Tavion pitää ymmärtää itse erota

Anonyymi-ap

Ja palata taksikuskiksi. Ainoa homma mnkä jollain tavalla osaa.

42

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tavio esti laitavasemmiston propagandalevityksen Ukrainaan. Zelensky myöntää vielä kunniamitalin.

      • Anonyymi

        Putin lahjoittaa Halla-aholle tästä tempusta kissan.


      • Anonyymi

        Ihan tiedoksesi vaan, että ukrainalaiset itse halusivat tasa-arvoliittoumaa. Lue oikeita uutisia niin tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tiedoksesi vaan, että ukrainalaiset itse halusivat tasa-arvoliittoumaa. Lue oikeita uutisia niin tiedät.

        On kai niitä laitavasureita Ukrainassakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kai niitä laitavasureita Ukrainassakin.

        Siellähän on kansallissosialisti presidenttinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kai niitä laitavasureita Ukrainassakin.

        Koko maailma on täynnä vasureita ja sinuahan se ahdistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän on kansallissosialisti presidenttinäkin.

        Sekö haluaa homopropagandan levittäjiä maahan?


      • Anonyymi

        Tärkein asia Suomen paremman tulevaisuuden turvaamiseksi on se, että vasemmisto ei ole hallitusvastuussa tulevina vuosikymmeninä.


    • Anonyymi

      Siihen taksiin minä en ainakaan nouse.

      • Anonyymi

        Eipä hätää, ei sinulla edes ole varaa taksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä hätää, ei sinulla edes ole varaa taksiin.

        No jopas jotakin, käytän taksi päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopas jotakin, käytän taksi päivittäin.

        Kelataksia?



    • Anonyymi

      Montako kertaa olet ollut kyydissä?

      • Anonyymi

        Ei pysy enää laskuissa.


    • Anonyymi

      Paljonko veloitat imutuksesta nykyään?

      • Anonyymi

        Ota jonotuslappu automaatista , tuonne päin --->


    • Anonyymi

      Onko Tavio syyllistynyt rikokseen, vai onko syy PS?

      • Anonyymi

        Silloin kun taksikuskeissa oli vielä paljon persuja, siis ennen kepun taksiuudistusta, takseissa oli turvallista matkustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun taksikuskeissa oli vielä paljon persuja, siis ennen kepun taksiuudistusta, takseissa oli turvallista matkustaa.

        Oliko taksiuudistus kepun kosto persuille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun taksikuskeissa oli vielä paljon persuja, siis ennen kepun taksiuudistusta, takseissa oli turvallista matkustaa.

        Niin, jos tykkäsi saada tupakanhajuisen kyydin laiskalta kaljamahalta, joka ei viitsi nousta autosta auttamaan laukkujen kanssa.


    • Anonyymi

      Mikä hiton vimma länsimaisilla ihmisillä on tunkea homoaatetta joka paikkaan? Onko se niin hienoa olla vammainen?

      • Anonyymi

        Ei sen hienompaa kuin sinun heterous.🤣🤣


    • Anonyymi

      Ei persua saa hillotolpasta irti edes juuriharjalla ja tolulla. On se siinä niin tiukasti kiinni.

      • Anonyymi

        Joo.


    • Anonyymi

      Tavion pitäisi kieltää homostelu ja poistaa homoilta ihmisoikeudet. Sallia homojen pahoinpitely ilman rangaistuksen uhkaa. Miksei ministerit toimi kuten kansa haluaa.

      • Anonyymi

        Ruutupaita joutuu silloin vasaran alle?


      • Anonyymi

        Tavallinen Suomen kansa ei kärsi homofobiasta. Kyllä kansa tietää, että jokaisen seksuaalisuus on vähän omanlaisensa. Jos kaksi miestä viihtyy keskenään, niin ei siihen ole kellään muulla mitään sanottavaa. Tämä on todellinen tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen Suomen kansa ei kärsi homofobiasta. Kyllä kansa tietää, että jokaisen seksuaalisuus on vähän omanlaisensa. Jos kaksi miestä viihtyy keskenään, niin ei siihen ole kellään muulla mitään sanottavaa. Tämä on todellinen tilanne.

        Enemmistö ei vaan toistaiseksi kehtaa mielipidettään avoimesti sanoa.
        Tuossavaiheessa kun ne sitten mielipiteensä ilmaisee voi kyyti olla yhtä kylmää kuin juutalaisillakin aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen Suomen kansa ei kärsi homofobiasta. Kyllä kansa tietää, että jokaisen seksuaalisuus on vähän omanlaisensa. Jos kaksi miestä viihtyy keskenään, niin ei siihen ole kellään muulla mitään sanottavaa. Tämä on todellinen tilanne.

        Miksi homouttaan pitää korostaa, jos se on luonnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi homouttaan pitää korostaa, jos se on luonnollista.

        Miksi heteroutta pitää korostaa kertomalla vihaavansa homoja? Jokainen eliö maailmassa on aivan yhtä luonnollinen lukuun ottamatta geenimanipulaatiolla tai vastaavalla tavalla tuotettuja.


    • Anonyymi

      Tax

    • Anonyymi

      Minkä takia tain pitää olla aina hieno limusiini mersuvolvojaguaari...eikö Corolla tai Punto tai Honda Jazz kelpaa?

    • Anonyymi

      Tavio vaikuttaa olevansa jälkeenjäänyt. Käy hitaalla.

    • Anonyymi

      Hallitus pitää kaataa ja perustaa uusi SDP:n johdolla. Tytti Tuppurainen hoitaisi tämänkin asian satakertaisesti paremmin. Ukrainalle olisi jo annettu LBGTQIA2S+ joukkojen apua, ilman näitä joukkoja ei Ukrainalla ole ikinä mahdollisuutta pärjätä. Ukrainan kansasta on arvioitu kuuluvan erilaisiin vähemmistöihin 99.5 % joten myös rintamalle täyty pystyä luomaan tasaarvoinen tila trans ja lesbo-taistelijoille. Myös väkivallaton tila sivilipalveluksen suorittaneille transhenkilöille on tarpeen.

    • Anonyymi

      Entä jos hän raiskaa taksikuskina?

      • Anonyymi

        Raiskaahan maahanmuuttajatkin!


    • Anonyymi

      Tämä vasureiden vinkuminen on ihanaa korvilleni.

    • Anonyymi

      Miksi ainoan järkevän ministerin pitäisi erota ja jättää hallitus seinähullujen käsiin?

    • Anonyymi

      Purrallekin pitää löytyä JÄMÄKYYTÄ.

    • Anonyymi

      Miksi punavihreät vihaa niin paljon ihmisiä jotka pitävät suomalaistenkin puolta

    • Anonyymi

      Mitä vielä on paras ministeri.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe