Piiskaa pikku pyllyiselle

Anonyymi-ap

Pitääkö paikkansa, että miehiä kiinnostaa enemmän isot pyllyt piiska hommissa. Olen nuorehko aika pieni pyllyisen nainen. En ole etsimässä täältä seuraa, joten sitä ei kannata tarjota. Toivoisin ainoastaan rehellisiä vastauksia kysymykseen. N. 32

24

859

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä. Iso pyllyinen nainen kontillaan on upea näky.

• Anonyymi

”Olen nuorehko aika pieni pyllyisen nainen.”

Entä sinun oma pylly? Millainen se on?

• Anonyymi

Itse ottaisin mieluummin pienipyllyisen naisen kaikkeen kivaan ja yhdessäoloon

• Anonyymi

N 32 Sun pieni pylly Paras

• Anonyymi

Pienelle pyllylle tietty on kovasti kiihottavaa kun pieni pylly punoittaa

• Isoon pyllyyn osuu paremmin

• Anonyymi

Napakoille pakaroille teräksistä paistinlastaa lämmittelyn jälkeen samaan kohtaan.
      Saa aikaan sietämätöntä kipua eikä jää ohimenevää punoitusta kummempaa jälkeä jos kuritettavan reagointiin uskoo.
      Ei tarvitse lätkiä pitkään kun teho on jo löytynyt!

• Anonyymi

Omakohtainen kokemus on ja kyllä piiskaa on saatu ihan tarpeeksi. Minulla siis on aika pieni pylly. N36

• Anonyymi

Itse olen piiskannut sekä pieniä, että isoja pyllyjä. Ja molempi parempi. Kummassakin on puolensa. Pienen pepun omaava siro nainen on helpompi ottaa makaamaan polvien päälle ja piiskata siinä. Ensin kämmenselkä lämmittely ja sen jälkeen selkäsauna puisella kylpyharjalla. Sen jälkeen punoittaa pylly tosi kivasti
      Vähän isokokoisemman isopyllyisemmän naisen olen määrännyt sängylle nelinkontin tai kumartumaan pöydän tai nojatuolin yli ja antanut vitsaa, rottinkia tai remmiä.

• Anonyymi

Ei aloittajan kannata olla huolissaan. Ei koolla ole väliä, kyllä piiskaa saa, vaikka olisi vähän pienempi pylly.

• Anonyymi

Iso pylly on aina parempi!

• Anonyymi

Minua ei kiinnosta piiskata kenenkään pyllyjä, en saa siitä mitään. Pyllyn koko keskikoko, ei liian iso eikä pieni.

• Anonyymi

Ei todellakaan. Pienemmät peput monesti jäntevämmät ja kauniimmatkin.

• Anonyymi

kyllä pieni pylly on ehdottomasti paras pylly piiskattavaksi!

• Anonyymi

Olen tähän ikään antanut selkäsaunan jos toisenkin eikä pyllyn koko ole ollut koskaan esteenä sille. Isomman käsittely vaatii hieman enemmän aikaa, muuta eroa asiassa ei ole. M. 64

• Aivan ehdottomasti pieni peppu. Kiihotun jo ajatuksestakin. Missä sellainen olisi minun kättä vailla?

• Anonyymi

En ole koskaan välittänyt onko se iso vaiko pieni, kaikille halukkaille olen antanut.

• Anonyymi

N.32 Kaunis pieni peppu sulla pidä pienestä pepustasi 58 mies

• Anonyymi00018

Olen vanhempi mies ja hankkinut tästä asiasta käytännön kokemusta jonkin verran. Nuorempana pyllyn koko oli tärkeämpää kun se on nykyään. Tykkäsin antaa leveälle mieluummin, kun pienelle. Pienemmän pyllyn saa ihan yhtä kauniiksi kun isomman. Tykkään myös pitää naista polvien päällä ja pikkupeppuisen kanssa se sujuu helpommin. Sitä paitsi niin ison kuin myös pienemmän pyllyn pitää saada piiskaa tarpeen vaatiessa. Siihen on jokaisella naisella oltava sama oikeus.

• Anonyymi00019
      UUSI

Sama täälä ,pyllyn koolla ei väliä läpsiä aluksi ihan kämmenellä.Sit nahkaa ,tai piiskaa ,että sopivasti punoittaa.Sit jotain muuta

• Anonyymi00020
      UUSI

Kyllä pikku pyllyinen on mukavampi ottaa polven päälle mukava katsoa kun tulee puna poskiin valillä koittaa jalko väliä sen verran antaa että nöyrä kiltti tyttö. Kokenut kasvattaja. Eteläsuomi.

• Anonyymi00021
      UUSI

Kyllä olis mukava antaa selkäsauna pikkypyllylle. Setä 02 AL.

• Anonyymi00022
      UUSI

Tytöt naiset pyllyn kokoon katsomatta.Toetan toiveenne justtiinsa niin kuin toivotte.Olen antanut kuria monelle naiselle,olisi vielä tässä vanhalla iällä mukava kokeilla tuleeko kiltti.Eteläsuomi.

• UUSI

Pienille kiinteäpyllyiselle on kivaa ja kiihottavaa antaa piiskaa..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe