miten joku voi edes ajatella niin, että kiusaamalla voisi saada jotain hyvää aikaan!Mietipä sitä ihan itse kuinka kauan olet tehnyt sellaista, mitä ei voi millään tavalla pitää hyväksyttävänä tapana toimia!
En ymmärrä sitä
5
393
Vastaukset
- Anonyymi
Siihen valjastettiin iso määrä ihmisiä jokapäiväiseen häiriköintiin. Missään ei tuntunut olevan sellaista paikkaa, missä olisi saanut elää ja olla rauhassa, siltä pakkotuputtamiselta!!
- Anonyymi
Hyväksyn elämääni vain sellaisen ihmisen johon rakastun, koska minä tarvitsen rakkautta ja huolenpitoa. Haluan olla rakastettu ja haluan rakastaa ja kyseeseen voi tulla vain suunnilleen ikäiseni henkilö! Haluan olla kaikin tavoin näkyvä sellaiselle miehelle joka rakastaa minua, niin henkisesti kuin fyysisesti. Kaipaan kosketuksia ja hellyyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksyn elämääni vain sellaisen ihmisen johon rakastun, koska minä tarvitsen rakkautta ja huolenpitoa. Haluan olla rakastettu ja haluan rakastaa ja kyseeseen voi tulla vain suunnilleen ikäiseni henkilö! Haluan olla kaikin tavoin näkyvä sellaiselle miehelle joka rakastaa minua, niin henkisesti kuin fyysisesti. Kaipaan kosketuksia ja hellyyttä
ja kaikkea sitä mitä parisuhteeseen kuuluu!
- Anonyymi
Miksi joku niin ajattelisi? Kiusaajan tarkoitusperät on aina pahoja eikä niillä tavoitellakaan mitään hyvää.
- Anonyymi
Kumpi oli ensin muna vai kana?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110835- 408077
- 1235211
- 693538
- 1123538
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi323492- 613380
- 333137
- 532464
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak341966