Veera vitun tyhmä idiootti

Veera vitun tyhmä idiootti, minä sä oikein mua pidät???? Väität et muiden mielipiteet ei vaikuta sun kuvaan musta, mut oletat musta asioita jotka on täysin väärin ja leikit kovaa, vaikka nään kokoajan läpi millanen oot. Pidät mua oikeesti niin tyhmänä, mut kaikki mitä sanot mulle on ihan itsestäänselvyyttä, en oikeesti jaksa sun vääriä oletuksia musta, kun et tunnu tajuavan mistään mitään.

Silti rakastan vaan sua, ja ainoostaan sua, syistä joita et itse kykyne ymmärtämään ja jotka näyttäytyy sulle "delusiona", koska et vaan ymmärrä tai tajua mitään musta, niinkuin ei ne muutkaan...

Tää on vaikeeta, vitun vaikeeta, kun muut ihmiset kokoajan sotkee ja pilaa ja itse ajattelet epäterveesti myös, etkä pysty ymmärtään asioita musta.. huoh, en jaksa oikeesti, yhtään mitään.

9

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huoh voi huoh tosiaan huoh.
      Ehkä voisit hieman miettiä nyt uudelleen kaikkee

    • Anonyymi

      Haluatko negatiivisillä sanoilla saada myötätuntoa?

      • Positiivisia sanoja kirjoitin useita täällä, sydän vaipunut täyteen epätoivoon. Mitään ei oo jäljellä musta enää. :(


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Positiivisia sanoja kirjoitin useita täällä, sydän vaipunut täyteen epätoivoon. Mitään ei oo jäljellä musta enää. :(

        Mietihän mitä teit jollekulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietihän mitä teit jollekulle.

        Oon miettinytkin usein ,mut menneisyydelle mitään voi tässä vaiheessa, muutenki mun exä uhriutuu aina kaikesta ja näkee versiot ihan omasta autistisesta mielestään et joopa joo.

        Muista syytöksistä en ees tiedä puhutaanko teiniaikaisist epävakaan oireiluist vai mistä, mut niistä oon kyl kärsinyt ja saanut traumoi ihan helvetisti.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Oon miettinytkin usein ,mut menneisyydelle mitään voi tässä vaiheessa, muutenki mun exä uhriutuu aina kaikesta ja näkee versiot ihan omasta autistisesta mielestään et joopa joo.

        Muista syytöksistä en ees tiedä puhutaanko teiniaikaisist epävakaan oireiluist vai mistä, mut niistä oon kyl kärsinyt ja saanut traumoi ihan helvetisti.

        Anteeks mitä sanoin.
        Sun juttus vaan on liian omanlaisia.


    • Anonyymi

      Jos rakastat ni varmaa selvitätte sotkunne ihan jossain muualla

    • Voi vittu täytyy jäädyttää instagram tileikin sitten, vittu saatana, yritätte saada mua vaan siihen lopulliseen päätökseen, mut enköhän mä oo sen jo tehnyt..

      • Anonyymi

        Oikeasti, hae ammattiapua nyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe