Ja palata taksikuskiksi. Ainoa homma mnkä jollain tavalla osaa.
Tavion pitää ymmärtää itse erota
42
338
Vastaukset
- Anonyymi
Tavio esti laitavasemmiston propagandalevityksen Ukrainaan. Zelensky myöntää vielä kunniamitalin.
- Anonyymi
Putin lahjoittaa Halla-aholle tästä tempusta kissan.
- Anonyymi
Ihan tiedoksesi vaan, että ukrainalaiset itse halusivat tasa-arvoliittoumaa. Lue oikeita uutisia niin tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tiedoksesi vaan, että ukrainalaiset itse halusivat tasa-arvoliittoumaa. Lue oikeita uutisia niin tiedät.
On kai niitä laitavasureita Ukrainassakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai niitä laitavasureita Ukrainassakin.
Siellähän on kansallissosialisti presidenttinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai niitä laitavasureita Ukrainassakin.
Koko maailma on täynnä vasureita ja sinuahan se ahdistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellähän on kansallissosialisti presidenttinäkin.
Sekö haluaa homopropagandan levittäjiä maahan?
- Anonyymi
Tärkein asia Suomen paremman tulevaisuuden turvaamiseksi on se, että vasemmisto ei ole hallitusvastuussa tulevina vuosikymmeninä.
- Anonyymi
Siihen taksiin minä en ainakaan nouse.
- Anonyymi
Eipä hätää, ei sinulla edes ole varaa taksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä hätää, ei sinulla edes ole varaa taksiin.
No jopas jotakin, käytän taksi päivittäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopas jotakin, käytän taksi päivittäin.
Kelataksia?
Tämä on metka biisi : Aija Puurtinen ja Rytmiraide Allstars: "Kävelyä parempi on TÄKSI".
https://www.youtube.com/watch?v=xjg8GJdvlZo
- Anonyymi
Montako kertaa olet ollut kyydissä?
- Anonyymi
Ei pysy enää laskuissa.
- Anonyymi
Paljonko veloitat imutuksesta nykyään?
- Anonyymi
Ota jonotuslappu automaatista , tuonne päin --->
- Anonyymi
Onko Tavio syyllistynyt rikokseen, vai onko syy PS?
- Anonyymi
Silloin kun taksikuskeissa oli vielä paljon persuja, siis ennen kepun taksiuudistusta, takseissa oli turvallista matkustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kun taksikuskeissa oli vielä paljon persuja, siis ennen kepun taksiuudistusta, takseissa oli turvallista matkustaa.
Oliko taksiuudistus kepun kosto persuille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kun taksikuskeissa oli vielä paljon persuja, siis ennen kepun taksiuudistusta, takseissa oli turvallista matkustaa.
Niin, jos tykkäsi saada tupakanhajuisen kyydin laiskalta kaljamahalta, joka ei viitsi nousta autosta auttamaan laukkujen kanssa.
- Anonyymi
Mikä hiton vimma länsimaisilla ihmisillä on tunkea homoaatetta joka paikkaan? Onko se niin hienoa olla vammainen?
- Anonyymi
Ei sen hienompaa kuin sinun heterous.🤣🤣
- Anonyymi
Ei persua saa hillotolpasta irti edes juuriharjalla ja tolulla. On se siinä niin tiukasti kiinni.
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Tavion pitäisi kieltää homostelu ja poistaa homoilta ihmisoikeudet. Sallia homojen pahoinpitely ilman rangaistuksen uhkaa. Miksei ministerit toimi kuten kansa haluaa.
- Anonyymi
Ruutupaita joutuu silloin vasaran alle?
- Anonyymi
Tavallinen Suomen kansa ei kärsi homofobiasta. Kyllä kansa tietää, että jokaisen seksuaalisuus on vähän omanlaisensa. Jos kaksi miestä viihtyy keskenään, niin ei siihen ole kellään muulla mitään sanottavaa. Tämä on todellinen tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen Suomen kansa ei kärsi homofobiasta. Kyllä kansa tietää, että jokaisen seksuaalisuus on vähän omanlaisensa. Jos kaksi miestä viihtyy keskenään, niin ei siihen ole kellään muulla mitään sanottavaa. Tämä on todellinen tilanne.
Enemmistö ei vaan toistaiseksi kehtaa mielipidettään avoimesti sanoa.
Tuossavaiheessa kun ne sitten mielipiteensä ilmaisee voi kyyti olla yhtä kylmää kuin juutalaisillakin aikanaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen Suomen kansa ei kärsi homofobiasta. Kyllä kansa tietää, että jokaisen seksuaalisuus on vähän omanlaisensa. Jos kaksi miestä viihtyy keskenään, niin ei siihen ole kellään muulla mitään sanottavaa. Tämä on todellinen tilanne.
Miksi homouttaan pitää korostaa, jos se on luonnollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi homouttaan pitää korostaa, jos se on luonnollista.
Miksi heteroutta pitää korostaa kertomalla vihaavansa homoja? Jokainen eliö maailmassa on aivan yhtä luonnollinen lukuun ottamatta geenimanipulaatiolla tai vastaavalla tavalla tuotettuja.
- Anonyymi
Tax
- Anonyymi
Minkä takia tain pitää olla aina hieno limusiini mersuvolvojaguaari...eikö Corolla tai Punto tai Honda Jazz kelpaa?
- Anonyymi
Tavio vaikuttaa olevansa jälkeenjäänyt. Käy hitaalla.
- Anonyymi
Hallitus pitää kaataa ja perustaa uusi SDP:n johdolla. Tytti Tuppurainen hoitaisi tämänkin asian satakertaisesti paremmin. Ukrainalle olisi jo annettu LBGTQIA2S+ joukkojen apua, ilman näitä joukkoja ei Ukrainalla ole ikinä mahdollisuutta pärjätä. Ukrainan kansasta on arvioitu kuuluvan erilaisiin vähemmistöihin 99.5 % joten myös rintamalle täyty pystyä luomaan tasaarvoinen tila trans ja lesbo-taistelijoille. Myös väkivallaton tila sivilipalveluksen suorittaneille transhenkilöille on tarpeen.
- Anonyymi
Entä jos hän raiskaa taksikuskina?
- Anonyymi
Raiskaahan maahanmuuttajatkin!
- Anonyymi
Tämä vasureiden vinkuminen on ihanaa korvilleni.
- Anonyymi
Miksi ainoan järkevän ministerin pitäisi erota ja jättää hallitus seinähullujen käsiin?
- Anonyymi
Purrallekin pitää löytyä JÄMÄKYYTÄ.
- Anonyymi
Miksi punavihreät vihaa niin paljon ihmisiä jotka pitävät suomalaistenkin puolta
- Anonyymi
Mitä vielä on paras ministeri.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592