Pandaterraario lopetetaan, mitä tilalle?

Anonyymi-ap

Äh, tää riittää nyt näiden karvaluomusten kanssa. Ensi talvena Suomessa ei enää lumipyryjä nähdä. Bam ja buu jotain uutta versoa pitäisi saattaa tilalle.
Häkit jää nyt tyhjilleen keitä ja mitä tilalle?

24

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdotan häkkeihin näytille uutta vetonaulaa. Häkkiin tekstiksi: "Tältä Näyttää Persujen Mollaamisesta Voimaa Saava." Pieni kyltti: "Älä Ruoki, On Toipilas."

    • Anonyymi

      Susia ja monen värisiä Tesloja.

      • Anonyymi

        Onko tesla kuin susi? Susi lampaan turkissa, hybridi?


    • Anonyymi

      Suomen todellinen uhka ei ole Venäjä vaan Ruotsi. Ruotsalaiset haluavat tuhota nyt Suomen demokraattisen tasavallan, sen tunnusmerkistöt ja liittää Suomen jälleen osaksi Ruotsin kuningaskuntaan, on aina halunnut.
      Ruotsi haluaa Suomen hallitsijaksi Kuningaspingviinin.



      https://youtu.be/KOnAVOyLZNI

    • Anonyymi

      Sinne on ehdotettu Tynkkystä. Saa kakkia ja kontata vaipoissa miten haluaa.

      • Anonyymi

        Persut vois mennä töllistelemään ihannettaan.


      • Anonyymi

        Sinne voisi laittaa edellinen pääministeri häkkiin istumaan ja syömään sämpylöitä kirpputorihameessaan.
        Kävijät saisivat kuvata häntä filtterin lävitse ja heitellä mädillä kananmunilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut vois mennä töllistelemään ihannettaan.

        Hienoa että ps.ää saa pyyteettömästi tässäkin haukkua, mutta kun tarjosin häkkiin näytille eloapinoita vahvistettuna ruotsalaisilla lpgdqwts-komppanialla niin sellaista ei saa kirjoittaa.
        Hienoa että maailman vapain lehdistö antaa muiden sanalle samanarvon kuin omille agendoilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne voisi laittaa edellinen pääministeri häkkiin istumaan ja syömään sämpylöitä kirpputorihameessaan.
        Kävijät saisivat kuvata häntä filtterin lävitse ja heitellä mädillä kananmunilla.

        Ei se onnistuisi.
        Kukaan ei jaksaisi jonottaa niin kauan omaa vuoroaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut vois mennä töllistelemään ihannettaan.

        Mun ihanne on Pertikki.


    • Anonyymi

      Suomen omista villieläinkannoista mieleen tulee ensiksi orpot ja purrat ja uhanalaisista ainakin taviot. Raakkujia en alkaisi vetää kuiville.

      • Anonyymi

        Oppositio uhkaili, se muistetaan.


    • Itsensä pandaksi identifioituvia therianeja häkkiin.

      • Anonyymi

        Therianit mahtava idea. Outo ilmiö, pandamainen.


    • Anonyymi

      Suomen Kiinaan lähetetyt jättipandat tietysti tutkitaan perusteellisesti. Se eiroisrehu siinä pienelle maalle maksaa.
      En menis katsomaan Kymenlaaksosta Pohjanmaalle asti. Iäkäsmän.

      • Anonyymi

        Ähtäriläiset tekivät virheen jota maksavat kauan verotuksessaan.


    • Anonyymi

      Hyvä et pääsevät kotikonnuilleen, vieraslaji on Suomessa panda. Jäähän meille panda-suklaa, vaikkei se hääviä olekaan maultaan.

    • Anonyymi

      Ihmisapinoita sinne, joita voi sitten töllötellä.

      • Anonyymi

        Olen valmis töllötettäväksi, jos hinnasta sovitaan, pandat oli ruokapalkalla, se sopi niille, mut ihmisapina haluaa kunnon korvauksen, ja sunnuntailisätkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis töllötettäväksi, jos hinnasta sovitaan, pandat oli ruokapalkalla, se sopi niille, mut ihmisapina haluaa kunnon korvauksen, ja sunnuntailisätkin!

        Saat paksun tilipussin, kun palkka maksetaan banaaneilla.
        Sukulaiset pääsevät puoleen hintaan ja joka toinen viikonloppu on vapaata.
        Muista liittää rippikoulukuvasi anomuksen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat paksun tilipussin, kun palkka maksetaan banaaneilla.
        Sukulaiset pääsevät puoleen hintaan ja joka toinen viikonloppu on vapaata.
        Muista liittää rippikoulukuvasi anomuksen mukaan.

        Ruokapalkka sopi pandoille, älä tyrkytä ihmisapinalle. Vaadimme riihikuivaa verottomana, päivärahat ja kilometrikorvaukset, bonukset ja erorahat.


    • Anonyymi

      tänään oli vimppa päivä nähdä nallet ihka elävinä, Kiinaan lentävät pian....

    • Anonyymi

      Ähtäri käy neuvotteluja Halosen kanssa jos hän tulisi häkkiin pitämään Putinia kädestä ja perheet kävisivät kattelemassa

      • Anonyymi

        Anoisit häkkiin pääsyä itse, sopisit takuulla?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe