Etsitään salasuhteeseen naista komean, urheilullisen ja helposti lähestyttävän 32v miehen kanssa. Löytyisikö täältä nainen, joka haluis lähtee koittaa salaista seksisuhdetta ikä on vaan numeroita, kun vaan ajatukset menee samoilla linjoilla. Seksissä oon tosi estoton ja kokeilunhaluinen nautin molemminpuolin suuseksistä eli tykkään saada ja antaa. Kirjottele jos kiinnostuit.. Kik vikkijoo
Estotonta seksiseuraa Turku 32v m
14
451
Vastaukset
- Anonyymi
Delaa akkas pettäjä
- Anonyymi
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön
- Anonyymi
Kotona vuosiin mies jaksanut rakastella kunnolla, tyydyttää hetkessä itsensä siinä kaikki. Haluisin kunnolla nauttia miehestä niin että mieskin haluisia minua aidosti. T. N 44v
- Anonyymi
Moikka täällä nuori neito vailla pano seuraa tissit isot ja pillu kostuu helposti😏
- Anonyymi
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
- Anonyymi
Takooja takoo vain pientä kokematonta neitsytkikkeliään.
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Löytyykö ?
- Anonyymi
Juu mee niuvanniemeen spede ottaa kainaloon tollasen luuseripellen buaahaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt luuseripellespede buaahaa
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795445
- 1263877
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413636- 663334
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262838Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72359- 242131
- 2022045
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4381707Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91608