Olen 42 vuotias eronnut nainen. En ole koskaan ollut tindereissä tai muissa vastaavissa. Kysynkin, mikä olisi suositeltavin tapa hankkia yöseuraa? En siis etsi suhdetta, vaan lähinnä panokaveria. Toki voitaisiin vaikka lasillisella käydä, mutta syvällisempi tutustuminen ei nyt niin kiinnosta. En halua kenenkään tutun näkevän naamaani seuranhakupalveluissa. Lähdenkö risteilylle vai mitä? Kiinnostaisi myös kerran kokeilla kahta miestä, mutta miten edetä
Seuraa anonyymisti
43
1051
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä päin suomea oot
- Anonyymi
Kohta 25 vee miekkonen etsisi seuraa keski Suomesta
- Anonyymi
keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteen kautta järjestyy kyllä tämäkin
- Anonyymi
Naisena tuollainen ongelma!?!? Mene ja kysy miehiltä baarissa! Kysy myös kiinnostaako häntä ottaa kaveri mukaan. Monelta ei tarvitse naisen kysyä, niin panokaverin tai kavereita saat.
- Anonyymi
Vaikket sinä koske, niin joku kuitenkin koskee. Aivan järkyttävät naispuoliset mätisäkit ja rämesiat saavat miestä. Rämesika mies saa pillua vain rahalla tai maineella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikket sinä koske, niin joku kuitenkin koskee. Aivan järkyttävät naispuoliset mätisäkit ja rämesiat saavat miestä. Rämesika mies saa pillua vain rahalla tai maineella.
Ei saanut edes haaviston pekka.
- Anonyymi
Helposti löydät vaitiolotaitoisen miehen mistä saattaa jonkin asteinen ongelma jo si taas tulla
- Anonyymi
Mitä? Sama selkosuomella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Sama selkosuomella?
Opettele ymmärtään lukemasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sysäät sinun osaamattomuutesi muiden ongelmaksi.
- Anonyymi
En ol nui notkia ettäkö tuo olis mahdollista mu on se hyvä edes jos sinä olet kun tiesit että tuokin voi onnistua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sysäät sinun osaamattomuutesi muiden ongelmaksi.
Elä sie kuul yritä työntää tapojasi muille ei ole minun vikani jos sinä et osaa lukea saatika ettäkö edes ymmärtäsit lukemaasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä sie kuul yritä työntää tapojasi muille ei ole minun vikani jos sinä et osaa lukea saatika ettäkö edes ymmärtäsit lukemaasi
Ja taas sinun kirjoituksesi on ala-aste tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä luki- ja kirjoitushäiriöisiä vaikuttaa olevan täällä todella paljon. Ihan hirvittää, että tuolla tasollako on kirjoitustaito? En itse odota, enkä myöskään kirjoita, täydellistä kirjoitusta. On kuitenkin hämmentävää, ettei pilkkuja ja pisteitä käytetä lainkaan. Se tekee lukemisesta epämiellyttävää. Vähän jopa itsekästä toimintaa ja sen jälkeen tapahtunut kommentointikin vaikuttaa samanlaiselta. Kuten tuossa joku kirjoitti, että sysätään oma osaamattomuus muiden ongelmaksi. Voisi verrata liikenteessä vilkun käyttämättömyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele sinä kirjoittamaan suomea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita murteella kun et kerran osaa, helvetin häirikkö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas sinun kirjoituksesi on ala-aste tasoa.
Hyvä että edes sitä eipä tullu äikän tunnilla keskityttyä opetukseen hyvä että sinä osaat edes ala-aste tason äikkää mä kun en osaa edes sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä luki- ja kirjoitushäiriöisiä vaikuttaa olevan täällä todella paljon. Ihan hirvittää, että tuolla tasollako on kirjoitustaito? En itse odota, enkä myöskään kirjoita, täydellistä kirjoitusta. On kuitenkin hämmentävää, ettei pilkkuja ja pisteitä käytetä lainkaan. Se tekee lukemisesta epämiellyttävää. Vähän jopa itsekästä toimintaa ja sen jälkeen tapahtunut kommentointikin vaikuttaa samanlaiselta. Kuten tuossa joku kirjoitti, että sysätään oma osaamattomuus muiden ongelmaksi. Voisi verrata liikenteessä vilkun käyttämättömyyteen.
Edelleen mua ne rajottaa liikaa ne pisteet ja pilkut mu on se hyvä että sinä et omaa yhtään mielikuvitusta ettäkö osaisit itse jaksottaa edes lukemaasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele sinä kirjoittamaan suomea!
Opettele sinä idiootti lukemaan suomea vai venäjäksikö pitäs kirjottaa että sinäkin palikka jotain ymmärtäsit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita murteella kun et kerran osaa, helvetin häirikkö!
Eipä tuo ole mitään muretta ihan on vai oma kirjoitus tapani älä sinä palikka lue jos häiritsee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen mua ne rajottaa liikaa ne pisteet ja pilkut mu on se hyvä että sinä et omaa yhtään mielikuvitusta ettäkö osaisit itse jaksottaa edes lukemaasi
Minuakin rajoittaa liikenne säännöt aivan liikaa onneksi osaan itse ajaa luovasti vituttaa vaan nuo muut jotka vaativat liikenne sääntöjen osaamista eivät omaa mitään mieli kuvitusta ja osaa jaksottaa ajamistaan minun ajo tyylini mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuakin rajoittaa liikenne säännöt aivan liikaa onneksi osaan itse ajaa luovasti vituttaa vaan nuo muut jotka vaativat liikenne sääntöjen osaamista eivät omaa mitään mieli kuvitusta ja osaa jaksottaa ajamistaan minun ajo tyylini mukaan
Järkyttävää lukukelvotonta tekstiä. Olisi kannattanut käydä edes jollakin äikän tunnilla ja kuunnella mitä siellä opetetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkyttävää lukukelvotonta tekstiä. Olisi kannattanut käydä edes jollakin äikän tunnilla ja kuunnella mitä siellä opetetaan.
Juurikin. Toimi herätteenä sinullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi muistuttaa kyllä pikavoitolla si kun kiinni jäät ettet liikennesääntöjä noudattan kokemusta on siitäkin mielestäni kun nopeusrajoitukset on liian alhaisia mu useimpien ajamisen osaamisen huomioon ottaen kaupunki rajoitukset pitäs pudottaa kahteenkymppiin siinä torilla parkissa istuessa kun ei opi ajaan ostiko isi haminan pojille liian tehokkaat autot ettei riitä rahat enään ajaa niillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin mä lähes joka äikän tunnilla mu pääosin olen nukkunu tai keskittyny ihan kaikkeen muuhun kun mitä tunnilla ai yritettii opettaa tosi tuo kirjoittaja en ollu minä jota kommentoit mu kuitee
- Anonyymi
Oon vapaa Rane Heinolassa !
- Anonyymi
Minä löysin kaverin Suomi24 sielä semmonen nimimerkki kun Nalyk152 ai että osaa ihanasti hoitaa naisen tarpeita, ai että...
- Anonyymi
Laita ilmoitus tuonne Suomi 24 treffit palstalle ilman tunnistettavaa kuvaa ja varaudu valtavaan viestivyöryyn kymmeniltä miehiltä. Perkaa sieltä Sitten sopivat pois. Tarjontaa löytyy varmaan kymmenittäin. Joskus vuosia sitten pidimme sieltä löytämäni varatun naisen kanssa todella kivaa yhden kesän ajan. Nyt en siellä ole aktiivisesti roikkunut, mutta tuskin se hirveästi siitä on muuttunut. Toinen vaihtoehto tietenkin se perinteinen yökerhon kautta, mutta on se haastavampi. Täällä noita samoja tarjokkaita on aina pitkä rivi kiinnostuneina jakaen vaan omaa meiliä.
Seksi todellakin voi olla vaan seksiä mutta kyllä se vaatii jonkin verran samaa aaltopituutta ja samanhenkisiä juttuja. Parasta on viestitellä haluista ja haaveista etukäteen ja mahdollisesti juuri ennen piiskata viestein ja puheluin toisensa valtavaan kiimaan. Sitten kun näkee, tietää, että ei tarvi miettiä, saa panna ihan juuri niin kuin haluaa. Ei ole päänsärkyä eikä harmitusta.- Anonyymi
Mieheni ehdotuksesta vuosia takaperin suostuin hakee vierasta miestä seksiin kanssani. Seksitrehvit sivustolta etsin nuoremman kaverin, tarjolla oli useita kymmemiä joista valitsin. Aluksi viestiteltiin ja kiihotettiin toisismme sitten soiteltiin juteltiin pitkään. Molemmat halusimme yhtyä sovimme tapaamisen kotiamme, sain parempaa seksiä kuin mieheni kanssa koskaan. N 45v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheni ehdotuksesta vuosia takaperin suostuin hakee vierasta miestä seksiin kanssani. Seksitrehvit sivustolta etsin nuoremman kaverin, tarjolla oli useita kymmemiä joista valitsin. Aluksi viestiteltiin ja kiihotettiin toisismme sitten soiteltiin juteltiin pitkään. Molemmat halusimme yhtyä sovimme tapaamisen kotiamme, sain parempaa seksiä kuin mieheni kanssa koskaan. N 45v
Suunnilleen noin kävi itsellekin kymmenisen vuotta sitten. Olimme molemmat ihan kiimassa, kun hän tuli meille, tuo varattu nainen. SAman tien suutelimme ja riistimme vaatteet, juuri heipat sanottiin. Emme olleet ikinä edes nähneet. Hän alkoi imemään kyrpää joka sykki ihan kivikovana, menimme nopeasti sänkyn jossa nuolin hänen märkää pillua ja nopeasti olimmekin jo panopuuhissa. Kolme kertaa naimme ensimmäisellä kerralla aina hieman leväten ja taas uudelleen ja uudelleen. Aivan mielettömän kiihkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunnilleen noin kävi itsellekin kymmenisen vuotta sitten. Olimme molemmat ihan kiimassa, kun hän tuli meille, tuo varattu nainen. SAman tien suutelimme ja riistimme vaatteet, juuri heipat sanottiin. Emme olleet ikinä edes nähneet. Hän alkoi imemään kyrpää joka sykki ihan kivikovana, menimme nopeasti sänkyn jossa nuolin hänen märkää pillua ja nopeasti olimmekin jo panopuuhissa. Kolme kertaa naimme ensimmäisellä kerralla aina hieman leväten ja taas uudelleen ja uudelleen. Aivan mielettömän kiihkeää.
... vielä jatkan, näitä tapaamisia oli sitten pitkin kesää. Aina kiihkeitä, aina ihania, mutta se ensimmäinen kerta jäi parhaiten mieleen, koska en ollut itsekään vastaavaan törmännyt, eikä hänkään. Niin hemmetin kutkuttavaa sopia vain panemisesta, eikä mistään muusta. Kumpikin varattuja ja molemmilla hommat hoidossa, niin paljaalla vedeltiin ja rouva sai monet monet lastit sisäänsä ja lähti aina pikkarit spermassa ajelemaan kotiinsa. Kuten kaikelle hyvälle, tällekin kävi aikanaan niin että se loppui. Sen jälkeen tullut hoidettua nuo asiat muutaman naisen kanssa tässä vuosien saatossa, mutta nyt on kaikki ihan kuivilla ollut jo pidempään. Ei haittaisi, jos olisi, mutta vaatii niin paljon energiaa järjestää, että ei ole jaksanut. Ja kiellettyähän se tietenkin on ...
Minut löytää samalla nimimerkillä Treffit24-sivustolta. M65
- Anonyymi
Eräs tuttu nainen etsi epätoivoisesti miesseuraa juuri sen seksin takia ja mikähän lienee mennyt vikaan, kun oli muutaman viikon hakattuna osastolla ja sen jälkeen psykiatrisella myös.
Että, käsittääkseni näissä on riskinsä.- Anonyymi
Tämän takia ei ikinä täysin anonyymisti ja niin että paikka olisi sellainen mistä ei voisi tarvittaessa helppo poistua. Mielummin tapaaminen etukäteen jossa voi hieman aistia molempien aaltopituutta.
Toisekseen noita tapauksia on valitettavavasti ollut aina ja tulee olemaan, oli sitten keinona tinder tai tanssilava Esa Pakarisen aikaan. - Anonyymi
Tais olla reissu nautintoa täys kun ihan piti sairaalaan joutua koita ny turhaan varotella ihmisiä jotka ei ymmärrä omaa etuaan pitki ja kivinen tie eikä tule lopulta lasta eikä paskaa parempi kun antaa oppia kantapään kautta ni eivätpä ainakaan unohda ja voivat itse kiittää itseään elämänsä pilaamisesta
- Anonyymi
Laita mulle viestiä
Takuu vaitiolo ja tyydytys
Ei mikään niuvanniemen spede juttuja
Taneli Hämeestä👍😄 - Anonyymi
Eiköhän terve normaali nainen saa seuraa ihan normaalissa elämässä. Pitää vaan olla rohkea. Tuo kagmhden miehen juttu on eri asia. Entiedä mitä aloittaja tarkoittaa. Mutta jos aloittaja tykkää peppuyhdynnästä, niin se voi olla vaikea hetki kun munaa tulee emättimeen ja toinen samaanaikaan peppuun. Kaikkien pitää ottaa vastaan ja kestää.
- Anonyymi
lisäys omaan kommentiini!
Siis "terve" nainen saa varmasti livessä seksiä. Kaverin kanssa asian vieminen vaan voi olla vaikeaa, mutta tuskin mahdotonta. Mutta tuo ryhmä seksi on asia erikseen. Ensinnäkään en ymmärrä sitä kuin tuolleen miten sen tuossa aiemmassa viestissä laitoin, että nainen ottaa samaan aikaan kaksi munaa sisäänsä. Se vaatii kolmen ihmisen kemioita. Kahdella ihmisellä voi keskenään olla kemiat, mutta kon siihen tulee kolmas, niin jollakin voi pettää kantti.
Se, että nainen vetää monet jälkiliukkaat peräkkäin, että kaikki miehet tietää sen, että pillussa on mällit, ei ole ryhmäseksiä.
Vuonna 1982 syntynyt nainen on varmaan viimeisiä joilla on kokemus netittömästä nuoruudesta. Tiedän jopa, että itsenikaltaisia 70-lukulaisia on mennyt netin harhaan. Netistä saa kaikkea mitä haluaa! Tiedän jopa, että perheellisiä on mennyt jopa tinderiin. Millä vitulla se ihminen on parempi kuin livessä kuten 30-40v sitten kun ihmiset oli pakko kohdata aslusta saakka livessä ja siltikin kaikki saattoi mennä kuseen!
Jos aikuinen älykäs nainen ei tiedä vastausta ilman seksi chattia, niin voi kyseenalaistaa älykkyyden.... Se baarikin voi olla ihan ihan hyvä paikka löytää kertajuttu. Ei niitä henkkareita tarvitse esitellä sille jolle pillua tai persettä antaa.....
- Anonyymi
Täällä olisi mies joka voisi tyydyttää sinut, pystyn tapaamaan nopeastikin
- Anonyymi
sanon suoraan ewtten rahojani jakele vaikka olisi jack potti mutta siinä seuraa anonyymisti miehinen seksi työ ja verottaja ja rahoittaja ja veroparatiisi ja paratiisissa silleen olethan naimaton ja kokematon, minuun voit suorasukaisesti käsitellen pikkareitasi esitellen itsesi
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303511Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91568Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130878Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819