Sanna Marin piti läpi pääministeriyden kohteliasta mutta ruotsitonta linjaansa. Pohjolalle ok.

Anonyymi-ap

Vaalikoneessa 2015 Marin jo linjasi: kallistun ruotsin valinnaisuuden puolelle. - Ja veti englanniksi Ruotsinkin Natoon.

25

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulisi Sanna huippu politiikko pelastamaan Suomen nyt eikä vasta muutama vuoden päästä .

• Anonyymi

Jos joku ei osaa muuta kuin englantia, hänen on silloin pakko käyttää englantia kaikissa tilanteissa.

Pelkkä englannin osaaminen ei ole kovinkaan laajaa kielitaitoa.

• Anonyymi

Laajempaa se on kuin ruotsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapeampaa kuin se että osaisit ruotsia, saksaa, ranskaa ja ehkäpä vielä pakkoenglantia, vaikkei viimeisestä ole juurikaan etua missään, on lähinnä rasite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomenkielinen, joka osaa hyvin ruotsia, osaa myös yleensä hyvin englantia, ja joskus kolmatta ja neljättäkin kieltä.

Pelkkää englantia osaavia taas on maailma täynnä. Eli siinä ei ole mitään ihmeellistä eikä erityisen arvostamisen aihetta. Iso osa englannin osaajista osaa vain passiivista englantia, eli esim. asiatekstin kirjoittaminen ei onnistu.

• Anonyymi

Sama vika kun se oli mulla päättötodistuksessa 50 v sitten 4 Ruotsissa olen käynyt 156 kertaa hyvin on nennyt ja pihjanmaän ruotsinkielisellä alueella kuvasti savolla tai stadin slangilla on kyllä selvitty viimeiset n. 12 v.. No problem I can speak english too.

• Anonyymi

Pauvre con.

• Anonyymi

Tässä asiassa täytyy nostaa hattua Sanna Marinille komeasti hoiti paskoruotsiongelmat.

• Anonyymi

Minä taas pidän tuota tyhmyytenä.

• Anonyymi

Sanna Marinille ruotsin kieli ei ollut mikään ongelma, hän ei vain puhunut sitä kovin hyvin.

Tällä palstalla kielten osaamattomuus on ihanne. Mitä vähemmän osaa kieliä, sen hienompaa se on.

• Anonyymi

Oli Marinissa tosiaan tuo asiallinen puoli, ei suostunut pakkoruotsia julkisesti puhumaan.

• Anonyymi

Älä viitsi, pakkoenglannittaja. Tekoirvistyksesi näkyy tänne asti.

• Anonyymi

Oli miten oli muttä näin on !!
      Sanna Marin ei suostunut jankuttamaan paskoruotsia !!

• Anonyymi

Hänen kohdallaan kyse oli kielitaidottomuudesta. Ei sitä kannata muuksi yrittää selitellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen kohdallaan kyse oli kielitaidottomuudesta. Ei sitä kannata muuksi yrittää selitellä.

Paremmin hän osaa ruotsia kuin yksikään ruotsalaisministeri suomea. Ei siinä ole mitään hävettävää.

• Anonyymi

Härskiä tunnetun ihmisen käyttöä omien alhaisten tarkoitusten ajoon.

• Anonyymi

Ei suostunut puhumaan typerää paskoruotsia , puhui ylpeänä suomea ja tarvittaessa englantia .

• Anonyymi

Pakkoenglannin julkinen käyttäminen on häpeällistä ja orjamaista.
        Niinkuin on tämä sinunkin käytöksesi.

• Anonyymi

Ei alentunut paskoruotsin puhujaksi .

• Anonyymi

Mutta alistui pakkoenglannin puhujaksi ja jenkkien puon nuolijaksi.
        Aika alhaista käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta alistui pakkoenglannin puhujaksi ja jenkkien puon nuolijaksi.
        Aika alhaista käytöstä.

Ole hiljaa.
        Muuta Venäjälle.

• Anonyymi

Hyvä Marin!

• Anonyymi

Miksi väärinkäytät entisen pääministerin nimeä?

• Anonyymi

Marin oli oikeassa.

• Anonyymi

Sanna piti suoraselkäisesti ja ylpeänä kiinni suomalaisuudestaan , ei suostunut mongertamaan paskoruotsia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe