Asun Tampereella minulta saa tulla ottamaan suihin.
Suihinotto
2
224
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä kirjoittelu kyllä löytyy nyt 21.9.-24, - Pojat nyt kiiinni katkarapu-setään!!!
>>>
" Huomio huomio huomio!
PIENI TIEDOTUS ASIAAN VAADITAAN JA "ALLEKIRJOITUS" SINISELLÄ TAI PINKILLÄ VÄRILLÄ MUKAAN!
SAATANA!
Äänestä
Kommentoi
Anonyymi
2024-09-21 14:04:27
Äänestä
Kommentoi
KIIHKEÄ
2024-09-21 13:11:42
UUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Ns. Eveliina siis ..." kysyy...
No sie kirjoitit että haluat harrastaa seksiä pojan kaa ku mä katselen! haluatko että näytän ne viestit täällä olijoille?
KYLLÄ SUSTA TODELLA HUOMAA ETTÄ OOT NIIN SAATANAN TYHMÄ ETTEI SANOTUKS SAA ETKÄ SÄKÄÄ TAJUA ETTÄ UUSIA ASIOITA PITÄÄ KOKEILLA EDES KERRAN EIKÄ SIINÄ OLE MITÄÄ VÄÄRÄÄ
Äänestä
Kommentoi
Anonyymi
2024-09-21 13:15:30
UUSI
48VRANEONTOSIKIIHKEÄ kirjoitti:
KYLLÄ SUSTA TODELLA HUOMAA ETTÄ OOT NIIN SAATANAN TYHMÄ ETTEI SANOTUKS SAA ETKÄ SÄKÄÄ TAJUA ETTÄ UUSIA ASIOITA PITÄÄ KOKEILLA EDES KERRAN EIKÄ SIINÄ OLE MITÄÄ VÄÄRÄÄ
Olen kyllä sua älykkäämpi ihan
Äänestä
Kommentoi
48VRANEONTOSIKIIHKEÄ
2024-09-21 13:19:13
UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä sua älykkäämpi ihan selvästi, no on se musta vääri että haluat panna kuusitoista vuotiasta poikaa. Se kertoo että et ole kyllä täysin hetero.
Turhaan mua haukut.
Lue lisää
SÄ ET TODELLAKAA OO MUA VIISAAMPI ETKÄ SÄ TAJUA ETTÄ AIKA MONI MUUKIN UKKO JA NEITONEN KOKEILEE UUSIA ASIOITA SAMAN SUKUPUOLEN KAA JOITA EI OLE ENNEN KOKEILLUT"...jne!!!
/
??? Uuttako tää??? Ikinä en noin ole kirjoittanut. En poikien kanssa harrasta mitään. Sulla ei järki leikkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984