Nato-johtoiset operaatiot

Olivatko nämä "rauhanturvaamis-operaatioita"? Ei sinnepäinkään, vaan ne olivat sotatoimioperaatiota joissa kuoli muitakin kuin sotilaita. Niissä ei välitetty siviiliväestöstä vain USA:n eduista niissä - näin politiikka toimii, kohta myös meillä.

1996–2003 Implementation Force (IFOR) Stabilisation Force (SFOR) Bosnia ja Hertsegovina
1999– Kosovo Force (KFOR) Kosovo
2003-2015 International Security Assistance Force (ISAF) Afganistan
2015-2021 Resolute Support Mission (RSM) Afganistan

Nato-vastustaja

15

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Demoktratia on vaikea vientituote.
      Siksi sitä ei ole koskaan esim venäjällä koskaan oikeasti kokeiltu.

    • Anonyymi

      NATO paholainen sotimassa monissa maissa.... Juuri radiossa oli miten Amerikka puuttuu monien maiden sisäpolitiikkaan... YÄK, YÄK, NATO

    • Anonyymi

      nato on globalistien ja sota-hullujen käsissä. Vaarallinen järjestö.
      Nato sotii "salaa" ukrainan sotaa. Ja nato media kertoo täyttä puppua, valhetta, dis informaatiota.
      Tilanne on huono, ja Suomenkin lapselliset politikot harhaan ohjattuja.
      Olemme nato-kriisiisä !

      Toisella puolen moskova, joka osaa vastaavat nato temput.
      Naton- moskovan välinen selvittely, ja etupiiri jako.
      Tuho on suurta ja vaara on, että nato laajentaa sotaa.
      Nato on jo nyt sodassa ukrainassa, lähi-idässä ja taiwanilla, - 3. rintaman sota on kuin aatulla aikanaan !

      • Näin näyttää olevan - Suomi on puun ja kuoren välissä, eli USA:n ja Venäjän pelinappula.


    • Anonyymi

      Oletteko syöneet venäläiseen tapaan sieniä vai mistä nämä harhaiset kuvitelmat syntyvät?

    • Anonyymi

      Saattaa siinä joku kuolla jos rauhaa tehdään vaikka NATOn toimesta. Se joku ampuu kohti, niin jollain se pitää saa loppumaan.
      Avaaja on tyypillinen idiootti joka on kaikkea vastaa ja uskoo tietävänsä jotain, mutta on salaliittojen uhri.

      • Moikka - taidan tietää tästä asiasta enemmän kuin sinä, vääräuskoinen.


    • Anonyymi

      Nato on hyökkäysliitto ja perustajajäsen oli pesunkestävä natsi.

      Viimevuosikymmenien kehitys on vahvistanut asian hyökkäysliitosta ja tämä päivä valkaisee asian täydellisesti.
      Natoa levitettiin itään vastoin sopimuksia ja tilanteessa, jossa Varsovan liitto oli lakkautettu turhana.

      • Pitää paikkaansa! Se on USA:n keihäänkärki!


    • Anonyymi

      Olisit nyt avaaja laittanut rehellisesti allekirjoitukseksi että "Putlerin trollikoira"

      • Nato-kiimaisten vääräoppisuus näkyy ja kuuluu.


    • Anonyymi

      Tilatut ovat tosiaan aktivoituneet valtaisasti viime aikoina. Potaskaa tulee tuutin täydeltä tällekin palstalle. Mikähän mahtaa olla syynä?

      Tiltut aivan varmasti tietävät, ettei heidän Putinin sotapropagandaan liittyvät lapselliset myötäilyt vaikuta yhtikäs mitään suomalaisiin, jotka ovat erittäinkin hyvin perillä mitä Euroopassa ja Venäjällä tapahtuu kuten myös maailmalla.

      Ei taida tiltulla tosiasiassa olla vaihtoehtoja…..

      • Nato-kiimaisi ottaa päähän kun totuus heidän pyhästä tulee kaikkien tietoon.


      • Anonyymi
        kaskisaar kirjoitti:

        Nato-kiimaisi ottaa päähän kun totuus heidän pyhästä tulee kaikkien tietoon.

        Enemmän teitä putlerin trolleja nato taitaa harmittaa. Entäs se teikäläisten nopea "erikoisopraatio"? Kuinkas se on sujunut?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe