että tekee itselleen jotain eivät tietenkään ole hyviä asioita ja silloin kannattaa mennä hakemaan apua! Se että uhkailee sellaisella sellaista henkilöä, jota ei saa kiinnostumaan itsestään ei paranna tilannetta, koska jokaisella ihmisellä on oikeus itse valita seuransa!
Sellaiset uhkailut
7
261
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vielä kiellät mua sanomasta tapan itteni, niin tapan itteni.
- Anonyymi
Onko sulla ollut noita tunteita, mut ei paikkaa, missä vois niistä puhua?
- Anonyymi
Kyllä juuri näin. Rakkaus, rakastaminen perustuu luottamukseen, toisen kunniottamiseen, hyväksymään ja anteeksi antamiseen, hellyyden sntamiseen ja saamiseen. Ja tärkein Rakastamaan myötä ja vastamäessä. Varsinkin jos ei ole kolmansia osapuolia. Kuolemalla uhkailu ei ole normaalia, se tulee meille kaikille joskus.
- Anonyymi
Jopas draamaa pukkaa. Kuulostaa siltä että kaikki osapuolet on keskusteltava asiat selväksi puhumalla. Hölmöä kirjoitella palstalle!! Ja kaikenlaiset typeryydet ei auta, vain puhuminen auttaa.Meni syteen taikka saveen. Ihan rauhallisesti.
- Anonyymi
Just. Aamulla on kyl suht hyvin tajuissaan, mut iltaa ja yötä myöden menee harvinaisen hulluksi. Lopeta sinä ja anna mun olla, tekisi mieli sanoa yhdellekin ihmiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopas draamaa pukkaa. Kuulostaa siltä että kaikki osapuolet on keskusteltava asiat selväksi puhumalla. Hölmöä kirjoitella palstalle!! Ja kaikenlaiset typeryydet ei auta, vain puhuminen auttaa.Meni syteen taikka saveen. Ihan rauhallisesti.
Et taida ymmärtää, että nämä solvaavat mukafilosofiset puheenparret tälle provoilijamiehelle antaa sinusta aika sekon kuvan
- Anonyymi
Kiitos tästä raikkaasta koosteesta trollipalstan eri teksteistä kuvaa yhdistellen, näit tätä varten varmasti paljon vaivaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110815- 408057
- 1235201
- 693528
- 1103526
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi303483- 613370
- 333137
- 512450
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak341956