Kumpi vpoittaa Suomessa, Nato natsimieliset,vain rauhanmieliset,kuin Ukrainassa nyt !?

Anonyymi-ap

En ihmettelisi jos meilläkin rähistäis, vaikka oikeistolla on Nato ja sosilismi Armeijammekin etu !?

11

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensi talvi on koitin kivi,molemmissa maissa ja maailmalla,ollakko vai eikö olla !?

• Anonyymi

Väärä palsta tällekin höpötykselle.

• Anonyymi

Oliko tuo vastaus, ei kai kaikki ole niin hölmöjä !?

• Anonyymi

Nato ei ole mikään natsimielinen, vaan se sinun ihailemasi venäjä on natsimielinen!

• Anonyymi

Terroristi Nato,käskytettynä Kosovossa, Libyassa , irakissa ja oli Afganistanissa, ei Natolle kuuluvissa maissa,vai voiko joku toisinväittää !?

• Anonyymi

Nato EI ole terroristi!

• Anonyymi

Suomen sotahullut ja toimittajat vaarassa, vaikka on otettu terroristi Nato suojaamaan, ajoissa !? No tietysti myös sosialismi armeijamme,myös mukana !?

• Anonyymi

Suomessa EI ole sotahulluja toisinkuin teillä venäjällä eikä Nato ole terroristi!

• Anonyymi

Kakki Suoma Laiset ktehdii meitä Rysiä,kun ?! meilä on nin hyvä sota hullu tigtaaatori Vladidolf Putler !? Putler ei tossin vilä olle ethinyt tapppa nin monta imhistä kun Stalin!? Muta Putler yritä parhansa !? Styalin tabatti 20 miljona imhistä,ja se voi ola lian vaigeee ta Purtlerile !?

• Anonyymi

Tääläkin nähdään unta Venjän tuhoksi ja sitää kuvaa hyvin Eduskunnan veriset portaat ja Stubin YK valehtelu,kuin ei muistaisi Suomen äänestyksiä !?

• Anonyymi

Stubb EI ole valehdellut toisinkuin ihanteesi putler!!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4763
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      513
      2499
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      146
      2087
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2009
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1606
    6. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      18
      1566
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      110
      1086
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      874
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      859
    Aihe