Mieti vielä kerran. Ala on huonosti palkattua. Hallit kylmiä ja vetoisia. Työehtosopimusta noudatetaan huonosti. Alalla et pääse oikeasti eteenpäin, samaa liukuhihnaa eläkkeelle saakka.
Tietysti jos halut kuolla ennenaikaisesti pakokaasuihin, niin siihen katsastusala antaa hyvät mahdollisuudet.
Autokatsastajaksi aikova.
5
358
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti totta muuten, mutta miten se ilmenee että työehtosopimusta noudatetaan huonosti?
- Anonyymi
SS-mies aikoinaan sanoi: Minä olen sitä mieltä että jos pakokaasut haittaa, niin sitten ollaan väärällä alalla.
- Anonyymi
Alasta annetaan ruusuista kuvaa mm. näin:
" Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työtehtävän vastuullisessa - kotimaisessa konsernissa sekä kehitysmyönteisen työyhteisön tuen ja kattavat henkilöstöedut, kuten työterveyshuolto, merkittäviä etuja tarjoava sairauskassa, erilaisia alennuksia sekä lounas-, hyvinvointi- ja pyöräetu. Pääset työskentelemään yhteistyöhenkisessä tiimissä, jossa mielipiteesi merkitsee."
Täyttä bluffia.- Anonyymi
Jotkut ovat varmasti mielipideasioita, mutta nuo edut on siis valetta, niitä ei siis saa?
- Anonyymi
Katsastajan ammatti on "vaativaa" siinä joutuu olemaan tiukkana,turvaamaan ihmisen turvallisen liikumisen autolla.Auton tutkimus kohdat ovat selvät,jos korjattavaa ilmenee.ne pyydetään korjauttamaan kuukauden sisällä.Kyllä Katsastaja maineen saa
työstään,yleensä se on positiivinen,joka kyllä palkitaan.Myös nekatiivisen palautteen saaja palkitaan.Monesti kuulee asiakkaan sanovan.oli hyvä että katsari korjautti.loppuun murtuneet putket.Oikeasti pitäisi ola onnelinen jos saa olla eläkeikään saakka samalla työnantajalla.Kuolonkolari onnettomuuksissa jotuu Katsari
hyvinkin ikävään välikäteen,jos tutkijat löytävät onnetomuuksiin oletetun syyn katsastuksesta johtuvasta.Minusta Katsarit ovat asiansa hoitaneet hyvin ja asialisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501