kuvailee itseään rauhalliseksi luonteeksi. Hän juttelee mielellään asiakkaidensa kanssa suomeksi
-Käy ihmisten päälle ja uhklailee,,, Siinä se rauhallisuus on. Erittäin kiivas luonne ja lyhyt pinna.
-Emme uskalla lasten kanssa kävellä torimyyntipisteen läheltä/asioida lapset pelkää kun oli huutanut jollekkin henkilölle kovaan ääneen.
Tilanne on virkavallan tiedossa.
Myy naisille alentavasti xl-xxl vaatteita vaikkemme ole aijemmin tarvinneet sitä kokoa.
Tori kauppias
Anonyymi-ap
3
280
Vastaukset
- Anonyymi
Mielen kiintoista jos ajaa viellä taxia. Taidan mennä mekkopäällä kyytiinn xl kokoa m vartalossa.
- Anonyymi
Älä unohda tissejä. Ja peruukkia. Hyvät kengät, ei korkkareita.
Kannatettava ajatus. Toteuta ihmeessä.
- Anonyymi
Hän haluaa kostaa meille valkoisille, länsimaalaisille. 2004 tsunamista kärsi
myös hänen kotiseutunsa. Paikallisia oli myös paljon uhrien joukossa, jotka
tekivät töitä hotelleissa ja ravintoloissa passaamassa meitä läskejä eurooppalaisia.
Mies on nyt aivan oikeutetusti katkera ja vihainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698