Suihinotto

Asun Tampereella minulta saa tulla ottamaan suihin.

2

340

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä kirjoittelu kyllä löytyy nyt 21.9.-24, - Pojat nyt kiiinni katkarapu-setään!!!
      >>>
      " Huomio huomio huomio!

PIENI TIEDOTUS ASIAAN VAADITAAN JA "ALLEKIRJOITUS" SINISELLÄ TAI PINKILLÄ VÄRILLÄ MUKAAN!
      SAATANA!

Äänestä
      Kommentoi

Anonyymi
      2024-09-21 14:04:27

Äänestä
      Kommentoi

KIIHKEÄ
      2024-09-21 13:11:42
      UUSI

Anonyymi kirjoitti:
      "Ns. Eveliina siis ..." kysyy...
      No sie kirjoitit että haluat harrastaa seksiä pojan kaa ku mä katselen! haluatko että näytän ne viestit täällä olijoille?

KYLLÄ SUSTA TODELLA HUOMAA ETTÄ OOT NIIN SAATANAN TYHMÄ ETTEI SANOTUKS SAA ETKÄ SÄKÄÄ TAJUA ETTÄ UUSIA ASIOITA PITÄÄ KOKEILLA EDES KERRAN EIKÄ SIINÄ OLE MITÄÄ VÄÄRÄÄ

Äänestä
      Kommentoi
      Anonyymi
      2024-09-21 13:15:30
      UUSI

48VRANEONTOSIKIIHKEÄ kirjoitti:
      KYLLÄ SUSTA TODELLA HUOMAA ETTÄ OOT NIIN SAATANAN TYHMÄ ETTEI SANOTUKS SAA ETKÄ SÄKÄÄ TAJUA ETTÄ UUSIA ASIOITA PITÄÄ KOKEILLA EDES KERRAN EIKÄ SIINÄ OLE MITÄÄ VÄÄRÄÄ

Olen kyllä sua älykkäämpi ihan

Äänestä
      Kommentoi

48VRANEONTOSIKIIHKEÄ
      2024-09-21 13:19:13
      UUSI

Anonyymi kirjoitti:
      Olen kyllä sua älykkäämpi ihan selvästi, no on se musta vääri että haluat panna kuusitoista vuotiasta poikaa. Se kertoo että et ole kyllä täysin hetero.
      Turhaan mua haukut.

Lue lisää
      SÄ ET TODELLAKAA OO MUA VIISAAMPI ETKÄ SÄ TAJUA ETTÄ AIKA MONI MUUKIN UKKO JA NEITONEN KOKEILEE UUSIA ASIOITA SAMAN SUKUPUOLEN KAA JOITA EI OLE ENNEN KOKEILLUT"...jne!!!
      /
      ??? Uuttako tää???

• Ikinä en noin ole kirjoittanut. En poikien kanssa harrasta mitään. Sulla ei järki leikkaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      51
      2494
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      95
      1126
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      300
      1007
    4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      331
      969
    5. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      56
      918
    6. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      77
      863
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      734
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      90
      695
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      63
      688
    10. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      643
    Aihe