Järki voitti

Anonyymi-ap

Järki voitti ja katkasin välit!

Minä en suostu, olemaan suhteessa kolmas pyörä!

Minä en ole tekemisessä ihmisen kanssa joka pettää, henkisesti!

Pettää voi myös henkisellä tasolla!!!

Hän jonka kanssa jaat arjen pitää olla ihminen, jolle sinä puhut ja jolle kerrot murheesi! Hänen pitää olla se, joka on sinulle tärkeintä ja jolle kerrot salaisuutesi.

Mikä suhde sellainen on, että siinä on ulkopuolella oleva ihminen jonka kanssa juttelet teidän salaisuuksia!

En suostu enää!!

Et eroa, vaikka et halua olla siinä suhteessa ja varahenkilö en enää suostu olemaan.

Hanki ihminen joka suostuu siihen, että haukut häntä jonka kanssa jaat asunnon! Minä en enää kuuntele kuinka et halua, että hän on kotona!

Joten vihoviimeiset neuvoni on että eroa ja kasva aikuiseksi! Vaikka ottaisit eron. En enää huoli sinua. Minä en ole varapatja!

34

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en enää kuuntele kuinka et rakasta häntä, jonka kanssa eläät!

Kuka käskee sinun elää elämää, jota et hslua?

Joku päivä hän tajuaa, ja heittää sinut pihalle.

Mutta älä tule ikinä enää lähelle minua. Sinä olet loukannut minua todella paljon...

En halua enää ikinä nähdä tai kuulla sinusta mitään.

Hyvästi ikuisesti! Emme tule edes taivaassa näkemään koska en halua!

• Anonyymi

Selevempi homma. 👍

• Anonyymi

Sinä käyt muka niin viattomasti merkkaamassa näitä miehen trollauksia naurattaa ihan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä käyt muka niin viattomasti merkkaamassa näitä miehen trollauksia naurattaa ihan

Sama täytyy myös uusia jos kukaan ei tunnu noteeraavan koketeerausta

• Anonyymi

En ikävöi sinua ja siks tämä on järki palstalla.

Sinä et tajua, että ystävyys on sitä, ettei halua hallita toisen elämää. Sinä et tajua, että ystävyys tukehtuu, jos ei anna toisen elää omaa elämää.

Sinä et tajua, että juuri siksi kukaan ei jaksa sinua.

Sinä olet saanut rakkauden ja pidä huoli rakkaudesta. Ole onnellinen, että sinulla on hän, joka sinua rakastaa. Ole onnellinen! Sinä et ole yksin ja elää hänen kanssaan ja puhukaa teidän ongelmat.

Te voitte saada sen onnistumaan!

Minä olen poistunut lopullisesti!

Juttele hänelle! Juttele sinun lähiomaisille. Juttele heille, ja ota heidän apu vastaan. Ota apu vastaan, jota sinulle on monesti tarjottu.

Muuten hekin joutuvat joskus tekee saman päätöksen kuin minä.

• Anonyymi

Kysymys onko pidempi tuttavuus kun noin purkauduit ?

• Anonyymi

Siinähän sinulle taas jotain nollatarinaa minkä varaan rakentaa kun palstamies kirjoitti tällaisen huomionkerjuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän sinulle taas jotain nollatarinaa minkä varaan rakentaa kun palstamies kirjoitti tällaisen huomionkerjuun

Joo nämä lineaariset seikat jostain abstraktiosta tuntuu olevan hyvin tärkeitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo nämä lineaariset seikat jostain abstraktiosta tuntuu olevan hyvin tärkeitä

Oli tunne oli kesä oli mopo

• Anonyymi

Olipahan purkaus, mutta kenelle? Vai eikö kenellekään? Ja miksi?

• Anonyymi

Tuntuuko olosi tyhjältä kun ei tämä gubbe ikinä vastaile sinulle mitään sellaista mistä voisit tarinoida? Pommitat monesti kysymyksillä vartin tiheydellä

• Anonyymi

🤡🤡🤡🤡🤡🧙‍♂️🧙‍♂️🧙‍♂️🧙‍♂️👻👻👻👻👻👻👻👻

• Anonyymi

Oliko sinulla suhde, vaikka puhut ystävyydestä ? Kyllä pettää voi myös henkisellä tasolla, jos toimii noin kuin kuvailit. Haukkuu puolisoa toisaalle, tuo esiin ettei halua asua samankaton alla, ei pysty puhumaan kotona asioista jakamaan murheita, iloja, kuulostaa tosi pahalle. Uskon, että hän saa asiat kuntoon kun toit esiin, että hänellä on Rakastava puoliso ja toisaalta jos hän kuitenkin rakastaa sitä puolisoa, jonka vuoksi ei kuitenkaan tahdo erota. Sinunhan pitäisi olla iloinen, että hänellä on rakastava puoliso ?
      Ulkopuolelta🤔Joskus elämä voi kriisiytyä, mutta minä puhun omasta kokemuksesta ja uskosta hyvään rakkauteen, asiantuntijat puhuvat, elämän kriiseistä näitä voi tulla ja tulee. Uskon että hän selviytyy kun rakkaita on ympärillä. Varsinkin jos on jo yhteistä elämää kuljettu pääosin ilman karikoita ja pääosin hyvää elämää ja jaettu ilot, surut ja hyviä hetkiä slkanut olla pikkuhiljaa. Pitkä yhteinen tie kuljettu, niin minä uskon hyvyyteen, rehellisyyteen, anteekdiantoon, luottamukseen, puhumiseen. Joskus voi olla kyse myös ammatillisista asioista, joista emme voi puhua ulos työtoveri voi olla silloin se tuki. Joka tietysti ei pidä käsittää väärin. Työtoveruus on työtoveruutta ja se jonka pitäisi olla syvempi on se puuliso. Luotan Rakkauteen, Rehellisyyteen, yhteiseen tekemiseen mahdollisten ongelmien kitkemiseksi. Minä voin puolisona korjata omia puutteita ja olenkin, sekä yhdessäkin alkaneet toimia rakastavasti . Joskus asiat vie aikaa, en ole samaa mieltä erosta. Hrnkilökohtaisella tasolls kun rakksutta on ei hslua lopettaa yhteistä tietä. Ero ei välttämättä ratksise ja muuta onnelliseksi. Uskon vahvasti, että Rakkaus voittaa minä olen vahva tässä koska yhdessä puhumme tulevaisuudesta, teemme kivoja asioita yhdessä ja kerromme, kuinka rakastamme toisiamme. Niin tuossa on jo paljon työkaluja liiton tasapainottamiseksi . Asiat järjestyy kyllä.
      Kuulosti tuo kertomus että olet itse riippunut hänessä väärin perustein.

• Anonyymi

Ystävä oli.

En vaan tajua miksi niin kauan kuuntelin kuinka hän haukkui puolisoa. Aivan liian kauan kuuntelin. Yritin monet kerrat saada hänet ymmärtämään kuinka hyvin hänellä on, mutta ei tajunnu.

Hän on löytänyt ihmisen, joka rakastaa häntä ja haluaa elää hänen kanssaan, mutta hän haukkui puolisoa.

Hän ei ymmärtänyt, että hän on tärkeä ja rakas omalle puolisolle.

Henkinen pettäämistä on minusta sellainen, jos ystävälle kertoo kuinka ei halua, että puoliso on kotona ja toivoo, että puoliso olisi usein
        pois ja eikö oman puolison kanssa keskustele ongelmistaan.

Aina näin ei ole ollut vaan muistan hyvän ajan, kun puhui omasta puolisosta nätisti ja näki heillä hyvän tulevaisuuden.

Toivon, että minun päätös laittaa ystävyyden poikki auttaa häntä ymmärtämään, että oma puoliso pitää olla se, joka on niin tärkeä, että jos on pahoja ongelmia suhteessa on valmis menee pariterapiaan, tai terapiaan jos parisuhde saa pahan olon.

Ystäväni ei ollu valmis muuttamaan omaa elämää ja tekemään mitään, jotta hänellä olisi parempi olo.

Hän on todellakin saanut ihmisen, joka häntä oikeasti rakastaa.

Kysymys kuuluukin, jos on paha olla niin miks ei halua ottaa apua vastaan, jotta voi paremmin. Kunpa hän olisi ymmärtänyt hakea apua ja mennä puhumaan ammattilaiselle joka on saanut koulutusta.

Ystävä on vain ystävä EI terapeutti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ystävä oli.

En vaan tajua miksi niin kauan kuuntelin kuinka hän haukkui puolisoa. Aivan liian kauan kuuntelin. Yritin monet kerrat saada hänet ymmärtämään kuinka hyvin hänellä on, mutta ei tajunnu.

Hän on löytänyt ihmisen, joka rakastaa häntä ja haluaa elää hänen kanssaan, mutta hän haukkui puolisoa.

Hän ei ymmärtänyt, että hän on tärkeä ja rakas omalle puolisolle.

Henkinen pettäämistä on minusta sellainen, jos ystävälle kertoo kuinka ei halua, että puoliso on kotona ja toivoo, että puoliso olisi usein
        pois ja eikö oman puolison kanssa keskustele ongelmistaan.

Aina näin ei ole ollut vaan muistan hyvän ajan, kun puhui omasta puolisosta nätisti ja näki heillä hyvän tulevaisuuden.

Toivon, että minun päätös laittaa ystävyyden poikki auttaa häntä ymmärtämään, että oma puoliso pitää olla se, joka on niin tärkeä, että jos on pahoja ongelmia suhteessa on valmis menee pariterapiaan, tai terapiaan jos parisuhde saa pahan olon.

Ystäväni ei ollu valmis muuttamaan omaa elämää ja tekemään mitään, jotta hänellä olisi parempi olo.

Hän on todellakin saanut ihmisen, joka häntä oikeasti rakastaa.

Kysymys kuuluukin, jos on paha olla niin miks ei halua ottaa apua vastaan, jotta voi paremmin. Kunpa hän olisi ymmärtänyt hakea apua ja mennä puhumaan ammattilaiselle joka on saanut koulutusta.

Ystävä on vain ystävä EI terapeutti!

Ei ollut päivän päätös laittaa ystävyyden poikki vaan todella pitkään sitä mietin, että jaksanko enää kuunnella kuinka huonosti hänellä menee.

Hän ei ollut mistään onnellinen ja iloinen.

Lopulta ystävyys kaatui siihen, että minä olen itse muuttamassa omaa elämää ja parantamassa omaa elämää ja ihmiset, jotka ei ymmärrä, että oli oikea päätös jättää vanha elämä EI voi kuulua enää minun elämääni.

Se, että hän ei ymmärtänyt miksi haluan muutoksia omaan elämääni ja miksi hain apua ja sain apua oli vain liikaa.

Ei se olisi ollut häneltä pois, että saan apua ja tukea vaan hän olisi saanut paremman ystävän ja sellainen, joka pystyy usein olemaan sosiaalinen ja eikä ylikuormitu liian helposti.

Hän vastusti sitä, että haluan saada apua ja tukea, jotta ei sosiaalinen tilanne ylikuormita minua ja voisin taas olla ihminen, joka tekee kaikkea sitä mitä oikeasti haluan tehdä ja olla onnellinen siitä elämästä, joka minulla on.

Haluan olla onnellinen siitä mitä minulla on ja tyytyväinen omaan elämään. Olla taas sellainen joka oikeasti olen.

Hän päinvastoin oli vastaan, että saisin oman elämäni kuntoon ja sen olen tajunnut sen jälkeen, kun laitoin ystävyyden poikki. Hän oli onnellinen, kun minulla ei ollut muita ystäviä tai kavereita. Hän halusi omistaa minut kokonaan ja vain hänen ystävä olisin saanut olla. Hän ei halunnut, että minun elämässäni on asioita, jotka saavat minut onnelliseksi.

Joten oikea päätös oli laittaa ystävyys poikki, vaikka kyllä se surulliselta tuntuu kun aikaisemmin me kannustettiin toisia ja ystävyys oli sitä, että molemmilla oli hyvä olo kun juteltiin.

Ystävyys voi kestää, vaikka ei näkisikään ystävää pitkiin aikoihin, jos silloin kun kännykällä jutellaan ei aina ole sitä, että vain viestillä juttelee, sillä viestillä sinä et oikeastaan kuule onko ystävällä kaikki hyvin.

Lopulta ystävyys kaatui siihen, ettei hän suostunut ymmärtämään, että ystävyys ei tarkoita että kännykkä pitää olla koko ajan lähellä ja että on muutakin elämää kuin kännykkä.

Haluan muutakin elämää kuin kännykällä viestitellä ja haluan nähdä ihmisiä ja elää ja liikkua.

Hän ei halunnut muuta kuin olisin koko ajan kotona ja enkä saisi tehdä muuta kuin olla kotona.

Tämän olen nyt oivaltanut, kun ystävyyden loppumisesta on jo aikaa.

Oli pakko tehdä valinta ja haluan olla sellainen kum oikeasti olen ja liikkua ja harrastaa.

Työssäkin käydä, jotta saa palkkaa jotta voin harrastaa ja hoitaa asioita ja tehdä asioita joita tykkään tehdä.

Kunpa asiat olisi menny toisin ja hän olisi ymmärtänyt, että olisin parempi ystävä kun liikun ja teen kaikkea mitä elämässäni haluan tehdä.

Hän oli parhaimmillaan ihana ystävä ja mukava, mutta pahimmillaan hän ei halunnut että olen sellainen kun oikeasti olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut päivän päätös laittaa ystävyyden poikki vaan todella pitkään sitä mietin, että jaksanko enää kuunnella kuinka huonosti hänellä menee.

Hän ei ollut mistään onnellinen ja iloinen.

Lopulta ystävyys kaatui siihen, että minä olen itse muuttamassa omaa elämää ja parantamassa omaa elämää ja ihmiset, jotka ei ymmärrä, että oli oikea päätös jättää vanha elämä EI voi kuulua enää minun elämääni.

Se, että hän ei ymmärtänyt miksi haluan muutoksia omaan elämääni ja miksi hain apua ja sain apua oli vain liikaa.

Ei se olisi ollut häneltä pois, että saan apua ja tukea vaan hän olisi saanut paremman ystävän ja sellainen, joka pystyy usein olemaan sosiaalinen ja eikä ylikuormitu liian helposti.

Hän vastusti sitä, että haluan saada apua ja tukea, jotta ei sosiaalinen tilanne ylikuormita minua ja voisin taas olla ihminen, joka tekee kaikkea sitä mitä oikeasti haluan tehdä ja olla onnellinen siitä elämästä, joka minulla on.

Haluan olla onnellinen siitä mitä minulla on ja tyytyväinen omaan elämään. Olla taas sellainen joka oikeasti olen.

Hän päinvastoin oli vastaan, että saisin oman elämäni kuntoon ja sen olen tajunnut sen jälkeen, kun laitoin ystävyyden poikki. Hän oli onnellinen, kun minulla ei ollut muita ystäviä tai kavereita. Hän halusi omistaa minut kokonaan ja vain hänen ystävä olisin saanut olla. Hän ei halunnut, että minun elämässäni on asioita, jotka saavat minut onnelliseksi.

Joten oikea päätös oli laittaa ystävyys poikki, vaikka kyllä se surulliselta tuntuu kun aikaisemmin me kannustettiin toisia ja ystävyys oli sitä, että molemmilla oli hyvä olo kun juteltiin.

Ystävyys voi kestää, vaikka ei näkisikään ystävää pitkiin aikoihin, jos silloin kun kännykällä jutellaan ei aina ole sitä, että vain viestillä juttelee, sillä viestillä sinä et oikeastaan kuule onko ystävällä kaikki hyvin.

Lopulta ystävyys kaatui siihen, ettei hän suostunut ymmärtämään, että ystävyys ei tarkoita että kännykkä pitää olla koko ajan lähellä ja että on muutakin elämää kuin kännykkä.

Haluan muutakin elämää kuin kännykällä viestitellä ja haluan nähdä ihmisiä ja elää ja liikkua.

Hän ei halunnut muuta kuin olisin koko ajan kotona ja enkä saisi tehdä muuta kuin olla kotona.

Tämän olen nyt oivaltanut, kun ystävyyden loppumisesta on jo aikaa.

Oli pakko tehdä valinta ja haluan olla sellainen kum oikeasti olen ja liikkua ja harrastaa.

Työssäkin käydä, jotta saa palkkaa jotta voin harrastaa ja hoitaa asioita ja tehdä asioita joita tykkään tehdä.

Kunpa asiat olisi menny toisin ja hän olisi ymmärtänyt, että olisin parempi ystävä kun liikun ja teen kaikkea mitä elämässäni haluan tehdä.

Hän oli parhaimmillaan ihana ystävä ja mukava, mutta pahimmillaan hän ei halunnut että olen sellainen kun oikeasti olen.

Missä kohtasit ihanan entisen ystäväsi jonka kanssa olet katkaissut välit ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtasit ihanan entisen ystäväsi jonka kanssa olet katkaissut välit ?

Gubbeap varmaan vastaa sinulle ihan tuossa tuokiossa, että täällä internetissä

• Anonyymi

Lääkärille asiaa taitaa ol

• Anonyymi

Tästä se sinun maalailu jatkuu, mihin pari tuntia siten nolosti tyssäsi, gubbekuiskaaja😆

• Anonyymi

Kolahtiko kysymys ? Minä vain toin esiin omaa ajatusta ystävyydestä ja rakkaudesta. Ja joskus me ystävätkin/puolisot olemme itsekkäitä ja emme huomaa asioita ennen maidon kaatumista, ja varsinkaan jos on ollut elämässä viime vuodet monenlaista stressiä omasta terveydestä aina ei kyseessä koppavika vaan valitettavasti toisilla meistä voi olla jo lapsuudesta jokin sairaus ym. ikään liittyviä lisäjuttuja, huolia läheisistä, työstressiä ym. Silti haluan uskoa hyvään ja rehelliseen, avoimeen kommunikointiin, anteeksiantoon ym. Rakkautta meille kaikille❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolahtiko kysymys ? Minä vain toin esiin omaa ajatusta ystävyydestä ja rakkaudesta. Ja joskus me ystävätkin/puolisot olemme itsekkäitä ja emme huomaa asioita ennen maidon kaatumista, ja varsinkaan jos on ollut elämässä viime vuodet monenlaista stressiä omasta terveydestä aina ei kyseessä koppavika vaan valitettavasti toisilla meistä voi olla jo lapsuudesta jokin sairaus ym. ikään liittyviä lisäjuttuja, huolia läheisistä, työstressiä ym. Silti haluan uskoa hyvään ja rehelliseen, avoimeen kommunikointiin, anteeksiantoon ym. Rakkautta meille kaikille❤️

Ei kolahtanut vaan otin tietoisesti entiseen ystävään etäisyyttä ja tehdä niitä asioita, jotka saavat minut voimaan hyvin.

Sen olen tajunnut, että en jaksa olla koko ajan sosiaalinen ja aina olla kännykän lähellä.

Ihminen, joka ei halua, että haluan voida paremmin ja tajuan hakea apua ja saan avun, jotta elämä tuntuisi siltä, että jaksaa nähdä tulevaisuutta.

Ei voi olla ystävä.

Parempi näin. Valitsin elämän ja elämän valitsin.

En jaksanut käydä vastaamassa, kun olin todella rankkaa laittaa ystävyyden poikki ja pitkään olin todella surullinen ja tuntui todella pahalta, mutta juuri nyt tuntuu vihdoinkin siltä, että kaikki järjestyy

Harmittaa vaan, ettei entinen ystävä näe kuinka minä puhkean loistoon ja alan taas hymyilemään ja nauramaan ja olemaan onnellinen ja tunnen vihdoinkin, että olen pitkästä aikaa elossa.

Pitkästä aikaa tuntuu, että elämä voittaa ja jonakin päivänä olen taas sellainen, kun oikeasti olen eli uskon tulevaisuuteen ja näen ihmisistä hyvän puolen ja uskon, että kaikesta voi selvitä.

Olisin halunnut, että mun entinen ystävä olisi saanut olla sellaisen ihmisen ystävä, joka oikeasti jaksaa olla sosiaalinen ja läsnä ja jaksaa tukea.

Sellainen oikeasti olen, Mutta joskus elämässä tapahtuu asioita, jotka saa mielen murtumaan ja silloin on pakko hakea apua, koska jokainen ihminen on elämisen arvoinen Ihminen. Jokaisella ihmisellä on oikeus elää, vaikka olisi tapahtunut jotain kauheita asioita elämässä.

Olen saanut apua ja apua saan edelleen ja siitä olen todella kiitollinen, että minulla oli kuitenkin ihmisiä jotka kannustivat hakemaan apua ja saamaan apua...

Entistä ystävää haluan kiittää siitä, että osittain hänen elämä ja kaikki mitä hän on puhunu minulle sai minut oivaltamaan, että rakastan omaa elämää ja mitään en sittenkään muuttaisi -paitsi sen, että saan mielenrauhan takaisin ja mielenterveys takaisin ja unohtaisin vihdoinkin kaikki kauheudet, jota on tapahtunut minulle.

Kiitos entinen ystävä, että sait minut tajuamaan kuka oikeasti olen ja mitä oikeasti haluan elämässäni tehdä.

Tulen muistamaan sinut vain hyvinä aikoina, kun kummallakin oli kaikki hyvin ja kuinka olit ihana ja mukava. Kuinka minä olin hyvä ihminen sinulle.

Kiitos, että sait minut avamaan silmät ja tajuamaan millainen en halua olla. Kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kolahtanut vaan otin tietoisesti entiseen ystävään etäisyyttä ja tehdä niitä asioita, jotka saavat minut voimaan hyvin.

Sen olen tajunnut, että en jaksa olla koko ajan sosiaalinen ja aina olla kännykän lähellä.

Ihminen, joka ei halua, että haluan voida paremmin ja tajuan hakea apua ja saan avun, jotta elämä tuntuisi siltä, että jaksaa nähdä tulevaisuutta.

Ei voi olla ystävä.

En jaksanut käydä vastaamassa, kun olin todella rankkaa laittaa ystävyyden poikki ja pitkään olin todella surullinen ja tuntui todella pahalta, mutta juuri nyt tuntuu vihdoinkin siltä, että kaikki järjestyy

Harmittaa vaan, ettei entinen ystävä näe kuinka minä puhkean loistoon ja alan taas hymyilemään ja nauramaan ja olemaan onnellinen ja tunnen vihdoinkin, että olen pitkästä aikaa elossa.

Pitkästä aikaa tuntuu, että elämä voittaa ja jonakin päivänä olen taas sellainen, kun oikeasti olen eli uskon tulevaisuuteen ja näen ihmisistä hyvän puolen ja uskon, että kaikesta voi selvitä.

Olisin halunnut, että mun entinen ystävä olisi saanut olla sellaisen ihmisen ystävä, joka oikeasti jaksaa olla sosiaalinen ja läsnä ja jaksaa tukea.

Sellainen oikeasti olen, Mutta joskus elämässä tapahtuu asioita, jotka saa mielen murtumaan ja silloin on pakko hakea apua, koska jokainen ihminen on elämisen arvoinen Ihminen. Jokaisella ihmisellä on oikeus elää, vaikka olisi tapahtunut jotain kauheita asioita elämässä.

Olen saanut apua ja apua saan edelleen ja siitä olen todella kiitollinen, että minulla oli kuitenkin ihmisiä jotka kannustivat hakemaan apua ja saamaan apua...

Entistä ystävää haluan kiittää siitä, että osittain hänen elämä ja kaikki mitä hän on puhunu minulle sai minut oivaltamaan, että rakastan omaa elämää ja mitään en sittenkään muuttaisi -paitsi sen, että saan mielenrauhan takaisin ja mielenterveys takaisin ja unohtaisin vihdoinkin kaikki kauheudet, jota on tapahtunut minulle.

Kiitos entinen ystävä, että sait minut tajuamaan kuka oikeasti olen ja mitä oikeasti haluan elämässäni tehdä.

Tulen muistamaan sinut vain hyvinä aikoina, kun kummallakin oli kaikki hyvin ja kuinka olit ihana ja mukava. Kuinka minä olin hyvä ihminen sinulle.

Kiitos, että sait minut avamaan silmät ja tajuamaan millainen en halua olla. Kiitos!

Onko sinulla ollut mies vuosiin enää mitään muuta elämää kun pamlata itsesi kanssa jostain asioista muka niin kovin vakuuttavasti? Tästä puuhasta ei saa selvää, että haluatko eläytyä julkisesti johonkin positioon vai luoda muille ihmisille kuvaa jostain abstraktista määrittelemättömästä naisesta? En välttämättä usko niin pitkäjänteiseen toimintaan, sillä tämä skitsoaffektiivinen habit tuntuu enemmän joltain sivupersoonan tapaiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sairaus sinulla on sitten mies ollut lapsuudesta asti, mailatädin mekkoon pukauduit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi olla ystävä.

Oletko mies vai nainen kirjoittajs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies vai nainen kirjoittajs

Ihan sama gubbe se on kuule kun aloituksenkin kirjoitti, oot selvästi yhtä syvissä vesissä

• Anonyymi

Miksi näin?

• Anonyymi

Katso 2 edellistä kuvausta.😊❤️👍🍁☀️

• Anonyymi

Haha

• Anonyymi

Onko se edes sun mielestä muka niin haha, että peräkammarin mies haaveilee jakaneensa lättinsä jonkun kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se edes sun mielestä muka niin haha, että peräkammarin mies haaveilee jakaneensa lättinsä jonkun kanssa?

Gubbe heittää aloituksia mihin itse ei vastaa, kuvittaa tarinoita tyhjästä mihin yrittää saada paljon lukijoita.

• Anonyymi

Etkö tajua hän saattaa myös sinusta puhua ei välttämättä Hyvää

• Anonyymi

Kiitos entinen ystävä!

Laita elämäsi kuntoon ja toivottavasti saat uusia ystäviä, sillä minun oli aika jatkaa matkaa ja mennä kohti tulevaisuutta, jossa olen olemassa.

Olen olemassa ja elään ja vihdoinkin ymmärrän, että minä olen saanut kaikista arvokkaamman asian, sillä uuden mahdollisuuden elää.

Saanut kyvyn takaisin nähdä tulevaisuutta ja että minun kuuluu olla juuri siellä missä nyt olen ja, että vain paha mieli teki teppoiset. En yhtään liian aikasin saanut apua. En yhtään.

Paha olo ei saa enää saada otteen minusta ja enkä ikinä koskaan halua tuntea, että minun syntymä oli virhe.

Anteeksi, että jouduin tekemään näin, mutta minun voimat vain loppui, mutta olen saanut apua ja saan edelleen.

Juuri nyt minun on pakko keskittyä itseeni, jotta jonakin päivänä jaksan olla sosiaalinen ja hymyillä.

Näkemiin entinen elämä!

• Anonyymi

Keskellä yötä valvon ja mietin asioita ja heräsin taas painajaisiin.

Minun kokemukset ja painajaiset on syy miksi saan apua.

Ei kukaan Keskellä yötä valvo, jos on kaikki hyvin.

Minun painajaiset eivät liity entiseen ystävään mitenkään eikä minun kokemukset eikä kauheudet ja se että minun mieli murtui täysin.

Tämän kirjoitan, jotta kukaan ei luule, että sinä minun entinen ystävä olisit niiden kauheuden takana, joita koin.

Haluan vihdoinkin unohtaa vanhan elämän ja siihen liittyy myös, että piti laittaa sinun kanssasi ystävyys poikki.

Se aika kuuluu menneisyyteen eikä koskaan ikinä milloinkaan se tapahdu uudestaan mitä olen elännyt tai kokenut. Ei koskaan enää. Ammattiapu auttaa minua saamaan asiat kuntoon, jotta ikinä enää vanha elämä ei tule kuvioon.

Ammattiapu auttaa minua ymmärtämään miksi tapahtui.

Jonakin päivänä luotan taas ihmisiin ja nautin elämästä.

Mutta vain, jos entinen paha elämä EI koskaan enää tule takaisin. Se on ainoa mahdollisuus, että selviän.

• Anonyymi

Se että tänne kirjoitin ja teidän kommentit on oikeastaan hyvä asia, sillä noin miten te kommentoitte on oikeasti oikea tyyli asioita käsitellä ja se on hyvä, koska tunteet eivät saa ylivaltaa ihmisestä vaan aina pitää pystyä hallitsemaan omaa pahaa oloa ja tarvittaessa hakea apua.

Kukaan ei voi toista saada tuntemaan parempaa olotilaa vaan oma olotila on itsestään kiinni.

Joku kysyy miksi niin kauan olen ollut ystävä, kun en uskonut, että voisin nauttia auringosta tai luonnosta tai elämästä ilman ystäväni, mutta olin väärässä.
      .
      Voin elää, vaikka ystävyys meni, mutta meni kauan, että uskalsin luottaa, että voin nauttia elämästä sitten kun olen ystävyys laittanu poikki.

Minun mielestä ystävyyttä ei hepposin perustein laiteta poikki, varsinkin jos aina ennen kumpikin on saanut tukea ja apua toiselta ja aina ennen on ollut ihanaa jutella ystävän kanssa.

Halusin olla aivan varma päätöksestäni, jottei kaduta.

On eri asia lyhyt aikainen ystävyys laittaa poikki kuin ystävyys, joka on kestänyt kaikki muut kuten korona ajan ja kaikkea mitä entiselle ystävälle on tapahtunut.

Meidän ystävyys kesti kaiken muun, mutta se minkä takia herään ja näen painajaisia ja miksi minun mieli murtui täysin. Sitä meidän ystävyys ei kestänyt.

Meidän ystävyys ei kestänyt.

En koskaan pystyny kertomaan ja olemaan rehellinen siitä mitä koin ja lopulta se, että sulkeuduin oli ystävyyden lopun alku.

Siitä olen onnellinen, ettei minun entinen ystävä tiedä.

En pystyny olemaan rehellinen ja avautumaan ja kertomaan totuutta asiasta, joka ei liity minun entiseen ystävääni, mutta asia joka hallitsee vieläkin minua ja siksi olenkin saanu apua ja saan lisää apua, jotta se asia ei enää tuhoa minua enempää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      222
      1935
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1206
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1045
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      988
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      834
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      792
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe