Elisa nostaa sähköpostimaksunsa vuodessa 72 euroon

Anonyymi-ap

Tarkistamme Elisa Sähköpostipalvelun hinnoittelua tuotantokustannusten muuttumisen vuoksi. Tämän myötä palvelusi kuukausimaksu on 1.11.2024 alkaen 5,99 euroa

Miksi Elisa haluaa ajaa asiakkaat pois käyttämästä heidän sähköpostiaan?

Järjetön hinta, nyt siirryn vain Gmailin käyttäjäksi

33

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sähköisestä sähkpostilaskustakin veloittavat euron. Elisa, rahastamme kaikesta

      • Anonyymi

        Mikä on sähkpostilaskustakin?
        t. avaaja


    • Anonyymi

      Tutamail on ilmainen.

      • Anonyymi

        Ja brave-selaimella ei näy youtube-mainokset jotka ovat syöpää


    • Anonyymi

      Hulluutta maksaa euroakaan sähköpostipalvelusta kun ilmaisia ja hyviä palveluja on saatavilla.

      • Anonyymi

        Ei ole ilmaisia ja hyviä, jos et jätä liikennettäsi ja viestejäsi nuuskittavaksi.

        Älä ole hölmö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ilmaisia ja hyviä, jos et jätä liikennettäsi ja viestejäsi nuuskittavaksi.

        Älä ole hölmö.

        Kuka nuuskii VPN:n läpi?


      • Anonyymi

        ELISAlta voi valita , kuten itsekin olen tehnyt , sen MAKSUTTOMAN Textari-ilmoituksen, joka on muutenkin kätevämpi ja parempi kuin emeili, kun tieto uudesta laskusta tulee puhelimeen.

        Viime viikollakin taas tuli maksutietoineen. Sitten voi Omassa Elisassa vaikkapa maksaa tai kopsata tiedot verkkopankkiin, jos ei ole sitä myösmaksutonta e-laskua.
        Miksi tämä ilmainen ilmoitus ei kelpaa, kun kaikilla on se luuri...???

        Aivan turha valittaa "72 euron maksuista", joita ei tarvi maksaa , kun vaihtoehtoja on.

        Ennemmin valita pankkini palvelumaksuista...ei voi väistää.


    • Anonyymi

      nyt siirryn vain Brave-selainta käyttämään, eivät näyt maksetut mainoksetkaan.
      - Joukossa myös Elisan mainosta

      EI MITÄÄ MAINOSTA VAAN mainoksetonta YOUTUBEA
      T. AVAAJA

    • Anonyymi

      Mä oon ollu g-mailin käyttäjä alusta asti, ku kerta käytän chromea

      eikä oo ollu mitään vaikeuksia !

      • Anonyymi

        ... Ja vielä sen verran, että käytän MAINOSTEN estoon uBlock-originia

        ... eipä ole mainoksista tarvinnu kärsiä !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... Ja vielä sen verran, että käytän MAINOSTEN estoon uBlock-originia

        ... eipä ole mainoksista tarvinnu kärsiä !!!

        Avast Secure Browser ei näytä mainoksia.


    • Anonyymi

      Elisalta en osta mitään palvelua elämässäni. Se on varma. Sellainen kokemus.

    • Anonyymi

      Jokainen ilmainen sähköpostipalvelu muuttuu maksulliseksi. Käytin muutamaa, mutta aina joutui lopettamaan, kun muuttui maksulliseksi. Nyt ei ole mitään sähköposti. Saavat lähettää kirjeen, jos haluavat tavoittaa minut.

      • No mutta...eikö tuo käy Sinulle - olen vuosia käyttänyt ja ihan toimiva.

        Maksuton sähköposti. Suomesta.

        "Meiliboxi on maksuton suomalainen sähköpostipalvelu, joka muuttaa tapaa, jolla kohtaat sähköpostisi! Palvelumme on suunniteltu tarjoamaan käyttäjilleen vaivatonta ja turvallista sähköpostikokemusta ilman kustannuksia. Meiliboxi säilyttää sähköpostinne Suomessa, sillä kaikki sähköpostipalvelimemme sijaitsevat suomalaisissa konesaleissa. Sähköposteja voit myös lukea ja lähettää kaikilla sähköpostiohjelmilla, sekä webmailissa. Palvelumme sisältää myös ilmaisen roskapostisuodatuksen.
        Luo tili tästä"


        https://www.meiliboxi.fi/


      • Anonyymi
        ILMA-JOE kirjoitti:

        No mutta...eikö tuo käy Sinulle - olen vuosia käyttänyt ja ihan toimiva.

        Maksuton sähköposti. Suomesta.

        "Meiliboxi on maksuton suomalainen sähköpostipalvelu, joka muuttaa tapaa, jolla kohtaat sähköpostisi! Palvelumme on suunniteltu tarjoamaan käyttäjilleen vaivatonta ja turvallista sähköpostikokemusta ilman kustannuksia. Meiliboxi säilyttää sähköpostinne Suomessa, sillä kaikki sähköpostipalvelimemme sijaitsevat suomalaisissa konesaleissa. Sähköposteja voit myös lukea ja lähettää kaikilla sähköpostiohjelmilla, sekä webmailissa. Palvelumme sisältää myös ilmaisen roskapostisuodatuksen.
        Luo tili tästä"


        https://www.meiliboxi.fi/

        Miten tuonkin saa, jos ei ole mitään muuta sähköpostiosoitetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuonkin saa, jos ei ole mitään muuta sähköpostiosoitetta?

        Nyt en kyllä ymmärtänyt ....


      • Anonyymi

        Ah... köyhän itkua muutaman euron vuoksi. Ihanaa musiikkia korvilleni. Ei se paperipostikaan ilmaista ole senkin tyhjätasku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en kyllä ymmärtänyt ....

        Siellä piti olla joku palautus-sähköposti jos meinaa ottaa tuon meiliboxin.


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä kuukausimaksu on 5, 05 €.

      • Anonyymi

        Tuli sähköposti että nousee ensi kuussa


    • Anonyymi

      Elisa bye bye

    • Anonyymi

      Et taida tietää mitä tuollainen sähköpostin lähettäminen maksaa.
      Ei ole kuule halpaa se.

      • Anonyymi

        Miksi sitten ei peritä siitä lähettämisestä maksua, vaan peritään sähköpostilaatikosta. Eikö tavallinenkin posti peri lähettäjältä maksun, ei saajalta.


    • Anonyymi

      Yksityisten kansalaisten pitäis keksiä joku konsti, jotta vois alkaa lähettää laskuja pankeille ja firmoille, esim. sähköpostin vastaanotto- ja käsittelymaksu 😭😭😭😭

      Vain tälleen voisi kompensoida atk kuluja.

    • Anonyymi

      Vaihda operaattori ja rekisteröi Windovs tai Google.

    • Anonyymi

      Vieläkö luukku sähköposti on toiminnassa

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Onhan näitä ilmaisia ... gmail ehkä paras ja sitten esim. outlook

      ... miksette käytä ?!

      minä käytän !

    • Anonyymi

      Köyhät taas ulisee täällä parista eurosta. Se on musiikkia korvilleni.

      • Anonyymi

        No, ole onnellinen.


    • Anonyymi

      Minä voisin myydä roskani roskayhtiöille kuten kiinalaiset tekee, raaka-aineiksi ja jäteöljyni, romumetalleista jo maksetaankin.
      Miksi minun pitää niistä maksaa niille? Suomalaiset on kummaa hölmökansaa, kapitalismissa, ja olleet sitä aina.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe