Onks Burra oikeessa sanoo jotta suomalaiset on veltostuneet paapottavana ja vaatii vaan oikeuksia eikä välitä velvollisuuksista.
Joka tapauksessa hauskaa että ensin pärssyt antaa ymmärtää että äänestäjänsä ovat kuninkaita Suomi ensin ja sitten lyödään suomalaiset lyttyyn.😂
Purra haukkuu suomalaiset henkisesti veltoiksi
37
924
Vastaukset
- Anonyymi
Kuitennii samaan aikaan työelämässä kilpailu on veristä ihmiset uuvutetaan loppuun työttömyys on tapissa vanhemmuus on niin haastavaa että sen sanotaan olevan jo kansanterveys ongelma jos ihminen hankkii lapsia.
- Anonyymi
Ei se työ uuvuta vaan piletys ja sometus.Liian paljon vapaaikaa.Työvikko väh 48h.
- Anonyymi
Toivon että suomeen perustettaisiin työttömille eheytysleirejä, joissa etsittäisiin työhalut takaisin pankkopojille.
- Anonyymi
Työhaluja vois olla mutta ei oo terveyttä eikä kuntoo vanhoilla ukoilla eikä enää nuorillakaan 2 vuotiailla jo rasvamaksaa ja hampaita poistetaan koulussa personal Rainer yrittää saada liikkumaan välitunnilla edes vähän peruskoulun loputtua jo työ kyvyttömyys eläkkeellä Pälli on levinnyt tai terveys mennyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työhaluja vois olla mutta ei oo terveyttä eikä kuntoo vanhoilla ukoilla eikä enää nuorillakaan 2 vuotiailla jo rasvamaksaa ja hampaita poistetaan koulussa personal Rainer yrittää saada liikkumaan välitunnilla edes vähän peruskoulun loputtua jo työ kyvyttömyys eläkkeellä Pälli on levinnyt tai terveys mennyt
Kyllä leirillä tervehtyy pällit, hampaat ja rasvamaksat kun dieettisapuskalla painaa 12/7 suo-ojalla ja tukkimetässä.
- Anonyymi
Niska hartiaseutu kuntoutusta annetaan jo lapsille, syynä älylaitteiden liika käyttö.
- Anonyymi
Olen tehnyt pitkän ja mittavan uran velttona ja laiskana, nyt olen työtön 🧍♂️
- Anonyymi
Dynaamista ja energistä urakehitystä 🏋️♀️
- Anonyymi
Purralla itsellään on hyvin laiha cv tollasilla puheilla, oikeita töitä ei ole juuri tehnyt elämässään. Lorvaili useita vuosia väitöskirjan parissa joka ei koskaan valmistunut. Purra ei kestäisi edes paria kuukautta oikeissa töissä, sama juttu se on näillä kokoomus- ja ek-herroilla
- Anonyymi
Joo nyt on hillotolpalla hyvä öyhöttää ämmällä ei ole vastoinkäymisistä mitään tietoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo nyt on hillotolpalla hyvä öyhöttää ämmällä ei ole vastoinkäymisistä mitään tietoa
Ei noilla palkoilla Pirkka lopu, mutta vätkylät on henkisestikin vötkylöitä.
- Anonyymi
Purralla on eräs merkittävä meriitti CV:ssään.
Hän on nimittäin valtiovarainministeri, jolla on Suomen poliittisessa hierarkiassa melkoisesti valtaa.
Ja sehän se teitä laiskoja viherpunikin vötkyjä vi*uttaa oikein olan takaa...
Menkää töihin ja elättäkää itsenne, ei Purrakaan laiskoja ruoki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purralla on eräs merkittävä meriitti CV:ssään.
Hän on nimittäin valtiovarainministeri, jolla on Suomen poliittisessa hierarkiassa melkoisesti valtaa.
Ja sehän se teitä laiskoja viherpunikin vötkyjä vi*uttaa oikein olan takaa...
Menkää töihin ja elättäkää itsenne, ei Purrakaan laiskoja ruoki.Mitä muuta Purra on tehnyt elämässään kuin heilutellut käsiä ja puhunut p*skaa? Ihan samanlainen tyhjää toimittava poliittinen broileri kyseessä kuin hallituskaverinsa josta ei olisi oikeisiin töihin edes kuukaudeksi.
