Täällä maalla kauppalistalla on asioita

🤔🛒🚽 mitä kaupungissa ei tule mieleenkään. Auton takaluukussa on nyt huussin kuiviketta ja kuorikatetta ulkohuussin syyshuoltoa varten. Lisäksi siellä on ulkokäyttöön tartkoitettu jatkojohto vanhan katkenneen johdon tilalle.

Jonkun verran meni aikaa siihen kun tutkin mistä johtui ettei ruohoneikkuukone käynnistynyt. Nyt kun mietin, niin lehtisarana ulkohuussin taakaluukkuun on vähän turha. Voinhan irroittaa sen vanhan, joka roikkuu kiinni vain toiselta puolelta ja siirtää uuteen kohtaan. Tai ne vanhat ruuvin reiät voi tukkia puutapilla ja kiertää ruuvit uudestaan kiinni.

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty! Tässsä jonkun aikaa jo olen suunnitellut/haaveillut seurusteluasiaa, mutta vähänpä itse siihen voin vaikuttaa suunnittelin tai en.

26

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liian kauan kun suunnittelee voi jäädä haaveeksi.

• En voi tehdä asialle mitään kun vain yksi on kiikarisss.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

En voi tehdä asialle mitään kun vain yksi on kiikarisss.

Hyvä, että yhtä vain kiikaroit, kummallista olisi, jos useamman perään huokailisit 😳

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että yhtä vain kiikaroit, kummallista olisi, jos useamman perään huokailisit 😳

Kiitos! Pitäsköhän mulla olla paremmat kiikarit kuin nuo jenkeistä 4 dollarilla matkamuistoksi ostamani 8 kertaa suurentavat maisemakiikarit. Nekin on aina mökillä ja Hän on kaupungissa.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kiitos! Pitäsköhän mulla olla paremmat kiikarit kuin nuo jenkeistä 4 dollarilla matkamuistoksi ostamani 8 kertaa suurentavat maisemakiikarit. Nekin on aina mökillä ja Hän on kaupungissa.

Ehkä olet ostanut pili-pali kiikarit 🤔 Jotain drone-systeemejä jo tarvitsisit. Järeämpää ja tehokkaampaa, jotta olis edes mahiksia nähdä. Kehittele ja keksi hyvä ihminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olet ostanut pili-pali kiikarit 🤔 Jotain drone-systeemejä jo tarvitsisit. Järeämpää ja tehokkaampaa, jotta olis edes mahiksia nähdä. Kehittele ja keksi hyvä ihminen.

Jos ihmisen kasvomuisti on nollan tasolla, niin siinä ei auta mitkään kiikarit tai dronet.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Jos ihmisen kasvomuisti on nollan tasolla, niin siinä ei auta mitkään kiikarit tai dronet.

Oho, sinulla ei ole kasvomuistia. Se onkin varmaan hankalaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Oho, sinulla ei ole kasvomuistia. Se onkin varmaan hankalaa.

Ikävin tapaus minkä muistan on oman poikani valatilaisuus intissä. Minusta monet näyttivät häneltä kun oli samanlaiset vaatteet ja hiukset kynitty 🙄 Onneksi hän tiesi, että olen siellä ja tuli itse luokseni juttelemaan.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Ikävin tapaus minkä muistan on oman poikani valatilaisuus intissä. Minusta monet näyttivät häneltä kun oli samanlaiset vaatteet ja hiukset kynitty 🙄 Onneksi hän tiesi, että olen siellä ja tuli itse luokseni juttelemaan.

Noinkin siis voi käydä, onpas ikävä juttu.

• Anonyymi

Yksinään on paras olla.

• Voihan sitä olla yksin ja tapailla välillä toista.

• Anonyymi

😀Tulin samaan johtopäätökseen siivoillessa.

• Anonyymi

Sun pitää tehdä video ulkohuussin syyshuollosta. :D

• Anonyymi

😂👍

• Se on yksinkertainen juttu. Vedän saavin ulos ja laitan siihen kannen päälle. Tyhjä saavi tilalle ja srn pohjalle kuiviketta. Takaluukku josta otan saavin ulos on ollut ongelma kun toinen sarana repsottaa. Nyt korjaan sen ensin paremmin että luukku pysyy auki.

• Anonyymi

P*skasta puhuja tuskin hyvää puolisoa tulee saamaan.

• Otan osaa kun siitä puhut. Sen takia puhuinkin itse vain huussista.

• Anonyymi

Muista nyt rähistä taikaponihahmo tällekin miehen rekkaamalle profiilile. Mikset muuten koskaan lanseerannut sitä yksisarvista kirjautumiseen asti? Olisit saanut varmasti trolleilta kivoja viestejä yksityisesti ja roppakaupalla huomiota, mistä olet täällä taistellutkin kiitettävästi🤭. Pistettä en laita pilkunviilaajan kiusaksi vahingossakaan

• Anonyymi

sinäkö asut mies niin skutsissa että oikein ulkoklosettia käytät?

• Anonyymi

Ulkohuussissa tuuletus pelaa.

• Anonyymi

Minusta ei ole maalla eläjäksi. Tämä seutu lähiseutuineen, missä nyt asun, on juuri sellainen missä haluan asua.

• Huomaan itse tulevani tänne aina vain myöhemmin kesällä. Tänä kesänä vasta heinäkuun alussa. Kun ei ole enää koiraakaan, niin tää mökki on aika turha työleri. Kuntoiluksi riittäisi sievässä jumppa-asussa veivaaminen kuntosalilla kädet ilman multaa. Nyt on vain hankala aika päästä eroon maaseutukämpistä.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Huomaan itse tulevani tänne aina vain myöhemmin kesällä. Tänä kesänä vasta heinäkuun alussa. Kun ei ole enää koiraakaan, niin tää mökki on aika turha työleri. Kuntoiluksi riittäisi sievässä jumppa-asussa veivaaminen kuntosalilla kädet ilman multaa. Nyt on vain hankala aika päästä eroon maaseutukämpistä.

Ainahan niitä voi vuokrata polyamoristen orgioihin ,niille ketkä tykkää lymytä kaapeissa.Nin täällä meillä tehdään.

• Anonyymi

Aika hurjaa ajatellen miten maalla riittää hyötyeläinten jätöksiä.
        Kait siinä on joku viehätys ihmisjätöksissä naamallaan uida.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika hurjaa ajatellen miten maalla riittää hyötyeläinten jätöksiä.
        Kait siinä on joku viehätys ihmisjätöksissä naamallaan uida.

Sulla on outo tapa suhtautua asioihin. Oletko itse umpinainen? Ilman ihmisiä jotka suhtautuvat luonnollisiin asioihin ihmettelemättä ei olisi jauhelihapakettia kaupan hyllyllä eikä jukurttia maitohyllyllä.

• 🪣🧽🌿 On se mentävä saunalle valoisaan aikaan ja sen jälkeen kannettava tiskivedet padasta sisälle. Siispä hyvän yön toivotus tänne.

A Whole New World - Aladdin
      https://youtu.be/0eWUhXPhIaE

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      19
      3737
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3049
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2305
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2105
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1966
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1632
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      40
      1586
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1502
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      487
      1430
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1414
    Aihe