Piiskaa pikku pyllyiselle

Anonyymi-ap

Pitääkö paikkansa, että miehiä kiinnostaa enemmän isot pyllyt piiska hommissa. Olen nuorehko aika pieni pyllyisen nainen. En ole etsimässä täältä seuraa, joten sitä ei kannata tarjota. Toivoisin ainoastaan rehellisiä vastauksia kysymykseen. N. 32

38

1379

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä. Iso pyllyinen nainen kontillaan on upea näky.

• Anonyymi

”Olen nuorehko aika pieni pyllyisen nainen.”

Entä sinun oma pylly? Millainen se on?

• Anonyymi

Itse ottaisin mieluummin pienipyllyisen naisen kaikkeen kivaan ja yhdessäoloon

• Anonyymi

N 32 Sun pieni pylly Paras

• Anonyymi

Pienelle pyllylle tietty on kovasti kiihottavaa kun pieni pylly punoittaa

• Isoon pyllyyn osuu paremmin

• Anonyymi

Napakoille pakaroille teräksistä paistinlastaa lämmittelyn jälkeen samaan kohtaan.
      Saa aikaan sietämätöntä kipua eikä jää ohimenevää punoitusta kummempaa jälkeä jos kuritettavan reagointiin uskoo.
      Ei tarvitse lätkiä pitkään kun teho on jo löytynyt!

• Anonyymi

Omakohtainen kokemus on ja kyllä piiskaa on saatu ihan tarpeeksi. Minulla siis on aika pieni pylly. N36

• Anonyymi00028

Voisin antaa.

• Anonyymi

Itse olen piiskannut sekä pieniä, että isoja pyllyjä. Ja molempi parempi. Kummassakin on puolensa. Pienen pepun omaava siro nainen on helpompi ottaa makaamaan polvien päälle ja piiskata siinä. Ensin kämmenselkä lämmittely ja sen jälkeen selkäsauna puisella kylpyharjalla. Sen jälkeen punoittaa pylly tosi kivasti
      Vähän isokokoisemman isopyllyisemmän naisen olen määrännyt sängylle nelinkontin tai kumartumaan pöydän tai nojatuolin yli ja antanut vitsaa, rottinkia tai remmiä.

• Anonyymi

Ei aloittajan kannata olla huolissaan. Ei koolla ole väliä, kyllä piiskaa saa, vaikka olisi vähän pienempi pylly.

• Anonyymi

Iso pylly on aina parempi!

• Anonyymi

Minua ei kiinnosta piiskata kenenkään pyllyjä, en saa siitä mitään. Pyllyn koko keskikoko, ei liian iso eikä pieni.

• Anonyymi

Ei todellakaan. Pienemmät peput monesti jäntevämmät ja kauniimmatkin.

• Anonyymi

kyllä pieni pylly on ehdottomasti paras pylly piiskattavaksi!

• Anonyymi

Olen tähän ikään antanut selkäsaunan jos toisenkin eikä pyllyn koko ole ollut koskaan esteenä sille. Isomman käsittely vaatii hieman enemmän aikaa, muuta eroa asiassa ei ole. M. 64

• Aivan ehdottomasti pieni peppu. Kiihotun jo ajatuksestakin. Missä sellainen olisi minun kättä vailla?

• Anonyymi

En ole koskaan välittänyt onko se iso vaiko pieni, kaikille halukkaille olen antanut.

• Anonyymi

N.32 Kaunis pieni peppu sulla pidä pienestä pepustasi 58 mies

• Anonyymi00018

Olen vanhempi mies ja hankkinut tästä asiasta käytännön kokemusta jonkin verran. Nuorempana pyllyn koko oli tärkeämpää kun se on nykyään. Tykkäsin antaa leveälle mieluummin, kun pienelle. Pienemmän pyllyn saa ihan yhtä kauniiksi kun isomman. Tykkään myös pitää naista polvien päällä ja pikkupeppuisen kanssa se sujuu helpommin. Sitä paitsi niin ison kuin myös pienemmän pyllyn pitää saada piiskaa tarpeen vaatiessa. Siihen on jokaisella naisella oltava sama oikeus.

• Anonyymi00019

Sama täälä ,pyllyn koolla ei väliä läpsiä aluksi ihan kämmenellä.Sit nahkaa ,tai piiskaa ,että sopivasti punoittaa.Sit jotain muuta

• Anonyymi00020

Kyllä pikku pyllyinen on mukavampi ottaa polven päälle mukava katsoa kun tulee puna poskiin valillä koittaa jalko väliä sen verran antaa että nöyrä kiltti tyttö. Kokenut kasvattaja. Eteläsuomi.

• Anonyymi00021

Kyllä olis mukava antaa selkäsauna pikkypyllylle. Setä 02 AL.

• Anonyymi00022

Tytöt naiset pyllyn kokoon katsomatta.Toetan toiveenne justtiinsa niin kuin toivotte.Olen antanut kuria monelle naiselle,olisi vielä tässä vanhalla iällä mukava kokeilla tuleeko kiltti.Eteläsuomi.

• Pienille kiinteäpyllyiselle on kivaa ja kiihottavaa antaa piiskaa..

• Anonyymi00023

Ajatus siitä, että joku piiskaisi tai läpsisi peppuni pakaroita saa jalkovälini kostumaan, samalla sormin tunnustelisi pakaroiden välistä aukkojani aina välillä, puhuisi tuhmia, olisin täysin käsittelysi orja, tämä kaikki on vielä fantasia asteella, peppuni on ns. normaali kokoa, ehkä enemmän taaksepäin suuntautuva osittain sheivattu, N 38

• Anonyymi00024

Otappa yhteyttä N 38v. Olen tämä vanhempi mies annan toiveiden mukaan koitan haaraväliä toimituksen lomassa. Kokemusta on ja ikää päälle 60v.Pääsen kyllä tulemaan kauemmaksikin niin ei ole siitä kiinni on myös siisti mukava paikka käytössä.Itse olen nuorekas siisti mies. Eteläsuomi.

• Anonyymi00027

Heissan N 38, kuulostat huippunaiselta, otatko yhteyttä 43v fiksuun ja läpsimis- ym. hommissa osaavaan sinkkumieheen kik-messengerissä, nimimerkki ext82 (ihana toi kun kuvailit pepun)

• Anonyymi00034

Nainen 38v. Otappa yhteyttä vanhempi herrasmies antaa kuria. KIK hoitovoide

• Anonyymi00025

Kyllä iso pylly näyttää hyvälle, kun käsket naisen syvään kontilleen ja se iso pylly nousee pystyyn.

• Anonyymi00026

Onko naista joka haluaa vitsaa. Varsinaissuomi.

• Anonyymi00029

Pylly kuin pylly, kaikkia olen pyrkinyt auttamaan .Molemmat ovat kiihottavia. Sama pätee rintoihin. Posliini pillusta tykkään kyllä enemmän kun karvatuherosta. Se on hyvä, että Pillu näkyy hyvin.

• Anonyymi00030

Pieni pyllyisellä se pillu usein näkyy hyvin vaikka on kontillaankin ;)

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Pieni pyllyisellä se pillu usein näkyy hyvin vaikka on kontillaankin ;)

Ja minihameen alta kun kumartuu

• Anonyymi00032

Olen 67v siisti terve mies.Onko naista joka haluaisi kotikuria vanhan ajan tyyliin olen jonkin verran saanut antaa ,haluaisin vielä tehdä kilttejä tyttösiä.Minulla on kik käytössä voidaan siellä keskustella. Eteläsuomi. Myös nuoret pojan koltiaiset tehdään kiltiksi.

• Anonyymi00033

Tyttöilyssä saa antaa piiskaa miehelle naisen katsellessa pyllyn koolla ei merkitystä .Naista piiskatessa monet haluavat alistusta sitomista lopuksi kyrpää pilluun M58

• Anonyymi00035

Kyllä annetaan ja kunnolla.

• Anonyymi00036

Minä en ole vielä päässyt piskaa antamaan , joten olis kiva kokemus jos saisin antaa piskaa nuoremman naisen pepulle.
      M 60v Kuopio

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      80
      5973
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      124
      2411
    3. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      87
      2213
    4. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      25
      2188
    5. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      30
      2148
    6. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      67
      1595
    7. Oliko se peppu

Vai älykkyys mikä enemmän viehätti?
      Ikävä
      93
      1588
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1311
    9. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      1305
    10. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      1289
    Aihe