- Anonyymi
Pullamössö porukkaa on kyllä liikaa syntymässä, missä on se sodanjälkeinen kova yrittäminen. Lapsille älykännykkä heti kun sormet alkaa pelata, etteivät häiritse vanhempia. Kouluikä kun tulee, niin taksilla haetaan melkein rapun edestä, niin pystyy koulumatkallakin räpläämään puhelinta, ei ole ihme, jos peruskunto romahtaa, jos yötkin vielä valvotaan.
- Anonyymi
Noin se on. Päiväkotiin pitää pennut viedä, vaikka vanhemmat olisi työttöminä. Jää enempi biletys ja kokkelin nuuskimis aikaa isukille ja äityille, sekä olla somessa.
- Anonyymi
Tarkoitti vassarivenkuloita, jotka suu auki odottaa, että ilmainen ruoka tippuu suuhun ja kelasta/sossusta voi hakea rahaa ilman mitään vastikkeellisuutta. Vassarit ovat yhteiskunnan vapaamatkustajia, jotka pitäisi laittaa pakkotöihin saamaansa rahaa vastaan. Orjatöihin.
- Anonyymi
Sillä rasvanaama kurpalla ei ole varaa haukkua ketään.
- Anonyymi
laitatko oman naamasi tänne niin katsotaan kuinka komeat kasvon piirteet sinulla on ja voisit lisäksi kertoa myös omasta työhistoriasta ja omasta koulutushistoriasta.
olisiko sinulla kenties rahkeita yhdelle suomen vaikutusvaltaisimmalle paikalle.
laitas faktaa tulemaan....
- Anonyymi
Kuin Hitlerin puheista aikanaan. Kyllä kannattaa herätä siihen mitä nämä persut oikein ovat.
- Anonyymi
mene töihin kommari. elätä itsesi. lokki.
- Anonyymi
Entä Stalin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene töihin kommari. elätä itsesi. lokki.
Just näin
- Anonyymi
Purra on oikeassa sinun kohdallasi.
- Anonyymi
Sosiaaliturva tekee veltoksi kun saadaan ilmainen raha
- Anonyymi
Velttoilijat eivät viitsi poimia marjoja, sieniä vaan ovat juomassa kaljaa
- Anonyymi
tähän yhdistettynä vasemmistolainen ajatustapa, alhainen älykkyysosamäärä ja ilmainen raha. Lopputuloksena aito vassari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tähän yhdistettynä vasemmistolainen ajatustapa, alhainen älykkyysosamäärä ja ilmainen raha. Lopputuloksena aito vassari.
Ja laiskuus ja valehtelu.
- Anonyymi
Purra ihan oikeassa.! Hieno puhe.
Toista kuin lässynlässy Sannan ilmiöpuhe..minä minä minä ..kaunis
.oi kuvatkaa..kehukaa..minä minä,! arvo arvo globaali...- Anonyymi
Jauho jengi veron kierto Sanna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jauho jengi veron kierto Sanna
Sannasta ei olisi oikeisiin töihin.
- Anonyymi
Purra on henkisesti sairas, sen näkee jo hänen naamasta, joka näyttää norsunvitulta!
- Anonyymi
Ihan kuin sinulla, kun olet jatkuvassa kiljukännissä.
- Anonyymi
Köyhien ystävä.
- Anonyymi
Ystävä sä köyhien
Katso minuun pieneeheen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävä sä köyhien
Katso minuun pieneeheenMinne käynkin maailmassa, sakset ovat napsumassa. Onni täällä vaihtelee, taskut multa tyhjeenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne käynkin maailmassa, sakset ovat napsumassa. Onni täällä vaihtelee, taskut multa tyhjeenee.
Purra leikkasi kirppikseltä ostetustani takista taskut, sinne valu mun viimeiset 4 euroa mitkä vaivalla olin saanut keräämällä tölkkejä.
Sitten Purra perinteiseen tapaan näytti keskisormea ja leväytti sen norsunvittu naamansa irvokaaseen hymyyn. Ja totesi, kuole puli köyhä hah hah ahaaaa hahahahaaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra leikkasi kirppikseltä ostetustani takista taskut, sinne valu mun viimeiset 4 euroa mitkä vaivalla olin saanut keräämällä tölkkejä.
Sitten Purra perinteiseen tapaan näytti keskisormea ja leväytti sen norsunvittu naamansa irvokaaseen hymyyn. Ja totesi, kuole puli köyhä hah hah ahaaaa hahahahaaaJospa vain menisit töihin, niin ei tarvitse olla muille kateellinen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663225
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272283Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281745Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167