Sinä joku vissiinkin nainen

Voisitkohan nyt vihdoin jo kertoa mulle miksi sä syyttelet matkit esität maalitat haukut sotket sun muuta mua ja mun asioita????

Sä vissiin ite teet niitä joitain aloituksia joita väität mun tekemiksi.

Kuten kommenttejakin tiettyjen tyyppien keskusteluihin.

Sä olet viime syksystä asti käskenyt mun jättää jonkun miehen rauhaan.

Milloin se syy on se että se ei halua jutella ees mun kanssa,
Tai sitte se ei ole rakastunut muhun, sekä myöskin syytit että tulin ja vein jonkun välistä...

Kerro nyt jo kuka se hiton mies on??

Ei se voi olla jokainen täällä palstalla.

Kai täällä on enemmän kun yksi mies kirjoittelemassa??

Onhan?

Ei voi olla että olisi vaan yksi ja ainoa mies...

Vaan yksi koko himputin palstalla.

Tai voihan se olla tietty jos sillä on hiton monta eri persoonaa.

Niiku joskus sanoinkin jossain että se on iha fine jos oisi sellanen tilanne jollakin. Se ei muuttaisi mun suhtautumista, välittämistä tai muutakaan.

Sanoinhan mä senkin että sellasessa tilanteessa kuuluu samaan pakettiin kaikki vaikka olisikin joku ilkimys aluksi...

Mutta niin...

Sanot että se joku ei rakasta muaja siksi pitäis jättää rauhaan..

Tiiäks,
hankalaa jos et kerro kuka on kyseessä...

Välillä se on ollut Jii välillä Tee ja joskus äM alkuinen...

Onkohan joku muukin vielä...

Mullahan ei siis mitään suhde kuvioita ollut edes tarkoituksena täältä ettiä alunperinkään.

Mutta sun taikka teidän omasta piinauksesta johtuen tilanne on saattanut muuttua pikkusen..

🤗🥰😘

😋😛😊

😍😉😇




💗



🐾🌲🌸🌞🌪️

🔥✨🌬️💨

🫖☕🍯🍪



💗💕🩷💖💝

368

1805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole hän kenestä kirjoitat, mutta olen itsekin turhautunut tuohon samaan kirjoittelijaan josta kerrot. Noin kauan tehnyt tuota? 😳 Mä tulin tänne vasta kesällä. Ilmeisesti piinaa sitten monia.

      • Anonyymi

        Kiusantekijällä on yleensä paljon ongelmia itsellään ja saa muiden kiusaamisesta energiaa itselleen, varsinkin jos huomaa, että pääsee toisen ihon alle, se synnyttää heille nautintoa? Ovat mielenvikaisia, heiltä puuttuu mm. kyvyt asettua toisen asemaan, hyväntahtoisuus ja usko hyvään, enemmän pelkoja.

        Eivät ole mieleltään terveitä, heillä ollut ankara lapsuus, josta eivät ole vielä kasvaneet ulos? Eivät kanna mistään vastuitakaan vaan siirtävät sen aina kuulijalle/ lukijalle. Ovat raukkamaisia ja säälimättömiä, siksi heille ei kannata antaa mitään palautetta, koska se menee aina kuuroille korville.

        Voivat olla taitavia ärsyttämään muita, nauttivat dialogeista, joissa onnistuvat syöttämään valheitaan, joista toinen raivostuu. Heillä on herkkä hipiä IRL, eivät kestä kritiikkiä itsestään ja uhriutuvat silloin helposti. Tämän johdosta some on heille paras mahdollinen paikka tehdä kiusaa, jäämättä kiinni?

        Eli ovat narsisteja suurin osa ellei kaikki? Todennäköisesti on valinnut mm. apn uhrikseen nimimerkin vuoksi, jolloin olettaa, että hän on helppo kohde kiusanteolle? Putin toimii samoin, eli oletus on aina, että kohde on helppo voitettava, mitä mm. Ukraina ei ollutkaan Putinille.

        Em. hyvä todiste myös siitä, että huonosti suunniteltu teko monesti pettää lopulta ja kaikki se paha kääntyy heitä itseään vastaan. Ylimielisyys ja toisen aliarvioiminen on yleensä heidän heikkoutensa. Tämä myös Putinin kohdalla tullut monesti esille. Lyhytnäköisiä tilanteille, samoin kuin kapeakatseisuus asioille. Tsemppiä teille, jotka joutuneet trollihyökkäysten kohteiksi.


    • Anonyymi

      Sanon vaan ettei kannata. Taidat olla maso?

      • Mikä ei kannata sun mielestä??


      • Anonyymi

        Onko tämä miehen teinahtavan aloituksen spinnaus tuonut sinun elämääsi roppakaupalla hyvää? Ei ole tainnut poikia mitään😉


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mikä ei kannata sun mielestä??

        Varmaan tämä eukko läyhää sinulle originaaliMIES jostain varatusta miehestä. On varmaan todella otettu päästessään osaksi kanalauman uutisia


    • Anonyymi

      Toiset tekee tuota siksi ettet kelpaisi kelleen muulle lopputuloksena on jopa että ovat luoneet itse itselleen susta sellaisen mielikuvan mielessään ettet kelpaisi edes heille

      • En nyt oikein löytänyt yhteyttä aloitukseen tosta..


      • Kellehän ois pitänyt kelvata tai ei ois saanut??


      • Anonyymi
        UUSI

        Ja sinä se jaksat esiintyä naisena,!


      • Anonyymi

        Hei,

        Olen se joka on aika äskettäin keskustellut sun kanssa, että olen ollut samanlaisen toiminnan kohteena josta kerrot. Avasin tämän ketjun, kun ajattelin että kirjoitat samasta tyypistä joka seuraa mm minua ja väittää gubeksi. Noh, luin tätä ketjua ja saavuin tuohon linkin kohdalle ja avasin sen jotta pääsen perille mistä kyse. Siellä oli yllättäen yksi viesti kehystynyt vihreällä ikään kuin olisin kirjoittanut sen. Liu’utin siitä aika nopeasti ohi, mutta mielestäni se oli se ”tämä oli hyvä” tms lyhyt kommentti ensin, seuraavan kerran kun skrollasin, näytti hetken kuin sun viesti olis kehystynyt vihreällä. En ole kirjoittanut tuohon ketjuun. Todella outoa. Ei ole ennen sattunut ikinä. Tulee mieleen että viestissä on mun laitetiedot. Miten tämä selittyy? Skrollasin useamman kerran vielä ottaakseni kuvakaappauksen, mutta ei enää kehystynyt. Se vihreä kehyshän meinaa itse kirjoitettua viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        Olen se joka on aika äskettäin keskustellut sun kanssa, että olen ollut samanlaisen toiminnan kohteena josta kerrot. Avasin tämän ketjun, kun ajattelin että kirjoitat samasta tyypistä joka seuraa mm minua ja väittää gubeksi. Noh, luin tätä ketjua ja saavuin tuohon linkin kohdalle ja avasin sen jotta pääsen perille mistä kyse. Siellä oli yllättäen yksi viesti kehystynyt vihreällä ikään kuin olisin kirjoittanut sen. Liu’utin siitä aika nopeasti ohi, mutta mielestäni se oli se ”tämä oli hyvä” tms lyhyt kommentti ensin, seuraavan kerran kun skrollasin, näytti hetken kuin sun viesti olis kehystynyt vihreällä. En ole kirjoittanut tuohon ketjuun. Todella outoa. Ei ole ennen sattunut ikinä. Tulee mieleen että viestissä on mun laitetiedot. Miten tämä selittyy? Skrollasin useamman kerran vielä ottaakseni kuvakaappauksen, mutta ei enää kehystynyt. Se vihreä kehyshän meinaa itse kirjoitettua viestiä.

        Sain kuvakaappauksen nyt. Kyllä se on se ”Tämä oli sitten hyvä” -viesti. En ole kirjoittanut sitä. Siinä lainataan sun viestiä, joten varmaan siksi sekoitin toisella kertaa että olis ollut sun viesti, koska siinä yläpuolella lukee ”originalpieninainen kirjoitti” ja sun viesti lainauksena.

        Aika sairasta menoa on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        Olen se joka on aika äskettäin keskustellut sun kanssa, että olen ollut samanlaisen toiminnan kohteena josta kerrot. Avasin tämän ketjun, kun ajattelin että kirjoitat samasta tyypistä joka seuraa mm minua ja väittää gubeksi. Noh, luin tätä ketjua ja saavuin tuohon linkin kohdalle ja avasin sen jotta pääsen perille mistä kyse. Siellä oli yllättäen yksi viesti kehystynyt vihreällä ikään kuin olisin kirjoittanut sen. Liu’utin siitä aika nopeasti ohi, mutta mielestäni se oli se ”tämä oli hyvä” tms lyhyt kommentti ensin, seuraavan kerran kun skrollasin, näytti hetken kuin sun viesti olis kehystynyt vihreällä. En ole kirjoittanut tuohon ketjuun. Todella outoa. Ei ole ennen sattunut ikinä. Tulee mieleen että viestissä on mun laitetiedot. Miten tämä selittyy? Skrollasin useamman kerran vielä ottaakseni kuvakaappauksen, mutta ei enää kehystynyt. Se vihreä kehyshän meinaa itse kirjoitettua viestiä.

        No miten mun kommentti oisi sun kirjoittama?
        Outoa??
        Mutta niin onhan sellasta ollut outoutta vaik mitä...
        Ite sain kerran jäähyn tänne viime vuonna,
        oli kuulema jotenkin mun ip kirjoteltu muka jotain epäsopivaa tms vaikken ollu kirjoittanut vissiin vrk sillon mitään ite puhelimella.
        Poistuikin kyl samantien kun laitoin viestiä yp päähän.

        Enpä osaa sanoa miten selittyy se että
        mun viestissä olis sun laitetiedot...
        En tosiaankaan...

        Ikävää ettei koskaan keskusteltu asiasta muualla, eikä näin ollen voi löytää yhdistävää tekijää edes jos sellasta on.
        Tai pakkohan joku yhdistävä asia Tai jotain varmaa olis olla mutta,
        outoa.....

        Nii ja oli mul toinenkin aloitus,
        en vaan eritellyt gubettejaa siihen...
        Tietää kyllä että sitä etenkin tarkoitan.
        Ja turha sitä on mainitakaan kun ei se kuitenkaan selvittele mitään ikinä,
        vaik oon yrittänyt ties kuinkahan monta kertaa..

        Niinku ei moni muukaan.
        Kuten se joka käskee jättää jonkun rauhaan..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No miten mun kommentti oisi sun kirjoittama?
        Outoa??
        Mutta niin onhan sellasta ollut outoutta vaik mitä...
        Ite sain kerran jäähyn tänne viime vuonna,
        oli kuulema jotenkin mun ip kirjoteltu muka jotain epäsopivaa tms vaikken ollu kirjoittanut vissiin vrk sillon mitään ite puhelimella.
        Poistuikin kyl samantien kun laitoin viestiä yp päähän.

        Enpä osaa sanoa miten selittyy se että
        mun viestissä olis sun laitetiedot...
        En tosiaankaan...

        Ikävää ettei koskaan keskusteltu asiasta muualla, eikä näin ollen voi löytää yhdistävää tekijää edes jos sellasta on.
        Tai pakkohan joku yhdistävä asia Tai jotain varmaa olis olla mutta,
        outoa.....

        Nii ja oli mul toinenkin aloitus,
        en vaan eritellyt gubettejaa siihen...
        Tietää kyllä että sitä etenkin tarkoitan.
        Ja turha sitä on mainitakaan kun ei se kuitenkaan selvittele mitään ikinä,
        vaik oon yrittänyt ties kuinkahan monta kertaa..

        Niinku ei moni muukaan.
        Kuten se joka käskee jättää jonkun rauhaan..

        Tarkensin jo tuohon yläpuolelle, että katsoin toisella kertaa varmaan väärin, koska siinä lyhyessä viestissä on sun kirjoittama viesti lainauksena, siis teksti ”originalpieninainen kirjoitti”. Kyllä se on se lyhyt viesti. Vähän mun tyylilkäkin kirjoitettu muuten.

        Asia täytyy selvittää. Nyt on todisteitakin, että täällä käytetään toisten laitetietoja. Miten muka voisi tuollainen automaattinen järjestelmä muuten ilmoittaa kehyksellä, että olisi mun viesti, kun ei ole? En usko että voi sattumalta ilmoittaa väärin.

        Sen verran hätkähdin tuota, etten edes lukenut tarkemmin mistä siinä linkkiketjussa on kyse,

        Mä oon ajatellut jo pidemmän aikaa tietyistä syistä johtuen että täällä esiinnytään minuna mustamaalaamistarkoituksessa. Tämä gubettelijahan on syyttänyt minua mm sinuksikin, guben, ”yksärin” ja milloin kenenkin edellisen kirjoittajan lisäksi. Täällä on suorastaan pakonomainen tarve sotkea minua milloin keneksikin kirjoittajaksi, joka en ole. Noita rauhaanjättämiskehotuksia on tullut minullekin. Ei myöskään hajuakaan kuka pitäisi jättää rauhaan. Tuo Nalle-juttu on mielestäni täyttä trollausta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkensin jo tuohon yläpuolelle, että katsoin toisella kertaa varmaan väärin, koska siinä lyhyessä viestissä on sun kirjoittama viesti lainauksena, siis teksti ”originalpieninainen kirjoitti”. Kyllä se on se lyhyt viesti. Vähän mun tyylilkäkin kirjoitettu muuten.

        Asia täytyy selvittää. Nyt on todisteitakin, että täällä käytetään toisten laitetietoja. Miten muka voisi tuollainen automaattinen järjestelmä muuten ilmoittaa kehyksellä, että olisi mun viesti, kun ei ole? En usko että voi sattumalta ilmoittaa väärin.

        Sen verran hätkähdin tuota, etten edes lukenut tarkemmin mistä siinä linkkiketjussa on kyse,

        Mä oon ajatellut jo pidemmän aikaa tietyistä syistä johtuen että täällä esiinnytään minuna mustamaalaamistarkoituksessa. Tämä gubettelijahan on syyttänyt minua mm sinuksikin, guben, ”yksärin” ja milloin kenenkin edellisen kirjoittajan lisäksi. Täällä on suorastaan pakonomainen tarve sotkea minua milloin keneksikin kirjoittajaksi, joka en ole. Noita rauhaanjättämiskehotuksia on tullut minullekin. Ei myöskään hajuakaan kuka pitäisi jättää rauhaan. Tuo Nalle-juttu on mielestäni täyttä trollausta.

        Millä perusteilla se Nalle juttu ois trollausta?
        Onhan se joku mua sanonut hehkuksikin joskus.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Millä perusteilla se Nalle juttu ois trollausta?
        Onhan se joku mua sanonut hehkuksikin joskus.

        No se keskusteluhan on täysin epäuskottavaa ja myös sekin käänne, että joku muka ”erottaa” näitä, ei hyvää päivää. Mä en edes lue niitä, täysin typerää.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Millä perusteilla se Nalle juttu ois trollausta?
        Onhan se joku mua sanonut hehkuksikin joskus.

        Sinä et ole hehku. Lopeta heti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se keskusteluhan on täysin epäuskottavaa ja myös sekin käänne, että joku muka ”erottaa” näitä, ei hyvää päivää. Mä en edes lue niitä, täysin typerää.

        Mikä siis on epäuskottavaa sun mielestä?
        Ja onhan niiden välillä ollut se joku joka vissiin edelleen sotkee ja "erottaa" muita.

        Jos et sä edes lue niitä niin älä sit myöskään selitä että ne on epäuskottavia tai muutakaan. Varsinkaan typeräksi sä et voi sanoa toisten suhteita ja tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole hehku. Lopeta heti!

        No eihän se niin väitäkään. Tulit sitten trollaamaan tähänkin.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mikä siis on epäuskottavaa sun mielestä?
        Ja onhan niiden välillä ollut se joku joka vissiin edelleen sotkee ja "erottaa" muita.

        Jos et sä edes lue niitä niin älä sit myöskään selitä että ne on epäuskottavia tai muutakaan. Varsinkaan typeräksi sä et voi sanoa toisten suhteita ja tunteita.

        No saathan sä uskoa, minä en kyllä usko. Mikä lie presentaatio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole hehku. Lopeta heti!

        Mitä vttua sä siinä tuut siihe käskyttää??!!

        Mikä pitää lopettaa?

        Mä en lopeta tollasella käskytyksellä mitään.


        Lue uusiks jos et ymmärtänyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saathan sä uskoa, minä en kyllä usko. Mikä lie presentaatio.

        Jatkan sen verran, että pelkistä otsikoista on tuon verran selvinnyt ja ehkä kerran aiemmin käynyt katsomassa itse keskustelua. Ei mene läpi kyllä minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan sen verran, että pelkistä otsikoista on tuon verran selvinnyt ja ehkä kerran aiemmin käynyt katsomassa itse keskustelua. Ei mene läpi kyllä minulle.

        Taas tätä, että viestejä ilmestyy jälkeenpäin väleihin, joissa niitä ei alkujaan ole ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No saathan sä uskoa, minä en kyllä usko. Mikä lie presentaatio.

        Niin saan uskoa just mihin haluan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan sen verran, että pelkistä otsikoista on tuon verran selvinnyt ja ehkä kerran aiemmin käynyt katsomassa itse keskustelua. Ei mene läpi kyllä minulle.

        Mikä siinä ei mene sulle läpi?

        Siis se että ne on totta vai mikä siis?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas tätä, että viestejä ilmestyy jälkeenpäin väleihin, joissa niitä ei alkujaan ole ollut.

        Se on kiinni päivittämisestä.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mikä siinä ei mene sulle läpi?

        Siis se että ne on totta vai mikä siis?

        Oon niin paljon nähnyt täällä esim toisina esiintymistä ja muuta trollausta, oikeastaan nekin saman teeman ympärillä, että oon hyvin skeptinen. Minusta se keskustelu mitä olen nähnyt, tai ne otsikot jo, on vaan niin täysin epäuskottavaa, ja koko juttu. Miksi ihmeessä joku toisensa täältä löytänyt pari jäisi tänne enää kommunikoimaan. Lisäksi se ”erottaja” kuulosti täysin samalta kuin se alkuperäinen kirjoittaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon niin paljon nähnyt täällä esim toisina esiintymistä ja muuta trollausta, oikeastaan nekin saman teeman ympärillä, että oon hyvin skeptinen. Minusta se keskustelu mitä olen nähnyt, tai ne otsikot jo, on vaan niin täysin epäuskottavaa, ja koko juttu. Miksi ihmeessä joku toisensa täältä löytänyt pari jäisi tänne enää kommunikoimaan. Lisäksi se ”erottaja” kuulosti täysin samalta kuin se alkuperäinen kirjoittaja.

        Ihana että joku muukin huomannut saman homman siitä sopasta!!!

        Mut muuten tohon mun on sanottava sen verran et vaikka mulla onkin yhteys muuallakin joidenkin kirjoittajien kanssa niin kyllä mekin täällä jutellaan.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ihana että joku muukin huomannut saman homman siitä sopasta!!!

        Mut muuten tohon mun on sanottava sen verran et vaikka mulla onkin yhteys muuallakin joidenkin kirjoittajien kanssa niin kyllä mekin täällä jutellaan.

        Joo, ei minua kyllä suoraan sanottuna kiinnosta se koko juttu, oon laittanut sen kategoriaan ”surkeaa trollausta”, pahoittelut jos nyt ei sitten olisikaan niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole hehku. Lopeta heti!

        Sinäkin hiljenit....
        Onpas mielenkiintoista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se keskusteluhan on täysin epäuskottavaa ja myös sekin käänne, että joku muka ”erottaa” näitä, ei hyvää päivää. Mä en edes lue niitä, täysin typerää.

        Saman ke separin miesaloittajan tarinointia sekin, mutta kyllähän sinä yksin puhetta pitävä apmies sen tiedätkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon niin paljon nähnyt täällä esim toisina esiintymistä ja muuta trollausta, oikeastaan nekin saman teeman ympärillä, että oon hyvin skeptinen. Minusta se keskustelu mitä olen nähnyt, tai ne otsikot jo, on vaan niin täysin epäuskottavaa, ja koko juttu. Miksi ihmeessä joku toisensa täältä löytänyt pari jäisi tänne enää kommunikoimaan. Lisäksi se ”erottaja” kuulosti täysin samalta kuin se alkuperäinen kirjoittaja.

        Sivusta: No se nyt on ainakin satavarmaa, että palstalta ei kukaan pari toisiansa löydä. Anonyymit eivät erotu anonyymeistä mitenkään. Kirjainleikitkin on täyttä puppua. Kuka tahansa voi kirjoittaa kiusallaan niitä kirjaimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman ke separin miesaloittajan tarinointia sekin, mutta kyllähän sinä yksin puhetta pitävä apmies sen tiedätkin

        En edelleenkään ole kumpaakaan. Lopeta tuo lavastaminen. Olen eri henkilö kuin originalpieninainen, eri henkilö kuin bohe ja myös eri henkilö kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edelleenkään ole kumpaakaan. Lopeta tuo lavastaminen. Olen eri henkilö kuin originalpieninainen, eri henkilö kuin bohe ja myös eri henkilö kuin sinä.

        taidat olla juurikin hehku tai se toinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taidat olla juurikin hehku tai se toinen

        No en ole. Mitenköhän sulla sellainen tuli mieleen että ”taidan”!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole. Mitenköhän sulla sellainen tuli mieleen että ”taidan”!

        Mutta lavasta nyt vain lisää, kun kerran olet jo hyvässä vauhdissa. Se keskustelu on trollausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta lavasta nyt vain lisää, kun kerran olet jo hyvässä vauhdissa. Se keskustelu on trollausta.

        Jos olisi vaan trollausta niin senhän tietäisi ainoastaan se joka trollailee niillä.
        Elikkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi vaan trollausta niin senhän tietäisi ainoastaan se joka trollailee niillä.
        Elikkä?

        Kyllä sen voi arvata jo pelkästään otsikointia katsomalla. Pahoittelut, jos sinä nyt loukkaannut tästä, että joku on huomannut ja sinä et. Jos taas ei ole, niin sitten ei ole, vaikuttaa ainakin täysin trollaukselta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkensin jo tuohon yläpuolelle, että katsoin toisella kertaa varmaan väärin, koska siinä lyhyessä viestissä on sun kirjoittama viesti lainauksena, siis teksti ”originalpieninainen kirjoitti”. Kyllä se on se lyhyt viesti. Vähän mun tyylilkäkin kirjoitettu muuten.

        Asia täytyy selvittää. Nyt on todisteitakin, että täällä käytetään toisten laitetietoja. Miten muka voisi tuollainen automaattinen järjestelmä muuten ilmoittaa kehyksellä, että olisi mun viesti, kun ei ole? En usko että voi sattumalta ilmoittaa väärin.

        Sen verran hätkähdin tuota, etten edes lukenut tarkemmin mistä siinä linkkiketjussa on kyse,

        Mä oon ajatellut jo pidemmän aikaa tietyistä syistä johtuen että täällä esiinnytään minuna mustamaalaamistarkoituksessa. Tämä gubettelijahan on syyttänyt minua mm sinuksikin, guben, ”yksärin” ja milloin kenenkin edellisen kirjoittajan lisäksi. Täällä on suorastaan pakonomainen tarve sotkea minua milloin keneksikin kirjoittajaksi, joka en ole. Noita rauhaanjättämiskehotuksia on tullut minullekin. Ei myöskään hajuakaan kuka pitäisi jättää rauhaan. Tuo Nalle-juttu on mielestäni täyttä trollausta.

        Taitaa gubbe puhua itsestään, mene pois toisten laitteilta, äläkä syyytä toisiaomista tekemisistäs!


    • Anonyymi

      Joku troIIikka tekee sitä kaikille. Älä ota itseesi tai vakavasti.

      • Hyvä se on sanoa sun tollei ku et tiiä mitä kaikkea tää stanan "ilkeily" on saanu aikaan.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Hyvä se on sanoa sun tollei ku et tiiä mitä kaikkea tää stanan "ilkeily" on saanu aikaan.

        Mutta hän tekee sitä kaikille. Älä minun päälle hyökkäile.


      • Anonyymi

        Ja sinäkö väität heinähattu, että tämä mies ei ole trolli? Joopasen joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö väität heinähattu, että tämä mies ei ole trolli? Joopasen joo

        Siinä laskussa tuo kommentoijakin voi olla trolli.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö väität heinähattu, että tämä mies ei ole trolli? Joopasen joo

        Sä ainakin olet se ap, jolla o miljoona hahmoo!


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä ainakin olet se ap, jolla o miljoona hahmoo!

        Mikä hiton ap voisitko kertoo?


    • Anonyymi

      Se on troIIi, joka kiusaa ja matkii kaikkia täällä ja varsinkin nikillisiä. Se vaan inhoaa kaikkia. Älä ota henkilökohtaisesti. Se hääti hehkun ja nallen pois palstalta jo vuonna 2022, joten älä niitä sotke tähän. Hän tykkää kiusata heitä ja esittää heitä ja muita täällä. Älä sekoa jonkun kiusaajan takia. Siitä se nauttii.

      • Anonyymi

        Odotan jos originalpn vastaisi tähän. Olen ymmärtänyt että hänellä kyse muustakin kuin tuollaisesta.


      • Oonko mä mukamas sen takia sekoamassa?

        Ja kyllä mä "sekoitan" tässä mukaan sellaset joihin mua on sotkettu niin paljon ku haluan.
        Mä sentään teen tän reilusti nikillä
        enkä pelkurina anonyyminä ....

        Jännä kuinka löytyy puolustajia
        kaikille muille jos mä otan puheeksi,
        mut ei sit jos mua haukutaan syytetään ties mistä, uhkaillaan tai pelotellaan.
        Kiristetään et oisin hiljaa tietyistä asioista
        enkä veis eteenpäin niitä.




        Tässähän vasta on alkua siihen mitä kaikkea mä vielä tuon esille ja muidenkin silmille asioita..

        Mitäs lähti leikkimään mun kanssani....


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Oonko mä mukamas sen takia sekoamassa?

        Ja kyllä mä "sekoitan" tässä mukaan sellaset joihin mua on sotkettu niin paljon ku haluan.
        Mä sentään teen tän reilusti nikillä
        enkä pelkurina anonyyminä ....

        Jännä kuinka löytyy puolustajia
        kaikille muille jos mä otan puheeksi,
        mut ei sit jos mua haukutaan syytetään ties mistä, uhkaillaan tai pelotellaan.
        Kiristetään et oisin hiljaa tietyistä asioista
        enkä veis eteenpäin niitä.




        Tässähän vasta on alkua siihen mitä kaikkea mä vielä tuon esille ja muidenkin silmille asioita..

        Mitäs lähti leikkimään mun kanssani....

        Ootko sitten vienyt poliisille näitä? Ottaen huomioon mitä muuta oot aiemmin kertonut, niin luulisi että ottavat sut tosissaan tai ovat ottaneet.

        Mun jutut, siis minulle sattuneet alkavat olla niin uskomattomia, että on vähän vaikeuksia. Mutta tiedän varmuudella että on muitakin jotka ”luulevat” että heidän asioitaan tuodaan tänne, joten olisi ihan mukava että tämä outo vyyhti lähtisi vihdoin selviämään. Siksikin kysyin, että ootko saanut asiaasi perille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotan jos originalpn vastaisi tähän. Olen ymmärtänyt että hänellä kyse muustakin kuin tuollaisesta.

        Kyllä tosiaan on kyse jostain ihan muustakin
        kun tälläsestä hehkunalle jutusta.
        Kun noi eivät muhun liity vaikka mut siihen sotkittiinkin.

        Mutta se joku sotki mun asioitani myös.
        Juurikin tolla myös että liitti mua noihin.

        Ja sitten joku muu sillei ehkä hippusen verran vakavampikin juttu tässä kyseessä ..

        Mutta näillä joillain on sellanen jännä tapa sit kääntää kaikki mitä eivät halua julki tälläseen sivuseikkaan...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Kyllä tosiaan on kyse jostain ihan muustakin
        kun tälläsestä hehkunalle jutusta.
        Kun noi eivät muhun liity vaikka mut siihen sotkittiinkin.

        Mutta se joku sotki mun asioitani myös.
        Juurikin tolla myös että liitti mua noihin.

        Ja sitten joku muu sillei ehkä hippusen verran vakavampikin juttu tässä kyseessä ..

        Mutta näillä joillain on sellanen jännä tapa sit kääntää kaikki mitä eivät halua julki tälläseen sivuseikkaan...

        Täälläkin vakavampiakin juttuja meneillään myös, viimeisimpänä nyt tämäkin, että sivun algoritmi vai mikä lieneekään, osoittaa minun kirjoittamakseni viestiä jota en ole kirjoittanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sitten vienyt poliisille näitä? Ottaen huomioon mitä muuta oot aiemmin kertonut, niin luulisi että ottavat sut tosissaan tai ovat ottaneet.

        Mun jutut, siis minulle sattuneet alkavat olla niin uskomattomia, että on vähän vaikeuksia. Mutta tiedän varmuudella että on muitakin jotka ”luulevat” että heidän asioitaan tuodaan tänne, joten olisi ihan mukava että tämä outo vyyhti lähtisi vihdoin selviämään. Siksikin kysyin, että ootko saanut asiaasi perille.

        Kyllä nämä ovat viety useampaankin
        eri suuntaan tietoon.
        Viranomaisille, asianajajalle, jne..

        Ja ennenku joku tulee taas selittää hoitoon menemisiä niin, jopa psykiatri näistä tietää...
        Eikä mulla tosiaan ole tarvetta hoitoon
        tai lääkitykseen näiden takia.

        Sen verran pitäviä todisteita on olemassa.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Kyllä nämä ovat viety useampaankin
        eri suuntaan tietoon.
        Viranomaisille, asianajajalle, jne..

        Ja ennenku joku tulee taas selittää hoitoon menemisiä niin, jopa psykiatri näistä tietää...
        Eikä mulla tosiaan ole tarvetta hoitoon
        tai lääkitykseen näiden takia.

        Sen verran pitäviä todisteita on olemassa.

        Hyvä! On hyvin outoa että täällä on jatkunut tällainen outo toiminta vaikka kuinka kauan. Mä en usko että sä uskoisit, miten pitkälle tällainen voi mennä.

        Mulle kävi niinkin, että kun kirjoitin jotakin vastaukseksi tiettyihin juttuihin, esim siihen gubetteluun tai yksäriksi väittämiseen, niin multa estettiin kokonaan kommentointimahdollisuus. Ei voinut olla laitteesta kiinni.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Kyllä nämä ovat viety useampaankin
        eri suuntaan tietoon.
        Viranomaisille, asianajajalle, jne..

        Ja ennenku joku tulee taas selittää hoitoon menemisiä niin, jopa psykiatri näistä tietää...
        Eikä mulla tosiaan ole tarvetta hoitoon
        tai lääkitykseen näiden takia.

        Sen verran pitäviä todisteita on olemassa.

        Jatkan sen verran aiheesta että senpä takia useestikin koitin että jokunen olis selvittänyt ja keskustellut asiat reilusti pois jaloista jotta oisin oisin voinut sanoa että jätetään ulos tutkinnasta.
        Kun eivät kaikki nää ihme jutut liittyneet samaan hommaan...
        Mutta ei niin ei...
        Ja mun ei edes ite tarvii näitä sen kummemmin enää vahtaa viel vähemmän ilmoittaa eteenpäin koska....
        Miten sanoisin sen, noooh,
        mulle tulevia valvotaan tarkasti nykyään.

        Niin ja krp on tiennyt jo vuosi sitten,
        eli siis lähes heti kun tänne tulin
        että mitä täällä tapahtuu.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Jatkan sen verran aiheesta että senpä takia useestikin koitin että jokunen olis selvittänyt ja keskustellut asiat reilusti pois jaloista jotta oisin oisin voinut sanoa että jätetään ulos tutkinnasta.
        Kun eivät kaikki nää ihme jutut liittyneet samaan hommaan...
        Mutta ei niin ei...
        Ja mun ei edes ite tarvii näitä sen kummemmin enää vahtaa viel vähemmän ilmoittaa eteenpäin koska....
        Miten sanoisin sen, noooh,
        mulle tulevia valvotaan tarkasti nykyään.

        Niin ja krp on tiennyt jo vuosi sitten,
        eli siis lähes heti kun tänne tulin
        että mitä täällä tapahtuu.

        Todellako. Nyt pitääkin miettiä taaksepäin jonkin matkaa. Vuosi sitten, siis viime vuoden syyskuussa. Onko tietoa, ovatko tienneet jo sitä ennen? Ja mikseivät sitten ole lopettaneet näitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! On hyvin outoa että täällä on jatkunut tällainen outo toiminta vaikka kuinka kauan. Mä en usko että sä uskoisit, miten pitkälle tällainen voi mennä.

        Mulle kävi niinkin, että kun kirjoitin jotakin vastaukseksi tiettyihin juttuihin, esim siihen gubetteluun tai yksäriksi väittämiseen, niin multa estettiin kokonaan kommentointimahdollisuus. Ei voinut olla laitteesta kiinni.

        Voi kuule kuinkahan monta kertaa mulla on tullut kommentointi sallittu vain rekisteröityneille käyttäjille sekä paljon muuta mukavaa.

        Meiän jutussa tää ei ole todellakaan
        missään vaan palstalla tapahtuvaa...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Voi kuule kuinkahan monta kertaa mulla on tullut kommentointi sallittu vain rekisteröityneille käyttäjille sekä paljon muuta mukavaa.

        Meiän jutussa tää ei ole todellakaan
        missään vaan palstalla tapahtuvaa...

        Täällä myös asiaan liittyy muutakin. Saako kysyä, milloin sulla on tää alkanut? Tai milloin oot tullut tänne? Itse olen ollut välillä pitkiäkin aikoja pois ja vielä pidempiä kommentoimatta vain lukien.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös asiaan liittyy muutakin. Saako kysyä, milloin sulla on tää alkanut? Tai milloin oot tullut tänne? Itse olen ollut välillä pitkiäkin aikoja pois ja vielä pidempiä kommentoimatta vain lukien.

        Rekkasin 2.8.2023 ja tulin joskus oisko vajaa viikko aiemmin koko palstalle...
        Aluks en osannu ajatella ja yhdistää ihan kaikkea mihkään vaik olikin liian tuttuja juttuja..
        Siinä hetki tarkkailtiin, ja oltiin yhteydessä krp en nyt muista oliko mikä päivä kyseessä mut ennen 20.8.2023 kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellako. Nyt pitääkin miettiä taaksepäin jonkin matkaa. Vuosi sitten, siis viime vuoden syyskuussa. Onko tietoa, ovatko tienneet jo sitä ennen? Ja mikseivät sitten ole lopettaneet näitä?

        Taitaa olla vähän isompikin vyyhti kyseessä kun vaan täällä palstalla olevaa.
        Tai siis liittyä eri tahoihinkin tai sellasta...
        En sano enempää tai selkeämpää siitä,
        toikin ehkä liikaa..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Taitaa olla vähän isompikin vyyhti kyseessä kun vaan täällä palstalla olevaa.
        Tai siis liittyä eri tahoihinkin tai sellasta...
        En sano enempää tai selkeämpää siitä,
        toikin ehkä liikaa..

        Nauran ääneen keskellä yötä. 😂😂😂😂 On iso, on....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nauran ääneen keskellä yötä. 😂😂😂😂 On iso, on....

        Sitä voidaan miettiä tutkinnassa sitten onko. 🙃


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Sitä voidaan miettiä tutkinnassa sitten onko. 🙃

        Haluaisitko tutkia tarkasti?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Rekkasin 2.8.2023 ja tulin joskus oisko vajaa viikko aiemmin koko palstalle...
        Aluks en osannu ajatella ja yhdistää ihan kaikkea mihkään vaik olikin liian tuttuja juttuja..
        Siinä hetki tarkkailtiin, ja oltiin yhteydessä krp en nyt muista oliko mikä päivä kyseessä mut ennen 20.8.2023 kuitenkin.

        Miten sä noin nopeasti, alle 3 viikossa, olit yhteydessä krp:iin? Ohjattiinko sut sinne, vai itsekö otit yhteyttä? Mulle ei ole kyllä tullut mieleenkään.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Taitaa olla vähän isompikin vyyhti kyseessä kun vaan täällä palstalla olevaa.
        Tai siis liittyä eri tahoihinkin tai sellasta...
        En sano enempää tai selkeämpää siitä,
        toikin ehkä liikaa..

        Jeppistå


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä noin nopeasti, alle 3 viikossa, olit yhteydessä krp:iin? Ohjattiinko sut sinne, vai itsekö otit yhteyttä? Mulle ei ole kyllä tullut mieleenkään.

        Ei sinne kukaan ohjannut.
        Ei kai tälläsiä sinne ensiksi laitetakaan tiedoksi.
        Mutta kun no ei sillä väliä miksi sinne .. ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko tutkia tarkasti?

        No niiii siinä tuli jo jotain millä saat huomioo
        🤗😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeppistå

        Jeppistä että siis jeppistä ja kuka neppis autoilee? 🏎 Mä taidan olla väsynyt...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Jeppistä että siis jeppistä ja kuka neppis autoilee? 🏎 Mä taidan olla väsynyt...

        Minä se vain olin, siis sama kenen kanssa keskustelit. Jeppistä eli jep, tuohon vyyhtijuttuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeppistå

        Eiköhän se ns vyyhti ole täs tapaukses joukko ke…hittymättömiä, jotka vatvoo ja vatuloi yhden äijän eli aapeen kirjoittelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä noin nopeasti, alle 3 viikossa, olit yhteydessä krp:iin? Ohjattiinko sut sinne, vai itsekö otit yhteyttä? Mulle ei ole kyllä tullut mieleenkään.

        Minä kysäisin niiltä, että keskustelupalsta ootteko koskaan kuullu? Luurin löivät korvaan


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Jatkan sen verran aiheesta että senpä takia useestikin koitin että jokunen olis selvittänyt ja keskustellut asiat reilusti pois jaloista jotta oisin oisin voinut sanoa että jätetään ulos tutkinnasta.
        Kun eivät kaikki nää ihme jutut liittyneet samaan hommaan...
        Mutta ei niin ei...
        Ja mun ei edes ite tarvii näitä sen kummemmin enää vahtaa viel vähemmän ilmoittaa eteenpäin koska....
        Miten sanoisin sen, noooh,
        mulle tulevia valvotaan tarkasti nykyään.

        Niin ja krp on tiennyt jo vuosi sitten,
        eli siis lähes heti kun tänne tulin
        että mitä täällä tapahtuu.

        Tälläkö äijänkäppänä nyt hakee huomiota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ns vyyhti ole täs tapaukses joukko ke…hittymättömiä, jotka vatvoo ja vatuloi yhden äijän eli aapeen kirjoittelua

        Ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Sinä kun tunnut tietävän asiasta niin
        kerrotko mitä tiiät ja kuka oot?

        Vaik on pieni aavistus kyl...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Sinä kun tunnut tietävän asiasta niin
        kerrotko mitä tiiät ja kuka oot?

        Vaik on pieni aavistus kyl...

        En ole kukaan uusi kirjoittaja tässä keskustelussa, sama vain. Vastasin vain tuolle inttäjälle lyhyesti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sitten vienyt poliisille näitä? Ottaen huomioon mitä muuta oot aiemmin kertonut, niin luulisi että ottavat sut tosissaan tai ovat ottaneet.

        Mun jutut, siis minulle sattuneet alkavat olla niin uskomattomia, että on vähän vaikeuksia. Mutta tiedän varmuudella että on muitakin jotka ”luulevat” että heidän asioitaan tuodaan tänne, joten olisi ihan mukava että tämä outo vyyhti lähtisi vihdoin selviämään. Siksikin kysyin, että ootko saanut asiaasi perille.

        Alkakeepa miehet ap ja originalpn selvittään nää kaikki kirjoittajat ja esim. Kirjaimilla leikkijät!


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkakeepa miehet ap ja originalpn selvittään nää kaikki kirjoittajat ja esim. Kirjaimilla leikkijät!

        Mitä sä selität oikein?
        Jos sulla ei ole ku vttuilua ni älä sit puhu mulle ollenkaa.


    • Anonyymi

      Sori en jaksanut lukea koko juttua. Mutta ehdotus: vaihda nimimerkkiä. Eikö se toimisi jos sua kiusataan?

      Itse olen tunnistanut täältä mieheksiluulijan joka sotkee keskustelut parisuhteista ja rakkaudesta omilla harhoillaan. Hänet tunnistaa sekavista luulemisista ja itsekeksityiltä kuulostavista sanoista niinkuin manipulointipeli.

      • Ai jos anonyyminäkin se joku mut kaivaa kymmenistä tai jopa sadoista kommenteista. Ihan sellasistakin joista ei tosiaan voi tunnistaa ellei ole sitä vtun näköpuhelinta mistä tuolla on jauhettu.

        Tää on p*llystä koko pska,
        Mä jo melkein pääsin irrottautuu täältä kokonaa mut sit joku alkoi sekoittaa taas mua joka asiaan vaikken ollut ees täällä ku lukemassa enintään.

        Ja mulla on syyni tälle nikille...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ai jos anonyyminäkin se joku mut kaivaa kymmenistä tai jopa sadoista kommenteista. Ihan sellasistakin joista ei tosiaan voi tunnistaa ellei ole sitä vtun näköpuhelinta mistä tuolla on jauhettu.

        Tää on p*llystä koko pska,
        Mä jo melkein pääsin irrottautuu täältä kokonaa mut sit joku alkoi sekoittaa taas mua joka asiaan vaikken ollut ees täällä ku lukemassa enintään.

        Ja mulla on syyni tälle nikille...

        Kun nyt mietin tuota, niin arvaan miksi. Minulle on käynyt samoin, tosin ilman nimimerkkiä. Siitä on jo aikaa tosin.

        Ootko miettinyt, voisko sun laite olla hakkeroitu siten että näkevät aina milloin olet paikalla ja mitä milloinkin kirjoitat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun nyt mietin tuota, niin arvaan miksi. Minulle on käynyt samoin, tosin ilman nimimerkkiä. Siitä on jo aikaa tosin.

        Ootko miettinyt, voisko sun laite olla hakkeroitu siten että näkevät aina milloin olet paikalla ja mitä milloinkin kirjoitat?

        Ai oonko miettinyt??
        Mähän olen siitä sanonut jo vuosi sitten täällä.
        Ja ties kuin useesti sen jälkeen.

        Eikä ole vaan mun laitteissa...

        Jännää että nyt saa jutella ilman luulijaa
        sekä hoitoon käskijää sekä petoilijaa...
        🤔🤫🤭


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ai oonko miettinyt??
        Mähän olen siitä sanonut jo vuosi sitten täällä.
        Ja ties kuin useesti sen jälkeen.

        Eikä ole vaan mun laitteissa...

        Jännää että nyt saa jutella ilman luulijaa
        sekä hoitoon käskijää sekä petoilijaa...
        🤔🤫🤭

        Joo. Sama. Anteeksi, mutta oon kyllä skeptinen sunkin suhteen. Haluaisin uskoa, että olet rehellinen, mutten ole varma. Toisaalta, ei sillä siinä mielessä mitään dramaattista vaikutusta olisi, koskapa tiedän reaalielämän perusteella, että oikeasti on muitakin jotka ovat huomanneet saman. Eli siis tämän että asioitaan päätyy palstalle ja kaikenlaista muutakin outoa vihjaillaan.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ai oonko miettinyt??
        Mähän olen siitä sanonut jo vuosi sitten täällä.
        Ja ties kuin useesti sen jälkeen.

        Eikä ole vaan mun laitteissa...

        Jännää että nyt saa jutella ilman luulijaa
        sekä hoitoon käskijää sekä petoilijaa...
        🤔🤫🤭

        Pitäisiköhän sun Orgsu oikeesti nyt rauhoittua?

        -Pitkä mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun nyt mietin tuota, niin arvaan miksi. Minulle on käynyt samoin, tosin ilman nimimerkkiä. Siitä on jo aikaa tosin.

        Ootko miettinyt, voisko sun laite olla hakkeroitu siten että näkevät aina milloin olet paikalla ja mitä milloinkin kirjoitat?

        Siis sekin miksi joku alkoi sotkea niin että en poistunut vielä kokonaan....
        Ei varmaan halua että lähden koska
        sillä hetkellä lähtee mun laitteet tutkintaan,
        Sekä myös kaikki sähköpostit yksityisviestit, puhelut jne....

        Ei tullut selvennyksiä, asioiden läpikäyntejä,
        tai muutakaan miksi en antaisi kaikkea sinne
        Voivoi...
        Selviää paljon asioita samassa kasassa
        vaikkei pitänyt..
        Eikä Ainostaan täältä sivustolta olevia...
        Onneksi kaikista on varmuuskopiot useassa paikassa jo nyt. Ei haittaa tavallaan vaikka jostain syystä hajoisi tai häviäisi puhelin tms.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Sama. Anteeksi, mutta oon kyllä skeptinen sunkin suhteen. Haluaisin uskoa, että olet rehellinen, mutten ole varma. Toisaalta, ei sillä siinä mielessä mitään dramaattista vaikutusta olisi, koskapa tiedän reaalielämän perusteella, että oikeasti on muitakin jotka ovat huomanneet saman. Eli siis tämän että asioitaan päätyy palstalle ja kaikenlaista muutakin outoa vihjaillaan.

        Ei tarvii pyytää anteeks, ei se että vaikka tässä avoimesti näistä juttelen tarkoita et luottaisin suhun.
        Ei hajuakaan kuka sä olet. Anonyymi..
        Mä olen kuitenkin täysin tunnistettava tietyille ihmisille, ja ollut ihan tarkoituksella alusta asti. Siksi tää nikki mulla onkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisiköhän sun Orgsu oikeesti nyt rauhoittua?

        -Pitkä mies

        Oon sanonu tosta nimityksestä ennenkin sulle.

        Miksi mun pitäis rauhoittua muuten??
        Minkä suhteen?

        Ei se muuta tai vaikuta mihinkään vaik oisin kirjoittamatta sanaakaan täällä et kotona ois turvallista ja sillee.

        Samapa se tässä on tänne asioita kertoa odotellessa koska joku ovesta läpi tulee.
        Tai kävelee pimeässä vastaan...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Oon sanonu tosta nimityksestä ennenkin sulle.

        Miksi mun pitäis rauhoittua muuten??
        Minkä suhteen?

        Ei se muuta tai vaikuta mihinkään vaik oisin kirjoittamatta sanaakaan täällä et kotona ois turvallista ja sillee.

        Samapa se tässä on tänne asioita kertoa odotellessa koska joku ovesta läpi tulee.
        Tai kävelee pimeässä vastaan...

        Oletko sinä höpö nassu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä höpö nassu?

        En ole sekään luultavasti.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        En ole sekään luultavasti.

        Olet luultavasti hömbbä bömbbä, ja lovettaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet luultavasti hömbbä bömbbä, ja lovettaja.

        Se on iha sama sitte varmaa oon jotain sellaistakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisiköhän sun Orgsu oikeesti nyt rauhoittua?

        -Pitkä mies

        Joko olet yksin horiseva mies keksinyt kaikille humpuukihahmoillesi kivan lempinimen, kuten pirppis, pujis, kentsu ja niin edelleen joista jauhaa itsesi kanssa? Noloa luettavaa kieli poskella eräiltä


      • Anonyymi

        Perinteinen mutina mieheksiluulijasta, etkö väsy tähän heikkolahjaisten vedättämisen miespuolinen aloittaja? Se yksikin reesu on käynyt tukemassa sinun raivoamista, koska suhtautuu naisiin uskomattoman banaalisti, että älä välitä HÄN on trolli vain. Huh huh. Oma lukunsa myös tietysti tärähtänyt täti, joka on kääntäny senkin solvauksen itseensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko olet yksin horiseva mies keksinyt kaikille humpuukihahmoillesi kivan lempinimen, kuten pirppis, pujis, kentsu ja niin edelleen joista jauhaa itsesi kanssa? Noloa luettavaa kieli poskella eräiltä

        Voi hyvää päivää, kaijalle keksi 🍪. Olisiko aika säädättää antenni uudestaan vai aiotko pysyä edelleen noilla omilla taajuuksilla 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko olet yksin horiseva mies keksinyt kaikille humpuukihahmoillesi kivan lempinimen, kuten pirppis, pujis, kentsu ja niin edelleen joista jauhaa itsesi kanssa? Noloa luettavaa kieli poskella eräiltä

        Kerrotko miten sä noi nimet sekoitat mun aloitukseen??

        Ketään noista en tunne...
        Noloa kirjoittelua on tuollainen syyttäminen väärästä ihmisestä.

        Noi pujis ja kentsu olikin ihan uutta muhun sekoitettua juttua...

        Mielenkiintoista...
        Koska ..
        No ei mitään...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Siis sekin miksi joku alkoi sotkea niin että en poistunut vielä kokonaan....
        Ei varmaan halua että lähden koska
        sillä hetkellä lähtee mun laitteet tutkintaan,
        Sekä myös kaikki sähköpostit yksityisviestit, puhelut jne....

        Ei tullut selvennyksiä, asioiden läpikäyntejä,
        tai muutakaan miksi en antaisi kaikkea sinne
        Voivoi...
        Selviää paljon asioita samassa kasassa
        vaikkei pitänyt..
        Eikä Ainostaan täältä sivustolta olevia...
        Onneksi kaikista on varmuuskopiot useassa paikassa jo nyt. Ei haittaa tavallaan vaikka jostain syystä hajoisi tai häviäisi puhelin tms.

        Tämä ei nyt ihan täsmää sen kanssa, mitä kirjoitit sanelimesta siellä yhdessä keskustelussa. Suvusta kirjoitit siihen myös. No, ei kai niin tärkeä asia olekaan. Bohe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei nyt ihan täsmää sen kanssa, mitä kirjoitit sanelimesta siellä yhdessä keskustelussa. Suvusta kirjoitit siihen myös. No, ei kai niin tärkeä asia olekaan. Bohe

        Mitäs vttua sä nyt selität siellä???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei nyt ihan täsmää sen kanssa, mitä kirjoitit sanelimesta siellä yhdessä keskustelussa. Suvusta kirjoitit siihen myös. No, ei kai niin tärkeä asia olekaan. Bohe

        Toi ois sillei aika hyvä sun näyttää mulle jos syytät ja väität tollasta.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Toi ois sillei aika hyvä sun näyttää mulle jos syytät ja väität tollasta.

        Se yksi aloitus, mistä laitoit linkin mulle. Et tainnut muistaakseni kirjoittaa siihen nikillä, mutta tunnistin tekstistä. Olikohan se "paljastuksia" tjsp. En oo syyttämässä enkä väittämässä, totesin vain.

        Vielä oudompaa oli se, että se linkki tuli jo aiemmin kuin mitä itse aloitus tai näin ainakin muistelen. Voi sen tarkistaa, jos on tarvetta, mutta ei kai niin tärkeä asia ole kuten sanoin jo. Bohe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se yksi aloitus, mistä laitoit linkin mulle. Et tainnut muistaakseni kirjoittaa siihen nikillä, mutta tunnistin tekstistä. Olikohan se "paljastuksia" tjsp. En oo syyttämässä enkä väittämässä, totesin vain.

        Vielä oudompaa oli se, että se linkki tuli jo aiemmin kuin mitä itse aloitus tai näin ainakin muistelen. Voi sen tarkistaa, jos on tarvetta, mutta ei kai niin tärkeä asia ole kuten sanoin jo. Bohe

        Kuule tarkistappas ja kerroppa mullekin sit
        ja laita vaikka se linkki sit myös.

        Vai että sä tunnistit mun kirjoitukseksi jonkun anonyymin kirjoituksen?

        Ohhoh taas...


        Ei tietenkään mikään ole tärkeä asia kun
        syytät mua jostain.



        Ei tietenkään.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Kuule tarkistappas ja kerroppa mullekin sit
        ja laita vaikka se linkki sit myös.

        Vai että sä tunnistit mun kirjoitukseksi jonkun anonyymin kirjoituksen?

        Ohhoh taas...


        Ei tietenkään mikään ole tärkeä asia kun
        syytät mua jostain.



        Ei tietenkään.

        Just sanoin, etten syytä ja että omituinen sattuma oli siinäkin. En pääse edelleenkään kuviin käsiksi, mutta kunhan pääsen, niin tarkistus tälle. Muistaakseni se linkki tuli ennen kuin se edes näkyi palstalla. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just sanoin, etten syytä ja että omituinen sattuma oli siinäkin. En pääse edelleenkään kuviin käsiksi, mutta kunhan pääsen, niin tarkistus tälle. Muistaakseni se linkki tuli ennen kuin se edes näkyi palstalla. Bohe

        Jatkan, että taisit itse mainita siitä, mutta en kerro tässä niitä nyt. Muualla sit. B


    • Anonyymi

      On sulla säpossakin joku häikkä, koska äsken luettuani yhden lähettämäsi viestin siinä näkyi kuin olisit lähettänyt sekä koneella ja puhelimella ja kun luin sen viestisi, se toinen olikin kadonnut sillä aikaa. Lisäksi vastasit kuin et olisi jo aiemmin vastannut lähettämääni tai lähettämiini viesteihin, kun vastasit, että miten paljon niitä on, mutta kuitenkin olit jo aiemmin vastannut niihin, joten jossain mättää nyt. Bohe

      • "" kun vastasit, että miten paljon niitä on, ""

        Koska tollanen ollu?
        En muista ulkoa kaikkea millo minkäkin sanonu.
        Ja millo oisin laittanu koneella viestin?


      • Anonyymi

        Jatkan, että sitä kautta ilmeisesti selvitetty, missä päin Suomea asun, koska siitä oli täällä kirjoitusta. En nyt anna linkkiä, mutta näin on nyt joka tapauksessa. Bohe


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        "" kun vastasit, että miten paljon niitä on, ""

        Koska tollanen ollu?
        En muista ulkoa kaikkea millo minkäkin sanonu.
        Ja millo oisin laittanu koneella viestin?

        Äsken luin viimeksi, silloin siinä luki noin kuten myös jo aiemmin, kun vastasit ja nyt näytti kuin et olisi ollut tietoinen ollenkaan niistä mun lähettämistä viesteistä. Lähes samalla tavalla kuitenkin vastasit. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äsken luin viimeksi, silloin siinä luki noin kuten myös jo aiemmin, kun vastasit ja nyt näytti kuin et olisi ollut tietoinen ollenkaan niistä mun lähettämistä viesteistä. Lähes samalla tavalla kuitenkin vastasit. Bohe

        Se toinen oli lähetetty nähtävästi sun toisesta vehkeestä ja mä satuin lukemaan sen, mikä oli lähetetty kännykällä, otaksun tiettyjen sanojen perusteella. Bohe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se toinen oli lähetetty nähtävästi sun toisesta vehkeestä ja mä satuin lukemaan sen, mikä oli lähetetty kännykällä, otaksun tiettyjen sanojen perusteella. Bohe

        Mut koska noi on kirjotettu?
        Orig säpö on vaan tossa vanhassa vehkeessä enää. Joskus keväällä vaiko talvella oli viel koneellakin. Toi oli muuttamassa orig säpön
        söpö ksi 🤭


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mut koska noi on kirjotettu?
        Orig säpö on vaan tossa vanhassa vehkeessä enää. Joskus keväällä vaiko talvella oli viel koneellakin. Toi oli muuttamassa orig säpön
        söpö ksi 🤭

        Äsken kävin lukemassa juuri ennenkuin tulin tänne. Ihmettelin sitä ja jokin "ajoi" eli sai minut tulemaan samantien tänne ja kas kummaa, täällä olikin täysi keskustelu aiheeseen liittyen. Bohe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äsken kävin lukemassa juuri ennenkuin tulin tänne. Ihmettelin sitä ja jokin "ajoi" eli sai minut tulemaan samantien tänne ja kas kummaa, täällä olikin täysi keskustelu aiheeseen liittyen. Bohe

        Mutta koska mä olin lähettänyt sen söpönsäpön sulle.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mutta koska mä olin lähettänyt sen söpönsäpön sulle.

        Mutta siinähän se vitsi piileekin, että näytti tulleen kahdesta eri osoitteesta, joista luin sen sateisen viestin ja kun olisin mennyt lukemaan sen toisen, mikä oli tullut eri osoitteesta eli nähdäkseni koneen osoitteesta, meiliosoitteesta siis, niin sitäpä ei enää ollutkaan. Bohe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siinähän se vitsi piileekin, että näytti tulleen kahdesta eri osoitteesta, joista luin sen sateisen viestin ja kun olisin mennyt lukemaan sen toisen, mikä oli tullut eri osoitteesta eli nähdäkseni koneen osoitteesta, meiliosoitteesta siis, niin sitäpä ei enää ollutkaan. Bohe

        Sateisen viestin?????
        Mitähän hittoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siinähän se vitsi piileekin, että näytti tulleen kahdesta eri osoitteesta, joista luin sen sateisen viestin ja kun olisin mennyt lukemaan sen toisen, mikä oli tullut eri osoitteesta eli nähdäkseni koneen osoitteesta, meiliosoitteesta siis, niin sitäpä ei enää ollutkaan. Bohe

        Et vieläkään kertonut koska niiku oliko lähetetty mikä päivä ja monelta?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Et vieläkään kertonut koska niiku oliko lähetetty mikä päivä ja monelta?

        En katsonut kellonaikaa. Käyn tutkimassa sen vähän myöhemmin. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katsonut kellonaikaa. Käyn tutkimassa sen vähän myöhemmin. Bohe

        Mutta siis tämän vuorokauden puolella vissiinkin. Bohe


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Sateisen viestin?????
        Mitähän hittoa?

        Emmä voi kirjoittaa tänne, mitä siinä luki. Maininta sateeseen liittyen. Bohe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis tämän vuorokauden puolella vissiinkin. Bohe

        En sitte kyllä mä ole ollut....


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        En sitte kyllä mä ole ollut....

        Olihan se outoa, että samoihin viesteihin vastattu lähes samalla tavalla kuin nyt, mitä vastattu sun nimissä. Kahdesta eri osoitteesta vastattu eli ilmeisesti enemmänkin sitä häikkää nyt sit. Bohe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se outoa, että samoihin viesteihin vastattu lähes samalla tavalla kuin nyt, mitä vastattu sun nimissä. Kahdesta eri osoitteesta vastattu eli ilmeisesti enemmänkin sitä häikkää nyt sit. Bohe

        Mitähän kaks osoitetta oli? Jutellaan ku oon nukkunu en tajua mitää eikä meinaa puhelin pysyy käsissä enää.. 😪

        Öitä viel. 🤍🤗💤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se outoa, että samoihin viesteihin vastattu lähes samalla tavalla kuin nyt, mitä vastattu sun nimissä. Kahdesta eri osoitteesta vastattu eli ilmeisesti enemmänkin sitä häikkää nyt sit. Bohe

        Kahdesta eri osoitteesta?

        No varmasti on kahdesta turha siellä ihmetellä tota palstalla ku tiiät että on kaks säpoa mulla joissa ollaan juteltu.

        Sitä paitsi mitä varten sä tuot meiän keskusteluja tänne?


    • Anonyymi

      Epäilen että tämä on alusta loppuun saakka keksitty tarina. Larppia.

      • Anonyymi

        Epäile vain, ei ainakaan minun puoleltani ole silti. Enkä usko hetkeäkään, että alusta loppuun olisi samanlainen edes pääpiirteiltään kuin minulla, kun mun asia ei ole yksityiskohdiltaan samanlainen kuin Originalpn:n, ja meillä sentään pääpiirteiltään saman kaltainen.

        Kävin toisessa paikassa tässä välissä, olin varma että tämä ketju on sillä aikaa poistettu, mutta ei vielä näköjään.


      • Yllättävää että samantien tollasta kun aiheesta mainittiin sekä poistoista 😘🤭


      • Mutta niin saat epäillä ihan mitä tykkäät siellä. Sulla on oikeus siihen epäilyyn ja mielipiteeseesi.
        Mä ja mun lapset ei epäillä tollasta. 🤗


      • Anonyymi

        Ei välttämättä ole larppia, kun mullekin sattunut samaa. Tai oikeastaan ei sattunut ole vaan tapahtunut. Jaa no on kyllä sattunutkin. Kirjaimellisesti. Bohe


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mutta niin saat epäillä ihan mitä tykkäät siellä. Sulla on oikeus siihen epäilyyn ja mielipiteeseesi.
        Mä ja mun lapset ei epäillä tollasta. 🤗

        Etkö vieläkään ole saanut sitä tietoturvaa kuntoon? Ostit uusia laitteita. Se on hyvä. Myös läppäreissä ja muissa härveleissä se pitää olla kohdallaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö vieläkään ole saanut sitä tietoturvaa kuntoon? Ostit uusia laitteita. Se on hyvä. Myös läppäreissä ja muissa härveleissä se pitää olla kohdallaan.

        Kuule kun pitäis olla ties mitä mut en tiiä mikä ongelma....



        Ja osa vehkeistä on "putsaamattomia" tarkoituksella vielä.

        Missä muissa härveleissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epäile vain, ei ainakaan minun puoleltani ole silti. Enkä usko hetkeäkään, että alusta loppuun olisi samanlainen edes pääpiirteiltään kuin minulla, kun mun asia ei ole yksityiskohdiltaan samanlainen kuin Originalpn:n, ja meillä sentään pääpiirteiltään saman kaltainen.

        Kävin toisessa paikassa tässä välissä, olin varma että tämä ketju on sillä aikaa poistettu, mutta ei vielä näköjään.

        Kävitkö minfossa?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Kuule kun pitäis olla ties mitä mut en tiiä mikä ongelma....



        Ja osa vehkeistä on "putsaamattomia" tarkoituksella vielä.

        Missä muissa härveleissä?

        Kyllä vehkeet pitäisi putsata perusteellisesti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vehkeet pitäisi putsata perusteellisesti!

        En mä putsaa tietenkään noita mitkä menee just tutkintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö vieläkään ole saanut sitä tietoturvaa kuntoon? Ostit uusia laitteita. Se on hyvä. Myös läppäreissä ja muissa härveleissä se pitää olla kohdallaan.

        Yksi outouksista tässä on sekin, ettei nuo auta mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi outouksista tässä on sekin, ettei nuo auta mitään.

        Sepä se... tyhjätty nollattu suojattu ties kui monesti ni ei auta ei..


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Ehkä hienoisesti yritetään saada näyttämään joltakin henkilöltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ehkä hienoisesti yritetään saada näyttämään joltakin henkilöltä.

        Mikä voisi olla syy siihen sit? Jos osaat arvailla, niin kerro tännekin. Kävin just äsken tarkistamassa faktat parista asiasta ja kyllähän niistä niistäkin kävi ilmi, että jotain muutakin tapahtuu kuin vain palstalla tapahtuvaa esimerkiksi tuota jonkun mainitsemaa larppailua eli ei sekään ainakaan yksistään voi olla syy. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ehkä hienoisesti yritetään saada näyttämään joltakin henkilöltä.

        Niinhän tämä järkensä jättänyt yrittää päteä tässä miehen tarinallisuudessa, että epäilen keksityksi tarinaksi ymmärtämättä silti mitä se tarkoittaa. Ei tuo oikeasti erota nyanssin nyanssia


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Kävitkö minfossa?

        Sinulle taitaa mies tuottaa suuria vaikeuksia lukea esimerkiksi ricosuutisia keksimättä siitä tarinoita palstalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle taitaa mies tuottaa suuria vaikeuksia lukea esimerkiksi ricosuutisia keksimättä siitä tarinoita palstalle

        Ei mulle tuota ongelmia tollanen.
        Eikä mun tarvii tuoda niitä tänne tai minnekään.

        😉

        Jännää kyllä jotkin kommentit joihin ei meinaa saada vastata jostain syystä 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä voisi olla syy siihen sit? Jos osaat arvailla, niin kerro tännekin. Kävin just äsken tarkistamassa faktat parista asiasta ja kyllähän niistä niistäkin kävi ilmi, että jotain muutakin tapahtuu kuin vain palstalla tapahtuvaa esimerkiksi tuota jonkun mainitsemaa larppailua eli ei sekään ainakaan yksistään voi olla syy. Bohe

        Kerrotko mitä kävit tarkistamassa?
        🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Kävitkö minfossa?

        En ollut huomannutkaan, että tää olikin mulle. En käynyt, kävin siis fyysisesti eri paikassa ☺️


    • Anonyymi

      Kyl se poistoon meni, missä kirjoitit, ettei yhtään oo poistettu. No nyt on näemmä. Bohe

      • Mitähän sääntöjen vastaista siinä mahtoi olla
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Yp huomautti olevansa lukemassa...

        En tykkää noist 😂😂😂 mut ihan pakko laittaa.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mitähän sääntöjen vastaista siinä mahtoi olla
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Yp huomautti olevansa lukemassa...

        En tykkää noist 😂😂😂 mut ihan pakko laittaa.

        Ei ollutkaan mitään sääntöjen vastaisesti siinä ja yllättävää onkin, että se jälkimoderointi toimi noin nopeeta tässäkin tapauksessa. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollutkaan mitään sääntöjen vastaisesti siinä ja yllättävää onkin, että se jälkimoderointi toimi noin nopeeta tässäkin tapauksessa. Bohe

        Kiinnostaisi mistä ei saanut keskustella, mutta sitten lähtee tämäkin ketju varmaan. Olen tuo edellä origpn:n kanssa keskustellut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollutkaan mitään sääntöjen vastaisesti siinä ja yllättävää onkin, että se jälkimoderointi toimi noin nopeeta tässäkin tapauksessa. Bohe

        Huomaatko miten rauhassa saa olla eikä ole poistojakaan oho...
        Katotaan mitä käy...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi mistä ei saanut keskustella, mutta sitten lähtee tämäkin ketju varmaan. Olen tuo edellä origpn:n kanssa keskustellut.

        Tossa toi kommentti missä poistosta puhun... sellainen kommentti oli mikä poistettii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi mistä ei saanut keskustella, mutta sitten lähtee tämäkin ketju varmaan. Olen tuo edellä origpn:n kanssa keskustellut.

        Orggis kirjoitti tyyliin, että on outoa, kun ei ole vielä yhtään poistoa tässä keskustelussa, niin juuri se orggiksen kommentti poistettiin. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orggis kirjoitti tyyliin, että on outoa, kun ei ole vielä yhtään poistoa tässä keskustelussa, niin juuri se orggiksen kommentti poistettiin. Bohe

        Orgsu on kyllä ihan höbönassikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orggis kirjoitti tyyliin, että on outoa, kun ei ole vielä yhtään poistoa tässä keskustelussa, niin juuri se orggiksen kommentti poistettiin. Bohe

        Ok.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Orgsu on kyllä ihan höbönassikka.

        Älä suututa mua...
        Et halua sitä tapahtuvan...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Älä suututa mua...
        Et halua sitä tapahtuvan...

        Gullanmuru nassikka...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Gullanmuru nassikka...

        Oikeesti gubbe nyt lopeta!!!


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Oikeesti gubbe nyt lopeta!!!

        Gul gul gul....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Gul gul gul....

        Mä en ymmärrä tota mitä meinaat...
        Nyt sinäkin pää tyynyyn..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gullanmuru nassikka...

        Katsopa tästä lainaamastani viestistä ja tästä mun viestistä, että eivät ole samasta. Jos pystyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsopa tästä lainaamastani viestistä ja tästä mun viestistä, että eivät ole samasta. Jos pystyt.

        Mitä pitää katsoa ja kenen??


    • Anonyymi

      Kyl tää on luultavasti ihan mielikuvituksen tuotetta suurimmaksi osaksi.

      -Pitkä mies

      • Anonyymi

        Luulet väärin. Tietysti se olisi ehkä monienkin tahojen kannalta hyvin sopivaa, että olisi.


      • H*ista sinä pitkä vttu!!! 😉
        Jos tota mieltä olet.
        Turhaa kiukuttelet jos et saa huomiota.
        Sitä saa jollain tavalla.... 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet väärin. Tietysti se olisi ehkä monienkin tahojen kannalta hyvin sopivaa, että olisi.

        Siteeksi voi olla jotain totta, mutta sitten luullaan palstan bugeja, trollausta ynnä muuta joksikin mitä se ei ole, eli oma mieli lähtee laajentamaan asiaa omaxi iloxi..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        H*ista sinä pitkä vttu!!! 😉
        Jos tota mieltä olet.
        Turhaa kiukuttelet jos et saa huomiota.
        Sitä saa jollain tavalla.... 🤭

        Olen koko ajan tiennyt että suurimmaksi osaksi täysin perätön juttu. Tiedän syynkin. 😉🤗😄😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siteeksi voi olla jotain totta, mutta sitten luullaan palstan bugeja, trollausta ynnä muuta joksikin mitä se ei ole, eli oma mieli lähtee laajentamaan asiaa omaxi iloxi..

        Siteeksi? Ei ees oo oman mielen laajentamisen asioita ollenkaan, koska aivan päinvastoin on nämä jutut. Eikä todellakaan iloksi. Kuvat puhuvat enemmän kuin tuhat sanaa. Ja myös, mitä on tapahtunut missäkin. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siteeksi voi olla jotain totta, mutta sitten luullaan palstan bugeja, trollausta ynnä muuta joksikin mitä se ei ole, eli oma mieli lähtee laajentamaan asiaa omaxi iloxi..

        No sehän selviää, voiko olla tuollaista bugia että toistuvasti näyttää vierasta viestiä muka itse kirjoitetuksi.

        Trollaukset ei sano sellaisille mitään, joka ei tiedä siitä henkilöstä jota trollataan, niin ne siten on ulkopuolisille ”näkymättömiä”.

        Eikä nämä tosiaan ole kaikki mitä on ollut meneillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siteeksi? Ei ees oo oman mielen laajentamisen asioita ollenkaan, koska aivan päinvastoin on nämä jutut. Eikä todellakaan iloksi. Kuvat puhuvat enemmän kuin tuhat sanaa. Ja myös, mitä on tapahtunut missäkin. Bohe

        Hubba Bubba!!! Sinä!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hubba Bubba!!! Sinä!!!!

        En oo mikään hubbabubba. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän selviää, voiko olla tuollaista bugia että toistuvasti näyttää vierasta viestiä muka itse kirjoitetuksi.

        Trollaukset ei sano sellaisille mitään, joka ei tiedä siitä henkilöstä jota trollataan, niin ne siten on ulkopuolisille ”näkymättömiä”.

        Eikä nämä tosiaan ole kaikki mitä on ollut meneillään.

        No mullekin tulee välillä tilanne että palsta antaa kaikenlaisia virheellisiä ilmoituxia. Ja TIEDÄN että siellä ei ole kansainvälistä salaliittoa takana. Tulin suomi34:n jo vuonna 2006. Tiedän että tämä vaan on tällainen kotikutoinen saitti. On aina ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo mikään hubbabubba. Bohe

        Olet hömmbbä bömbbä luultavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mullekin tulee välillä tilanne että palsta antaa kaikenlaisia virheellisiä ilmoituxia. Ja TIEDÄN että siellä ei ole kansainvälistä salaliittoa takana. Tulin suomi34:n jo vuonna 2006. Tiedän että tämä vaan on tällainen kotikutoinen saitti. On aina ollut.

        Ja outoja poistoja ja niiden lisäksi outoja lisäilyitä itse kirjoitettuihin kommentteihin? Niihin tuotu osittain mun kirjoittamaa tekstiä ja osittain jonkun muun. Sitten siinä on kysytty, onko tämä sinun kirjoittama. Ja väitätkö, että jokin bugi tekisi sellaista? Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mullekin tulee välillä tilanne että palsta antaa kaikenlaisia virheellisiä ilmoituxia. Ja TIEDÄN että siellä ei ole kansainvälistä salaliittoa takana. Tulin suomi34:n jo vuonna 2006. Tiedän että tämä vaan on tällainen kotikutoinen saitti. On aina ollut.

        Joka urkkii kaikki laitteet ja viestit sekä puhelut? Sos.median? Niinköhän. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja outoja poistoja ja niiden lisäksi outoja lisäilyitä itse kirjoitettuihin kommentteihin? Niihin tuotu osittain mun kirjoittamaa tekstiä ja osittain jonkun muun. Sitten siinä on kysytty, onko tämä sinun kirjoittama. Ja väitätkö, että jokin bugi tekisi sellaista? Bohe

        Outoja poistoja tulee. Se on nimittäin automaattinen poistaja joka poistaa tietyt sanat ja liian lyhyet viestit. Se että mitä täällä ihmiset kirjoittelee toisilleen palstan kontekstissa, niin siihen en pysty ottamaan kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka urkkii kaikki laitteet ja viestit sekä puhelut? Sos.median? Niinköhän. Bohe

        Se on vaan se Googlen mainosbotti. Hubbard bubbard.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoja poistoja tulee. Se on nimittäin automaattinen poistaja joka poistaa tietyt sanat ja liian lyhyet viestit. Se että mitä täällä ihmiset kirjoittelee toisilleen palstan kontekstissa, niin siihen en pysty ottamaan kantaa.

        Ymmärrän kyllä tuon, mutta juuri äsken todettu juttu, että esim orggis kirjoitti täysin asiallisen kommentin, joka poistettiin. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä tuon, mutta juuri äsken todettu juttu, että esim orggis kirjoitti täysin asiallisen kommentin, joka poistettiin. Bohe

        Siellä voi olla joku yksittäinen sana joka herättää poistajasysteemin. Niitä on muitakin kuin pelkät rumat sanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä voi olla joku yksittäinen sana joka herättää poistajasysteemin. Niitä on muitakin kuin pelkät rumat sanat.

        Ei siinä ollut mitään sellaista, mikä olisi ollut syynä poistoon. Bohe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä voi olla joku yksittäinen sana joka herättää poistajasysteemin. Niitä on muitakin kuin pelkät rumat sanat.

        Siinä ei ollut mitää poistettavaa oikeesti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaan se Googlen mainosbotti. Hubbard bubbard.

        Mennäänkö nukkumaan jo?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Siinä ei ollut mitää poistettavaa oikeesti

        Ei niissä useimmiten ole. On kuitenkin tietyntyyppisiä sanoja joiden vuoksi se automaatti poistaa. Itselle tapahtuu usein, ja se ei ole mikään billuminaatti sen takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän selviää, voiko olla tuollaista bugia että toistuvasti näyttää vierasta viestiä muka itse kirjoitetuksi.

        Trollaukset ei sano sellaisille mitään, joka ei tiedä siitä henkilöstä jota trollataan, niin ne siten on ulkopuolisille ”näkymättömiä”.

        Eikä nämä tosiaan ole kaikki mitä on ollut meneillään.

        Kävin nyt kolmannen kerran kokeilemassa, niin edelleen on vihreällä kehystetty se viesti. Ainakin hyvin johdonmukainen ”bugi”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä ollut mitään sellaista, mikä olisi ollut syynä poistoon. Bohe

        Niih, no siitä juuri on kyse. On tietty lista sanoja joista se poistaminen aktivoituu. Se on automaattista ja säästää moderointikuluja.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mennäänkö nukkumaan jo?

        Mennään vaan. 🤗☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niissä useimmiten ole. On kuitenkin tietyntyyppisiä sanoja joiden vuoksi se automaatti poistaa. Itselle tapahtuu usein, ja se ei ole mikään billuminaatti sen takana.

        Höpöhöpö ei sun tarvii uskoa mut voit sitten olla vaikka suuskii jos et voi olla vähättelemättä ja lyttäämättä. Vai mitä?

        Musta tulee nyt äksypäksykiukkup*llyärrimurri koska oon väsy...

        En halua sanoa kellekään pahasti
        joten mä menen pois.

        Hyvää yötä!!!!

        Myös Bohelle hyvää yötä!!!!


        Ja jos taustalla möksäillään niin sinnekin...


        🤗😴💤


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Höpöhöpö ei sun tarvii uskoa mut voit sitten olla vaikka suuskii jos et voi olla vähättelemättä ja lyttäämättä. Vai mitä?

        Musta tulee nyt äksypäksykiukkup*llyärrimurri koska oon väsy...

        En halua sanoa kellekään pahasti
        joten mä menen pois.

        Hyvää yötä!!!!

        Myös Bohelle hyvää yötä!!!!


        Ja jos taustalla möksäillään niin sinnekin...


        🤗😴💤

        No kun oot neiti etsivä ja selvittäjä. Pitkät selvitystyöt väsyttää valpasta naista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mennään vaan. 🤗☺️

        Mennään juu 🤗😴💤
        🙃


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mennään juu 🤗😴💤
        🙃

        Öitä. ☺️🤗💤💤


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Höpöhöpö ei sun tarvii uskoa mut voit sitten olla vaikka suuskii jos et voi olla vähättelemättä ja lyttäämättä. Vai mitä?

        Musta tulee nyt äksypäksykiukkup*llyärrimurri koska oon väsy...

        En halua sanoa kellekään pahasti
        joten mä menen pois.

        Hyvää yötä!!!!

        Myös Bohelle hyvää yötä!!!!


        Ja jos taustalla möksäillään niin sinnekin...


        🤗😴💤

        Hyvää yötä. Bohe


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kun oot neiti etsivä ja selvittäjä. Pitkät selvitystyöt väsyttää valpasta naista.

        Nii ja sit jää huomaamatta tiettyjä asioita..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Bohe

        🤗🤍 Hyvää yötä


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Nii ja sit jää huomaamatta tiettyjä asioita..

        Niih. No lepää nyt, ni jaksat taas selvittää. ☺️🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Öitä. ☺️🤗💤💤

        Öitä 😊🤗💤💤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niih. No lepää nyt, ni jaksat taas selvittää. ☺️🤗

        Niih tietty...
        Kunpa vaa sais suoraan totuuksia ...
        Mut ehkä nyt nukutaan ensin...
        Vaikkei yksin huvitakkaan.
        Unia kauniita eikä ehkä liian rauhallisia 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun oot neiti etsivä ja selvittäjä. Pitkät selvitystyöt väsyttää valpasta naista.

        Eipä ole, vaan työttömiä tai eläkeläisiä, jotka menee nukkumaan toisten jo herätessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä tuon, mutta juuri äsken todettu juttu, että esim orggis kirjoitti täysin asiallisen kommentin, joka poistettiin. Bohe

        Etkö miesaloittaja keskustelekkaan enää itsesi kanssa tunnisteella pitkä mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet väärin. Tietysti se olisi ehkä monienkin tahojen kannalta hyvin sopivaa, että olisi.

        Ja mitenkä se niin olisi? Johtuuko se elämämkolua älyttävä originaalimies tuosta sekavasta alustuksesta, joka liittyy ryhmäseksiin? Hyvät naurut sai ainakin, jos ei muuta kliimaksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö miesaloittaja keskustelekkaan enää itsesi kanssa tunnisteella pitkä mies?

        Enhän mä oo aloittaja. Minkä vuoksi keskustelisin itseni kanssa, kerrotko? Kerrotko samalla myös sen, minkä vuoksi luulet minun olevan tuo pitkä mies? Oon sanonut jo aiemminkin, että joku sekoittaa minut siihen pitkään mieheen, joka kirjoittaa tuolla nimellä eli pitkä mies. Kuitenkin sä tuut yhäkin sanomaan tuollaista. Nyt sulla on tilaisuus kertoa, minkä vuoksi oletat noin. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitenkä se niin olisi? Johtuuko se elämämkolua älyttävä originaalimies tuosta sekavasta alustuksesta, joka liittyy ryhmäseksiin? Hyvät naurut sai ainakin, jos ei muuta kliimaksia.

        Tuo ”Luulit väärin” jne. on minun viestini. En ole tuo Bohe, vaan toinen keskustelija Origpn:n lisäksi. Epäilemättä tulet tähänkin jankuttamaan etten ole, mutta kyllä olen.

        Miksi tämä keskustelu on sun mielestä trollausta, voisistko kertoa? Omalta osaltani ei ainakaan ole, toisista en tiedä. Jos sulle ei tapahdu tällaista, se ei ole mikään todiste siitä etteikö muille voisi tapahtua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitenkä se niin olisi? Johtuuko se elämämkolua älyttävä originaalimies tuosta sekavasta alustuksesta, joka liittyy ryhmäseksiin? Hyvät naurut sai ainakin, jos ei muuta kliimaksia.

        Mun jutut ei kyl liity ryhmäse..iin !!
        Sille en mahda mitään jos sun elämäsi liittyy
        ja pohjustuu sellaiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole, vaan työttömiä tai eläkeläisiä, jotka menee nukkumaan toisten jo herätessä.

        Mitä sä väität siellä tuntematta mua edes oikeesti???


      • Anonyymi

        Sulla on omituinen tapa vähätellä ja myös "rauhoitella". Sinunko tekstejä ne kaikki rauhoittelut muuallakin on? Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on omituinen tapa vähätellä ja myös "rauhoitella". Sinunko tekstejä ne kaikki rauhoittelut muuallakin on? Bohe

        Tämä siis - Pitkän miehen tekstiin liittyen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on omituinen tapa vähätellä ja myös "rauhoitella". Sinunko tekstejä ne kaikki rauhoittelut muuallakin on? Bohe

        Tarkoitatko tuota joka yrittää selittää kaikkea ihan normaaliksi, bugeiksi jne.? Olisko ylläpidosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko tuota joka yrittää selittää kaikkea ihan normaaliksi, bugeiksi jne.? Olisko ylläpidosta.

        Se oli tuon -Pitkä mies -kommenttiin heitetty. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli tuon -Pitkä mies -kommenttiin heitetty. Bohe

        Mutta jos noin olisikin, niin se selittäisi paljon kaikkea tapahtunutta. Bohe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko tuota joka yrittää selittää kaikkea ihan normaaliksi, bugeiksi jne.? Olisko ylläpidosta.

        Kukas sä nyt olet joka keskustelet Bohen
        kans pitkästä miehestä?

        Mä en kyllä usko et se oisi yp päästä...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Kukas sä nyt olet joka keskustelet Bohen
        kans pitkästä miehestä?

        Mä en kyllä usko et se oisi yp päästä...

        Olen se eilinen kolmas keskustelija. Joo, en tiennyt että tarkoitti tuota hahmoa, ei ollut lainausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä oo aloittaja. Minkä vuoksi keskustelisin itseni kanssa, kerrotko? Kerrotko samalla myös sen, minkä vuoksi luulet minun olevan tuo pitkä mies? Oon sanonut jo aiemminkin, että joku sekoittaa minut siihen pitkään mieheen, joka kirjoittaa tuolla nimellä eli pitkä mies. Kuitenkin sä tuut yhäkin sanomaan tuollaista. Nyt sulla on tilaisuus kertoa, minkä vuoksi oletat noin. Bohe

        Ei vastannut. Ei tietenkään. Bohe


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja outoja poistoja ja niiden lisäksi outoja lisäilyitä itse kirjoitettuihin kommentteihin? Niihin tuotu osittain mun kirjoittamaa tekstiä ja osittain jonkun muun. Sitten siinä on kysytty, onko tämä sinun kirjoittama. Ja väitätkö, että jokin bugi tekisi sellaista? Bohe

        Tämä on sen verran epäilyttävä juttu, että mahtaako tämä oikeasti olla totta? Toisaalta voin kyllä uskoakin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä oo aloittaja. Minkä vuoksi keskustelisin itseni kanssa, kerrotko? Kerrotko samalla myös sen, minkä vuoksi luulet minun olevan tuo pitkä mies? Oon sanonut jo aiemminkin, että joku sekoittaa minut siihen pitkään mieheen, joka kirjoittaa tuolla nimellä eli pitkä mies. Kuitenkin sä tuut yhäkin sanomaan tuollaista. Nyt sulla on tilaisuus kertoa, minkä vuoksi oletat noin. Bohe

        Olet maailman painoin normi pitkä vai ja yks lyhyt ja yks pitkä on maailmassa?Yks T on maailmassa jne.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ”Luulit väärin” jne. on minun viestini. En ole tuo Bohe, vaan toinen keskustelija Origpn:n lisäksi. Epäilemättä tulet tähänkin jankuttamaan etten ole, mutta kyllä olen.

        Miksi tämä keskustelu on sun mielestä trollausta, voisistko kertoa? Omalta osaltani ei ainakaan ole, toisista en tiedä. Jos sulle ei tapahdu tällaista, se ei ole mikään todiste siitä etteikö muille voisi tapahtua.

        Sinä olet orkun kumppani mies.Oisko ihanaa jos orkku muuttaisi ihan naapuriin. VOI ETTÄ SULONEN MIES ESITTÄÄ PELASTAJAA JA YSTÄVÄÄ VAIKKA P*LLUA TEKEE MIELI. Söpöä. On se vaikeaa tuo salasuhteilu


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mitä sä väität siellä tuntematta mua edes oikeesti???

        Mitä valitat siinä. Eikö ollut hyvä ettei tunne? Laita nyt huomio h*ora vielä koko nimi niin kaikki tietää kuka oot.
        Minä puhun täällä vain ainoastaan mielikuville. Sinä Orkku oot mun mielikuva henkilöstä jota inhoan yli kaiken. Saastainen ihminen se nainen,esittää uhria, haluan vain hänelle huonoa karmaa, hän on kiusaaja letukka kuka kiusaa ihmisiä rahan kiilto silmissä, on tehnyt sitä muuallakin,käyttäö aineita, siihen palaa rahaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä valitat siinä. Eikö ollut hyvä ettei tunne? Laita nyt huomio h*ora vielä koko nimi niin kaikki tietää kuka oot.
        Minä puhun täällä vain ainoastaan mielikuville. Sinä Orkku oot mun mielikuva henkilöstä jota inhoan yli kaiken. Saastainen ihminen se nainen,esittää uhria, haluan vain hänelle huonoa karmaa, hän on kiusaaja letukka kuka kiusaa ihmisiä rahan kiilto silmissä, on tehnyt sitä muuallakin,käyttäö aineita, siihen palaa rahaa.

        Mutta mä en ole se joten väärälle kostat ja purat vihaasi.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet orkun kumppani mies.Oisko ihanaa jos orkku muuttaisi ihan naapuriin. VOI ETTÄ SULONEN MIES ESITTÄÄ PELASTAJAA JA YSTÄVÄÄ VAIKKA P*LLUA TEKEE MIELI. Söpöä. On se vaikeaa tuo salasuhteilu

        Painu ny vttuun ton kuvitelmas kanssa.
        Multa kun ei p*llua ees saa kukaan 😙


    • Anonyymi

      Tuo rekisteröity on monen ihmisen käytössä.
      Olivat nytkin porukalla ns. jossain pois kodeistaan harrastamassa ryhmäse*siä. Kuten jo pitemmän aikaa ovat tehneet. Harvoin voivat omissa kodeissaan niin tehdä sillä asuvat pienellä paikkakunnalla ja erehtyivät kiusaamaan erästä ihmistä kuka hokas sen homman ja alkoivat sekoaa pelosta paljastua koko kylälle. Siihen sakkiin kuuluu vanha pariskunta ja sen jälkikasvu, jälkikasvun parit,keski-ikäisisiä aviopareja, nämä kaikki sekasin siis.
      T nainen on tässä se sitovien linkki. Tätä ei oli ilman häntä. T naiseen on ihastuneet nämä kaikki mitkä luettelin, seksuaalisesti.
      Tätä sakkia kutsutaan nykyisin polyamoriseksi. Nämä ei kuulu Kristina uskoon.

      • Anonyymi

        Korjaan Kristin uskoon.
        Huvittavinta että tuo pelko on ollut heillä turhaa. Ei huvittavaksi kiusaamisen on tehnyt se ettei kiusattu on ansainnut sitä. Kiusattu on leimattu mustasukkaseksi ja katkeraksi. Kiusaamisen uhri on todellakin katkera kukapa ei olisi kun kiusataan rankasti niin että terveys pettää. Mustasukkaisuudesta ei ole kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan Kristin uskoon.
        Huvittavinta että tuo pelko on ollut heillä turhaa. Ei huvittavaksi kiusaamisen on tehnyt se ettei kiusattu on ansainnut sitä. Kiusattu on leimattu mustasukkaseksi ja katkeraksi. Kiusaamisen uhri on todellakin katkera kukapa ei olisi kun kiusataan rankasti niin että terveys pettää. Mustasukkaisuudesta ei ole kyse.

        Lisään vielä ettei orkku ole se uhri vaan sakki mikä kiusaa oikeaa uhria edelleen.
        Hyvin ovat manipuloineet yhden miehen tähän luulemaan et orkku on yks henkilö ja että hän on uhri. Mies on pihkassa kuten kaikki T n lähellä olevat ihmiset häneen eikä hän näe siksi totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä ettei orkku ole se uhri vaan sakki mikä kiusaa oikeaa uhria edelleen.
        Hyvin ovat manipuloineet yhden miehen tähän luulemaan et orkku on yks henkilö ja että hän on uhri. Mies on pihkassa kuten kaikki T n lähellä olevat ihmiset häneen eikä hän näe siksi totuutta.

        Voi hyvää päivää mitä soopaa sinä miesaloittaja taas selostat


      • Anonyymi

        Harrastamassa mitä? Ehkä tämä ”tietoisku” on miespuolinen aloittaja jo omiaan tiivistämään koko teatterisi naurettavuuden, mikä juontaa juurensa kroonisesta naisen kosketuksen puutteesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastamassa mitä? Ehkä tämä ”tietoisku” on miespuolinen aloittaja jo omiaan tiivistämään koko teatterisi naurettavuuden, mikä juontaa juurensa kroonisesta naisen kosketuksen puutteesta

        ” Siihen sakkiin kuuluu vanha pariskunta ja sen jälkikasvu, jälkikasvun parit,keski-ikäisisiä aviopareja, nämä kaikki sekasin siis.” Näin ikkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä ettei orkku ole se uhri vaan sakki mikä kiusaa oikeaa uhria edelleen.
        Hyvin ovat manipuloineet yhden miehen tähän luulemaan et orkku on yks henkilö ja että hän on uhri. Mies on pihkassa kuten kaikki T n lähellä olevat ihmiset häneen eikä hän näe siksi totuutta.

        Tuskin se yllättää ketään että tämä T naiseen pakkomielteen kehittänyt jakomielitautinen hörväilee netin keskustelupalstoilla vuodesta toiseen esittäen milloin mitäkin. Oliko tää nyt se tuusulan jammusetä joka vähän aikaa sitten paljastettiin eräällä foorumilla? Niin niille stalkkereille käy, aika huonosti


      • Anonyymi

        Mikähän mahtaa olla tuo pieni paikkakunta, mistä puhut? Entä mistä ammennat tuon kaiken tietosi, jos se nyt oikeaa tietoa on? Bohe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä ettei orkku ole se uhri vaan sakki mikä kiusaa oikeaa uhria edelleen.
        Hyvin ovat manipuloineet yhden miehen tähän luulemaan et orkku on yks henkilö ja että hän on uhri. Mies on pihkassa kuten kaikki T n lähellä olevat ihmiset häneen eikä hän näe siksi totuutta.

        Sä voit tulla kattomaan tänne onko täällä muita kun minä kirjoittelemassa täl nikillä
        ja myöskin katsomassa noi kaikki jutskat
        mist näkee kuka tässä uhri on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä ettei orkku ole se uhri vaan sakki mikä kiusaa oikeaa uhria edelleen.
        Hyvin ovat manipuloineet yhden miehen tähän luulemaan et orkku on yks henkilö ja että hän on uhri. Mies on pihkassa kuten kaikki T n lähellä olevat ihmiset häneen eikä hän näe siksi totuutta.

        Kenen ovat manipuloineet luulemaan? Mistä tiedät miehen olevan pihkassa? Sinäkö stalkkaat?


      • Anonyymi

        Kerrotko vielä, mistä sinä ”tiedät” kenenkään ryhmäseksin harrastamisesta tai että yhtä nimimerkkiä käyttää monta henkilöä? Joko olet sekaisin tai olet stalkkaaja, todennnäköisimmin olet kuitenkin trollaaja, joka tulit tähän yrittämään sekoittaa tätä keskustelua.


      • Älä lässytä ja jauha ihan selkeetä pskaa siellä.
        Tää nikki on kyllä ihan mun hallinnassa eikä mikään monen käytössä oleva.
        Pakko tässä sanoa etten valehtelisi et kyllä on joskus mun puolestani kirjoittanut jonkun kommentin täällä eräs, mutta ihan mun lapseni oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se yllättää ketään että tämä T naiseen pakkomielteen kehittänyt jakomielitautinen hörväilee netin keskustelupalstoilla vuodesta toiseen esittäen milloin mitäkin. Oliko tää nyt se tuusulan jammusetä joka vähän aikaa sitten paljastettiin eräällä foorumilla? Niin niille stalkkereille käy, aika huonosti

        Jep, mutta yrittää muutkin puupäät vaikuttaa tähän miehen originalesityksen kulkuun tikkaamalla vimmatusti kommentteja kuin huomista ei olisi ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen ovat manipuloineet luulemaan? Mistä tiedät miehen olevan pihkassa? Sinäkö stalkkaat?

        Älä nyt jaksa enää munata itseäsi kyselemällä tältä gubelta muka avaavia kysymyksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, mutta yrittää muutkin puupäät vaikuttaa tähän miehen originalesityksen kulkuun tikkaamalla vimmatusti kommentteja kuin huomista ei olisi ns

        Kuten myös sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt jaksa enää munata itseäsi kyselemällä tältä gubelta muka avaavia kysymyksiä

        Saan mä kysyä. Ihan samalla tavalla kuin sinä saat mollata munaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten myös sinä.

        No jotain jäynää toksisille juontajille edes ja viihdettä lopuille, kyllä teitille nauretaan jo aika lujaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotain jäynää toksisille juontajille edes ja viihdettä lopuille, kyllä teitille nauretaan jo aika lujaa

        Mun puolesta voitte nauraa vapaasti ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotain jäynää toksisille juontajille edes ja viihdettä lopuille, kyllä teitille nauretaan jo aika lujaa

        Vähemmän jäynää on nää jutut. Ei ehkä naurata teitiä sen jälkeen ns

        Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vielä, mistä sinä ”tiedät” kenenkään ryhmäseksin harrastamisesta tai että yhtä nimimerkkiä käyttää monta henkilöä? Joko olet sekaisin tai olet stalkkaaja, todennnäköisimmin olet kuitenkin trollaaja, joka tulit tähän yrittämään sekoittaa tätä keskustelua.

        Tunnen ihmisiä.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Sä voit tulla kattomaan tänne onko täällä muita kun minä kirjoittelemassa täl nikillä
        ja myöskin katsomassa noi kaikki jutskat
        mist näkee kuka tässä uhri on.

        Oletko ätmi tietoinen että nämä naishahmosekoilusi katsotaan oikeudessa ns halveeraamiseksi eli tuomio pitenee. Sulla taitaa tämä eri naisina esiintyminen olla vähän loppusuoralla noin muutenkin, olisi kannattanut pysy vaan niissä naisten stalkkauksissa mutta lapsina esiintyminen vie pitemmän korren. Vtun skitsofreeni


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Älä lässytä ja jauha ihan selkeetä pskaa siellä.
        Tää nikki on kyllä ihan mun hallinnassa eikä mikään monen käytössä oleva.
        Pakko tässä sanoa etten valehtelisi et kyllä on joskus mun puolestani kirjoittanut jonkun kommentin täällä eräs, mutta ihan mun lapseni oli.

        Sulta pitäs ottaa lapset pois Vaarannat ne tällä provoamisella.Täällä netissä on ihan oikeasti hulluja.Yritä nyt ymmärtää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenen ovat manipuloineet luulemaan? Mistä tiedät miehen olevan pihkassa? Sinäkö stalkkaat?

        Harmi ettei toi hässäkkä liity muhun
        mistä se jauhoi sontaa...

        Oisin muuten kysynyt ja halunnut tietää
        kuka mies on pihkassa 😁

        Sinänsä tahtoisin keskustella tuon väittäjän kanssa kyllä yksityisesti koska kun yhdistelen asioita ja noita mistä se jauhaa tulee mieleen
        yksi ystävä täältä joka voisi olla se pihkassa oleva ja huijattu. 💔
        🤨☹😕🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen ovat manipuloineet luulemaan? Mistä tiedät miehen olevan pihkassa? Sinäkö stalkkaat?

        Täällähän se on käynyt harvinaisen selväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, mutta yrittää muutkin puupäät vaikuttaa tähän miehen originalesityksen kulkuun tikkaamalla vimmatusti kommentteja kuin huomista ei olisi ns

        Menkää jatkaan harjoituksia vai joko paikat on kipeenä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän mahtaa olla tuo pieni paikkakunta, mistä puhut? Entä mistä ammennat tuon kaiken tietosi, jos se nyt oikeaa tietoa on? Bohe

        Olis kiva tietää myös mikä se mainitsemansa
        pieni paikkakunta on..

        Mun tietojen mukaan mä asun pienimmällä paikkakunnalla meistä joiden kanssa
        oon ollut jutuissa tätä kautta.

        Muut asuu kaupungeissa,
        tää ei ole kaupunki missä mä asun.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Harmi ettei toi hässäkkä liity muhun
        mistä se jauhoi sontaa...

        Oisin muuten kysynyt ja halunnut tietää
        kuka mies on pihkassa 😁

        Sinänsä tahtoisin keskustella tuon väittäjän kanssa kyllä yksityisesti koska kun yhdistelen asioita ja noita mistä se jauhaa tulee mieleen
        yksi ystävä täältä joka voisi olla se pihkassa oleva ja huijattu. 💔
        🤨☹😕🤔

        Eikös teillä ollut jokin väittelyntyylinen jossain keskustelussa jostain miehestä? Että oisko se sit se mies kyseessä. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän se on käynyt harvinaisen selväksi.

        Mutta taidat kuitenkin sotkee nyt ihmiset toisiinsa? Esim tuon pitkän miehen ja minut eli Bohen?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Olis kiva tietää myös mikä se mainitsemansa
        pieni paikkakunta on..

        Mun tietojen mukaan mä asun pienimmällä paikkakunnalla meistä joiden kanssa
        oon ollut jutuissa tätä kautta.

        Muut asuu kaupungeissa,
        tää ei ole kaupunki missä mä asun.

        Kovasti sulla ne setelit kiiluu silmissä.
        Olen puhunut ja edelleen sanon et ootte te ketkä kiusanneet väärää ihmistä.Tämän pitkityksen takia huomaa miten teitä jäytää pelko paljastua .
        Meneekö työt ja muut ihmissuhteet pilalle sitten mutta kova on hinku saada päiviltä joku.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Harmi ettei toi hässäkkä liity muhun
        mistä se jauhoi sontaa...

        Oisin muuten kysynyt ja halunnut tietää
        kuka mies on pihkassa 😁

        Sinänsä tahtoisin keskustella tuon väittäjän kanssa kyllä yksityisesti koska kun yhdistelen asioita ja noita mistä se jauhaa tulee mieleen
        yksi ystävä täältä joka voisi olla se pihkassa oleva ja huijattu. 💔
        🤨☹😕🤔

        Etköhän itse sen jo aloituksessa kertonut.
        Sulla sillä ja sen suvulla on pelko perseessä.
        Ei mitään oikeaa uhkaa ole vain se että siltä mieheltä menee kaikki sun takia kun asia paljastuu.
        Sikshän te olette siellä mökillä nytkin ja ette pidä talvesta sillä jää jäljet sekä on kylmä tavata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen ihmisiä.

        Tunnet ihmisiä? Eli näiden ”ryhmäseksin harrastajien” tuttavat informoivat sinulle että tää yks harrastaja kirjoittaa suomi24:llä sillä ja sillä nimimerkillä? Just joo, aivan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen ihmisiä.

        No et kyllä ainakaa mua tunne jos tollaseen sekoitat mut edes minimaalisesti.

        Mun puolestani saavat harrastella kuka mitäkin haluavat, mutta mä en ikinä pystyisi tollaseen ryhmäjuttuun ihan jo sen vuoks et oon liiankin omiva....

        Ja jos olisi sutinaa niin ei se toinen osapuoli
        edes ehtisi käydä muidenkin luona...😉

        Eikä haluaisikaan tai tarttisi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ätmi tietoinen että nämä naishahmosekoilusi katsotaan oikeudessa ns halveeraamiseksi eli tuomio pitenee. Sulla taitaa tämä eri naisina esiintyminen olla vähän loppusuoralla noin muutenkin, olisi kannattanut pysy vaan niissä naisten stalkkauksissa mutta lapsina esiintyminen vie pitemmän korren. Vtun skitsofreeni

        Missä sinä lapsia näät???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen ihmisiä.

        No et kyllä ainakaa mua tunne jos tollaseen sekoitat mut edes minimaalisesti.

        Mun puolestani saavat harrastella kuka mitäkin haluavat, mutta mä en ikinä pystyisi tollaseen ryhmäjuttuun ihan jo sen vuoks et oon liiankin omiva....

        Ja jos olisi sutinaa niin ei se toinen osapuoli
        edes ehtisi käydä muidenkin luona...😉


        Eikä haluaisikaan tai tarttisi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ätmi tietoinen että nämä naishahmosekoilusi katsotaan oikeudessa ns halveeraamiseksi eli tuomio pitenee. Sulla taitaa tämä eri naisina esiintyminen olla vähän loppusuoralla noin muutenkin, olisi kannattanut pysy vaan niissä naisten stalkkauksissa mutta lapsina esiintyminen vie pitemmän korren. Vtun skitsofreeni

        Mitä vttua sä sekoat????

        Kai sä tajuat ite että tosta saat taas lisää kunnianloukkaus syytettä itellesi??

        Sä voisit vaikka pikkuhiljaa ottaa ihan yhteyttä jos sä tollasta väität, syytät tai epäilet.
        Mitä vttua sitten toi onkaan.

        Mulla ei ole freeniaa,
        tai en ole muutenkaan joutumassa syytettynä oikeuteen.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Harmi ettei toi hässäkkä liity muhun
        mistä se jauhoi sontaa...

        Oisin muuten kysynyt ja halunnut tietää
        kuka mies on pihkassa 😁

        Sinänsä tahtoisin keskustella tuon väittäjän kanssa kyllä yksityisesti koska kun yhdistelen asioita ja noita mistä se jauhaa tulee mieleen
        yksi ystävä täältä joka voisi olla se pihkassa oleva ja huijattu. 💔
        🤨☹😕🤔

        Nisti sakit on kuuluisia siitä miten ne myy omat lapsensakin rahan takia.Eli huijattu ihanki varmaan.
        Sitten on muutama katkera vanha mies ketkä ois halunnut syödä kuormasta saada naisia muitakin kuin T naisen sänkyynsä mutta eivät saaneet niin alkoi kiusaaminen.Myös muutama lesbo on mukana tuossa.Sekä teini pennut(lomaaikaan huomas)


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Olis kiva tietää myös mikä se mainitsemansa
        pieni paikkakunta on..

        Mun tietojen mukaan mä asun pienimmällä paikkakunnalla meistä joiden kanssa
        oon ollut jutuissa tätä kautta.

        Muut asuu kaupungeissa,
        tää ei ole kaupunki missä mä asun.

        Olet joten kehitysvammanen Miksi paljastelee itsestäsi täällä tämmöstä henkilökohtaisia asioita mistä sut voi oikeesti tunnistaa???
        Eikö niin se kuuluu siihen houkutuslintu juttuun.Money,money,money jep.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulta pitäs ottaa lapset pois Vaarannat ne tällä provoamisella.Täällä netissä on ihan oikeasti hulluja.Yritä nyt ymmärtää.

        Kerrotko millä perusteella multa pitää
        ottaa lapset pois??

        Täysikäiset lapset,
        minne ne otetaan multa???

        Mä en vaarantanut lapsiani,
        Vaan joku ihan muu meidän "osoite"
        sun muut tiedot jakoi..

        Sinä voisit pikkuhiljaa myöskin ottaa yhteyttä
        ja selvittää faktat kun niin jaksat jauhaa pskaa täällä mun asioista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän se on käynyt harvinaisen selväksi.

        No mulle ei kyllä ole käynyt selväksi tuollainen asia joten kerrotko nyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös teillä ollut jokin väittelyntyylinen jossain keskustelussa jostain miehestä? Että oisko se sit se mies kyseessä. Bohe

        Se joku on sanonut muutamasta eri tapauksesta tollasta...

        Mä en silti edelleenkään tiedä kuka mies on kyseessä sen mielestä.

        Nalle??
        Sinä?
        Kukka??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti sulla ne setelit kiiluu silmissä.
        Olen puhunut ja edelleen sanon et ootte te ketkä kiusanneet väärää ihmistä.Tämän pitkityksen takia huomaa miten teitä jäytää pelko paljastua .
        Meneekö työt ja muut ihmissuhteet pilalle sitten mutta kova on hinku saada päiviltä joku.

        Luoja sä oot kyllä kujalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti sulla ne setelit kiiluu silmissä.
        Olen puhunut ja edelleen sanon et ootte te ketkä kiusanneet väärää ihmistä.Tämän pitkityksen takia huomaa miten teitä jäytää pelko paljastua .
        Meneekö työt ja muut ihmissuhteet pilalle sitten mutta kova on hinku saada päiviltä joku.

        Edelleen jos tollasta väität niin selvitä ne
        stanan faktat ja kohteesi enneku syytät.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Se joku on sanonut muutamasta eri tapauksesta tollasta...

        Mä en silti edelleenkään tiedä kuka mies on kyseessä sen mielestä.

        Nalle??
        Sinä?
        Kukka??

        No mut ku eihän meillä ole mitään sellaista tekemistä keskenämme, niin ei voi olla minusta kyse ainakaan. Bohe


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mitä vttua sä sekoat????

        Kai sä tajuat ite että tosta saat taas lisää kunnianloukkaus syytettä itellesi??

        Sä voisit vaikka pikkuhiljaa ottaa ihan yhteyttä jos sä tollasta väität, syytät tai epäilet.
        Mitä vttua sitten toi onkaan.

        Mulla ei ole freeniaa,
        tai en ole muutenkaan joutumassa syytettynä oikeuteen.

        Ei varmaan loukkaussyytteet ahdista naisina esiintyvä ätmi ketään ottaen huomioon nämä rikoksesi kohdistuen lapsiin jotka saatu selville, ei varmaan ole se käynyt mielessä. Koitahan siinä jurnuttaa sitten tyttöilijäsekopåå


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän itse sen jo aloituksessa kertonut.
        Sulla sillä ja sen suvulla on pelko perseessä.
        Ei mitään oikeaa uhkaa ole vain se että siltä mieheltä menee kaikki sun takia kun asia paljastuu.
        Sikshän te olette siellä mökillä nytkin ja ette pidä talvesta sillä jää jäljet sekä on kylmä tavata.

        Mulla ja kene suvulla 😅
        Ja minkä kerroin aloituksessa?


        Mä en ole missään mökillä vaan kotona
        muksun kanssa.
        Enkä ole ollut edes.

        Kerro nyt kenen miehen kanssa mä olen mökillä, ja jolta menee kaikki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä sinä lapsia näät???

        Varmaan siinä kun sanoin et joskus muksu on mun puolestani kattonu mun käyttäjällä tänne. Ja joskus vastas johkin mun puolesta. 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan loukkaussyytteet ahdista naisina esiintyvä ätmi ketään ottaen huomioon nämä rikoksesi kohdistuen lapsiin jotka saatu selville, ei varmaan ole se käynyt mielessä. Koitahan siinä jurnuttaa sitten tyttöilijäsekopåå

        No kyllä. Olemattomalla henkilöllisyydellä on huono lähteä edistämään ns asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet joten kehitysvammanen Miksi paljastelee itsestäsi täällä tämmöstä henkilökohtaisia asioita mistä sut voi oikeesti tunnistaa???
        Eikö niin se kuuluu siihen houkutuslintu juttuun.Money,money,money jep.

        Ja millä tavalla sinä, joka yrität pokalla väittää, että miehen tarinointi on henkilökohtaisten tietojen paljastamista itsestään sidot tämän aiheen johonkin rahaan ja houkutuslintuhin? Avaa ihmeessä lisää, alkoi kiinnostaa tämä sekava selostus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sinä lapsia näät???

        Tämä henkilö taitaa viitata muihin aiheisiin, joista tietää. Mikä sinua siinä niin ahristaa? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet ihmisiä? Eli näiden ”ryhmäseksin harrastajien” tuttavat informoivat sinulle että tää yks harrastaja kirjoittaa suomi24:llä sillä ja sillä nimimerkillä? Just joo, aivan.

        Koetko sinä johtavasi jotain orkesteria kun jatkat maanisesti tämän originelmiehen haastattelua? Teennäistä keimuilua, poju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää jatkaan harjoituksia vai joko paikat on kipeenä?

        Nyt ajautui aihe jo aika kauas, oliko mielessä jokin spesifimpikin ajatus tästä?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No et kyllä ainakaa mua tunne jos tollaseen sekoitat mut edes minimaalisesti.

        Mun puolestani saavat harrastella kuka mitäkin haluavat, mutta mä en ikinä pystyisi tollaseen ryhmäjuttuun ihan jo sen vuoks et oon liiankin omiva....

        Ja jos olisi sutinaa niin ei se toinen osapuoli
        edes ehtisi käydä muidenkin luona...😉


        Eikä haluaisikaan tai tarttisi..

        Tässäkin on pientä ristiriitaa verrattuna mitä oot tänne kirjoittanut, mutta ei kai tämäkään ole mitään tärkeää. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta pitäs ottaa lapset pois Vaarannat ne tällä provoamisella.Täällä netissä on ihan oikeasti hulluja.Yritä nyt ymmärtää.

        Montako lasta olet gubbe tälle hahmolle rakentanut? Tämä perheenäitien esittäminen tuntuu olevan tärkeä obsessio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ätmi tietoinen että nämä naishahmosekoilusi katsotaan oikeudessa ns halveeraamiseksi eli tuomio pitenee. Sulla taitaa tämä eri naisina esiintyminen olla vähän loppusuoralla noin muutenkin, olisi kannattanut pysy vaan niissä naisten stalkkauksissa mutta lapsina esiintyminen vie pitemmän korren. Vtun skitsofreeni

        Samaa mieltä. Aika helppo lukea, että mistä on kyse kun aikuinen mies esittää lapsia suomi24lla kysellen seurusteluneuvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun puolesta voitte nauraa vapaasti ns

        Mutta tuumaakaan et anna periksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nisti sakit on kuuluisia siitä miten ne myy omat lapsensakin rahan takia.Eli huijattu ihanki varmaan.
        Sitten on muutama katkera vanha mies ketkä ois halunnut syödä kuormasta saada naisia muitakin kuin T naisen sänkyynsä mutta eivät saaneet niin alkoi kiusaaminen.Myös muutama lesbo on mukana tuossa.Sekä teini pennut(lomaaikaan huomas)

        Säkö nyt selität ja väität että mä olen nisti?

        Ja kerroppa kuka on mut saanut sänkyynsä?

        Ja koska?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet joten kehitysvammanen Miksi paljastelee itsestäsi täällä tämmöstä henkilökohtaisia asioita mistä sut voi oikeesti tunnistaa???
        Eikö niin se kuuluu siihen houkutuslintu juttuun.Money,money,money jep.

        No enpä kyllä ole kiitos vaan!

        Miten sä voit tunnistaa tosta mitään laillisesti
        jos sanon etten asu kaupungissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mut ku eihän meillä ole mitään sellaista tekemistä keskenämme, niin ei voi olla minusta kyse ainakaan. Bohe

        No ei mulla ole muidenkaan kanssa sellasta 😅

        Silti väittää niin.

        Nytkin oon muka jonkun kanssa mökillä 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää jatkaan harjoituksia vai joko paikat on kipeenä?

        Millä tavalla tämä tällainen ajatus, mikä sinulla on vaikuttaisi tapahtumien kulkuun? Lisäisi katkeruutta ja sekaantumistarvetta kierroksen, mutta entä muuta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan loukkaussyytteet ahdista naisina esiintyvä ätmi ketään ottaen huomioon nämä rikoksesi kohdistuen lapsiin jotka saatu selville, ei varmaan ole se käynyt mielessä. Koitahan siinä jurnuttaa sitten tyttöilijäsekopåå

        Voivoi sua luttanaa harhaista joka syyttelet täysin perusteetta tollasista vakavista aiheista.

        Anonyymina edelleen rohkeutta moiseen,
        mutta ei vieläkään suoraan ole rohkeutta
        ottaa yhteyttä ...

        😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin on pientä ristiriitaa verrattuna mitä oot tänne kirjoittanut, mutta ei kai tämäkään ole mitään tärkeää. Bohe

        Mikä tossa on ristiriitasta?

        Jännä että jos susta on ristiriitasta joku nii et sitä kysy suoraan 🤔


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mikä tossa on ristiriitasta?

        Jännä että jos susta on ristiriitasta joku nii et sitä kysy suoraan 🤔

        En viitsi täällä kysyä. Saatan kysäistä muualla, mutta en täällä. Bohe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuumaakaan et anna periksi?

        Mistä pitäisi antaa periksi jos teitä naurattaa? Omituinen oot tosin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sinä johtavasi jotain orkesteria kun jatkat maanisesti tämän originelmiehen haastattelua? Teennäistä keimuilua, poju

        Ei kyllä se orkesterinjohtaja olet ehdottomasti sinä. Mene nyt jo pois lavastamasta siitä. Ei ole mitenkään maanista, sen kun tavaan vain auki (sinua lainatakseni) mitä tuo trolli oikeastaan selittääkään.

        Teillä on sama tavoite: hiljentää tämän keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä se orkesterinjohtaja olet ehdottomasti sinä. Mene nyt jo pois lavastamasta siitä. Ei ole mitenkään maanista, sen kun tavaan vain auki (sinua lainatakseni) mitä tuo trolli oikeastaan selittääkään.

        Teillä on sama tavoite: hiljentää tämän keskustelu.

        ” Teillä on sama tavoite: hiljentää tämän keskustelu.” Miksi kenelläkään olisi motivaatio hiljentää tämä keskustelu? Tälle räpiköinnille nauretaan vaikka päin naamaa jos ei muuta. Ei vaan tuskin niin konkreettista sentään🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nisti sakit on kuuluisia siitä miten ne myy omat lapsensakin rahan takia.Eli huijattu ihanki varmaan.
        Sitten on muutama katkera vanha mies ketkä ois halunnut syödä kuormasta saada naisia muitakin kuin T naisen sänkyynsä mutta eivät saaneet niin alkoi kiusaaminen.Myös muutama lesbo on mukana tuossa.Sekä teini pennut(lomaaikaan huomas)

        Muutama lesbokin sekä teini loma-aikoina on siis mukana ätmioriginelli tässä bakkanaalissa? Kaikkea se iso mies puutteessa keksii tarinoida


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muutama lesbokin sekä teini loma-aikoina on siis mukana ätmioriginelli tässä bakkanaalissa? Kaikkea se iso mies puutteessa keksii tarinoida

        Nää on kyllä ihme juttuja sekoitettuna muhun...
        Johonkin muuhun ehkä ei niin kaukaa haettua soopaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En viitsi täällä kysyä. Saatan kysäistä muualla, mutta en täällä. Bohe

        Sitähän mä tossa sanoin 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä pitäisi antaa periksi jos teitä naurattaa? Omituinen oot tosin.

        Kuka tää kommentoija tässä välissä on? Jota ei haittaa jos nauratte ”ns” ja joka ei anna tuumaakaan periksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Teillä on sama tavoite: hiljentää tämän keskustelu.” Miksi kenelläkään olisi motivaatio hiljentää tämä keskustelu? Tälle räpiköinnille nauretaan vaikka päin naamaa jos ei muuta. Ei vaan tuskin niin konkreettista sentään🥱

        Mulle se alkaa olla selvää miksi.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Sitähän mä tossa sanoin 🤔

        Juujoo, kuumetta ni ei ajatus ihan kulje. Sori. B


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle se alkaa olla selvää miksi.

        Kerrotko mullekin miksi?
        No tuskin kerrot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juujoo, kuumetta ni ei ajatus ihan kulje. Sori. B

        No kuule ihan sama.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No kuule ihan sama.

        Älä ny mulle oo vihainen :/ B


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä ny mulle oo vihainen :/ B

        Kuule mietipä mitä sanot tai siis kirjoitat ....


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle se alkaa olla selvää miksi.

        Ei sulle kuule mikään muu ole selvää kuin se, että haluat moukkamaisesti kuvitella tämän sekavia kirjoittelevan äijän joksikin naiseksi, sillä et ole tässä maailmassa, kuten ei muutkaan samaan tapaan ajattelevat. Mene ihmeessä avautumaan sille naiselle jonka tämän tekstin takana näet, että meikä tietää jos ei ole itsesuojeluvaistoa


    • Anonyymi

      Alunperinkin näin oli elikä älä viitti esittää.Mikään muu ei ole muuttunut teillä kun vain se että on vähän hankalaa ollut järjestää alussa asiat näkemiselle.Näistä kirjoituksista päätellen.
      Edelleen sanon ettei teillä ollut muuta tarkoitusta kun olla kaapissa hommanne kanssa.

      Ajaa teistä tietävä ulkopuolinen ihminen pois ja joo kyllä alussa minua on uhkailtu oikeasti.
      Te ryssitte aluksi koko homman.Vastasitte minun ekaan ikävä viestiin tunnustaen kuka olen.

      • Anonyymi

        Missä sinua on uhkailtu? Eli ryhmäseksin harrastajat ensin uhkailivat sinua, sitten joku heidän kaveri, jonka ”tunnet” kertoi että tää yks harrastaja on originalpieninainen-nimimerkki suomi24:llä? Kuule, ei kuulosta uskottavalta tämä stoori yhtään, vaikka yksityiskohdat lisääntyy, tulit vain sekoittamaan tätä aihetta.


      • Selvitä nyt oikeesti kenestä sä jauhat mitå jauhatkaan, sekä mistä syytät ja ketä syytät.

        Ai mutta ethän sä vaivaudu selvittää koska tiiät olevasi väärässä ja silti jatkat.


      • Ja ihan tohon loppu osaan,
        mä tulin 2.8.2023 palstalle ja joku kyllä tiesi yhdistää mut suoraan juuri muhun kertomalla tunnisteen mun somesta jne henk.kohtasta...
        Mikä ei edes ollut mun omalla sen hetken virallisella nimellä oleva.
        Jännää eikös...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sinua on uhkailtu? Eli ryhmäseksin harrastajat ensin uhkailivat sinua, sitten joku heidän kaveri, jonka ”tunnet” kertoi että tää yks harrastaja on originalpieninainen-nimimerkki suomi24:llä? Kuule, ei kuulosta uskottavalta tämä stoori yhtään, vaikka yksityiskohdat lisääntyy, tulit vain sekoittamaan tätä aihetta.

        Ei tällä rollavalla miehellä eli aapeella ole mitään aihetta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tällä rollavalla miehellä eli aapeella ole mitään aihetta..

        En ole mies mutta siis mihin ei mulla ole aihetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tällä rollavalla miehellä eli aapeella ole mitään aihetta..

        On todellakin, harmi ettei se avaudu sinulle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On todellakin, harmi ettei se avaudu sinulle.

        Eli sinä siis myönnät tämän aapeen olevan mies? Ehkä et yllättäen taaskaan miettinyt ihan finaaliin asti muminaas


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä siis myönnät tämän aapeen olevan mies? Ehkä et yllättäen taaskaan miettinyt ihan finaaliin asti muminaas

        Tuskinpa kukaan voi sellasta myöntää
        kun en oo mies.


    • Anonyymi

      Jos olis muka näin että sinun ystävä mies auttaisi sinua täällä niin kuunte ystävä mies nyt.
      Se oli just toisinpäin.
      Toista ihmistä on nämä orginellin porukka kiusannut Toukokuusta alkaen.Sinua on sumutettu.Ymmärrän miehiä kyllä ,ovat helposti vietävissä.

      • Anonyymi

        Kun nyt aloitit, niin kerro tännekin, ketä tarkoitat ns


      • Anonyymi

        Minuakin kiinnostaa. Ketä ovat? Mutta en kyllä usko tuollaista perheryhmäseksimaalailua hetkeäkään. Korkeintaan olisi joku pahantahtoinen juoru, ja siihenkin jää kysymysmerkki, että miten yhdistettäisiin johonkin kirjoittajaan netissä.

        Arvaan, ettet ”jostain syystä” kerro, mikä tämä toinen henkilö sitten olisi naisiaan tai miehiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaa. Ketä ovat? Mutta en kyllä usko tuollaista perheryhmäseksimaalailua hetkeäkään. Korkeintaan olisi joku pahantahtoinen juoru, ja siihenkin jää kysymysmerkki, että miten yhdistettäisiin johonkin kirjoittajaan netissä.

        Arvaan, ettet ”jostain syystä” kerro, mikä tämä toinen henkilö sitten olisi naisiaan tai miehiään.

        Jatkan tähän, että ehkä tarkoittaa itseään? Kun ”tietää liikaa” jostain likaisesta juorusta. Tai näin tämä tarina varmaan menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan tähän, että ehkä tarkoittaa itseään? Kun ”tietää liikaa” jostain likaisesta juorusta. Tai näin tämä tarina varmaan menee.

        Mistä tarinasta koitat selvittää? Mikset voi jättää tätä miehen sekavaa tarinointia rauhaan? Näkeehän sen sokea Reettakin, että ihan täyttä tuubaa on? Likaiset juorut on aivan oma lukunsa ja jotenkin tulee mieleen, että sellaista yrität ylläpitää kun jatkat ja jatkat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nyt aloitit, niin kerro tännekin, ketä tarkoitat ns

        Varman tarkoittaa sinun pienessä päässäsi kaikkia mahdollisia tuttuja henkilöitä mitä yhdistelet trollimiehen tarinointiin


      • Sinä olet viime syksystä asti mua vainonnut
        ja syytellyt ties mistä.
        Että mistä hitosta revit ton toukokuun??

        Sinä oot se joka on sekoittanut ihan tahallas
        esimerkiksi mun ja 🦝 keskusteluja 💕
        Sekä muidenkin.

        Vaan koska kuvittelet mun olevan joku muu???

        Vaiko koska oot mustis siitä jostain miehestä minkä kanssa mulla ei ole yhtään mitään
        sellasta mitä luulet.
        Ja jota en tiedä kuka se mies on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tarinasta koitat selvittää? Mikset voi jättää tätä miehen sekavaa tarinointia rauhaan? Näkeehän sen sokea Reettakin, että ihan täyttä tuubaa on? Likaiset juorut on aivan oma lukunsa ja jotenkin tulee mieleen, että sellaista yrität ylläpitää kun jatkat ja jatkat

        Seuraa keskustelua niin ei tarvi koko ajan kysellä.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Sinä olet viime syksystä asti mua vainonnut
        ja syytellyt ties mistä.
        Että mistä hitosta revit ton toukokuun??

        Sinä oot se joka on sekoittanut ihan tahallas
        esimerkiksi mun ja 🦝 keskusteluja 💕
        Sekä muidenkin.

        Vaan koska kuvittelet mun olevan joku muu???

        Vaiko koska oot mustis siitä jostain miehestä minkä kanssa mulla ei ole yhtään mitään
        sellasta mitä luulet.
        Ja jota en tiedä kuka se mies on...

        Mene töihin kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin kiitos.

        Mene itse.
        Mun ei tarvitse mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin kiitos.

        Tämä setämies on jo töissä täällä palstalla, toki kokee sen vain omassa päässään elinkeinoksi kuten sinäkin korvaat tällä ns puuttuvia systeemejä. Ilmeisesti se, että gubbe mainitsee vainoamisesta ym missään muodossa saa sinut suunniltaan tai saati jostain abstraktista miehestä, eli olet se sekava naisoletettu, eli yksäri


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä setämies on jo töissä täällä palstalla, toki kokee sen vain omassa päässään elinkeinoksi kuten sinäkin korvaat tällä ns puuttuvia systeemejä. Ilmeisesti se, että gubbe mainitsee vainoamisesta ym missään muodossa saa sinut suunniltaan tai saati jostain abstraktista miehestä, eli olet se sekava naisoletettu, eli yksäri

        Sinä ainakin maanisesti yrität tunnistella täällä kirjoittajia joka ketjussa. Totean täältä sivusta siteeraamasi kommentin suhteen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ainakin maanisesti yrität tunnistella täällä kirjoittajia joka ketjussa. Totean täältä sivusta siteeraamasi kommentin suhteen.

        Sinun argumentaatiotaitosi on vähän lapsenkengissä, totinen mies joka leikkii valkoritaria, koska kuvittelee ko hahmon olevan joku predaattorimaisen ajattelumallissa kohde. Olet yhtä pöyröö❗️awink kuin aloittajagubbe, mieti sitä hetki


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraa keskustelua niin ei tarvi koko ajan kysellä.

        Niin sinun teesisi on, ettei tämä ryhmäseksistä tms kirjoittava ole muka aapeegubbe itse, vaan joku joka yrittää jostain mystisestä syystä sekoittaa keskustelua. Vohoi mitä huuhaata


    • Anonyymi

      Voihan olla että hän on sulle kateellinen jos kyse on naisesta tai mustasukkanen jos kyse taas on miehestä

      • No niin niin, mutta kuka ja miksi?
        Kun on selvästi sanottu että ei ole mitään sellasta meneillään ollut.

        Kateellinen syystä että mun kanssa voi olla ystävä vaikka on erisukupuolta.

        Hitto mikä härdelli tähän aloitukseen saatiin aikaan kun kyse oli lähinnä mustistelevasta naikkosesta.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No niin niin, mutta kuka ja miksi?
        Kun on selvästi sanottu että ei ole mitään sellasta meneillään ollut.

        Kateellinen syystä että mun kanssa voi olla ystävä vaikka on erisukupuolta.

        Hitto mikä härdelli tähän aloitukseen saatiin aikaan kun kyse oli lähinnä mustistelevasta naikkosesta.

        Kirjoitin jo tuohon yläpuolelle, että tuo gubbejankkaaja sekä tämä mielikuvituksellinen ryhmäseksistä tarinoiva haluavat vain vaientaa tämän keskustelun trollaamalla koko ketjun noita jankutuksia täyteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin jo tuohon yläpuolelle, että tuo gubbejankkaaja sekä tämä mielikuvituksellinen ryhmäseksistä tarinoiva haluavat vain vaientaa tämän keskustelun trollaamalla koko ketjun noita jankutuksia täyteen.

        No mut ei silti selviä miksi ja mitä vattua 😅

        Se on selvää että haluavat sotkea tän että tulee liian sekavaksi ja pitkäksi ettei kukaan jaksa lukea, eli eivät myöskään löydä noista hakke**inti asioista keskustelua.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No mut ei silti selviä miksi ja mitä vattua 😅

        Se on selvää että haluavat sotkea tän että tulee liian sekavaksi ja pitkäksi ettei kukaan jaksa lukea, eli eivät myöskään löydä noista hakke**inti asioista keskustelua.

        Kävelet vain kaupalle niin orkku tulee perässä.Jutelkaa siellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävelet vain kaupalle niin orkku tulee perässä.Jutelkaa siellä.

        Siis mitä sä selität oikein?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No mut ei silti selviä miksi ja mitä vattua 😅

        Se on selvää että haluavat sotkea tän että tulee liian sekavaksi ja pitkäksi ettei kukaan jaksa lukea, eli eivät myöskään löydä noista hakke**inti asioista keskustelua.

        Niin, tää hakkerointikeskustelu etenkin saa ”jotkut” joka kerta täysin suunniltaan, kyllä piisaa mies mies mies -juttua enemmän kuin laki sallii. Toinen samanlainen punainen vaate on poliisin tai rikosilmoituksen mainitseminen.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No niin niin, mutta kuka ja miksi?
        Kun on selvästi sanottu että ei ole mitään sellasta meneillään ollut.

        Kateellinen syystä että mun kanssa voi olla ystävä vaikka on erisukupuolta.

        Hitto mikä härdelli tähän aloitukseen saatiin aikaan kun kyse oli lähinnä mustistelevasta naikkosesta.

        Tässä on jo niin monta avuliasta juontajaa kertomassa mistä tässä sua vainoavan mustasukkaisen naisen tapauksessa on kyse, että alkaa haiskahtaa vähän härskiltä. Myönnän etten ole ennen viime aikoja ollut näin paljon paikalla, mutta miten mä en ole huomannut tuollaista? Missä se sua on vainonnut ja kuinka usein?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on jo niin monta avuliasta juontajaa kertomassa mistä tässä sua vainoavan mustasukkaisen naisen tapauksessa on kyse, että alkaa haiskahtaa vähän härskiltä. Myönnän etten ole ennen viime aikoja ollut näin paljon paikalla, mutta miten mä en ole huomannut tuollaista? Missä se sua on vainonnut ja kuinka usein?

        Vaikee sanoa kuule miten et oo huomannu mitään. Tiiä edes kuka ei ole huomannut.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Vaikee sanoa kuule miten et oo huomannu mitään. Tiiä edes kuka ei ole huomannut.

        No minkälaisissa ketjuissa? En ole nähnyt suakaan mitenkään kovin usein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on jo niin monta avuliasta juontajaa kertomassa mistä tässä sua vainoavan mustasukkaisen naisen tapauksessa on kyse, että alkaa haiskahtaa vähän härskiltä. Myönnän etten ole ennen viime aikoja ollut näin paljon paikalla, mutta miten mä en ole huomannut tuollaista? Missä se sua on vainonnut ja kuinka usein?

        Ja totta aika paljon avuliaita anoja keskustelemassa aiheesta mikä ei ollut edes aihe. Kun oli toinen aloitus sitä varten just.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ja totta aika paljon avuliaita anoja keskustelemassa aiheesta mikä ei ollut edes aihe. Kun oli toinen aloitus sitä varten just.

        Joo, jotenkin outoa että tuollaisia ”tietäjiä” ja ”lohduttajia” tyyliin älä välitä ilmaantui tähän nyt aika monta. Kun tuolla itse kirjoitat, että yleensä tällaisia ei ole näkynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No minkälaisissa ketjuissa? En ole nähnyt suakaan mitenkään kovin usein.

        Sellasta sitte. Kuka lienee ei ole nähnyt.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Sellasta sitte. Kuka lienee ei ole nähnyt.

        No en mä availe kaikkia ketjuja läheskään enkä ole viime aikoja lukuun ottamatta enää ollut täällä pidempiä aikoja, ihan vain käynyt vilkaisemassa ja poistunut. Ja etkö sä kirjoittele myös öisin? Yleensä en ole täällä kovin myöhällä, tuossa oli pitkään niinkin. Muistan sut ainakin yhdestä keskustelusta sillai että sitä käytiin yöllä, mutta se oli silloin kun viimeksi olin hetken vähän tiiviimmin ja itselläkin oli silloin rytmi sekaisin. Mutta en tosiaan ole nähnyt tällaista mustasukkaista ihmistä sun kimpussa, luulin aluksi että tämäkin keskustelu on siitå toisesta tapauksesta eli gubbe-tyypistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en mä availe kaikkia ketjuja läheskään enkä ole viime aikoja lukuun ottamatta enää ollut täällä pidempiä aikoja, ihan vain käynyt vilkaisemassa ja poistunut. Ja etkö sä kirjoittele myös öisin? Yleensä en ole täällä kovin myöhällä, tuossa oli pitkään niinkin. Muistan sut ainakin yhdestä keskustelusta sillai että sitä käytiin yöllä, mutta se oli silloin kun viimeksi olin hetken vähän tiiviimmin ja itselläkin oli silloin rytmi sekaisin. Mutta en tosiaan ole nähnyt tällaista mustasukkaista ihmistä sun kimpussa, luulin aluksi että tämäkin keskustelu on siitå toisesta tapauksesta eli gubbe-tyypistä.

        Niin kai sitten.
        En silti tiedä tiedä muuta kun et olet Anonyymi.

        Kirjoitan millon kirjoitan...
        Päivällä, yöllä miten nyt huvittaa tai ehtii.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Niin kai sitten.
        En silti tiedä tiedä muuta kun et olet Anonyymi.

        Kirjoitan millon kirjoitan...
        Päivällä, yöllä miten nyt huvittaa tai ehtii.

        Joo. Ei tätä ketjua voi oikein jatkaa, kun tuota häirintää on niin paljon. Varmaan katoaakin äkkiä koko ketju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tää hakkerointikeskustelu etenkin saa ”jotkut” joka kerta täysin suunniltaan, kyllä piisaa mies mies mies -juttua enemmän kuin laki sallii. Toinen samanlainen punainen vaate on poliisin tai rikosilmoituksen mainitseminen.

        Juu. a) tämä originalmies on se miesmiesmies- jankutusten tuottaja. b) on totta, että sekavat ja eriskummalliset ihmiset joko sekoaa näistä mainituista aiheista tai vaihtoehtoisesti on säntäämässä tekemään näitä rikosilmoituksia mitä erikoisimman perustein. Et ole kuitenkaan viisas jos haluat lillua tässä guben tarinallisuudessa, ellet sitten maininnut tästä asiasta muuten vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. a) tämä originalmies on se miesmiesmies- jankutusten tuottaja. b) on totta, että sekavat ja eriskummalliset ihmiset joko sekoaa näistä mainituista aiheista tai vaihtoehtoisesti on säntäämässä tekemään näitä rikosilmoituksia mitä erikoisimman perustein. Et ole kuitenkaan viisas jos haluat lillua tässä guben tarinallisuudessa, ellet sitten maininnut tästä asiasta muuten vain

        Sinähän se jankuttaja olet, tässäkin viestissä jankutat gubesta. Ehkä sä sitten oletkin itse aloittaja? Osaltani kirjoitan kuitenkin totta näistä asioista mistä tässä ketjussa on ollut kyse. Muiden tarinoista en osaa sanoa, eikä se nyt ole niin merkityksellistä onko jonkun puhelin oikeasti hakkeroitu vai ei, jos vaikka tuosta trollaisikin tai luulisikin. Miksi siis otat kieppiä asiasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se jankuttaja olet, tässäkin viestissä jankutat gubesta. Ehkä sä sitten oletkin itse aloittaja? Osaltani kirjoitan kuitenkin totta näistä asioista mistä tässä ketjussa on ollut kyse. Muiden tarinoista en osaa sanoa, eikä se nyt ole niin merkityksellistä onko jonkun puhelin oikeasti hakkeroitu vai ei, jos vaikka tuosta trollaisikin tai luulisikin. Miksi siis otat kieppiä asiasta?

        Ei se ainakaa aloittaja ole 🤔

        Jatkakaa mitä jatkatte jankutuksianne tässä.

        Toisekseen se on se ja sama jos ketju poistuu kun se kuitenkin tallessa kaikkine kommentteineen lukuunottamatta yhtä joka tuli yöllä 5 aikaan.
        Mutta senkin saa myöhemmin tietoon kokonaisuudessaan vaik nyt näinkin vaan alun siitä...

        Ja kolme pistettä että jotakuta ärsyttää...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ei se ainakaa aloittaja ole 🤔

        Jatkakaa mitä jatkatte jankutuksianne tässä.

        Toisekseen se on se ja sama jos ketju poistuu kun se kuitenkin tallessa kaikkine kommentteineen lukuunottamatta yhtä joka tuli yöllä 5 aikaan.
        Mutta senkin saa myöhemmin tietoon kokonaisuudessaan vaik nyt näinkin vaan alun siitä...

        Ja kolme pistettä että jotakuta ärsyttää...

        Joo. Kyllä se löytyy. En jää nyt tätä lukemaan, mutta sanoin nyt tämän vielä, että löytyy. B


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Kyllä se löytyy. En jää nyt tätä lukemaan, mutta sanoin nyt tämän vielä, että löytyy. B

        Saitko sä sen talteen?
        Jotain nistittelyä siinä oli.


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Saitko sä sen talteen?
        Jotain nistittelyä siinä oli.

        On tallessa ainakin täällä, en ole Bohe.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se jankuttaja olet, tässäkin viestissä jankutat gubesta. Ehkä sä sitten oletkin itse aloittaja? Osaltani kirjoitan kuitenkin totta näistä asioista mistä tässä ketjussa on ollut kyse. Muiden tarinoista en osaa sanoa, eikä se nyt ole niin merkityksellistä onko jonkun puhelin oikeasti hakkeroitu vai ei, jos vaikka tuosta trollaisikin tai luulisikin. Miksi siis otat kieppiä asiasta?

        No kyllä otan, sillä sinä olet olennainen osa ongelmaa kun pädet täällä


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ei se ainakaa aloittaja ole 🤔

        Jatkakaa mitä jatkatte jankutuksianne tässä.

        Toisekseen se on se ja sama jos ketju poistuu kun se kuitenkin tallessa kaikkine kommentteineen lukuunottamatta yhtä joka tuli yöllä 5 aikaan.
        Mutta senkin saa myöhemmin tietoon kokonaisuudessaan vaik nyt näinkin vaan alun siitä...

        Ja kolme pistettä että jotakuta ärsyttää...

        Miksi ketään normaaliälyistä ärsyttäisi mielenterveysongelmista kärsivä setä, joka väittää olevansa täti?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä availe kaikkia ketjuja läheskään enkä ole viime aikoja lukuun ottamatta enää ollut täällä pidempiä aikoja, ihan vain käynyt vilkaisemassa ja poistunut. Ja etkö sä kirjoittele myös öisin? Yleensä en ole täällä kovin myöhällä, tuossa oli pitkään niinkin. Muistan sut ainakin yhdestä keskustelusta sillai että sitä käytiin yöllä, mutta se oli silloin kun viimeksi olin hetken vähän tiiviimmin ja itselläkin oli silloin rytmi sekaisin. Mutta en tosiaan ole nähnyt tällaista mustasukkaista ihmistä sun kimpussa, luulin aluksi että tämäkin keskustelu on siitå toisesta tapauksesta eli gubbe-tyypistä.

        Tämä on niin huvittavaa kun sinä gubbe, eli aapee käyt kirjoittelemassa jotain puutaheinää itsesi kanssa että saisit muut moniongelmaiset kiinnostumaan tästä teatteistasi. Tämä yksi tyyppi käy rähjäämästä mitä sattuu ja toinen leikkii ilmeisesti jotain valkoritaria😆


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On tallessa ainakin täällä, en ole Bohe.

        No missä sitten on tallessa?


    • Anonyymi

      Ihana yksinkeskustelu suoraan suljetulta.

      • Aika vapaasti näytän kulkevan ja olevani...
        Nytkin täällä kylillä taaperran tihkusateessa.

        Eli en suljetulla kyllä ole.

        Enemmän ehkä tarvetta sellaselle suljetulle
        on jollain joka kuvittelee yksinpuheluksi
        sellasta missä on ainakin vähintään kaksi eri henkilöä puhunut.
        Ja itse on joko se toinen osapuoli
        tai kolmas jos vaan kaksi on aiemmin puhellut.

        Katsos kun en voi sanoa että nuo anonyymit kommentit olisivat monelta...
        Voivat olla joko yhdeltä tai useammalta.

        🤗


      • Anonyymi
        UUSI

        Joo, eipä tämä yksinkeskustelu ollut, voin vahvistaa. Vähintään kaksi osanottajaa, minä ja nuo muut viestit.


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Aika vapaasti näytän kulkevan ja olevani...
        Nytkin täällä kylillä taaperran tihkusateessa.

        Eli en suljetulla kyllä ole.

        Enemmän ehkä tarvetta sellaselle suljetulle
        on jollain joka kuvittelee yksinpuheluksi
        sellasta missä on ainakin vähintään kaksi eri henkilöä puhunut.
        Ja itse on joko se toinen osapuoli
        tai kolmas jos vaan kaksi on aiemmin puhellut.

        Katsos kun en voi sanoa että nuo anonyymit kommentit olisivat monelta...
        Voivat olla joko yhdeltä tai useammalta.

        🤗

        Ota koksua!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eipä tämä yksinkeskustelu ollut, voin vahvistaa. Vähintään kaksi osanottajaa, minä ja nuo muut viestit.

        Pikku kylän Romeo ja Julia täällä purkaa pahaa oloa kun eivät saaneet häädettyä vihaamaansa ihmistä.Universumi päätti toisin.
        Rondo ja Julia pakkaa kamat ja lähtee semmosen Kaupunkiin missä on niin paljon ihmisiä ettei niitä kiinnosta te. Muuttakaa seinä tai ylä/alakerta naapureiksi niin unelma polyeriisestä suhteestanne toteutuu.
        Kyllä sillä miehellä töitä löytyy.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku kylän Romeo ja Julia täällä purkaa pahaa oloa kun eivät saaneet häädettyä vihaamaansa ihmistä.Universumi päätti toisin.
        Rondo ja Julia pakkaa kamat ja lähtee semmosen Kaupunkiin missä on niin paljon ihmisiä ettei niitä kiinnosta te. Muuttakaa seinä tai ylä/alakerta naapureiksi niin unelma polyeriisestä suhteestanne toteutuu.
        Kyllä sillä miehellä töitä löytyy.

        Menit harhaan viestisi kohteesta mutta sehän on täällä ns maan tapa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Käytä tuota alareunan ”kommentoi aloitukseen” nappia, muuten vastauksistasi saa sen kuvan että puhuttelet sitä kenen viestiä lainaat ja jolle vastaat.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tästä originaalimiehen yksinpuhelustasi sinun väitteet ja elämä on kiinni? Kyllä tähän humpuukikeskusteluun on sekaantunut pätijä jos toinenkin. Sinä olet riittävän tyhmä luulemaan, että kun mutiset viimeisen mutinan se ns määrittelee


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota koksua!

        Ehkä sekin olisi mm originaaligubelle parempi vaihtoehto kuin sinun kuluttama tamperelainen ties millä jatkettu katuporske


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Menit harhaan viestisi kohteesta mutta sehän on täällä ns maan tapa.

        Niinpä, sinä et vaan millään näköjään suostu uskomaan, että tämä äijä on tuo originaaligubbe itse tarinoineen vaan leikit jotain tietäjää, ilmeisesti sinulla on jokin psykologinen syy kokea, että tämä humpuukigubbe on nainen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota koksua!

        Älä kaitsu tärvele enää sillä pörrillä päätäsi, luulet ihan liikoja kyvyistäsi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, sinä et vaan millään näköjään suostu uskomaan, että tämä äijä on tuo originaaligubbe itse tarinoineen vaan leikit jotain tietäjää, ilmeisesti sinulla on jokin psykologinen syy kokea, että tämä humpuukigubbe on nainen

        No kyllä olen ajatellut että on se joka sanoo olevansa. Sun gubettelu ei tee vaikutusta, koska sä tämän tästäkin muakin kutsut gubeksi jos täällä kirjoitan niin en kai voi uskoa sitä kenenkään toisenkaan kohdalla, koska se ei pidä paikkaansa.

        Toisekseen vaikkei olisikaan, mitä se muuttaisi? Kunhan kirjoittelee omilla laitetiedoillaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sekin olisi mm originaaligubelle parempi vaihtoehto kuin sinun kuluttama tamperelainen ties millä jatkettu katuporske

        Urealla jatkettu on muotia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytä tuota alareunan ”kommentoi aloitukseen” nappia, muuten vastauksistasi saa sen kuvan että puhuttelet sitä kenen viestiä lainaat ja jolle vastaat.

        Ahaa!


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota koksua!

        Ei kiitos en halua enkä käytä.


      • UUSI

        No kirjoita siitä omasta tyypistäs muualla äläkä mun aloituksessa syytä mua jostai mitä en oo tehnyt. Kai tajuat et tollanen kommentti syynätään?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku kylän Romeo ja Julia täällä purkaa pahaa oloa kun eivät saaneet häädettyä vihaamaansa ihmistä.Universumi päätti toisin.
        Rondo ja Julia pakkaa kamat ja lähtee semmosen Kaupunkiin missä on niin paljon ihmisiä ettei niitä kiinnosta te. Muuttakaa seinä tai ylä/alakerta naapureiksi niin unelma polyeriisestä suhteestanne toteutuu.
        Kyllä sillä miehellä töitä löytyy.

        Tosta aiheesta voit jauhaa muualla.
        Mulla ei ole suhdetta ei edes salaista.
        Tai sit on nii salainen etten tiiä itekään siitä.
        Voi kun mulla olisikin suhde.
        Pääsis helpommin pois täältä sun vainoamisesta.


      • UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Tosta aiheesta voit jauhaa muualla.
        Mulla ei ole suhdetta ei edes salaista.
        Tai sit on nii salainen etten tiiä itekään siitä.
        Voi kun mulla olisikin suhde.
        Pääsis helpommin pois täältä sun vainoamisesta.

        Tai voisin mä täällä jatkaakin, mut jos ois suhde nii ei ois nii ahdistaa tollanen vain kun toinen rauhottelisi hellien ja halaillen mua...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Urealla jatkettu on muotia.

        Ei toi ole nisti vaikka koitattekin maalittamalla saada annettua muille sellaisen kuvan.


      • Anonyymi
        UUSI

        näin valitettavasti on.


    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvin saa uteliaisuuden herään tämmönen naisten syyllistäminen. Bojot sille.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllähän tuon aloituksen jälkeen heti kun lukee kommentteja, niin alkoikin vaikuttaa maalitulselta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuon aloituksen jälkeen heti kun lukee kommentteja, niin alkoikin vaikuttaa maalitulselta.

        No ketäs mä sitten mahdoin maalittaa?
        Miten must on tuntunut et mua maalitetaan
        joka puolella vaan...


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        No ketäs mä sitten mahdoin maalittaa?
        Miten must on tuntunut et mua maalitetaan
        joka puolella vaan...

        Olis helpompi ottaa kantaa kun olis nähnyt tätä kuvailemaasi toimintaa. En oo nähnyt mitään kissatappeluita, ainakaan sellaisia joissa toisena osapuolena olisit ollut sinä. Jos se yksi mainitsemasi hahmo on niissä osallisena, niin siksi en tiedäkään, kun en seuraa kyseisiä keskusteluita.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis helpompi ottaa kantaa kun olis nähnyt tätä kuvailemaasi toimintaa. En oo nähnyt mitään kissatappeluita, ainakaan sellaisia joissa toisena osapuolena olisit ollut sinä. Jos se yksi mainitsemasi hahmo on niissä osallisena, niin siksi en tiedäkään, kun en seuraa kyseisiä keskusteluita.

        Ymmärrän kyllä ton sun kannan asiaan.
        Mut en mä täällä ala sen enempiä näyttelee taikka linkittelee mitään ketjuja kellekään.
        Kyllä se henkilö ihan itse tietää mistä mä puhun.

        Enkä mä tosiaan ole jäänyt mihkään kissatappelee sen kanssa. Ei mulla ole ollut tarvetta siihen sen kummemmin koska mä en ole tappelemassa kenestäkään miehestä,
        enkä viemässä ketään toiselta.

        Sitä paitsi jos se toinen tekee sitä anona niin jos koittasin ees näyttää jotain jollekin ulkopuoliselle nii mietihän kuin mua lytättäis harhaseksi siinäkin!

        Miten tää suhun muuten liittyy?


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä ton sun kannan asiaan.
        Mut en mä täällä ala sen enempiä näyttelee taikka linkittelee mitään ketjuja kellekään.
        Kyllä se henkilö ihan itse tietää mistä mä puhun.

        Enkä mä tosiaan ole jäänyt mihkään kissatappelee sen kanssa. Ei mulla ole ollut tarvetta siihen sen kummemmin koska mä en ole tappelemassa kenestäkään miehestä,
        enkä viemässä ketään toiselta.

        Sitä paitsi jos se toinen tekee sitä anona niin jos koittasin ees näyttää jotain jollekin ulkopuoliselle nii mietihän kuin mua lytättäis harhaseksi siinäkin!

        Miten tää suhun muuten liittyy?

        No kun mulle vastasit.


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä ton sun kannan asiaan.
        Mut en mä täällä ala sen enempiä näyttelee taikka linkittelee mitään ketjuja kellekään.
        Kyllä se henkilö ihan itse tietää mistä mä puhun.

        Enkä mä tosiaan ole jäänyt mihkään kissatappelee sen kanssa. Ei mulla ole ollut tarvetta siihen sen kummemmin koska mä en ole tappelemassa kenestäkään miehestä,
        enkä viemässä ketään toiselta.

        Sitä paitsi jos se toinen tekee sitä anona niin jos koittasin ees näyttää jotain jollekin ulkopuoliselle nii mietihän kuin mua lytättäis harhaseksi siinäkin!

        Miten tää suhun muuten liittyy?

        Et kai vaan oo lebso kuka ei usko ettei sitä tai muita heteronaisia kiinnosta muuttua sun takia lesboks?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai vaan oo lebso kuka ei usko ettei sitä tai muita heteronaisia kiinnosta muuttua sun takia lesboks?

        Mistä tollasen päätelmän teit? Ootko hieman kujalla?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai vaan oo lebso kuka ei usko ettei sitä tai muita heteronaisia kiinnosta muuttua sun takia lesboks?

        Onko tämä edes halunnut mielestäsi sellaista touhua kenenkään kanssa? Jos niin missäköhän sellaista on ollut?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun mulle vastasit.

        Mikä sun ongelmasi oikein on?
        Joo vastas sulle mutta sen aloitukseen itse kommentoit. Ja siksi kysyy miten liityt asiaan!


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai vaan oo lebso kuka ei usko ettei sitä tai muita heteronaisia kiinnosta muuttua sun takia lesboks?

        Kerrotko vielä ketä naista tarkoitat kun sanot
        ettei sitä kiinnosta tollanen?
        Ja ei en ole tuollainen minä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun mulle vastasit.

        Toi ei kerro miten aihe liittyy suhun.


    • Anonyymi
      UUSI

      On täällä oltu sua ennenkin. Ettet sä mikään alkuperäinen ole.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4041
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3398
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2929
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2861
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2214
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2161
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2097
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1925
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1920
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1869
    Aihe