uutta ihmistä elämääni! Koska hoidin kauan omia lapsiani kotona koin, että se työ siellä minulle äärimmäisen tärkeässä työpaikassa vakituisena työntekijänä olisi ollut unelmien täyttymys. Siksi olen ollut sen jälkeen aika surullinen. Sen lisäksi monet rankat vuodet veivät paljon voimia ja saivat voimaan todella huonosti monella tapaa! Olen samanlainen nyt kuin nuorin lapseni, että erityispiirteisyysn on vahvin vaikuttava tekijä elämässäni. Ei ole tarvetta viettää aikaa minkään ikäisen ystävän kanssa. En ole kokenut koskaan sitä tarvetta että pitäisi jakaa aikaansa ja elämäänsä kenenkään kanssa. Sen tunnistan siitäkin, että jos hetkellisesti olin kiinnotunut jostain näkemästäni ihmisestä, se tunne loppui hyvin nopeasti ja jälkeen päin ihmettelin miksi edes kiinnontuin hänestä. Luulen että sellaisten ihmisten on vaikea ymmmärtää minun tapaani ajatella, koska kuitenkin yleisempää on se, että ihminen haluaa jakaa aikaansa toisen ihmisen kanssa! Kuuluupa kumpaan ryhmään tahansa on varmaan niin, että ihmettelee miksi joku voi ajatella niin kuin hän ajattelee. Yksin lenkkeileminenkin on aina parasta!

6

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkoa edelliseen. Siksi projektin aloittaminen kysymättä minulta mitään oli väärin ja jopa suorastaan haitallista! Koska vointi olennaisesti on ollut huonompi sen jälkeen kun projekti aloitettiin. Sen vaikutukset joak päiväiseen elämään ovat olleet kauheat, koska on tuntunut siltä ettei ole mitään paikkaa missä sitä ei pääsisi pakoon ja siltä se tuntuu niin kauan kuin sitä on!!Ei minulla ole mitään tarvetta sanoa kenellekään. että haluaisin olla ystäväsi ja näin se tulee aina olemaan! Muiden on ehkä hyvin vaikeaa ymmärtää tapaani ajatella, mutta se on täysin väärin, että minua yritetään laittaa sellaiseen muottiin johon minä en todellakaan tule koskaan sopimaan! Oma nuorempi lapseni on samanlainen kuin minä, enkä koskaan ole pakottanut häntä tutustumaan ihmisiin, koska tiedän ettei hänellä siihen ole mitään tarvetta! Isänsä ilmoitti hänet aikoinaan leirikouluun Lappiin viikon ajaksi häneltä siihen lupaa kysymättä. Poikani sanoi ettei hän sinne halua mennä ja isänsä jankkasi, että hänen täytyy mennä, koska hän on jo maksanut varausmaksun. Minä sanoin lapseni isälle ettei hän voi pakottaa erityisppiirteistä lukiolaista sinne menemään. Ja niin kävi ettei hän sinne lähtenyt! Projektissa on samoja piirteitä kuin tuossa tapauksessa, minua yritetään saada tekemään jotain sellaista mitä minä en halua ja siksi että iso määrä ihmisiä haluaa minun niin tekevän Siksi on tuntunut jo monen vuoden ajan siltä, että minun tapaani elää ei kunnioiteta ollenkaan, vaan minut yritetään saada samanlaiseksikuin iso määrä ihmisiä on! Kaikkien pitää nyt vihdoinkin ymmärtää etten ole samanlainen kuin muut, koska kuulun erityispiirteisyyteni takia sellaiseen vähemmistöön jonka tapa elää ja toimia, ei ole ns, yleisen tavan mukaista!! Se on ollut iso ongelma koko projektin ajan.

• Anonyymi

Yksin olemisessa on parasta se että saa olla rauhassa omien ajatustensa kanssa sellaselle ihmiselle se on todellinen helvetti joka ei tule toimeen itse itsensä kanssa ja silti edellyttää että muiden pitäisi tulla toimeen hänen kanssaan

https://youtu.be/lW25VozeSX4?si=tYPXK2Ip1fTDPgmo

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.

Aloitukseen sanoisin, että jos koet ”projektiksi” tällaisen, että naapurissa haukkuu koira, niin sulla ei ole kaikki ihan ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Aloitukseen sanoisin, että jos koet ”projektiksi” tällaisen, että naapurissa haukkuu koira, niin sulla ei ole kaikki ihan ok.

Siihen se on liittynyt, ainakin tuolla ulkona koiria on tarkoituksellisesti haukutettu ja nyt se on loppunut!

• Anonyymi

Juuri tuo on parasta ja se, että saa elää juuri niin kuin itse tahtoo, kukaan ei määräile minua! Eikä kukaan vaadi minulta mitään! Minä tiedän aina siitä totuuden, jos en pysty mielikuvissani olemaan samassa tilassa yhdenkään minulle tuntemattoman kanssa ja näin se on ollut aikoinaan tapahtuneesta erosta lähtien. Ei ole ketään jonka kanssa voisin mielikuvissani nähdä itseni hänen kanssaan samassa tilassa. Eikä tule koskaan olemaan!

• Anonyymi

Nice story bro!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      948
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe