KOKOOMUKSEN SUURIMPIA ANSIOITA !

Anonyymi-ap

Oli Kataisen myymät sähköverkot, lisäksi tällaisen luonnollisen monopolin myyminen jopa vaaransi kansallista turvallisuutta.
Lisää tätä kokoomusviisautta saamme nyt kun yritettiin saada sähkönsiirtohintoja kuriin ja joudumme ilmeisesti miljardikorvauksiin Carunan "menettämistä voitoista"!
Amerikkalaiset ja kanadalaiset sijoitusyhtiöt nauravat partaansa ja Suomen kansa maksaa !

Kuka idiootti kokoomuslaisia äänestää ?

49

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on todelle kokoomuksen suurimpia mokia, Mitäpä sanoo puolustusministeri Häkkänen sellaiseen teoriaan jossa Venäjä olisikin suunnitellut hyökkäämistä Suomeen ja valmistellut sen ostamalla heidän myymänsä sähköverkot ja pimentämällä maan ennen hyökkäystä, siellä seisoisivat Hornetit kentillä ?

      • Et liene kuullut varavoimasta! Sitä on kaikissa tärkeissä paikoissa!


      • Anonyymi

        OIKEUSJUTTUA ODOTELLEN.

        CARUNA HAASTAA


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et liene kuullut varavoimasta! Sitä on kaikissa tärkeissä paikoissa!

        Sinulla perseessä , sellaista varavoimaa ei olekaan joka riittäisi vastaamaan tuota.
        Väistät vielä ydinkysymyksen, tuon kaupan jumalattoman tyhmyyden !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla perseessä , sellaista varavoimaa ei olekaan joka riittäisi vastaamaan tuota.
        Väistät vielä ydinkysymyksen, tuon kaupan jumalattoman tyhmyyden !

        Saattoi olla sillä hetkellä hyväkin kauppa jos sillä saatiin rahoitettua projekti joka muutoin olisi vaatinut velan ottamista! Kyllä kuppauksia löytyy vaikkapa ay mafian tiimoilta, se kun ei korjaa virheitään vaikka koko kansa niistä kärsii!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Saattoi olla sillä hetkellä hyväkin kauppa jos sillä saatiin rahoitettua projekti joka muutoin olisi vaatinut velan ottamista! Kyllä kuppauksia löytyy vaikkapa ay mafian tiimoilta, se kun ei korjaa virheitään vaikka koko kansa niistä kärsii!

        Hoh hoijaa. Missä ihmeen maailmassa ja harhoissa elät?

        Jos Kokoomus tuhoaa maapallon niin sinä että saattoi olla sillä hetkellä hyväkin teko. Huomaatko itse kuinka sekaisin olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hoh hoijaa. Missä ihmeen maailmassa ja harhoissa elät?

        Jos Kokoomus tuhoaa maapallon niin sinä että saattoi olla sillä hetkellä hyväkin teko. Huomaatko itse kuinka sekaisin olet?

        Maailman tiedän mutta harhoja en! Laita siis selvittäen ne harani ja kerro miten minun ne pitäisi korjata sinun mielestäsi, niin näen miten tyhmä olet!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Maailman tiedän mutta harhoja en! Laita siis selvittäen ne harani ja kerro miten minun ne pitäisi korjata sinun mielestäsi, niin näen miten tyhmä olet!

        Jos osaat niin tutustu historiaasi, niin näet miten tyhmä olet.

        " Laita siis selvittäen ne harani ja kerro miten minun ne pitäisi korjata sinun mielestäsi, niin näen miten tyhmä olet!"

        Niin tuskin niiden korjaamiseen enää kohdaltasi löytyy mitään neuvoja. Mutta se ei siis ole minun tyhmyyden vika, vaan sinun. Ymmärsitkö tätäkään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos osaat niin tutustu historiaasi, niin näet miten tyhmä olet.

        " Laita siis selvittäen ne harani ja kerro miten minun ne pitäisi korjata sinun mielestäsi, niin näen miten tyhmä olet!"

        Niin tuskin niiden korjaamiseen enää kohdaltasi löytyy mitään neuvoja. Mutta se ei siis ole minun tyhmyyden vika, vaan sinun. Ymmärsitkö tätäkään?

        " Laita siis selvittäen ne harhani ja kerro miten minun ne pitäisi korjata sinun mielestäsi, niin näen miten tyhmä olet!"

        Ei muuta sanottavaa kunnes olet nuo asiat selvittänyt!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        " Laita siis selvittäen ne harhani ja kerro miten minun ne pitäisi korjata sinun mielestäsi, niin näen miten tyhmä olet!"

        Ei muuta sanottavaa kunnes olet nuo asiat selvittänyt!

        Ihan sinun kirjoitushistoriasi kaikkineen selvittää asian. No juu et tietysti itse ymmärrä, mutta hae apua ymmärtämiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sinun kirjoitushistoriasi kaikkineen selvittää asian. No juu et tietysti itse ymmärrä, mutta hae apua ymmärtämiseen.

        Jokainen harha erikseen ja siihen kertomus reaalista maailmasta!

        Yhtäkään et siis löydä joten olen faktisesti faktisin koko palstalla!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Maailman tiedän mutta harhoja en! Laita siis selvittäen ne harani ja kerro miten minun ne pitäisi korjata sinun mielestäsi, niin näen miten tyhmä olet!

        Nöf nöf... Röh röh KRUIIIK !


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jokainen harha erikseen ja siihen kertomus reaalista maailmasta!

        Yhtäkään et siis löydä joten olen faktisesti faktisin koko palstalla!

        Jos näet oman historiasi, niin siinä ne jokainen erikseen. Mikä tässä nyt on sinun ongelma?

        "Yhtäkään et siis löydä joten olen faktisesti faktisin koko palstalla!"

        Tuossa itse lopulta kiteytät totuuden. Jos nyt sitäkään itse ymmärrät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näet oman historiasi, niin siinä ne jokainen erikseen. Mikä tässä nyt on sinun ongelma?

        "Yhtäkään et siis löydä joten olen faktisesti faktisin koko palstalla!"

        Tuossa itse lopulta kiteytät totuuden. Jos nyt sitäkään itse ymmärrät?

        Luuletko oikeasti että tuo Extyökkäri jotain osaisi itse ymmärtää?!?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos näet oman historiasi, niin siinä ne jokainen erikseen. Mikä tässä nyt on sinun ongelma?

        "Yhtäkään et siis löydä joten olen faktisesti faktisin koko palstalla!"

        Tuossa itse lopulta kiteytät totuuden. Jos nyt sitäkään itse ymmärrät?

        Sinä Lyyli minua harhoista syytät joten sinun ne on todistettava! Emme nääs elä sosialismissa vaan demokratiassa ja siksi syyttäjän on todistettava syyllisyys! Jos tuota et tiedä niin aika Urpo olet!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinä Lyyli minua harhoista syytät joten sinun ne on todistettava! Emme nääs elä sosialismissa vaan demokratiassa ja siksi syyttäjän on todistettava syyllisyys! Jos tuota et tiedä niin aika Urpo olet!

        Kyllähän sinä yksinäsi olet näillä palstoilla oikeassa kun kukaan muu ei näytä olevana kanssasi samaa mieltä. Itselläni oli toimiva yritys. Maksoin rehellisesti työntekijöilleni palkkaa jonka katsoin heidän ansaitsevan. Yrityksen omistajana tulin hyvin toimeen ja kaikki maksut hoidin. Sitten tuli ay-mafia ja joku muu taho sekaantumaan asioihini. Lopulta homma ei enää toiminut ja oli pakko lopettaa. Minulta meni firma ja tuli monta työtöntä. Sain kyllä töitä mutta palkka vaan noin viitisen tonnia kuussa vaikka omasta mielestäni kyllä ansaitsisin enemmän. Kyllä risoo.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinä Lyyli minua harhoista syytät joten sinun ne on todistettava! Emme nääs elä sosialismissa vaan demokratiassa ja siksi syyttäjän on todistettava syyllisyys! Jos tuota et tiedä niin aika Urpo olet!

        Eletään nyt missä eletään ja ollaan eletty missä ollaan eletty, mutta nyt oli kyse sinusta ja sinun ymmärryksestä. Sekin tullut selväksi ettet itse yksin pysty käsittelemään asiaa kuten hyvin tuot sen julkikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eletään nyt missä eletään ja ollaan eletty missä ollaan eletty, mutta nyt oli kyse sinusta ja sinun ymmärryksestä. Sekin tullut selväksi ettet itse yksin pysty käsittelemään asiaa kuten hyvin tuot sen julkikin.

        Ymmärrän asiat paremmin kuin yksikään harhautettu ay orja! Minä kykenen ajattelemaan mutta noilta ay orjilta se on kielletty huvi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ymmärrän asiat paremmin kuin yksikään harhautettu ay orja! Minä kykenen ajattelemaan mutta noilta ay orjilta se on kielletty huvi!

        Nyt olet itsesi kannalta asian ytimessä ja siinä miten asiat ei osaltasi ole kuten luulet. Mutta ei onneksi minun ongelma vaan sinun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olet itsesi kannalta asian ytimessä ja siinä miten asiat ei osaltasi ole kuten luulet. Mutta ei onneksi minun ongelma vaan sinun.

        En luule, vaan tiedän sen miten asiani ovat tällä hetkellä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En luule, vaan tiedän sen miten asiani ovat tällä hetkellä!

        Niinpä niin. Kyllä sinä itse tiedät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. Kyllä sinä itse tiedät.

        Sitähän juuri kirjoitin, tiedän vaan en luule!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Saattoi olla sillä hetkellä hyväkin kauppa jos sillä saatiin rahoitettua projekti joka muutoin olisi vaatinut velan ottamista! Kyllä kuppauksia löytyy vaikkapa ay mafian tiimoilta, se kun ei korjaa virheitään vaikka koko kansa niistä kärsii!

        Luonnollisen monopolin myyminen ei ole koskaan eikä missään olosuhteissa hyvä kauppa. Vain täydellinen tollo voi nähdä asian toisin, jos hävittää omaehtoisesti varman tulolähteen jota voi vielä itse säädellä ei sitä voi verratakaan velan ottamiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luonnollisen monopolin myyminen ei ole koskaan eikä missään olosuhteissa hyvä kauppa. Vain täydellinen tollo voi nähdä asian toisin, jos hävittää omaehtoisesti varman tulolähteen jota voi vielä itse säädellä ei sitä voi verratakaan velan ottamiseen.

        En lähtisi ihan noin arvioimaan, sillä tulonlähteenä siinä juuri kävisi kuten nyt ennustetaan käyvän, eli hintojen pitäisi nousta!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En lähtisi ihan noin arvioimaan, sillä tulonlähteenä siinä juuri kävisi kuten nyt ennustetaan käyvän, eli hintojen pitäisi nousta!

        Milläpä sinä mitään arvioisitkaan ?
        Jos noin päivänselvän asian yrittää kiistää pitää olla täystollo jonka paikka on Niuvanniemellä !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milläpä sinä mitään arvioisitkaan ?
        Jos noin päivänselvän asian yrittää kiistää pitää olla täystollo jonka paikka on Niuvanniemellä !

        Ainakin olen vähemmän harhainen kuin sinä Lyylin lyllerö!


      • Extyökkäri kirjoitti:

        Et liene kuullut varavoimasta! Sitä on kaikissa tärkeissä paikoissa!

        Minä olen kuullut ja jopa nähnyt varavoimaloita, sekä pieniä muutaman kilowatin ja sitten sellaisia, joihin ei pankkorääpäleen tiedot riitä.

        Jämsänkoskella, siellä missä persut yrittivät murhata Pekka Katajan, nii siellä käynnistyi paperikone. Se kuluttaa enemmän sähköä kuin koko Tampereen kaupunki.
        Prosessiteollisuuden energiankulutus on niin suuri, ettei se sinun ymmärretyksesi siihen yksinkertaisesti riitä!

        Missä on vastaava varavoima?

        Tietysti paperikone käyttää energiaa yhtä paljon vaikka se olisi Tolliskomaan pääkaupungissa Seinähullujenjoella ja sitä yrittäisivät käyttää Törnävän huoneen huoneen väki kaikkene nimimerkkeineen


      • Extyökkäri kirjoitti:

        Ymmärrän asiat paremmin kuin yksikään harhautettu ay orja! Minä kykenen ajattelemaan mutta noilta ay orjilta se on kielletty huvi!

        Mistäs Pankkorääpäle tietää, tarkoitan sinua, mitä me uosikymmeniä Ay


      • Osmium76 kirjoitti:

        Minä olen kuullut ja jopa nähnyt varavoimaloita, sekä pieniä muutaman kilowatin ja sitten sellaisia, joihin ei pankkorääpäleen tiedot riitä.

        Jämsänkoskella, siellä missä persut yrittivät murhata Pekka Katajan, nii siellä käynnistyi paperikone. Se kuluttaa enemmän sähköä kuin koko Tampereen kaupunki.
        Prosessiteollisuuden energiankulutus on niin suuri, ettei se sinun ymmärretyksesi siihen yksinkertaisesti riitä!

        Missä on vastaava varavoima?

        Tietysti paperikone käyttää energiaa yhtä paljon vaikka se olisi Tolliskomaan pääkaupungissa Seinähullujenjoella ja sitä yrittäisivät käyttää Törnävän huoneen huoneen väki kaikkene nimimerkkeineen

        Varavoimallahan turvataan tärkeitä asioita joihin paperitehtaan kaltaiset eivät kuulu. Hornetit toimivat ja sairaalat sekä monet muut paikat joita ei kriisin tapauksessa voi jättää toiminnan ulkopuolelle! En tunne paperi ja sellutehtaita mutta veikkaan, että jos niissä on kriittisiä toimintoja niin nekin on suojattu varavoimalla!

        Kommenttisi tuo mieleen yhden vanhan sanonnan, joka itsensä ylentää se alennetaan, joten hyvää matkaa sinne alakertaan!


      • Osmium76 kirjoitti:

        Mistäs Pankkorääpäle tietää, tarkoitan sinua, mitä me uosikymmeniä Ay

        Taitaa olla osmium nykyisin lyhyt ikäistä kun juttukin kesken loppui!

        Eihän ay orja saa itse ajatella kuin voi tajuta miten häntä on harhaan johdettu! Noinhan se oli aikoinaan Moskovankin hallinnassa. Jos aloit ajatella, niin sait loppuelämän lomasi Siperian piikkilankojen suojassa jotteivät sudet syö!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Varavoimallahan turvataan tärkeitä asioita joihin paperitehtaan kaltaiset eivät kuulu. Hornetit toimivat ja sairaalat sekä monet muut paikat joita ei kriisin tapauksessa voi jättää toiminnan ulkopuolelle! En tunne paperi ja sellutehtaita mutta veikkaan, että jos niissä on kriittisiä toimintoja niin nekin on suojattu varavoimalla!

        Kommenttisi tuo mieleen yhden vanhan sanonnan, joka itsensä ylentää se alennetaan, joten hyvää matkaa sinne alakertaan!

        Puusta pudonneen oloinen lestakepuli "varavoimailee" palstalla näköjään taas kerran...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puusta pudonneen oloinen lestakepuli "varavoimailee" palstalla näköjään taas kerran...

        Turhaa edes yrittää väittää minun kuuluvan seurakuntaasi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Turhaa edes yrittää väittää minun kuuluvan seurakuntaasi!

        Et kai tosissasi kuvittele että kukaan täysijärkinen haluaisi kuulua sinun seurakuntaasi ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kai tosissasi kuvittele että kukaan täysijärkinen haluaisi kuulua sinun seurakuntaasi ?

        Nyt olikin kyse sinun lestakepuliseurakunnastasi! Olen varsin itsenäinen ja omapäinen joten saat pitää seurakuntasi!


    • Anonyymi

      Kokoomuksen toimissa ei ole paljon järjen ääntä.
      Purra vie ja Orpo siunaa päätökset.

      • Anonyymi

        Kataisen ja Virkkusen kuntauudistus on ihan omissa svääreissä myös. Käveleviä katastrofeja kumpikin aiemmista hallituksista


    • Anonyymi

      Katainen oli EU:ssa täysin urpo. Eiköhän Virkkunen ole samaa sakkia. Ainakin ministerinä täysi nolla.

    • Anonyymi

      Kyllä kokoomuksen hallitustyöskentelyhistoria on karmivaa luettavaa, ei siihen Marinin hallitus pysty läheskään samaan:

      Mitä älykästä on työttömien, sairaiden, eläkeläisten ja kaikkein köyhimpien toimeentulon leikkaamisessa?
      Televisiossa ( 8.12,2022)eräs maanviljelijä kommentoi tilansa ahdinkoa:

      Vuonna 2021 lannoitteet tilalle maksoivat 23000 €, v 2022 samat lannoitteet maksoivat 43000 €. Nousu lähes 100 %. Tästä saamme taas kiittää kokoomusministeri Häkämiestä joka myi v.2007 Kemira GrowHow'n valtion omistuksen norjalaiselle lannoiteyhtiölle.

      Valtio saa osakkeista noin 200 miljoonaa euroa. Valtion omistuksista vastaava ministeri Jyri Häkämies pitää norjalaisten Kemira GrowHow:sta maksamaa hintaa hyvänä.
      Häkämies oli todellakin ajantasalla: ”Ostaja on ystävällismielinen ja kehittävä.”!

      Pääministeri Jyrki KATAISEN mukaan Caruna  kauppa ei nosta sähkönsiirron hintaa asiakkaille, “koska sähkönsiirtoa ja sen hinnoittelua säädellään tarkasti”. Niinistö myi Kemira safetyn v 2000 kun sai ”ilmoituksen” korkemmalta (business) taholta ettei Suomea enää kohtaa mikään viruspandemia ja suojanaamarit olivat ihan turhakkeita valmistaa.
      Ja pisteenä i:n päällä,puolustusvoimat on melkein ajettu alas kok toimesta.
      PUOLUSTUSVOIMAIN entinen komentaja Ari Puheloinen sanoo sen nyt ääneen: Jyrki Kataisen (kok) hallitus leikkasi Puolustusvoimien resursseja liikaa.
      ”Puolustusvoimien koon määritti yksiselitteisesti raha”, hän sanoo.
      ”Leikkaukset olivat liian isoja ja ne leikkasivat puolustuskyvyn liian alas.”

    • Anonyymi

      Ne sähköverkot pitää kansallistaa kansan omistamaksi V.E.B. -sähköyhtiöksi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pane kokkeli asialle ja mene itse perässä

      • Anonyymi

        Näin RIKASTUU VARMASTI!


    • Anonyymi

      Haavisto myi sähköverkot Carunalle...

      • Anonyymi

        Pääministeri on aina päävastuullinen,mutta kakolaisethan eivät tee virheitä.
        Miksi sitten kaasumies selitteli parhain päin näitä kauppoja?


    • Anonyymi

      Myös Suomalaiset Panimot myytiin pois ja Wärtsilä Diesel, sekä tietenkin Sonera, entinen Telecom Finland.
      Tässä osa kokoomuksen ja joidenkin toisten puolueiden "isänmaallisia tekoja". Nämä edellämainitut olivat taloudellista suomen myyntiä. Viime vuosina on jatkettu suomen "myyntiä" poliittisella ja asevoimien tasolla.
      Jos tätä menoa jatkuu, niin kohta suomalaiset eivät omista enään mitää koko maastaan.

      • Anonyymi

        Outokummun myyminen (vieminen pörssiin ) oli ensimmäinen suuri moka !
        Outokumpu oli läpi maailman konsultoimassa kaivosten perustamista, parhaalla sen ajan tietotaidolla ja toi rahaa kaikista kaivoshankkeista. Sen jatkojalostus metallurginen teollisuutemme perustui tähän, kaikki menetettiin, ainoastaan terästehdas jäi, vieläpä kävi niin että ulkomaiset yhtiöt kaivavat nyt malmimme sen ajan Outokummun malminetsinnän kartoittamilta alueilta, eivät tarvitse uhrata tähän tutkimustyöhönkään mitään.
        Lisää aiheesta voi lukea prof. Markku Kuisman teoksesta; " Valtionyhtiöt, nousu ja tuho ".

        Kokoomus myy vaikka äitinsä ja parittaa tyttärensä pienestä voitosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outokummun myyminen (vieminen pörssiin ) oli ensimmäinen suuri moka !
        Outokumpu oli läpi maailman konsultoimassa kaivosten perustamista, parhaalla sen ajan tietotaidolla ja toi rahaa kaikista kaivoshankkeista. Sen jatkojalostus metallurginen teollisuutemme perustui tähän, kaikki menetettiin, ainoastaan terästehdas jäi, vieläpä kävi niin että ulkomaiset yhtiöt kaivavat nyt malmimme sen ajan Outokummun malminetsinnän kartoittamilta alueilta, eivät tarvitse uhrata tähän tutkimustyöhönkään mitään.
        Lisää aiheesta voi lukea prof. Markku Kuisman teoksesta; " Valtionyhtiöt, nousu ja tuho ".

        Kokoomus myy vaikka äitinsä ja parittaa tyttärensä pienestä voitosta.

        Missähän löhöö Pekka Perä ? Sinne meni minunkin rahat kuin Kankkulan Kaivoon. Ei taida pilkistellä Suomessa tämä herra.


    • Anonyymi

      Verkot myynyt vastuuministeri oli muuan Pekka Haavisto.

      • Anonyymi

        Naturaa perusti tämä Pekka , likö maanomistaja saaneet täysimääräiset korvaukset maistaan ???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe