Oletteko ottanut kättä sisään, miltä se tuntuu.
Tuntuuko käsi hyvältä pepussa.
18
1128
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuu tosi hyvältä kun nyrkin saa sukijan läpi menee, avutuu kun varovasti aloittaa nyrkillä panee.
- Anonyymi
vaimoni huomas myös että tykkäsin ensin sormia sitten vaan lisää rannetta myöten aivan ihana orkku
- Anonyymi
ihana alistua vaimon käsittelyyn aivan kuin joku iso kullinen nussis oikeen kunnolla mutta kestävämpi ei heti laukee jatkaa jatkaa nyt lähtee taju
- Anonyymi
just sisään menon kipu tuo sen nautinnon sisään ulos parasta
- Anonyymi
Sialta ei voi parempaa odottaa.
- Anonyymi
jokainen sisään meno tuottaa sen pienen kivun joka säväyttää ja vaimo jaksaa nauttii myös itse kun saa mut kiemurtelemaan orkuissa
- Anonyymi
itse luulin että tyttikseni 3sormea oil paljon lisäsi öljyä nyrkki hieroi anaali-orkun mahtava tunne saa tehdä milloin vaan
- Anonyymi
eka kerran jälkeen ihmetteli mun orkun voimaa nykyään vaan jatkaa
- Anonyymi
Yhtäaikainen fistaus molempiin reikiin tuottaa vaimolle irstaan ison orgasmin, mutta sen jälkeen on pari päivää paikat kipeinä.
- Anonyymi
Kun näkisi tuon molemmissa aukoissa käsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun näkisi tuon molemmissa aukoissa käsi.
Upea näky ja mikä voihkinta
- Anonyymi
ihana alistumisen tunne vaimo saa tehdä mitä haluaa psyykkinen orkku
- Anonyymi
Kavio lipsahti väärään kloaakkiin, sori. Ihaa.
- Anonyymi
vaimon käsi ja varsinkin nyrkki hieroi mahtavan anaali orkun jatkoi sen jälkeen pumppausta sisään ulos olin auki joka kerta tuntui ettei niin suurta kyrpää löydy mistään vau
- Anonyymi
Se on totta kun perä venyy ei pikkuiset pilit tunnu missään, niitä ptäisi olla kaksi yhtäaikaa.
- Anonyymi
Kaksi anaaliin ja kaksi pilluun, mutta loppuu miehiltä tila.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240