Hakeeko infantiili huumehönö

Anonyymi-ap

tilaisuutta häkeen soittoon?
Pihan pimeissä nurkissa vaanii esiintymispaikkaa, rappukäytävässä tiettyyn kämppään - hah, tiettyyn - kulkiessaan möykkää. Infantiili käytös lienee luontaisen tason mukaista.
Onko infantiililla jotain informoitavaa "niistä pienimmistä leivistä", vai meniks palapelin kokoamiseksi.

Menisit laitokseen!

6

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raisio ei taida hönöillensä laitosoaikkoha kustantaa. Halvempaa kunnalle kun häiriköivät kylillä, ihan vakituisesti!

      Oliks hönön elämässä muuta! Tuleeks pahoinpitelemään? "Ei mitään havaintoo!"

    • Anonyymi

      "haastavia persoonallisuuksia"
      Ihanko totta, että haastavia? Kun kerran noin on, sittenhän se hoitohenkilökunta on ihan oikea kohde mennä haastavuuttaan esittämään.
      Hakeeko "haastava" tilaisuutta? Haastava persoonallisuus! Hönö mikä hönö!

    • Anonyymi

      Mikä on hönö ???
      Ja mikä tämän tarinan viesti on, suomeksi käännettynä ?

      • Anonyymi

        Hönö on tässä tapauksessa pöljä. Pöljä ja häirikkö. Tyyppi joka käyttäytyy kuin koulukiusaaja, ikää sillä tosin on jo reilusti yli tuohon käyttäytymiseen sopiva määrä.
        Infantiiliasteelle jääneen häirikön tekemisistä on kyse. Niitä Raision sankareita! Älyttömiä sekopäitä.


    • Anonyymi

      Ai että suomentaa pitää!
      Hönö tarkoittaa tässä tapauksessa pöljää.
      Ja mikäkö on viesti? Pöljä häiriköi, pöljä käyttäytyy kuin koulukiusaaja, ikää sillä pöljällä on kuitenkin moiseen jo huomattavan paljon, joten lieneekö todellakin laitos paikkaa vailla. Pöljä häiriköi. Pahoinpitelijä, häirikkö, siinä se pöljä! Pöljällä on myös tapana häiriköidä sieltä tietystä asunnosta käsin. Tätä nykyä kyseinen häiriköinti osataan paikantaa oikein.
      Mikähän oli viesti!

    • Anonyymi

      Ylen nettiuutisissa juttua Kaisaniemen puiston hörhöistä. Sekopäitten omima paikka, jota muiden on oman terveytensä vuoksi syytä välttää.

      Raisiossa vastaavanlaiset tyypit hilluvat normaaliin asumiseen tarkoitettujen talojen kulmilla ja taloissa. Raisiossa kyseiset hillujat luetaan normiväkeen! Hilluminen on normi!
      Mitä se tarkoittaa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe