Mieti vielä kerran. Ala on huonosti palkattua. Hallit kylmiä ja vetoisia. Työehtosopimusta noudatetaan huonosti. Alalla et pääse oikeasti eteenpäin, samaa liukuhihnaa eläkkeelle saakka.
Tietysti jos halut kuolla ennenaikaisesti pakokaasuihin, niin siihen katsastusala antaa hyvät mahdollisuudet.
Autokatsastajaksi aikova.
5
222
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti totta muuten, mutta miten se ilmenee että työehtosopimusta noudatetaan huonosti?
- Anonyymi
SS-mies aikoinaan sanoi: Minä olen sitä mieltä että jos pakokaasut haittaa, niin sitten ollaan väärällä alalla.
- Anonyymi
Alasta annetaan ruusuista kuvaa mm. näin:
" Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työtehtävän vastuullisessa - kotimaisessa konsernissa sekä kehitysmyönteisen työyhteisön tuen ja kattavat henkilöstöedut, kuten työterveyshuolto, merkittäviä etuja tarjoava sairauskassa, erilaisia alennuksia sekä lounas-, hyvinvointi- ja pyöräetu. Pääset työskentelemään yhteistyöhenkisessä tiimissä, jossa mielipiteesi merkitsee."
Täyttä bluffia.- Anonyymi
Jotkut ovat varmasti mielipideasioita, mutta nuo edut on siis valetta, niitä ei siis saa?
- Anonyymi
Katsastajan ammatti on "vaativaa" siinä joutuu olemaan tiukkana,turvaamaan ihmisen turvallisen liikumisen autolla.Auton tutkimus kohdat ovat selvät,jos korjattavaa ilmenee.ne pyydetään korjauttamaan kuukauden sisällä.Kyllä Katsastaja maineen saa
työstään,yleensä se on positiivinen,joka kyllä palkitaan.Myös nekatiivisen palautteen saaja palkitaan.Monesti kuulee asiakkaan sanovan.oli hyvä että katsari korjautti.loppuun murtuneet putket.Oikeasti pitäisi ola onnelinen jos saa olla eläkeikään saakka samalla työnantajalla.Kuolonkolari onnettomuuksissa jotuu Katsari
hyvinkin ikävään välikäteen,jos tutkijat löytävät onnetomuuksiin oletetun syyn katsastuksesta johtuvasta.Minusta Katsarit ovat asiansa hoitaneet hyvin ja asialisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882