Elisa nostaa sähköpostimaksunsa vuodessa 72 euroon

Anonyymi-ap

Tarkistamme Elisa Sähköpostipalvelun hinnoittelua tuotantokustannusten muuttumisen vuoksi. Tämän myötä palvelusi kuukausimaksu on 1.11.2024 alkaen 5,99 euroa

Miksi Elisa haluaa ajaa asiakkaat pois käyttämästä heidän sähköpostiaan?

Järjetön hinta, nyt siirryn vain Gmailin käyttäjäksi

33

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sähköisestä sähkpostilaskustakin veloittavat euron. Elisa, rahastamme kaikesta

      • Anonyymi

        Mikä on sähkpostilaskustakin?
        t. avaaja


    • Anonyymi

      Tutamail on ilmainen.

      • Anonyymi

        Ja brave-selaimella ei näy youtube-mainokset jotka ovat syöpää


    • Anonyymi

      Hulluutta maksaa euroakaan sähköpostipalvelusta kun ilmaisia ja hyviä palveluja on saatavilla.

      • Anonyymi

        Ei ole ilmaisia ja hyviä, jos et jätä liikennettäsi ja viestejäsi nuuskittavaksi.

        Älä ole hölmö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ilmaisia ja hyviä, jos et jätä liikennettäsi ja viestejäsi nuuskittavaksi.

        Älä ole hölmö.

        Kuka nuuskii VPN:n läpi?


      • Anonyymi

        ELISAlta voi valita , kuten itsekin olen tehnyt , sen MAKSUTTOMAN Textari-ilmoituksen, joka on muutenkin kätevämpi ja parempi kuin emeili, kun tieto uudesta laskusta tulee puhelimeen.

        Viime viikollakin taas tuli maksutietoineen. Sitten voi Omassa Elisassa vaikkapa maksaa tai kopsata tiedot verkkopankkiin, jos ei ole sitä myösmaksutonta e-laskua.
        Miksi tämä ilmainen ilmoitus ei kelpaa, kun kaikilla on se luuri...???

        Aivan turha valittaa "72 euron maksuista", joita ei tarvi maksaa , kun vaihtoehtoja on.

        Ennemmin valita pankkini palvelumaksuista...ei voi väistää.


    • Anonyymi

      nyt siirryn vain Brave-selainta käyttämään, eivät näyt maksetut mainoksetkaan.
      - Joukossa myös Elisan mainosta

      EI MITÄÄ MAINOSTA VAAN mainoksetonta YOUTUBEA
      T. AVAAJA

    • Anonyymi

      Mä oon ollu g-mailin käyttäjä alusta asti, ku kerta käytän chromea

      eikä oo ollu mitään vaikeuksia !

      • Anonyymi

        ... Ja vielä sen verran, että käytän MAINOSTEN estoon uBlock-originia

        ... eipä ole mainoksista tarvinnu kärsiä !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... Ja vielä sen verran, että käytän MAINOSTEN estoon uBlock-originia

        ... eipä ole mainoksista tarvinnu kärsiä !!!

        Avast Secure Browser ei näytä mainoksia.


    • Anonyymi

      Elisalta en osta mitään palvelua elämässäni. Se on varma. Sellainen kokemus.

    • Anonyymi

      Jokainen ilmainen sähköpostipalvelu muuttuu maksulliseksi. Käytin muutamaa, mutta aina joutui lopettamaan, kun muuttui maksulliseksi. Nyt ei ole mitään sähköposti. Saavat lähettää kirjeen, jos haluavat tavoittaa minut.

      • No mutta...eikö tuo käy Sinulle - olen vuosia käyttänyt ja ihan toimiva.

        Maksuton sähköposti. Suomesta.

        "Meiliboxi on maksuton suomalainen sähköpostipalvelu, joka muuttaa tapaa, jolla kohtaat sähköpostisi! Palvelumme on suunniteltu tarjoamaan käyttäjilleen vaivatonta ja turvallista sähköpostikokemusta ilman kustannuksia. Meiliboxi säilyttää sähköpostinne Suomessa, sillä kaikki sähköpostipalvelimemme sijaitsevat suomalaisissa konesaleissa. Sähköposteja voit myös lukea ja lähettää kaikilla sähköpostiohjelmilla, sekä webmailissa. Palvelumme sisältää myös ilmaisen roskapostisuodatuksen.
        Luo tili tästä"


        https://www.meiliboxi.fi/


      • Anonyymi
        ILMA-JOE kirjoitti:

        No mutta...eikö tuo käy Sinulle - olen vuosia käyttänyt ja ihan toimiva.

        Maksuton sähköposti. Suomesta.

        "Meiliboxi on maksuton suomalainen sähköpostipalvelu, joka muuttaa tapaa, jolla kohtaat sähköpostisi! Palvelumme on suunniteltu tarjoamaan käyttäjilleen vaivatonta ja turvallista sähköpostikokemusta ilman kustannuksia. Meiliboxi säilyttää sähköpostinne Suomessa, sillä kaikki sähköpostipalvelimemme sijaitsevat suomalaisissa konesaleissa. Sähköposteja voit myös lukea ja lähettää kaikilla sähköpostiohjelmilla, sekä webmailissa. Palvelumme sisältää myös ilmaisen roskapostisuodatuksen.
        Luo tili tästä"


        https://www.meiliboxi.fi/

        Miten tuonkin saa, jos ei ole mitään muuta sähköpostiosoitetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuonkin saa, jos ei ole mitään muuta sähköpostiosoitetta?

        Nyt en kyllä ymmärtänyt ....


      • Anonyymi

        Ah... köyhän itkua muutaman euron vuoksi. Ihanaa musiikkia korvilleni. Ei se paperipostikaan ilmaista ole senkin tyhjätasku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en kyllä ymmärtänyt ....

        Siellä piti olla joku palautus-sähköposti jos meinaa ottaa tuon meiliboxin.


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä kuukausimaksu on 5, 05 €.

      • Anonyymi

        Tuli sähköposti että nousee ensi kuussa


    • Anonyymi

      Elisa bye bye

    • Anonyymi

      Et taida tietää mitä tuollainen sähköpostin lähettäminen maksaa.
      Ei ole kuule halpaa se.

      • Anonyymi

        Miksi sitten ei peritä siitä lähettämisestä maksua, vaan peritään sähköpostilaatikosta. Eikö tavallinenkin posti peri lähettäjältä maksun, ei saajalta.


    • Anonyymi

      Yksityisten kansalaisten pitäis keksiä joku konsti, jotta vois alkaa lähettää laskuja pankeille ja firmoille, esim. sähköpostin vastaanotto- ja käsittelymaksu 😭😭😭😭

      Vain tälleen voisi kompensoida atk kuluja.

    • Anonyymi

      Vaihda operaattori ja rekisteröi Windovs tai Google.

    • Anonyymi

      Vieläkö luukku sähköposti on toiminnassa

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Onhan näitä ilmaisia ... gmail ehkä paras ja sitten esim. outlook

      ... miksette käytä ?!

      minä käytän !

    • Anonyymi

      Köyhät taas ulisee täällä parista eurosta. Se on musiikkia korvilleni.

      • Anonyymi

        No, ole onnellinen.


    • Anonyymi

      Minä voisin myydä roskani roskayhtiöille kuten kiinalaiset tekee, raaka-aineiksi ja jäteöljyni, romumetalleista jo maksetaankin.
      Miksi minun pitää niistä maksaa niille? Suomalaiset on kummaa hölmökansaa, kapitalismissa, ja olleet sitä aina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe