Ihanaa että taas saa ostaa halvalla temusta , mä rakastan temua !,.
Ihanaa että taas saa ostaa halvalla temusta , mä rakastan temua !
22
280
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta on se ihanaa ,et saa tilata, kun anttilaa ei enään ole ?
- Anonyymi
Temusta saa lähes samanlaisia kurpitsakulhoja kun (ikeasta19,90e) loppu muutamalla eurolla !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Temusta saa lähes samanlaisia kurpitsakulhoja kun (ikeasta19,90e) loppu muutamalla eurolla !
Ikean uutuuskulho myytiin loppuun hetkessä – Someraivo repesi
Ikean sesonkimallistoon kuuluva kurpitsakulho myytiin nopeasti loppuun. Tuotteen saatavuus on herättänyt närää somessa.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/e93f1228-9484-406b-9009-1f65796915e8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikean uutuuskulho myytiin loppuun hetkessä – Someraivo repesi
Ikean sesonkimallistoon kuuluva kurpitsakulho myytiin nopeasti loppuun. Tuotteen saatavuus on herättänyt närää somessa.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/e93f1228-9484-406b-9009-1f65796915e8Ahkerimpia Temun käyttäjiä ovat yli 50-vuotiaat miehet, kertoo Postnordin toukokuinen kyselytutkimus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalastusvälineet on temussa lähes ilmaisiai ! Huom kalamiehet !!
- Anonyymi
Oli halpaa tai kallista, niin miksi ostaa krääsää. Onko tuo köyhien huvia tumputtaa. Talousosaaminen tuota tasoa,niin ei tarvitse ihmetellä ulosottojen jyrkkää kasvua.
- Anonyymi
Minä ostan vain kierrätettyä. Kotini on sisustettu kierrätyskamalla ja se on hieno ja tyylikäs. Vaatreetkin ostan kirppiksiltä ja ne ovat siitä hyviä, että niistä on kaikki kemikaalit jo pesty pois. Ihhoan näitä halvan näköisiä uusia malleja muutenkin.
- Anonyymi
Kirppis on maineeltaan huokea,mutta se koukuttaa myös turhiin ostoksiin. Niin,eikä edes ole edullinen.
Näkemys tyylikkyydestä ja hienoudesta on henkilökohtainen. Kemikaalit ei noin vain poistu pesemällä. Kierrätys on hyvä, tarkoitathan ilman rahaa kierrätettävää, toimivuus on tärkein kriteeri, silmä tottuu kaikkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirppis on maineeltaan huokea,mutta se koukuttaa myös turhiin ostoksiin. Niin,eikä edes ole edullinen.
Näkemys tyylikkyydestä ja hienoudesta on henkilökohtainen. Kemikaalit ei noin vain poistu pesemällä. Kierrätys on hyvä, tarkoitathan ilman rahaa kierrätettävää, toimivuus on tärkein kriteeri, silmä tottuu kaikkeen.Jos joku hamstraa liikaa tavaraa niin vika on ostajan päässä. Kaiken maailman turhuutta ostellaan, kun se näyttää hyvältä. Näitä sitten kuskataan konttilaivoilla Suomeen ja tuhotaan ilmastoa. Vanhat tavarat jää lojumaan tai ne sysätään kierrätyskeskukseen.
Uskokaa jo, ilmastonmuutos on totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku hamstraa liikaa tavaraa niin vika on ostajan päässä. Kaiken maailman turhuutta ostellaan, kun se näyttää hyvältä. Näitä sitten kuskataan konttilaivoilla Suomeen ja tuhotaan ilmastoa. Vanhat tavarat jää lojumaan tai ne sysätään kierrätyskeskukseen.
Uskokaa jo, ilmastonmuutos on totta.Takaisin ylös
- Anonyymi
Tuotteet kasattu myrkyllisistä kemikaaleista.
- Anonyymi
TEMU RULES!!!
- Anonyymi
Moni ajattelee, että ihan sama, vaikka tavara olisikin sekundaa, kun se on niin halpaa.
Temu on monella mittarilla huono valinta kuluttajalle.
Viiskymppiset sedät tilasvat eniten temusta. Noloja setiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni ajattelee, että ihan sama, vaikka tavara olisikin sekundaa, kun se on niin halpaa.
Temu on monella mittarilla huono valinta kuluttajalle.
Viiskymppiset sedät tilasvat eniten temusta. Noloja setiä.Boomerit taas asialla pilaamassa masilmaa.
- Anonyymi
Röh, röh!
- Anonyymi
TEMU suckaa kovasti!!!
- Anonyymi
Minä ostan krääsää mielummin halvalla Temusta kun samaa tavaraa kalliilla Tokmannilta.
- Anonyymi
Jos tilaamme kaiken tavaran Temusta, meillä ei ole enää kauppoja, joihin mennä, toteaa Helsingin yliopiston tutkija Essi Pöyry.
Pöyry itse ei edes harkitsisi Temusta tilaamista. Hänen mielestään toisten valintojen tuomitseminen ei kuitenkaan yleensä auta mitään.
- Anonyymi
S-kauppa ja monet lehdet on aloittaneet kanpanjan Temua vastaan. Olisiko S-kaupan aika alentaa hintojaan? Sieltä ostetaan mistä halvalla saadaan ja Temusta loput.
- Anonyymi
Minä ostan vain Lidlistä. Olen boikotoinut S- ja K-kauppoja aina.
- Anonyymi
Ärsyttää ne mustat ostoshyllyt. Luotaantyöntäviä. Ehkä tarkoitus on poistaa asiakkaita.
- Anonyymi
Mutta vain Tampereella...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845