https://www.iisalmensanomat.fi/paikalliset/7854260
Eikö tuo ole ymäristörikos?
Entäs jos minä taajama-alueella poltan vanhat auton renkaat?
Miksi hyväksytään kumin polttaminen
9
673
Vastaukset
- Anonyymi
Joka tapauksessa ne kumit joutuvat luontoon, poltti ne miten tahansa. Jotkut vain tuhoavat kumit hetkessä, ja joutuvat maksamaan myös siitä. Kuminjälki tienpinnassa ei haittaa muita muuten, kuin näkee vain jonkin olleen järkeä vaille.
- Anonyymi
Kun polttaa kumia asfaltilla, sitä kohden asfaltista palaa piki pois ja pikku hiljaa siihen kohti syntyy kuoppa joka vaan suurenee kun siitä liikenteen alla irtoaa kiviä.
- Anonyymi
Kokeileppa että menet huutamaan ja kuopimaan kengällä asfalttia niin sinut leimataan hulluksi mutta auton huudattaminen ja kuminpolttaminen katsotaan sankariteoksi
- Anonyymi
Niin tai rälläkällä jauhat autonrenkaasta savua torilla, sakko tulee varmasti.
- Anonyymi
Minä en käätä kumia ollenkaan.
- Anonyymi
Mutta kun se on niin miehekästä ja tuo esiin kaikki tosi miehisyyden tuomat ilot ja yhteyden muihin silleen vain vähän homomaisesti kun kiljutaan, hypitään ja halataan jokaisen kunnon burnoutin jälkeen.
- Anonyymi
Mopon ja moottoripyörän päällyskumeja vois tuoda torille ja polttaa läjässä kaikki, tulis kunnon mustat savut.
- Anonyymi
Mopopoikien harrastusta ei saa häiritä eikä estää
- Anonyymi
Päättäjät on sokeita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181