Purra haukkuu suomalaiset henkisesti veltoiksi

Anonyymi-ap

Onks Burra oikeessa sanoo jotta suomalaiset on veltostuneet paapottavana ja vaatii vaan oikeuksia eikä välitä velvollisuuksista.

Joka tapauksessa hauskaa että ensin pärssyt antaa ymmärtää että äänestäjänsä ovat kuninkaita Suomi ensin ja sitten lyödään suomalaiset lyttyyn.😂

37

924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuitennii samaan aikaan työelämässä kilpailu on veristä ihmiset uuvutetaan loppuun työttömyys on tapissa vanhemmuus on niin haastavaa että sen sanotaan olevan jo kansanterveys ongelma jos ihminen hankkii lapsia.

• Anonyymi

Ei se työ uuvuta vaan piletys ja sometus.Liian paljon vapaaikaa.Työvikko väh 48h.

• Anonyymi

Toivon että suomeen perustettaisiin työttömille eheytysleirejä, joissa etsittäisiin työhalut takaisin pankkopojille.

• Anonyymi

Työhaluja vois olla mutta ei oo terveyttä eikä kuntoo vanhoilla ukoilla eikä enää nuorillakaan 2 vuotiailla jo rasvamaksaa ja hampaita poistetaan koulussa personal Rainer yrittää saada liikkumaan välitunnilla edes vähän peruskoulun loputtua jo työ kyvyttömyys eläkkeellä Pälli on levinnyt tai terveys mennyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työhaluja vois olla mutta ei oo terveyttä eikä kuntoo vanhoilla ukoilla eikä enää nuorillakaan 2 vuotiailla jo rasvamaksaa ja hampaita poistetaan koulussa personal Rainer yrittää saada liikkumaan välitunnilla edes vähän peruskoulun loputtua jo työ kyvyttömyys eläkkeellä Pälli on levinnyt tai terveys mennyt

Kyllä leirillä tervehtyy pällit, hampaat ja rasvamaksat kun dieettisapuskalla painaa 12/7 suo-ojalla ja tukkimetässä.

• Anonyymi

Niska hartiaseutu kuntoutusta annetaan jo lapsille, syynä älylaitteiden liika käyttö.

• Anonyymi

Olen tehnyt pitkän ja mittavan uran velttona ja laiskana, nyt olen työtön 🧍‍♂️

• Anonyymi

Dynaamista ja energistä urakehitystä 🏋️‍♀️

• Anonyymi

Purralla itsellään on hyvin laiha cv tollasilla puheilla, oikeita töitä ei ole juuri tehnyt elämässään. Lorvaili useita vuosia väitöskirjan parissa joka ei koskaan valmistunut. Purra ei kestäisi edes paria kuukautta oikeissa töissä, sama juttu se on näillä kokoomus- ja ek-herroilla

• Anonyymi

Joo nyt on hillotolpalla hyvä öyhöttää ämmällä ei ole vastoinkäymisistä mitään tietoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo nyt on hillotolpalla hyvä öyhöttää ämmällä ei ole vastoinkäymisistä mitään tietoa

Ei noilla palkoilla Pirkka lopu, mutta vätkylät on henkisestikin vötkylöitä.

• Anonyymi

Purralla on eräs merkittävä meriitti CV:ssään.
        Hän on nimittäin valtiovarainministeri, jolla on Suomen poliittisessa hierarkiassa melkoisesti valtaa.
        Ja sehän se teitä laiskoja viherpunikin vötkyjä vi*uttaa oikein olan takaa...
        Menkää töihin ja elättäkää itsenne, ei Purrakaan laiskoja ruoki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Purralla on eräs merkittävä meriitti CV:ssään.
        Hän on nimittäin valtiovarainministeri, jolla on Suomen poliittisessa hierarkiassa melkoisesti valtaa.
        Ja sehän se teitä laiskoja viherpunikin vötkyjä vi*uttaa oikein olan takaa...
        Menkää töihin ja elättäkää itsenne, ei Purrakaan laiskoja ruoki.

Mitä muuta Purra on tehnyt elämässään kuin heilutellut käsiä ja puhunut p*skaa? Ihan samanlainen tyhjää toimittava poliittinen broileri kyseessä kuin hallituskaverinsa josta ei olisi oikeisiin töihin edes kuukaudeksi.

• Anonyymi

Pullamössö porukkaa on kyllä liikaa syntymässä, missä on se sodanjälkeinen kova yrittäminen. Lapsille älykännykkä heti kun sormet alkaa pelata, etteivät häiritse vanhempia. Kouluikä kun tulee, niin taksilla haetaan melkein rapun edestä, niin pystyy koulumatkallakin räpläämään puhelinta, ei ole ihme, jos peruskunto romahtaa, jos yötkin vielä valvotaan.

• Anonyymi

Noin se on. Päiväkotiin pitää pennut viedä, vaikka vanhemmat olisi työttöminä. Jää enempi biletys ja kokkelin nuuskimis aikaa isukille ja äityille, sekä olla somessa.

• Anonyymi

Tarkoitti vassarivenkuloita, jotka suu auki odottaa, että ilmainen ruoka tippuu suuhun ja kelasta/sossusta voi hakea rahaa ilman mitään vastikkeellisuutta. Vassarit ovat yhteiskunnan vapaamatkustajia, jotka pitäisi laittaa pakkotöihin saamaansa rahaa vastaan. Orjatöihin.

• Anonyymi

Sillä rasvanaama kurpalla ei ole varaa haukkua ketään.

• Anonyymi

laitatko oman naamasi tänne niin katsotaan kuinka komeat kasvon piirteet sinulla on ja voisit lisäksi kertoa myös omasta työhistoriasta ja omasta koulutushistoriasta.
        olisiko sinulla kenties rahkeita yhdelle suomen vaikutusvaltaisimmalle paikalle.
        laitas faktaa tulemaan....

• Anonyymi

Kuin Hitlerin puheista aikanaan. Kyllä kannattaa herätä siihen mitä nämä persut oikein ovat.

• Anonyymi

mene töihin kommari. elätä itsesi. lokki.

• Anonyymi

Entä Stalin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mene töihin kommari. elätä itsesi. lokki.

Just näin

• Anonyymi

Purra on oikeassa sinun kohdallasi.

• Anonyymi

Sosiaaliturva tekee veltoksi kun saadaan ilmainen raha

• Anonyymi

Velttoilijat eivät viitsi poimia marjoja, sieniä vaan ovat juomassa kaljaa

• Anonyymi

tähän yhdistettynä vasemmistolainen ajatustapa, alhainen älykkyysosamäärä ja ilmainen raha. Lopputuloksena aito vassari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tähän yhdistettynä vasemmistolainen ajatustapa, alhainen älykkyysosamäärä ja ilmainen raha. Lopputuloksena aito vassari.

Ja laiskuus ja valehtelu.

• Anonyymi

Purra ihan oikeassa.! Hieno puhe.
      Toista kuin lässynlässy Sannan ilmiöpuhe..minä minä minä ..kaunis
      .oi kuvatkaa..kehukaa..minä minä,! arvo arvo globaali...

• Anonyymi

Jauho jengi veron kierto Sanna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jauho jengi veron kierto Sanna

Sannasta ei olisi oikeisiin töihin.

• Anonyymi

Purra on henkisesti sairas, sen näkee jo hänen naamasta, joka näyttää norsunvitulta!

• Anonyymi

Ihan kuin sinulla, kun olet jatkuvassa kiljukännissä.

• Anonyymi

Köyhien ystävä.

• Anonyymi

Ystävä sä köyhien
        Katso minuun pieneeheen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ystävä sä köyhien
        Katso minuun pieneeheen

Minne käynkin maailmassa, sakset ovat napsumassa. Onni täällä vaihtelee, taskut multa tyhjeenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne käynkin maailmassa, sakset ovat napsumassa. Onni täällä vaihtelee, taskut multa tyhjeenee.

Purra leikkasi kirppikseltä ostetustani takista taskut, sinne valu mun viimeiset 4 euroa mitkä vaivalla olin saanut keräämällä tölkkejä.

Sitten Purra perinteiseen tapaan näytti keskisormea ja leväytti sen norsunvittu naamansa irvokaaseen hymyyn. Ja totesi, kuole puli köyhä hah hah ahaaaa hahahahaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Purra leikkasi kirppikseltä ostetustani takista taskut, sinne valu mun viimeiset 4 euroa mitkä vaivalla olin saanut keräämällä tölkkejä.

Sitten Purra perinteiseen tapaan näytti keskisormea ja leväytti sen norsunvittu naamansa irvokaaseen hymyyn. Ja totesi, kuole puli köyhä hah hah ahaaaa hahahahaaa

Jospa vain menisit töihin, niin ei tarvitse olla muille kateellinen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3225
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2283
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1745
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe