Mieti vielä kerran. Ala on huonosti palkattua. Hallit kylmiä ja vetoisia. Työehtosopimusta noudatetaan huonosti. Alalla et pääse oikeasti eteenpäin, samaa liukuhihnaa eläkkeelle saakka.
Tietysti jos halut kuolla ennenaikaisesti pakokaasuihin, niin siihen katsastusala antaa hyvät mahdollisuudet.
Autokatsastajaksi aikova.
5
352
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti totta muuten, mutta miten se ilmenee että työehtosopimusta noudatetaan huonosti?
- Anonyymi
SS-mies aikoinaan sanoi: Minä olen sitä mieltä että jos pakokaasut haittaa, niin sitten ollaan väärällä alalla.
- Anonyymi
Alasta annetaan ruusuista kuvaa mm. näin:
" Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työtehtävän vastuullisessa - kotimaisessa konsernissa sekä kehitysmyönteisen työyhteisön tuen ja kattavat henkilöstöedut, kuten työterveyshuolto, merkittäviä etuja tarjoava sairauskassa, erilaisia alennuksia sekä lounas-, hyvinvointi- ja pyöräetu. Pääset työskentelemään yhteistyöhenkisessä tiimissä, jossa mielipiteesi merkitsee."
Täyttä bluffia.- Anonyymi
Jotkut ovat varmasti mielipideasioita, mutta nuo edut on siis valetta, niitä ei siis saa?
- Anonyymi
Katsastajan ammatti on "vaativaa" siinä joutuu olemaan tiukkana,turvaamaan ihmisen turvallisen liikumisen autolla.Auton tutkimus kohdat ovat selvät,jos korjattavaa ilmenee.ne pyydetään korjauttamaan kuukauden sisällä.Kyllä Katsastaja maineen saa
työstään,yleensä se on positiivinen,joka kyllä palkitaan.Myös nekatiivisen palautteen saaja palkitaan.Monesti kuulee asiakkaan sanovan.oli hyvä että katsari korjautti.loppuun murtuneet putket.Oikeasti pitäisi ola onnelinen jos saa olla eläkeikään saakka samalla työnantajalla.Kuolonkolari onnettomuuksissa jotuu Katsari
hyvinkin ikävään välikäteen,jos tutkijat löytävät onnetomuuksiin oletetun syyn katsastuksesta johtuvasta.Minusta Katsarit ovat asiansa hoitaneet hyvin ja asialisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt343269Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441619Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719