Säästön paikkoja on.!!

Anonyymi-ap

Nyt, kun purikka ja urpo kaivelevat laarin pohjia, mistä voisi säästää, Lyökääpäs joku pöytään luvut, mitä tämä meidän nykyinen Suomen hallinto maksaa verorahoja.!!
Kansanedustajat, heidän kaikki kulunsa, ministerit, heidän kaikki kulunsa ym. pikkujoulut ja kaikki tyhjänpäiväinen kulu. Ei ole taineet edustajamme ja ministerimme kovin pudottaa palkkojaan säästötalkoiden nimissä, päinvastoin, korotettu on satavarmasti.
Saisitte hävetä, jos edes osaisitte, mutta, kun ette edes sitä OSAA.!!!

11

456

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan samaa mieltä

• Anonyymi

Tämähän olisi vallan hyvä asia selvitellä MOT:ssä.. Ottakaahan koppi. Takaan, että varmasti kansaa kiinnostaa. Harmi, kun Karpo ei tee enää ohjelmia, olis monella näistä pyrkyreistä paskat housussa. Sai jo kunnanjohtajankin äänen vapisemaan aikoinaan... "älkää tehkö sitä"....

• Anonyymi

Törkeyksien törkeyttä - kansalaisten verovarojen haaskaamisessa!❗️

Eduskunta EI OLE PERINYT eduskunnassa työskenteleviltä maksua sähköautojen ja hybridien lataamisesta eduskunnan parkkihallissa.

Persujen kansanedustajat Ari Koponen ja Rami Lehtinen, jotka olivat Iltalehden selvityksen kärki eduskunnalta laskutetuissa verovapaissa kilometrikorvauksissa.
      PS-kaksikko ajaa eduskuntaan sähkö- tai hybridiautoilla, joita he ovat saaneet ladata maksutta.

Oikeen 'joulupukin'ja 'pollarin' toimintaa!
      Ruohonjuuritason verovarojen todella härskiä hyväksikäyttöä ...

Melkoista kansan kusetusta.
      Pienituloisilta leikataan kohtuuttomasti ja itse käytetään verovaroja kohtuuttomasti.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6443e00b-0d58-4893-b6e8-240c06ebf1dd

• Anonyymi

Hyvä, että nämä iljetykset tulevat julkisuuteen ja kaikkien tietoon.

• Anonyymi

Äänestä meitä --- ohjaamaan heti meille itselle kaikki tänne.

• Anonyymi

Purralaiset osaa leikata heikompiosaisilta ja ottaa itselle kaiken mitä yhteiskunnalta irti saa.
      Purrraahh ....

• Anonyymi

Hävettävää porukkaa.

• Anonyymi

Maksakaa itse työmatkanne, työpäivän aikana syömänne ruoat ja juomat. Saatte palkkaa josta maksatte. Emme muutkaat saa mitään ilmaiseksi. Omat kulut maksaa
      jokainen itse työssäkäyvä. Miksi eduskunnassa pitäisi saa ilmateeksi. Kaikki juhlat lopetettava kun rahaa ei ole . Leikkaus listalle vaan ja pulinat pois.

• Anonyymi

Ei sillä hyvä, että lataavat autojaan ilmaiseksi verovaroilla, VAAN VIELÄ perivät ajetuista kilometreistä kilometrikorvauksenkin, eli oikea tuplakusetus.!!
      Syyniin ja kaikki nämä maksuun taannehtivastikin.!! Rupeaa niitä säästöjä löytymään.!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      988
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      272
      827
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      74
      727
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      691
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      636
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      607
    Aihe