Pitääkö paikkansa, että miehiä kiinnostaa enemmän isot pyllyt piiska hommissa. Olen nuorehko aika pieni pyllyisen nainen. En ole etsimässä täältä seuraa, joten sitä ei kannata tarjota. Toivoisin ainoastaan rehellisiä vastauksia kysymykseen. N. 32
Piiskaa pikku pyllyiselle
18
620
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Iso pyllyinen nainen kontillaan on upea näky.
- Anonyymi
”Olen nuorehko aika pieni pyllyisen nainen.”
Entä sinun oma pylly? Millainen se on? - Anonyymi
Itse ottaisin mieluummin pienipyllyisen naisen kaikkeen kivaan ja yhdessäoloon
- Anonyymi
N 32 Sun pieni pylly Paras
- Anonyymi
Pienelle pyllylle tietty on kovasti kiihottavaa kun pieni pylly punoittaa
Isoon pyllyyn osuu paremmin
- Anonyymi
Napakoille pakaroille teräksistä paistinlastaa lämmittelyn jälkeen samaan kohtaan.
Saa aikaan sietämätöntä kipua eikä jää ohimenevää punoitusta kummempaa jälkeä jos kuritettavan reagointiin uskoo.
Ei tarvitse lätkiä pitkään kun teho on jo löytynyt! - Anonyymi
Omakohtainen kokemus on ja kyllä piiskaa on saatu ihan tarpeeksi. Minulla siis on aika pieni pylly. N36
- Anonyymi
Itse olen piiskannut sekä pieniä, että isoja pyllyjä. Ja molempi parempi. Kummassakin on puolensa. Pienen pepun omaava siro nainen on helpompi ottaa makaamaan polvien päälle ja piiskata siinä. Ensin kämmenselkä lämmittely ja sen jälkeen selkäsauna puisella kylpyharjalla. Sen jälkeen punoittaa pylly tosi kivasti
Vähän isokokoisemman isopyllyisemmän naisen olen määrännyt sängylle nelinkontin tai kumartumaan pöydän tai nojatuolin yli ja antanut vitsaa, rottinkia tai remmiä. - Anonyymi
Ei aloittajan kannata olla huolissaan. Ei koolla ole väliä, kyllä piiskaa saa, vaikka olisi vähän pienempi pylly.
- Anonyymi
Iso pylly on aina parempi!
- Anonyymi
Minua ei kiinnosta piiskata kenenkään pyllyjä, en saa siitä mitään. Pyllyn koko keskikoko, ei liian iso eikä pieni.
- Anonyymi
Ei todellakaan. Pienemmät peput monesti jäntevämmät ja kauniimmatkin.
- Anonyymi
kyllä pieni pylly on ehdottomasti paras pylly piiskattavaksi!
- Anonyymi
Olen tähän ikään antanut selkäsaunan jos toisenkin eikä pyllyn koko ole ollut koskaan esteenä sille. Isomman käsittely vaatii hieman enemmän aikaa, muuta eroa asiassa ei ole. M. 64
Aivan ehdottomasti pieni peppu. Kiihotun jo ajatuksestakin. Missä sellainen olisi minun kättä vailla?
- Anonyymi
En ole koskaan välittänyt onko se iso vaiko pieni, kaikille halukkaille olen antanut.
- Anonyymi
N.32 Kaunis pieni peppu sulla pidä pienestä pepustasi 58 mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126