Kuinka kauan vielä Puijon torni tulee olemaan pystyssä.
Kyllähän betoni rakenteillekin annetaan tekninen ikä.
Kun teknisen iän kaari on loppu niin mitä sitten. Räjäytetäänkö torni pölyksi?
Puijon tornin tulevaisuus
15
417
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi se pitäisi räjäyttää? Senhän voi jättää tyhjilleen, niin kyllä aika ja vandaalit sen hoitaa ilman kaupungille koituvia kalliita purkukustannuksia.
- Anonyymi
Liekö rakenteissa asbestia, kuten varmaan tornin rakennusaikaan on yleisesti käytetty?
- Anonyymi00020
Sen aeheuttama taati pittää sannoo silleen tietyllä tavalla: aspes. toosi.
- Anonyymi
Mitä tulee aloitukseen, niin trollit ovat vallanneet tämän keskustelupalstan jo kauan aikaa sitten. Joku tekee, tai tehtailee jokseenkin älyttömiä, tai hölmöjä aloituksia, joissa ei ole mitään päätä, eikä häntää.
- Anonyymi
Miksi Puijon tornia ei maalata sinivalkoiseksi?
- Anonyymi
Puijo
- Anonyymi00011
Up!
- Anonyymi00012
Puijo
- Anonyymi00018
Näkkyypä tämmäe aehe suava aekkaan melekosija tunnemyräköetä ku kymmenen kommenttija on pyihkästy pittiavarruuttee:D:D:D
- Anonyymi00019
Paljonko Puijon torni huojuu ja paljonko pyörivä osuus lieppaa sen seurauksena, eikö se kohta jo putoa joltain reunalta alas?
- Anonyymi00021
Sitten kun se on hapero, voi sen valaa täyteen tuoretta betonia, jolloin se sitten taas jököttää pitkän ajan.
- Anonyymi00022
Puijontorni purkuun.
- Anonyymi00023
Purettavaksi se joutaa, senhän ovat jo kaikki halukkaat nähneet.
Paikalle pitää pystyttää tosi iso maailmanpyörä, josta sitten on niin paikallisten kuin turistienkin paljon jännittävämpää katsella ympärillä avautuvia näköaloja. - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Purettavaksi se joutaa, senhän ovat jo kaikki halukkaat nähneet.
Paikalle pitää pystyttää tosi iso maailmanpyörä, josta sitten on niin paikallisten kuin turistienkin paljon jännittävämpää katsella ympärillä avautuvia näköaloja.Minun mielestäni helpompi maisemien katselu on se että kuvataan Puijolta maisemat droonista ja jokainen voi katsoa sitten maisemia netin kuvina ja videoina.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minun mielestäni helpompi maisemien katselu on se että kuvataan Puijolta maisemat droonista ja jokainen voi katsoa sitten maisemia netin kuvina ja videoina.
Voidaan myös luoda nettiin virtuaalitorni mistä saa käydä maisemia ihailemassa.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333234Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719