Säästön paikkoja on.!!

Anonyymi-ap

Nyt, kun purikka ja urpo kaivelevat laarin pohjia, mistä voisi säästää, Lyökääpäs joku pöytään luvut, mitä tämä meidän nykyinen Suomen hallinto maksaa verorahoja.!!
Kansanedustajat, heidän kaikki kulunsa, ministerit, heidän kaikki kulunsa ym. pikkujoulut ja kaikki tyhjänpäiväinen kulu. Ei ole taineet edustajamme ja ministerimme kovin pudottaa palkkojaan säästötalkoiden nimissä, päinvastoin, korotettu on satavarmasti.
Saisitte hävetä, jos edes osaisitte, mutta, kun ette edes sitä OSAA.!!!

10

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan samaa mieltä

• Anonyymi

Tämähän olisi vallan hyvä asia selvitellä MOT:ssä.. Ottakaahan koppi. Takaan, että varmasti kansaa kiinnostaa. Harmi, kun Karpo ei tee enää ohjelmia, olis monella näistä pyrkyreistä paskat housussa. Sai jo kunnanjohtajankin äänen vapisemaan aikoinaan... "älkää tehkö sitä"....

• Anonyymi

Törkeyksien törkeyttä - kansalaisten verovarojen haaskaamisessa!❗️

Eduskunta EI OLE PERINYT eduskunnassa työskenteleviltä maksua sähköautojen ja hybridien lataamisesta eduskunnan parkkihallissa.

Persujen kansanedustajat Ari Koponen ja Rami Lehtinen, jotka olivat Iltalehden selvityksen kärki eduskunnalta laskutetuissa verovapaissa kilometrikorvauksissa.
      PS-kaksikko ajaa eduskuntaan sähkö- tai hybridiautoilla, joita he ovat saaneet ladata maksutta.

Oikeen 'joulupukin'ja 'pollarin' toimintaa!
      Ruohonjuuritason verovarojen todella härskiä hyväksikäyttöä ...

Melkoista kansan kusetusta.
      Pienituloisilta leikataan kohtuuttomasti ja itse käytetään verovaroja kohtuuttomasti.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6443e00b-0d58-4893-b6e8-240c06ebf1dd

• Anonyymi

Hyvä, että nämä iljetykset tulevat julkisuuteen ja kaikkien tietoon.

• Anonyymi

Äänestä meitä --- ohjaamaan heti meille itselle kaikki tänne.

• Anonyymi

Purralaiset osaa leikata heikompiosaisilta ja ottaa itselle kaiken mitä yhteiskunnalta irti saa.
      Purrraahh ....

• Anonyymi

Hävettävää porukkaa.

• Anonyymi

Maksakaa itse työmatkanne, työpäivän aikana syömänne ruoat ja juomat. Saatte palkkaa josta maksatte. Emme muutkaat saa mitään ilmaiseksi. Omat kulut maksaa
      jokainen itse työssäkäyvä. Miksi eduskunnassa pitäisi saa ilmateeksi. Kaikki juhlat lopetettava kun rahaa ei ole . Leikkaus listalle vaan ja pulinat pois.

• Anonyymi

Ei sillä hyvä, että lataavat autojaan ilmaiseksi verovaroilla, VAAN VIELÄ perivät ajetuista kilometreistä kilometrikorvauksenkin, eli oikea tuplakusetus.!!
      Syyniin ja kaikki nämä maksuun taannehtivastikin.!! Rupeaa niitä säästöjä löytymään.!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe