Kaverin Vaihto ;)

Otto69

Kiedoin hitaasti käteni Hannan ympärille. Hanna hymyili minulle kauniisti ja suutelimme hiljaa. Aloin laskea käsiäni hitaasti kohta Hannan takamusta. Hänen peppunsa oli tiukka ja hyvin treenattu. Hanna naurahti ja siirsin käteni hänen rinnoilleen. Kaaduimme sängylleni ja aloimme riisumaan toistemme vaatteita. Pian olimme alasti ja nuolin hänen rintojaan toinen käsi laskeutuen hänen haaraväliinsä. Hieroin hänen klitoristaan. Samalla hän kosketteli suurta, suonekasta penistäni kiimaisena. Se tuntui erittäin hyvältä. Aloin hivelemään Hannan mahaa penikselläni.Siirsin kyrpäni kohti hänen kosteaa ja turvonnutta emätintään. Työnnyin nopeasti sisään. Hanna ulvahti kivusta ja kiihkosta. Työnsin penistäni ensin hitaammin, sitten vähän nopeammin siihen asti kun Hanna alkoi täristä kiihkosta ja laukesi. Yhtäkkiä Hanna rimpuili pois altani ja nousi ylös. Ihmettelin, mikä hänellä oikein oli. Hanna antoi vain pusun, keräsi vaatteensa ja avasi oven. Hän katsahti vielä minuun ja törmäsi Paavoon, serkkupoikaani, joka oli juuri tulossa sisälle huoneeseeni. Hanna lähti salamannopeasti ja Paavo tuli sisälle. Juttelimme hetken poikien juttuja kunnes puheenaiheemme siirtyi naisiin, seksiin, ja kaikkeen sellaiseen. Paavo alkoi kertomaan vanhoista suhteistaan, ja paljasti, että oli aina halunnut kokeilla seksiä miehen kanssa. Olin äimänä. Ennen kuin tajusinkaan, huomasin, että olin sujauttanut käteni Paavon housujen sisään ja sivelin hänen pitkää, ohutta, kovana olevaa penistään. Paavo laskeutui lattialle ja otti penikseni suuhunsa. Hän otti suihin. Ulvoin kiihkosta. Laukesin hetken päästä Paavon suuhun. Paavo nousi ja tuli viereeni kontalleen. Hän alkoi hiljalleen työntää penistään perseaukkooni. Se tuntui jännältä, mutta silti paremmalta kuin koskaan olin kuvitellutkaan. Paavo kiihdytti vauhtiaaan. Pian hänkin laukesi. Tunne oli todella jännittävä. Makasimme vieretysten huohottaen. Meni ehkä tunti. Makasimme vain. Paavo nousi ylös ja puki vaatteensa. Sanoi, että pitäisi lähteä. Kohta Paavo oli poissa. Serkku, joka oli halunnut aina kokeilla seksiä miehen kanssa. No, se oli ainakin käynyt toteen. Totisesti. Seuraavana päivänä sain tekstiviestin Paavolta. Minä rakastan sinua, siinä luki.

0

12929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 110
        2156
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        58
        2011
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        15
        1935
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1687
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        20
        1608
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        12
        1408
      7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        26
        1350
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        11
        1336
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        15
        1331
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        6
        1262
      Aihe