Viehän terveisiä vihreille. Olen suhteellisen usein äänestänyt vihreiden ehdokkaita. Nyt kävi niin, että minun ymmärrykseni loppui täysin tuohon Arkadialla roiskittuun punaväriin.
Huomenta Krista
20
411
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreät näytti todellisen värinsä.
Jo saksalainen aikoinaan sanoi, vihreät ja muut kommunistit.- Anonyymi
Kuka oli tämä saksalainen? Ei kukaan. Se sanoja olet sinä.
Nuo vihreät aatteet ovat kannatettavia, mutta tuo elokapinoiden touhu meni nyt pahasti rikoksen puolelle. Tämä tullaan muistamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka oli tämä saksalainen? Ei kukaan. Se sanoja olet sinä.
Nuo vihreät aatteet ovat kannatettavia, mutta tuo elokapinoiden touhu meni nyt pahasti rikoksen puolelle. Tämä tullaan muistamaan.Koko Vihreä liike on alun perin lähtöisin Itä-Saksasta ja se on Stasin perustama poliittinen hanke.
Liikkeellä ei ole mitään tekemistä ns. Vihreiden arvojen kanssa, mutta tätähän nämä ns. "city-vihreät" eivät ymmärrä.
Tuskin ovat edes kuulleet asiasta. Heille riittää kun saa huutaa "Natsi".
Raukat eivät ymmärrä, että ovat itse salaisen poliisin organisoiman järjestön kannattajia ja maksumiehiä puolueen jäsenmaksun muodossa.
Vuonna 1989 perustettiin DDR:n vihreä puolue, joka liittyi Länsi-Saksan vihreään puolueeseen seuraavana vuonna.
Kun Itä-Saksan suojeluksessa ollut Baader–Meinhof-terroristiryhmä murskattiin 1970-luvulla, maan salainen poliisi Stasi ryhtyi kehittämään uutta liikettä, jonka tehtävä olisi kiusata Länsi-Saksaa ja sen teollisuutta. Keksittiin vihreä aate. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko Vihreä liike on alun perin lähtöisin Itä-Saksasta ja se on Stasin perustama poliittinen hanke.
Liikkeellä ei ole mitään tekemistä ns. Vihreiden arvojen kanssa, mutta tätähän nämä ns. "city-vihreät" eivät ymmärrä.
Raukat eivät ymmärrä, että ovat itse salaisen poliisin organisoiman järjestön kannattajia ja maksumiehiä puolueen jäsenmaksun muodossa.
Vuonna 1989 perustettiin DDR:n vihreä puolue, joka liittyi Länsi-Saksan vihreään puolueeseen seuraavana vuonna.
Kun Itä-Saksan suojeluksessa ollut Baader–Meinhof-terroristiryhmä murskattiin 1970-luvulla, maan salainen poliisi Stasi ryhtyi kehittämään uutta liikettä, jonka tehtävä olisi kiusata Länsi-Saksaa ja sen teollisuutta. Keksittiin vihreä aate.Johan tuon silmällä näkee että eihän tuolla sakilla ole muuta tarkoitusta kuin yhteiskunnan toimintojen häiritseminen ja anarkian lietsominen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko Vihreä liike on alun perin lähtöisin Itä-Saksasta ja se on Stasin perustama poliittinen hanke.
Kun Itä-Saksan suojeluksessa ollut Baader–Meinhof-terroristiryhmä murskattiin 1970-luvulla, maan salainen poliisi Stasi ryhtyi kehittämään uutta liikettä, jonka tehtävä olisi kiusata Länsi-Saksaa ja sen teollisuutta. Keksittiin vihreä aate.Kaikkea se sinunkin mielesi kehittelee. Oletko hoidossa vai vapaalla jalalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea se sinunkin mielesi kehittelee. Oletko hoidossa vai vapaalla jalalla?
Teikäläisille ominaiseen tapaan et tietenkään halua totuutta nähdä, saati tunnustaa.
Jatka vain valehtelua ja demokratian nävertämistä tovereidesi kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teikäläisille ominaiseen tapaan et tietenkään halua totuutta nähdä, saati tunnustaa.
Jatka vain valehtelua ja demokratian nävertämistä tovereidesi kanssa."Koko Vihreä liike on alun perin lähtöisin Itä-Saksasta..."
Ei muuten ole.
Ei minulla ole vaikeuksia nähdä, saati tunnustaa totuutta. Sinulla näkyy olevan vahva taipumus totuuden muokkaamiseen.
Otahan nyt pää pois sieltä peräsuolesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Koko Vihreä liike on alun perin lähtöisin Itä-Saksasta..."
Ei muuten ole.
Ei minulla ole vaikeuksia nähdä, saati tunnustaa totuutta. Sinulla näkyy olevan vahva taipumus totuuden muokkaamiseen.
Otahan nyt pää pois sieltä peräsuolesta.Tiedätkö, viherpunikin totuudella ei meikäläisittäin ole paljoakaan arvoa...
- Anonyymi
Vuonna 1994 kurssin jälkeen ensimmäisessä työpaikassani lahdenseudulla, oli urakoitsijalla pari vihreää metsätraktoria. Lokasuojat taisi olla valkoiset. Syy tälle, ne oli ollu saksassa töissä, Griipiisin värit.
Värillä on väliä. - Anonyymi
Sanonta vihreät ja muut kommunistit on Saksassa yleinen. Myös meillä monet vihreiden johtajat ovat entisiä stalinisteja.
- Anonyymi
Ja toisella laidalla persut ja muut natsit.
- Anonyymi
Voi lapsikulta. Mistä sinä puhut? Ymmärrätkö lainkaan keitä ja mitä stalinistit olivat?
Et ymmärrä.
Minä voisin valaista asiaa, mutta kun epäilen, ettei sinun henkinen kapasiteettisi riittäisi sen kokonaisuuden käsittelemiseen, niin annetaanpa olla.
Joku persu on jossakin toriteltalla kertonut sinulle asioita josta hän ei ole perillä ja kun sinun järkesi ei riitä asian analysointiin, niin sinä menet sekaisin ja alat puhua älyttömyyksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi lapsikulta. Mistä sinä puhut? Ymmärrätkö lainkaan keitä ja mitä stalinistit olivat?
Et ymmärrä.
Minä voisin valaista asiaa, mutta kun epäilen, ettei sinun henkinen kapasiteettisi riittäisi sen kokonaisuuden käsittelemiseen, niin annetaanpa olla.
Joku persu on jossakin toriteltalla kertonut sinulle asioita josta hän ei ole perillä ja kun sinun järkesi ei riitä asian analysointiin, niin sinä menet sekaisin ja alat puhua älyttömyyksiä.No kerro nyt kun kerran aloitit, miten stalinistit poikkeavat vihreistä jos tuo luonnonsuojelukulissi pudotetaan vihreiden edestä?
- Anonyymi
Vihreiden pomo on liian vihreä tuohon hommaan ja alamäki eikun jyrkkenee.
- Anonyymi
Vihreet on hyviä.
- Anonyymi
Milloin seuraavat vaalit? Ehdottomasti äänestän vihreitä, tai kommunisteja. Ihan vaan siksi, että ääripersuilta katkeilis päästä verisuonia.
- Anonyymi
Sinulle tekisikin vasemmistodiktatuuri ihan hyvää, ainakin silmäsi saattaisi aueta...
- Anonyymi
nnnnniiiiiiiihhhhhh,
oikeistodiktatuuri on ihanaa...
- Anonyymi
Vihreet hyvä nukkuessaan💤
- Anonyymi
nettosaaja pummit pusikota,
ei milloinkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418