ja tiedät kyllä kuka...
Rakastan sinua hoo
41
392
Vastaukset
- Anonyymi
Hoo Moilanen?
- Anonyymi
Tää ei sitten ollut minulta.
- Anonyymi
Etkö sitten rakasta mua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sitten rakasta mua?
Ehkä ajattelen salaisesti, joskus vähän, joskus liikaakin.
- Anonyymi
Minä rakastan myös, jos olet hän.
Hän arvaa kuka hoo olen.- Anonyymi
Tiedän kulta tiedän... Rakastan sinua niin paljon.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apKyllä sinä ap tajuat, että tämä kaikki on täällä tuulta taivasta paskaa. Ja sinä vain jatkat sitä. Onko se sinun elämäntehtäväsi vai mikä sinua vaivaa? Mistä syystä jatkat sitä aina vaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä ap tajuat, että tämä kaikki on täällä tuulta taivasta paskaa. Ja sinä vain jatkat sitä. Onko se sinun elämäntehtäväsi vai mikä sinua vaivaa? Mistä syystä jatkat sitä aina vaan?
https://www.youtube.com/watch?v=N1zitQEEDyI
Aaahh... Kirjoita mitä haluat ja olitpa kuka tahansa ei kiinnosta... Tiedän vaan mitä tunnen häntä kohtaan ja ja ja... Hänkin pitää minusta.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaahh... Kirjoita mitä haluat ja olitpa kuka tahansa ei kiinnosta... Tiedän vaan mitä tunnen häntä kohtaan ja ja ja... Hänkin pitää minusta.
apHuh, kappalevalinta estää erehtymästä kirjoittajasta 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä ap tajuat, että tämä kaikki on täällä tuulta taivasta paskaa. Ja sinä vain jatkat sitä. Onko se sinun elämäntehtäväsi vai mikä sinua vaivaa? Mistä syystä jatkat sitä aina vaan?
Onko sinullakaan ollut koskaan hyvää tarkoitavia tai rakastavia takaa-ajatuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, kappalevalinta estää erehtymästä kirjoittajasta 😅
Kappaleen valinta oli järkky 😅😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla ikinä ollut hyviä takaa-ajatuksia kenestäkään? Ikinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinullakaan ollut koskaan hyvää tarkoitavia tai rakastavia takaa-ajatuksia?
Miksi tuollaisten ajatusten pitäisi olla TAKA-ajatuksia, eikö ne voi olla ihan ajatusksia? En ole kumpikaan noista joilta kysyit, ihan
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa! aistin mustasukkaisuutta taholtasi.
Ole huoleti ja pidä se takaraivosi avoinna hyville ja aidoille ehdotuksille, ei huonoille tuntemuksille.
Kenties näet sitten vastustamatonta imua siihen tuntemattomaan osapuoleen joka tuntee vastustamatonta imua sinua kohtaan. Mutta kaikki aikanaan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näistä sanavalinnoista aistin suurta katkeruutta.. Tai en edes aisti koska se on sun ongelma. Kasva jo sieltä muiden hiekkalaatikoilta ja ala elää omaa elämää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apMinäkin rakastan yhtä mutta et sinä varmaan mulle kirjoita. Tuo papattaja en ole minä hoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apTulipa tähän vauhdilla kommentteja.
Minä en mitään ilkeää kirjoittanut tähän.
Vain tuon Hän arvaa jne... hoo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apToivottavasti se juttu/juttunne onnistuu.
Kaikkea hyvää ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla ikinä ollut hyviä takaa-ajatuksia kenestäkään? Ikinä?
Eikun nyt huomasin että todellakin kysyit minultakin. Kyllä mulla on yleensä hyviä ajatuksia ihmisiä kohtaan, jopa 100 pettylyksen jälkeen, mutta rinnalla kulkee epäluulo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näistä sanavalinnoista aistin suurta katkeruutta.. Tai en edes aisti koska se on sun ongelma. Kasva jo sieltä muiden hiekkalaatikoilta ja ala elää omaa elämää!
Kyllä tuo on ihan aitoa huvittuneisuutta, ja tulkintasi kertoo enemmän sinusta kuin minusta. Ei ole mun genre lainkaan eikä aavistustakaan, mistä moinen rallatus on kaivettu 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apVastaan nyt tähän sinulle. Hienoa, että tiedät hänen välittävän sinusta. Ja tiedät omat tunteesi häntä kohtaan. Huippua teille. Et siis ole se jota ajattelin.
Minä tiedän, että hän ei ole ottanut yhteyttä minuun aikoihin. Eikä ole ikinä kertonut mulle oikeista tunteistaan. Hän vain pelleilee ja valehtelee.
Se tekee minut tosi surulliseksi. Omassa elämässäni on ollut liikaa surua jo kauan aikaa.
Öitä . Jotenkin miettinyt, että jos poistan suomi24palstan niin voisinko paremmin sen myötä?
🍁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan nyt tähän sinulle. Hienoa, että tiedät hänen välittävän sinusta. Ja tiedät omat tunteesi häntä kohtaan. Huippua teille. Et siis ole se jota ajattelin.
Minä tiedän, että hän ei ole ottanut yhteyttä minuun aikoihin. Eikä ole ikinä kertonut mulle oikeista tunteistaan. Hän vain pelleilee ja valehtelee.
Se tekee minut tosi surulliseksi. Omassa elämässäni on ollut liikaa surua jo kauan aikaa.
Öitä . Jotenkin miettinyt, että jos poistan suomi24palstan niin voisinko paremmin sen myötä?
🍁Vastaan itselleni ennenkuin nukahdan. Parempi tämä on niitata loppuun etten saa pahoja oloja, tunteita tai paskahalvauksia tämän kautta elämääni enempää...
🙏🏻♡ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan itselleni ennenkuin nukahdan. Parempi tämä on niitata loppuun etten saa pahoja oloja, tunteita tai paskahalvauksia tämän kautta elämääni enempää...
🙏🏻♡Nämä ei ole minulta. Voin ihan hyvin. Sattumalta vaan alamme samalla kirjaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämää?
- Anonyymi
En tiedä kuka on hoo, eikä kiinnosta tietäkään.
- Anonyymi
koska olet kateellinen käteen vetävä runkku!
- Anonyymi
Miksi sinua pitäisi kaikki täällä kaivatut kiinnostaakaan.
Joku tykkää hoosta, toinen peestä, kolmas ässästä.
Kommenttisi on oikeasti vähän tyhmiä, ei millään pahalla.
- Anonyymi
Rakkautesi on ylitsevuotavaa. Kiitos takaisin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Tämä ei ole minulta. 🤭
(rakastan toki yhtä)
- Anonyymi
Niinpä...Hoo Jii mitä sitä voi ajatella?
- Anonyymi
Ei mitään!
- Anonyymi
Hoo Koo sopisi paremmin.
Jii on jo pois pelistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoo Koo sopisi paremmin.
Jii on jo pois pelistä.Bleu?
- Anonyymi
Kamala kohtaus taas joltain kun kirjain laitettiin tänne.
Miksi joku anonyymi ei saisi rakastaa jotain hoolla alkavaa?
Olette oikeasti täsysin sekaisin osa täällä. Enkä tarkoita sua ap. - Anonyymi
Minä rakastan myös, jos olet hän.
Hän arvaa kuka hoo olen.
Tämä kommentti oli minulta, tuolla ylempänä.
Ei häneltä joka alkoi syytellä ja kiusata aloittajaa siinä. Hän tuli riehumaan siihen jostain sivusta. Hän vaan halusi varastaa koko shown pahassa olossaan ja pahoittaa aloittajan mielen.
Pyydän anteeksi hänen puolestaan ap. Rakkaudella hoo - Anonyymi
Samoin mä sua peee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903211- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834