Sofia käyttää sisälläkin aurinkolaseja

Anonyymi-ap

Peittääkö se aurinkolaseillaan laajentuneet pupillinsa, kun lasit päässä sisälläkin?

26

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Krapula voi aiheuttaa sellaista ja sitten musta silmä. Mutta eihän toki Sofian tapauksessa tietenkään. Jos miljonäärimiehen suku käyttää huumeista tuomittua mallina heidän tuotteilleen? Onhan hänessä hieman Kim Kardashianin näköä kaikesta huolimatta.

• Anonyymi

Suku ei tiedä mitään tästä miesten elättämästä naisesta ,eikä rikolisesta menneisyydestään yhtään mitään .

• Anonyymi

Eikös huumeidenkäyttö myöskin laajenna pubilleja?

• Anonyymi

Nolo eukko.

• Anonyymi

Nolo olet itse. Ehkä hänellä on vahvuudet niissä. Ei nää muuten.

• Anonyymi

11:20 Kaikkea säkin höpötät.....😂

• Anonyymi

Aurinkolaseilla on helppo peittää mitä vaan ja Soffe diivailee pitäessään niitä sisätiloissa. Naurettavaa.

• Anonyymi

Mulle tulee ainakin epäilys sisällä aurinkolaseja käyttävästä, että on narkki.

• Anonyymi

Aloittajalla riittää kysymyksiä ja miettimistä.
      Tuskin ehtii tehdä mitään järjellisiä töitä tuon "ajatuspajansa" ohella.

• Anonyymi

Bubillit on todella laajentuneet jos henkilö on huumeiden alaisena sillähetkellä .

• Anonyymi

12:30 On se jännää, että sulla riittää kysymyksiä ja miettimistä aloittajasta? Missä se sun järjellinen työsi on, kun täällä näytät heiluvan? Tajuutko sä itse miten typerä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bubillit on todella laajentuneet jos henkilö on huumeiden alaisena sillähetkellä .

Bubilli on kortekieltä parhaimmillaan tällä hetkellä.

• Anonyymi

Pupillit. Oletko ulkomailta?

• Anonyymi

Miksi vainoat Sofiaa, on kauniita aurinkolaseja hällä. Pois kateus ja katkeruus! 🌹

• Anonyymi

12:56 Mitä ihmeen vainoamista tuo muka on, jos kertoo totuuden Sofiasta? Hei nyt valoja päälle ja lopeta se tolkuton höpöttämisesi kateudesta ja katkeruudesta!🤔

Kuka olisi huumetuomitulle kateellinen ja vieläpä katkera? Ei hemmetti, mutta tuo ihminen on tyhmä, yhtä tyhmä kuin idolinsa Sofiakin!

• Anonyymi

Tietyissä piireissä,aurinkolaseista käytetään nimitystä pirikiikarit.

• Anonyymi

Nistithän kuulemma käyttää pirikiikareita.

• Anonyymi

Kalliiksi tuli Stefulle tämän kotkan backsteri

• Anonyymi

Syyllistyit juuri kunnianloukkaukseen!

• Anonyymi

Mistä saat päähäsi kunnianloukkauksen?

• Anonyymi

Tietyt huumeet ja myös psyykelääkkeet suurentavat pupilleja.

• Anonyymi

Totta ainakin käyttää Sofia psyykelääkkeitä koska kärsii ahdistus ja paniikkihäiriöistä ja on sen itse vielä kertonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta ainakin käyttää Sofia psyykelääkkeitä koska kärsii ahdistus ja paniikkihäiriöistä ja on sen itse vielä kertonut.

Miten nuo psyykelääkkeet mahtaa sopia alkoholin kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten nuo psyykelääkkeet mahtaa sopia alkoholin kanssa?

No voi käyttää jos haluaa nuppinsa niista sekaisin tarkoituksella ja muuten on tietenkin kieletty alkoholi lääkkeiden kans ehdottomasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi käyttää jos haluaa nuppinsa niista sekaisin tarkoituksella ja muuten on tietenkin kieletty alkoholi lääkkeiden kans ehdottomasti.

Sofiahan on monet vuodet juonut, vaikka lääkitys ollut käytössä.

• Anonyymi

Vartin ilot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe