OnlyFans-tähti tienasi miljoonan ja asetti hurjan seksitavoitteen
https://www.is.fi/viihde/art-2000010721537.html
Tässä ois sulle nainen sopiva tavoite
12
490
Vastaukset
- Anonyymi
Not normal. Mä kategorisoin itteään h*oraavat ihmiset keplottelijoiksi. Siis ne jotka käärivät siitä paljon rahaa. No kyllä kukasta kukkaan lentelijätkin ovat sellaisia, vaikka rahanteko ei olisikaan siinä ideana. Ja ne on kaikki siis h*oria, myös miehet.
- Anonyymi
Olet luultavasti joku mustasukkainen vaimo, joka yrittät loukata miehesi oletettua, uutta rakkauden kohdetta.
- Anonyymi
Todellakin sehän se näitä tehtailee täällä ei tule aika pitkäks kun on tekemistä. Mulle ihan sama jos joku tienaa niillä ja joku maksaa mikäs siinä eihän se tapa ketään.
- Anonyymi
Tämä on juurikin se vanhapoika joka täällä on vuosia kirjoitellut.
Aloita mies ihan oma urasi OF tähtenä.Lopeta miettiminen ja kirjoittaminen mitä naisen pitäisi milloinkin tehdä.Me naiset emme kaipaa neuvojasi.
Mene äidin viereen nyt kiltisti nukkumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on juurikin se vanhapoika joka täällä on vuosia kirjoitellut.
Aloita mies ihan oma urasi OF tähtenä.Lopeta miettiminen ja kirjoittaminen mitä naisen pitäisi milloinkin tehdä.Me naiset emme kaipaa neuvojasi.
Mene äidin viereen nyt kiltisti nukkumaan.Ei hänellä ole äitiä elossa enää.Asuu yksin punaisessa talossaan.
- Anonyymi
Vähän joka ketjussa. Täytyy olla joku syy ja aihe että niin mustasukkainen kirjoittelee jopa tänne. Haukkuu jotain olettamaansa naista miehensä kyttääjää. Tosi asia on ettei kyseinen mies voi olla mitenkään onnellinen eläessään kyseisen kaltaisen maanisen suorastaan kanssa. Siinä mielessä ei yhtään yllättävää että saanut aihetta harhoihinsa. Yleensä noilla naisilla on kiltti mies. Vahtii miestänsä ja haukkuu kaikki akat jotka uskaltaa edes vähänkään hymyillä ohittaessaan. Varmaan se muissa ketjuissa huorittelija. Jos olisin sen ukko niin toteuttaisin kaikki noi eukkonsa harhat.
- Anonyymi
Not my cup of tea
- Anonyymi
Voisin alkaa tienata tuolla
- Anonyymi
Minä myös jos sopiva mies löytyisi 😅
- Anonyymi
Eiköhän sulla ole jo ollut puhetta sen kanssa niistä hommista.Sulla on käytännön harjoitustakin ollut jo yli puolivuotta kyseisen miehen kanssa 9v.nuoremman ja oma miehesi kuvaa sen eikä vieläkään seiso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän sulla ole jo ollut puhetta sen kanssa niistä hommista.Sulla on käytännön harjoitustakin ollut jo yli puolivuotta kyseisen miehen kanssa 9v.nuoremman ja oma miehesi kuvaa sen eikä vieläkään seiso.
Ei ole minulle tuo purksus😇
- Anonyymi
Sehän pitää saada nauhalle. Ei sitä muuten usko. Vuodessa on 360 päivää, niin ei yksi nussija päivässä riitä. Pitää olla useempi per päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389