tilaisuutta häkeen soittoon?
Pihan pimeissä nurkissa vaanii esiintymispaikkaa, rappukäytävässä tiettyyn kämppään - hah, tiettyyn - kulkiessaan möykkää. Infantiili käytös lienee luontaisen tason mukaista.
Onko infantiililla jotain informoitavaa "niistä pienimmistä leivistä", vai meniks palapelin kokoamiseksi.
Menisit laitokseen!
Hakeeko infantiili huumehönö
6
432
Vastaukset
- Anonyymi
Raisio ei taida hönöillensä laitosoaikkoha kustantaa. Halvempaa kunnalle kun häiriköivät kylillä, ihan vakituisesti!
Oliks hönön elämässä muuta! Tuleeks pahoinpitelemään? "Ei mitään havaintoo!" - Anonyymi
"haastavia persoonallisuuksia"
Ihanko totta, että haastavia? Kun kerran noin on, sittenhän se hoitohenkilökunta on ihan oikea kohde mennä haastavuuttaan esittämään.
Hakeeko "haastava" tilaisuutta? Haastava persoonallisuus! Hönö mikä hönö! - Anonyymi
Mikä on hönö ???
Ja mikä tämän tarinan viesti on, suomeksi käännettynä ?- Anonyymi
Hönö on tässä tapauksessa pöljä. Pöljä ja häirikkö. Tyyppi joka käyttäytyy kuin koulukiusaaja, ikää sillä tosin on jo reilusti yli tuohon käyttäytymiseen sopiva määrä.
Infantiiliasteelle jääneen häirikön tekemisistä on kyse. Niitä Raision sankareita! Älyttömiä sekopäitä.
- Anonyymi
Ai että suomentaa pitää!
Hönö tarkoittaa tässä tapauksessa pöljää.
Ja mikäkö on viesti? Pöljä häiriköi, pöljä käyttäytyy kuin koulukiusaaja, ikää sillä pöljällä on kuitenkin moiseen jo huomattavan paljon, joten lieneekö todellakin laitos paikkaa vailla. Pöljä häiriköi. Pahoinpitelijä, häirikkö, siinä se pöljä! Pöljällä on myös tapana häiriköidä sieltä tietystä asunnosta käsin. Tätä nykyä kyseinen häiriköinti osataan paikantaa oikein.
Mikähän oli viesti! - Anonyymi
Ylen nettiuutisissa juttua Kaisaniemen puiston hörhöistä. Sekopäitten omima paikka, jota muiden on oman terveytensä vuoksi syytä välttää.
Raisiossa vastaavanlaiset tyypit hilluvat normaaliin asumiseen tarkoitettujen talojen kulmilla ja taloissa. Raisiossa kyseiset hillujat luetaan normiväkeen! Hilluminen on normi!
Mitä se tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481997Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 661104
- 221027
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73926Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907