Lukio & liikuntahalli

Anonyymi-ap

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/liikuntahallin-yhteyteen-uimahalli-kalajoen-kaupunginvaltuusto-aanesti-uuden-lukion-ja-liikuntati

Kusetuksen makua taas vahvasti.
Käykääpäs valyuutetut joskus nuuhkaisemassa lukion tunnelmaa berliininmunkkinne syömisen sijasta. Varsinkin uusista tiloista vanhalle puolelle oleva tunneli kannattaa tutkia.

Mitenkäs olisi, jos ihan oikeasti kysyisitte lapseltanne - joka saattaa jopa olla lukiossa tai se naapurin kakara. Taitaa totuus yllättää!!
Vai on kaupungin teknisen puolen johtaja tutkinut asiaa - solmiko äiti aamulla kengät jalkaan vai Jukkako sen teki? Antoiko kirjoitetun ohjeen mukaan, jossa kerrotaan lukion tilanne.Täyttä paskaa ja teatteria taas koko homma.
Liikuntasalia ei saa tuolla rahalla - turha edes kuvitella, pahainen kötös siitäkin tulee.

15

806

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko lukiolainen?

• Anonyymi

Vai valtuutettu?
      Pois potkittu opettaja?
      Tunnusta heti!

• Anonyymi

OLen kalajoen lukiosta pois potkastu kannuslainen joka ei osaa mitään anteeksi sekin asia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OLen kalajoen lukiosta pois potkastu kannuslainen joka ei osaa mitään anteeksi sekin asia

Kannuksesta tulleet ovat Kalajoen terävintä kärkeä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannuksesta tulleet ovat Kalajoen terävintä kärkeä!

Miten ne vois olla kun ei kannuksesa edes ole missään suhteesa terävintä kärkeä,sielä on nuoret varsinki pojat jo täysiä juoppoja ja surkimuksia yh perheiden jälkeläisiä ettei niistä mihikään ole

• Anonyymi

Eipä taida kukaan valtuutettu uskaltaa kysyä ääneen mitään vanhasta lukiosta... hahhaa p..ahousut

• Anonyymi

Kerran liikuntatunnin jälkeen tyttöjen puolen suihkussa kaksi isorintaista lukiolaistyttöä veteli keskenänsä oikein kunnon kielareita ja hyväilivät toistensa haarovälejä ja rintoja. Tämä tapahtui 90-luvun loppupuolella.

• Anonyymi

Ihanan vapaamielistä. Tytöillä oli varmasti ihanaa keskenänsä.

• Anonyymi

Siihenkös sinä heräsit? olipa melkoinen fantasia uni sinulla mutta toisaalta fantasioihan se Marinin ja Ohisaloki ja elokapinnaliset myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihenkös sinä heräsit? olipa melkoinen fantasia uni sinulla mutta toisaalta fantasioihan se Marinin ja Ohisaloki ja elokapinnaliset myös

Ei ollut unta, vaan todellista nuorten naisten välistä himoa.

• Anonyymi

Tiedän nuo tytöt.

• Anonyymi

Jaa - jäitkö rannalle?

• Anonyymi

Olisikohan järkevää ajatella jossain vaiheessa vaikkapa ihan paikkakuntalaisia...????????????????????????????????????????????

• Anonyymi

Joo tuo on kertakaikkiaan loistava idea,nimittäin meidän Kalajokisten pitää ajatella nyt kyllä omaa parastamme emme saa antaa periksi perrruna sentään.Nyt laitetaan kaupunginvaltuustolle dataa miten voidaan yhdessä parantaa tätä Kalaisenjoen kaupunkia yhteen hiileen puhkuen ja tanssien yhdessä toistamme tukien ja otetaan ne heokoimmassa asemassa olevat etenki huomioon näin yhdessä edetään samalla noudatetaan sitä sosiaalidemokraateillekin kuuluisaa demokratiaa:) ihan ruohonjuuri tasolta alkaen ja otetaan myös vanhukset ja nuoret huomioon,.Kaikki yhdessä

• Anonyymi

Unohdit turistit - ne ensin ja ohiajajat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe