Kunpa sais edes runkata vanhemman yli 60v miehen mielummin isoo kyrpää alusta loppuun tääl 02al. Vaan riittäiskö se jollekki kun ois makeeta nähä kun toiselta tulee spermat? Mä alle 60v vähä kokenu mies.
Vanhemman miehen runkkaus.
30
687
Vastaukset
- Anonyymi
Hämeenlinnassa saisit runkata ja imeä. M 67v
- Anonyymi
Koska ja missä imen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ja missä imen
Vaikka tänään Janakkalan levarilla joko autossa tai metsässä nythän hyvä ilma. M 67v
- Anonyymi
Sani vainmilloinnja missä,kyllä tulen! Voin naidakin jos haluat ja minua saat myös.
Kokemus on todella paljon ja kaiken ikäisiä olen nainut, siis laillisessa iässä olevia, mutta niitä on todella monta.- Anonyymi
Tykkään kun naidaan täytyy vaan tehdä kunnolla tyhjennys, metsässä sopivan kokoisia kiviä hyvä nojata kun takaa tulet. Vähän kauempana parkkiksesta ehkä joku kanta kävijä tulee runkailee viereen sehän haittaa päin vastoin. M 67v
- Anonyymi
Kuopion suunnalta löytyisikö runkkaajaa 55v miehelle?
- Anonyymi
Muutama vastaus vaan. Mut ei yhtään 02al.
Kepaako itäisin 02 alueelta?
M 66- Anonyymi
Mikäs ettei. Millasilla mitoilla olet ja pääsetkö matkustelee? Mä asun Rauman ja Mynämäen välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs ettei. Millasilla mitoilla olet ja pääsetkö matkustelee? Mä asun Rauman ja Mynämäen välillä.
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
- Anonyymi
Ei kait ketää äijää kiinnosta vieraan käsi 02al.?
- Anonyymi
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön
Jestas sentään tuota Turkulaista. Mitäs olet persettäs jakava tautinen piripää.
- Anonyymi
Kyllä käsi kelpaa turus omistan ison jämerän kyrvän myös imui
- Anonyymi
Ei näköjää ketään yli 60v miestä kiinnosta?
- Anonyymi
Turussa runkku kaveria vaikka heti
- Anonyymi
Olen 87 v ja kyllä kiinnostaa. Kun vaan onnisstuisimme tapaamaan jossakin.
- Anonyymi
Hei sinä 87v mies. Missä asut ja millasil mitoilla?
- Anonyymi
Painu vanhainkotiin fossiili
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu vanhainkotiin fossiili
Seuraako olet vailla siellä.
- Anonyymi
Itse myös kiihotun vanhemmasta +60 miehestä.Lahden seudulla ketään? Paikka on joten voit olla myös kauempaa.45v.
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tumputtaa sata lasissa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotatko minua siellä ? toivottavasti näemme pian 😍😍😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kjäh kjäh kjäh Mitäs spede tumputat. Eikö kukaan suostu antaa sulle kuivana kakkostaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kjäh kjäh kjäh Mitäs spede tumputat. Eikö kukaan suostu antaa sulle kuivana kakkostaan.
Oih, voin jo aistia kuinka liitymme yhteen.Olisit vain minun😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih, voin jo aistia kuinka liitymme yhteen.Olisit vain minun😍😍
Buaahaa spede buaahaa. Puute taitaa vaivaa niuvanniemellä, etkö saa enää vetää ketään kuivana kakkoseen.
- Anonyymi
Vaikeaa on löytää vanhempaa +60v miestä käsihommiin ja ei sen tarvitse seistä.
Kahden kanssa ollut nuorempana,jotka 64v ja 85v ja suoraan myönsivät ettei kalu seiso,mutta itsellä seisoo hyvin niin riittää ja itse voi kosketella ja tyydyttää pehmeää silti.
M47v- Anonyymi
Jarmo55 kirjoitti:
Missä päin olet?
Kanta-Hämeen eteläpuolelta.
M47v
- Anonyymi
Porissa 18.5x4.5 ja roikkupallit 72v ja seisoo hyvin. En ole lihava
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489