Voiko edunvalvoja vaihtaa päämiehensä pankin?

Anonyymi-ap

Vanhuksen raha-asiat on tällä hetkellä Nordeassa. En luota sen pankin touhuihin, joten haluaisin muuttaa asioinnin toiseen pankkiin. Voiko niin tehdä ja vaatiiko se virastolta luvan?

17

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naurettavaa. Onko jokin pankki Suomessa, johon voi luottaa enemmän? Miksi ihmeessä voisi, lue uutiset. Kaikilla on omat ongelmansa.

      • Anonyymi

        En minä sitä kysynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sitä kysynyt.

        Kyllä minä sen tiedän!


      • Anonyymi

        Rahat kannattaa nostaa pois pankista ja piilottaa patjan alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä sen tiedän!

        Voisitko mennä muualle pelleilemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko mennä muualle pelleilemään.

        Miksi menisin? Puhuin totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi menisin? Puhuin totta.

        Sinun ei kuulu arvioida niitä perusteita, miksi vaihtaisin pankkia. Sinun pitäisi vain vastata aloitusviestin kysymykseen. Ellet osaa, niin mene muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ei kuulu arvioida niitä perusteita, miksi vaihtaisin pankkia. Sinun pitäisi vain vastata aloitusviestin kysymykseen. Ellet osaa, niin mene muualle.

        Ei käy. Istun tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sitä kysynyt.

        Sinulla on oma lehmä ojassa vaihtoon liittyen. Ja juuri tuon takia vaihto ei onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ei kuulu arvioida niitä perusteita, miksi vaihtaisin pankkia. Sinun pitäisi vain vastata aloitusviestin kysymykseen. Ellet osaa, niin mene muualle.

        Peruste lienee se, että haluat huijata päämiestäsi tavalla tai toisella, jotta hyödyt itse.


    • Anonyymi

      Virasto täti hoitaa pankki asiat, valvotun puolesta.

      • Anonyymi

        Ei muuten hoida. Edunvalvoja sen tekee.


    • Anonyymi

      Tämä on pelleilypalsta. Asiallisiin kysymyksiin ei saa vastausta.

      • Anonyymi

        Totta. Edes pelleilyavauksiin ei saa asiallista vastausta. Minä en luota pankkien touhuihin, enkä tämän foorumin touhuihin. Kumpaankaan.

        Itse nostaisin rahat pois ja kaivaisin ne talon taakse maahan muovipussissa. Sieltä päämies voi käydä noutamassa rahoja lapion kanssa jos haluaa.

        Ps. Onkohan aloittaja ajatellut kysyä neuvoa asiaa valvovalta viranomaiselta? Tuli mieleen, että se saattaisi olla ihan luotettava paikka kysyä. Arvaus vain.


      • Anonyymi

        Anonyymisti kun voi kirjoittaa, niin kaikenlaisia asennevammaisia kirjoituksia tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymisti kun voi kirjoittaa, niin kaikenlaisia asennevammaisia kirjoituksia tulee.

        No miksi kirjoitit tänne lainkaan?


    • Anonyymi

      No voi, olet joutunut piinatuksi sekä pankin puolesta että palstalla. Miten ihmeessä voit kuvitella että saat hupi- ja ajanvietepalstalla oikeita vastauksia tärkeisiin oikeudellisiin ja taloudellisiin kysymyksiin?

      Annan sinulle vastauksen, mutta et sinä siihen voi luottaa! Miksi ihmeessä voisit?

      Antamani tieto koskee käräjäoikeuden määräämää edunvalvojaa, jolla on asiassa täydet oikeudet. Mitään lupia et DVV:ltä tarvitse, sillä tämä asia ei ole lupaa vaativien toimenpiteiden listalla. Tilillä pitää olla omistaja, eli tili tulee päämiehen nimiin, mutta tilin omistajan edunvalvoja määrää tilistä kuten omistaja. Edunvalvoja sopii pankin kanssa tilin avaamisesta ja lopettamisesta.

      Vaikka tämä vastaus voisi olla totta, sitä se välttämättä ole, koska se on anonyymin ilman korvausta antama ja ilman mitään virkavastuuta. 100 % oikean vastauksen sinulle tilin avaamisesta ja lopettamisesta ja niistä muodostuvista kustannuksista antavat tietenkin pankit (Nordea lopettamisen osalta ja jokin muu pankki avaamisen osalta).

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe