Haluun vaan että Veera tajuaa

Etten halua ketään muuta naista, ettei kukaan muu nainen pysty saamaan mussa aikaseks tälläsiä tunnereaktioita, ja että kukaan muu ihminen ei pysty häntä korvamaan mulle. Kukaan ei pysty korvaamaan sua, meidät on tehty toisillemme.

Voit toki kuvitella olevasi rakastunut poikaystävääsi ja, että kaikki teidän välillä on täydellistä ja unelmaa, mutta et tiedä totuutta. Ja voit jättää noit ärsyttävät aliarvioinnit, oletukset ja muun kuvitellun paskan musta pois, koska todellisuudessa olemme paljon samanlaisempia kuin kuvitteletkaan, yrität miten vaa "copeta" tai todistella muuten.

En oo mikään idiootti, kyllä mä näen sen ihmisestä. Tää on todella tragedia, se miten et ymmärrä.. tai halua ymmärtää ja se miten paljon hypoteettisesti sua rakastan, ja miten oon valmis kaiken tekeen sun vuoksi.

Kaikki kaunis on tuhottu ja palaa liekeissä. Jos vain saisin olla sunkaa, jakaa sun kaa elämän ja kaiken, niin mulla ois vihdoin avain siihen mitä oon etsinyt, sydän vois vihdoin rauhottua ja voisin keskittyä kaikkeen olennaiseen.

Sydän menee niin rikki, kun en saa sun kanssa olla edes päivää.. ja kaikki muut mä vaan rikkoisin.. vain sunkaa tää matka on mahdollinen.

Oot ainoa nainen mulle täs maailmas, ja en oo sun, ja sä et oo mun kaa... se saa mut todella epätoivoseks, ihan "hulluks", sekasin, itkeen ja tuhoo mua sisältä, pian musta ei ole jäljellä enää mitään muuta kuin tyhjä kuori, joka on niin rikki, että tuhoaa kaiken matkalla.. myrsky päässä yltyy liian kovaksi.. kun liian kauan elää tuskassa ja kivussa niin lopulta menetät sydämesi kokonaan, ja en halua nähdä sitä päivää... kun musta tulee hirviö..mieluummin kuolen silloin kun mulla on vielä "sydän".

Epätoivo ja tyhjyys valtaa mun pään kun en oo sun kaa, sun kaa maailmassa oli värit, nää tunteet on suurempia kuin elämä ja kuolema, ohjailee mua. Vaan sä saat mun sydämen pumppaamaan ja mut näkeen värit taas maailmassa, ja hymyn mun kasvoille. Ilman sua en oo mitää..

Ainoastaan sunkaa mä olen aidosti onnellinen, ainoastaan sun kaa musta voi tulla ihminen joka haluanki olla, ainoastaan sunkaa voin muuttaa tän maailman paremmaks, oon heikko ja en pärjää yksin, mut et tajuu sitä.. luulet et mut voi korjata jollain "lääkkeil" ja terapial.. kun todellisuudessa tiedän jo ainoan asian, joka musta tekee tasapainoisen.

Ja se oot sä, ainoostaa rakkaus suhun saa mut normaaliks, ja tosi onnelliseks. Sattuu älyttömästi ajatella, että en pystyis sua tekemään samalla tavalla onnelliseksi, mutta tajusin eilisistä keskusteluista, että rakastaisit oikeaa minää, omasta mielekuvastasi musta et pidä, koska se ei ole todellinen, mutta mua sä pystyisit rakastamaan.. toivon että ei ole liian myöhäistä kun tajuat sen.

Ainoo toivo mun elämässä on, että joku päivä oltais yhdessä ja asiat menis niinkun niiden pitäiskin, jos niin ei ole tarkoitettu, niin mua ei ole tarkoitettu tähän maailmaan ja voin luovuttaa tän pelin

Rakastan sua, ja haluun olla ainoastaa vain sun kaa, et pysty ymmärtään mitä tunnen ja miks kukaan muu ei ikinä sais mua näin onnelliseks. Mut jos meidät on tarkoitettu yhteen niin me päädytään yhteen vielä,siihen uskon. <3

Jos taas ei.. niin voin jättää tän maailman taakseni, koska ilman sua tää on pelkkää tuskaa ja tyhjyyttä mulle, ikuinen voidi sydämessäni ei katoa mihinkää ilman sua.. kunpa vaan ymmärtäisit, olit sit kuin rakastunut johonkin toiseen, ei rakkaus oo worth it, jos se ei oo koko loppuelämän rakkaus ja kaikista aidoin, niinkuin nää tunteen sua kohtaan.. <3

Kumpa ymmärtäisit jo, mut yliarvioin sun kykyjä ymmärtää tilanteita ja ihmisiä, ei sillä että olisit tyhmä, mutta ehkä jokin, ego, mielenterveysongelmat, muut asiat, ja et näe selkeästi.

Joko me ollaan yhdessä tai sit mua ei ole, maailmaa ilman sua en kestä, sillä se on pelkkää kipua ja kärsimystä </3... mä en voi olla täällä vaan muiden vuoks.. kun sydän huutaa tuskaa ja vajoon syvemmälle pimeyteen päivä päivältä, ihmisten pitää ymmärtää se..

42

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kamalaa manipulointia.

      • Mun tunteet on susta manipulointia


    • Anonyymi

      Ihanan dramaattista

    • Anonyymi

      Voi ny 💚 nää sun kirjotukset on traagisia ja hellyyttäviä samaan aikaan ja naurattaa kun vuodatukses on termejä myöten hyvin samaistuttavaa 😅 mistä sä voit tietää, et kaikki loksahtais kohdalleen hänen kanssa? Oot ajattelevaisen olonen kaveri, kerrohan, miten voit ikinä olla "tasapainoinen" jos sun onnellisuus on täysin ulkoistettu? Olisko se oikeesti mahdollista? Jos toisen ihmisen oleminen ja eläminen toimii kaasukahvana sun tunteille? Vai tarkotatko tällä sitä, et jos saisit hänet, niin panostaisit terapiaan, ja siihen, että hän ei olis sun tunteiden säätelijä? Tiedän et tähän on turha mitään järkeillä, mut oot varmaan näitä kelannut, niin kiinnostaa kuulla 😅 henk. Koht. Tiedostan ton jälkimmäisen savotan, niin yksin on yhtäkkiä paljon mukavampaa, kun kukaan ei triggeröi tätä em. Vuoristorataa 😅 Eikä tarvi kuitenkaan yksin olla tai edes satuttaa ketään, kun pelaa reiluilla korteilla niiden kanssa, jotka ei saa sitä helvetin liekkiä roihuamaan 😂 Tsemppii, oot rakas! 💚

      • Tiedän siitä miten meidän energia ja ajattelu mätchää todella monessa asiassa samoilla tavoilla, vaikka hän ei koe niin (johtuu joko mun ulkonäöstä tai siitä että hänellä on jotain epätosia oletuksia musta kuten just nuo mitä hänellä on ollut; ne ei ole sitä mitä olen tai haluan olla, voin todella huonosti atm ja en pysty antamaan itsestäni 100%).

        Ja en tiedä onko 100% tasapaino ikinä täysin mahdollista, mutta uskon, että pystyisin edes 99% tasapainoon, jos mä kelpaisin ja voisin olla hänen kanssaan, koska sillon mun ei tarvitsisi olla jatkuvassa yksinäisyyden pelossa, tunnemylläkässä ja spekuloida toisen tunteista tai muuta vastaavaa, eikä kokea sitä yksinäisyyden ja epäymmärryksen aiheuttamaa tuskaa :c, se tuska saa mut ihan tunteettomaksi ja aika toimintakyvyttömäksi usein, totta kai mä toimisin paljon paremmin hänen kanssaan ja pystyisin antamaan hänelle koko maailmaan, koska silloin mulla ois "rauha" sydämes.

        En oo yhtään kateellista tai mustasukkaista tyyppiä, joten hän pystyisi olemaan vapaa ja mä en oo kovin clingy enää suhteessa, tai näin ainakin uskon, vaikka hän onkin mulle koko maailma, niin pystyisin kunnioittaan hänen rajojaan ja ottamaan asioita huomioon, koska itsessään se suhde/läheisyys sais mut rauhallisemmaksi ja helpottas mieltä paljon, jo hänen kanssaan kaverina/tuttuna oleminen rauhotti mun mieltä todella paljon ja teki musta funktionaalisemman ihmisen, niin varmasti vaikka se alku oiskin jännittävää ja pitäis hillitä paljon omia tunteita ettei ne tuu liian aikasin, ja voidaan edetä "normaalin" ihmisen tahdilla, niin uskon, että sen jälkeen kaikki ois niin paljon helpompaa.

        Kun mä rakastan/välitän toista ihmistä aidosti, niin oon valmis tekeen lähes mitä vaan sen ihmisen vuoksi. Ja oon valmis kyllä panostamaan ja oleen paras mahdollinen versio, koska hän ei yhtään vähempää ansaisitsikkaan. Hän on parasta ja ihaninta mitä mulle vois ikinä tapahtua, joten mä haluan pystyä antaa hänelle myös sen saman takaisin, ihan sama kuinka paljon joudun tekeen sen eteen </3...

        En mä halua suhdetta kenenkään toisen kanssa, koska he eivät ole hän. Heissä ei ole sitä samaa mitä hänessä, heidän sydämensä ei ole yhtä kultainen kuin hänellä ja he eivät muutenkaa ole niin täydellisiä mulle kuin hän, mä vaan rikkoisin sen toisen ihmisen sellatteessa suhteessa, jossa mulla ei ole hyvä olla :( Hänen kaa mulla olis ja en ikinä kaltoinkohtelis tai satuttais häntä, kaikki ristiriidat ja muut hoidettas hänen kaa hyvin, koska se onni mitä hän kykenee tuomaan mulle on niin arvokasta ja tärkeää mulle, että olisin valmis mihin vaan, että hänel ois hyvä olla munkaa ja et tuntisi olonsa onnelliseksi munkaa.. <3

        Ja kyllä terapia varmasti auttaisi käsittelemään omia tunteita ja hallinnoimaan niitä enemmän, tällä hetkellä oon niin epätoivosessa mielentilassa ja "luovuttanut", että en usko että siitäkään on mitään apua mulle :<, kun en oikeasti voi vaan käsittää , miksi en voi saada ees murusta siitä onnesta mitä hänen kanssaan kokisin. Mulle se ois niin tärkeää, koska ilman häntä tää myrsky vaan tuhoo kaiken, ja ajatuksetki on kauhean synkkiä, ei mitään värei maailmas, pystyin ajattelemaan normaalisti sillon kun elin harhassa siitä, että hänestä ja minusta tulisi joskus jotain.. se harha toi mulle niin paljon voimaa,energiaa ja syyn jatkaa eteenpäin. Se sai mut voimaan paljon paremmin, niinkuin hänkin saa, ja tiedän sen epäterveellisyyden ja kaiken muun tossa takana, mut oikeilla työkaluilla ja järjestelyillä kaikesta siitä voisi tulla elämäni tervein ja onnellisin suhde. Tiedän sen, koska oon valmis oikeesti mitä vaan uhrauksia tekeen hänen vuoksi, ja mitä vaan juttuja kokeileen.. haluan vain riittää sille oikeasti rakkaimmalle ja tärkeimälle, vaikket voi vielä olla rakkain ja tärkein </3


    • Anonyymi

      Aloittajalle.. Olen itse samassa suossa, tunne-elämän suonsilmässä. Vain hän pystyy auttamaan. Rakastan sinua.

      Veera

    • Anonyymi

      Hae apua noihin harhoihisi ja jätä se nainen jo rauhaan. Et ole terve.

      • Et ymmärrä mistään yhtään mitään. Ja kyllä mä tiiän etten oo terve, enkä tuu ikinä oleenkaa ilman Veeraa.. kukaa ei ymmärrä tosiasioita..


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Et ymmärrä mistään yhtään mitään. Ja kyllä mä tiiän etten oo terve, enkä tuu ikinä oleenkaa ilman Veeraa.. kukaa ei ymmärrä tosiasioita..

        Et olekaan terve, etkä tule terveeksi Veerankaan kanssa ja sairastutat hänetkin vielä pahimmassa tapauksessa. Sitäkö haluat? Kunnioita siis hänen parisuhdetta ja jätä rauhaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et olekaan terve, etkä tule terveeksi Veerankaan kanssa ja sairastutat hänetkin vielä pahimmassa tapauksessa. Sitäkö haluat? Kunnioita siis hänen parisuhdetta ja jätä rauhaan.

        Et ymmärrä mitään musta tai mun tunteista, ajatuksista, harhaisia ennakkoluuloja korkeintaa, et ole koulutettu psykologi, joten älä analysoi mua pliide... Mä en halua sairastuttaa ketään... ja en sellaista kenellekkään toivo.. Veeran kanssa mä todella olisin toimiva funktionaalinen ja onnellinen, mä tiedän sen. Onkin todella traagista ja epäonnista, että me ei päädytty yhteen, koska silloin en kärsisi enää ja kaikki olisi hyvin, olisin varmasti paljon parempi ja funktionaalisempi ihminen, ja mulla olisi syy jatkaa ja kyky jatkaa, en olisi niin rikki kuin atm, tää kaikki tuntuu vaa pahalta painajaiselta, joka ei lopu ikinä.. mun elämänkumppani ja aidoin rakkaus on niin rakastunut toiseen ihmiseen, ja ei näe mua.

        Hänen kanssaan olis vaan niin hyvä olla, ja kaikki järjestyisi varmasti, tiedän vaan sen.. <3 Sydän on epätoivossa ilman häntä, kyllä mä voisin ja olisin paljon terveellisempi hänen kanssaan ,kun jo toivo siitä että voitaisiin olla yhdessä joskus saa mut paljon terveellisemmäksi ja funktionaalisemmaksi ihmiseksi.


    • Anonyymi

      Tuhoisa kombinaatio, epävakaa ja "Veera".

      • Anonyymi

        Ja vielä susigubbekin. LOL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä susigubbekin. LOL

        Psykoosit?


    • Anonyymi

      Oisko ne junaraiteet mitään ?

      • BPDBunny6666

        Huono ja epävarma vaihtoehto lopulliseen päätökseen.. tiedän paljon helpompia vaihtoehtoja, joissa ei tarvitse traumatisoida muita tuolla tavoin tai vaarantaa muiden ihmisten henkeä, ja jotka ovat helpompia järjestelyillä.. en mä halua kenellekkään ongelmia tai kipua tuottaa, joten ehkä onkin parempi että "katoan" tästä maailmasta sitten kun on sen aika. :)


    • Anonyymi

      Ei kuulosta ihan terveeltä tunnereaktiolta. Sanon tän ihan kokemuksesta. Olen itse aikanaan joutunut kuuntelemaan miestä, joka ei vain kyennyt tajuamaan, että minä olin päätökseni tehnyt ja ettei se tule muuttumaan ja että me emme "kuuluneet yhteen" ja edes "sopineet yhteen". Sun tekstisi kaikuu juuri tasan sitä samaa, jota hän yritti minuun ja mikään siinä ei ollut hyvää, minun näkökulmastani. Mä halusin vain vilpittömästi, että hän jättäisi minut rauhaan ja tajuaisi, että minua ei kiinnostanut, enkä tuntenut samaa, en sinne päinkään. Elämäni ahdistavin kokemus ja jos en koskaan kuule hänestä enää mitään, niin sekin on liian pian.

      • Ei se "ihan terve" olekkaan, mulla on epävakaa ja muitakin mt ongelmia varmasti. Minua vain loukkaa, että hän tekee johtopäätöksen meidän sopivuudesta, tuntematta minua juuri lainkaan,hänessä näen niin paljon samaa kuin itsessäni. Kuuntelin hänen spotify listoja, ja moni biisi mitä hän kuuntelee hittaa, hänen ajatuksensa hittaa, hänen tunteensa ja kaikki hittaa.. tuntuu että hän nyt yrittää muuttaa itseänsä ,jotta minä en pitäisi hänestä, mutta samalla muuttaa omaa kaunista itseään :( Ja epävakaana tollainen väärinymmärrys tuntuu todella julmalta, hän myös olettaa asioita joista olen eri mieltä itse, kuten oletti että joutuisi tekstaamaan mun kaa paljon, vaikka mulla ei ole energiaa tai halua tekstailla paljon, en halua elää netissä sisällä paljoa, vaan kokea oikeaa maailmaa ja sen ihmeitä niin paljon kuin mahdollista, nautin viettää ihmisten kaa aikaa vaikka se vie välillä energiaa, riippuen ihmisestä, enkä todellakaan halua mitään "weaboo" tyttöystävää, vaikka sillon tällöin animea ja mangaa katsonkin, tuollaiset pienet kiinnostuksen kohteet eivät edes ole mikään merkittävä tekijä terveessä suhteessa. Mä en ole muuttanut itseäni hänen takia, vaan olen aina ollut samasta puusta, hän ei vain tajua sitä, koska olen paljon epäfunktionaalisempi kuin hän :((, ja sekin johtuu siitä et hän ei oo mun elämässä ja multa puuttuu syy elää ja jatkaa, ja kaikki tuntuu todella tuskaiselta tai tyhjältä tällä hetkellä, kyllä hän ja mä ollaan ainakin pinta-tasolla hyvinkin samanlaisia, vaikka ei kenenkään kaa voi olla täysin samanlainen. Mut ne tärkeimmät asiat eli persoona ,luonne ja energia mätsää tosi hyvin!

        Hän vaa pitää mua ihan pellenä tai ei tajua mitä on esittää eri persoonoita suojellakseen itseään pahoilta ihmisiltä, tai sit ei vaan tajua miks oon tällänen dysfunktionaalinen epävakaa, ehkä isoin eromme on et hän vaikuttaa semi vakaalta ja mä taas tällänen epävakaa, mutta en todellakaan haluu toista ihmist joka ei osaa ajatella terveen parisuhteen perusteita ees jollain tasol.

        Mun exä oli jo niin kaaottinen ja epäterve, että sain tarpeekseni. Jopa mä epävakaana tunnistin hänessä asioita, jotka eivät kuulu terveeseen suhteeseen, ja mä sentään pystyn tunnistaan ne itsessäni ja ymmärtään, kun taas exältä puuttui itsetietoisuus kokonaan, vaikka yritin auttaa häntä kokoajan. Ja hän oli myös äärettömän negatiivinen, kun taas itse pyrin ajattelamaan positiivisesti ja tuomaan ympärilleni hyvää energiaa (silloin kun olen terveemmässä vaiheessa ja en voi näin huonosti :() Elikkä uskon, että mä jossainmäärin itsetietoisena epävakaana pystyisin kompensoimaan mun epävakautta edes jotenki hänelle.

        Pidän hänestä niin monesta syystä, ei hän ehkä itse ymmärrä sitä miksi, mutta mä todellakin tiedän miksi.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Ei se "ihan terve" olekkaan, mulla on epävakaa ja muitakin mt ongelmia varmasti. Minua vain loukkaa, että hän tekee johtopäätöksen meidän sopivuudesta, tuntematta minua juuri lainkaan,hänessä näen niin paljon samaa kuin itsessäni. Kuuntelin hänen spotify listoja, ja moni biisi mitä hän kuuntelee hittaa, hänen ajatuksensa hittaa, hänen tunteensa ja kaikki hittaa.. tuntuu että hän nyt yrittää muuttaa itseänsä ,jotta minä en pitäisi hänestä, mutta samalla muuttaa omaa kaunista itseään :( Ja epävakaana tollainen väärinymmärrys tuntuu todella julmalta, hän myös olettaa asioita joista olen eri mieltä itse, kuten oletti että joutuisi tekstaamaan mun kaa paljon, vaikka mulla ei ole energiaa tai halua tekstailla paljon, en halua elää netissä sisällä paljoa, vaan kokea oikeaa maailmaa ja sen ihmeitä niin paljon kuin mahdollista, nautin viettää ihmisten kaa aikaa vaikka se vie välillä energiaa, riippuen ihmisestä, enkä todellakaan halua mitään "weaboo" tyttöystävää, vaikka sillon tällöin animea ja mangaa katsonkin, tuollaiset pienet kiinnostuksen kohteet eivät edes ole mikään merkittävä tekijä terveessä suhteessa. Mä en ole muuttanut itseäni hänen takia, vaan olen aina ollut samasta puusta, hän ei vain tajua sitä, koska olen paljon epäfunktionaalisempi kuin hän :((, ja sekin johtuu siitä et hän ei oo mun elämässä ja multa puuttuu syy elää ja jatkaa, ja kaikki tuntuu todella tuskaiselta tai tyhjältä tällä hetkellä, kyllä hän ja mä ollaan ainakin pinta-tasolla hyvinkin samanlaisia, vaikka ei kenenkään kaa voi olla täysin samanlainen. Mut ne tärkeimmät asiat eli persoona ,luonne ja energia mätsää tosi hyvin!

        Hän vaa pitää mua ihan pellenä tai ei tajua mitä on esittää eri persoonoita suojellakseen itseään pahoilta ihmisiltä, tai sit ei vaan tajua miks oon tällänen dysfunktionaalinen epävakaa, ehkä isoin eromme on et hän vaikuttaa semi vakaalta ja mä taas tällänen epävakaa, mutta en todellakaan haluu toista ihmist joka ei osaa ajatella terveen parisuhteen perusteita ees jollain tasol.

        Mun exä oli jo niin kaaottinen ja epäterve, että sain tarpeekseni. Jopa mä epävakaana tunnistin hänessä asioita, jotka eivät kuulu terveeseen suhteeseen, ja mä sentään pystyn tunnistaan ne itsessäni ja ymmärtään, kun taas exältä puuttui itsetietoisuus kokonaan, vaikka yritin auttaa häntä kokoajan. Ja hän oli myös äärettömän negatiivinen, kun taas itse pyrin ajattelamaan positiivisesti ja tuomaan ympärilleni hyvää energiaa (silloin kun olen terveemmässä vaiheessa ja en voi näin huonosti :() Elikkä uskon, että mä jossainmäärin itsetietoisena epävakaana pystyisin kompensoimaan mun epävakautta edes jotenki hänelle.

        Pidän hänestä niin monesta syystä, ei hän ehkä itse ymmärrä sitä miksi, mutta mä todellakin tiedän miksi.

        Spotify lista ... ei nyt helvetti. Kaikkeen sitä ihmiset joskus perustaakin "yhteensopivuttaan".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Spotify lista ... ei nyt helvetti. Kaikkeen sitä ihmiset joskus perustaakin "yhteensopivuttaan".

        Pikkuinen huomio kaiken muun yhteensopivuuden seassa :)


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Pikkuinen huomio kaiken muun yhteensopivuuden seassa :)

        Eli siis ei yhtään minkään. Jos hän ei tunne sinua, niin et sinäkään tunne häntä. Sinulla on mielikuva, joka on mielestäsi yhteensopiva. Todellisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekoa, joka hän selvästi tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis ei yhtään minkään. Jos hän ei tunne sinua, niin et sinäkään tunne häntä. Sinulla on mielikuva, joka on mielestäsi yhteensopiva. Todellisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekoa, joka hän selvästi tietää.

        Hän ei selvästi "tiedä" mitään, muuta kuin olettaa. Ihmiset on idiootteja. Ihmiset luulee tietävänsä ihmisen psyykkeen ja psykologian niin hyvin, mutta todellisuudessa he eivät tiedä. Rakastan mielikuvaa, joka osoittautuisi todeksi, jos hän antaisi sille mahdollisuuden, se on todellisuus.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Hän ei selvästi "tiedä" mitään, muuta kuin olettaa. Ihmiset on idiootteja. Ihmiset luulee tietävänsä ihmisen psyykkeen ja psykologian niin hyvin, mutta todellisuudessa he eivät tiedä. Rakastan mielikuvaa, joka osoittautuisi todeksi, jos hän antaisi sille mahdollisuuden, se on todellisuus.

        Tietysti hän tietää. Sinä oletat, koska et ole ihan henkisesti terveellä pohjalla. Sen huomaa kyllä jutuistasi, että et ole. En mä sua sairaudestasi syyllistä, mutta kehotan hakemaan tuohon apua. Jätä jo se nainen rauhaan. Hän EI ole sinusta kiinnostunut. Hän tietää kyllä ihan itse, että ei ole. Eikä tuo asia muutu mihinkään sillä, että sinä kuvittelet muuta.

        Mä olen ollut tekemisissä juuri tasan samanlaisia jauhavan tyypin kanssa ja hän ei todellakaan ollut oikeassa jutuissaan. Hänen mielikuvansa ei olisi koskaan osoittautunut todeksi ja mä aloin vain inhota häntä hetki hetkeltä enemmän, joka kerta kun jauhoi tuollaista. Aikani jaksoin olla kiltti ja selittää hänelle kerta kerran jälkeen nätisti ja perustella miksi minua ei kiinnosta. Lopulta tajusin, ettei siitä ole mitään hyötyä, sillä tyyppi oli niin sekaisin, ettei hän kyennyt tajuamaan. Ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin katkoa kaikki siteet, olla olematta enää missään tekemisissä, poistaa aina kaikki ne uudet keinot, joilla hän jatkoi yrittämistä tunkeutua elämääni. Nykyään en onneksi enää inhoa häntä, kuten silloin kun hän ei tajunnut häipyä elämästäni. Mä en halua tuhlata aikaa elämästäni hänen inhoamiseensa. Hän en ole sen arvoinen. Mä säälin häntä ja ymmärrän, että hän oli (ainakin silloin) sairas. Se ei kuitenkaan oikeuta sitä tapaa millä hän käyttäytyi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti hän tietää. Sinä oletat, koska et ole ihan henkisesti terveellä pohjalla. Sen huomaa kyllä jutuistasi, että et ole. En mä sua sairaudestasi syyllistä, mutta kehotan hakemaan tuohon apua. Jätä jo se nainen rauhaan. Hän EI ole sinusta kiinnostunut. Hän tietää kyllä ihan itse, että ei ole. Eikä tuo asia muutu mihinkään sillä, että sinä kuvittelet muuta.

        Mä olen ollut tekemisissä juuri tasan samanlaisia jauhavan tyypin kanssa ja hän ei todellakaan ollut oikeassa jutuissaan. Hänen mielikuvansa ei olisi koskaan osoittautunut todeksi ja mä aloin vain inhota häntä hetki hetkeltä enemmän, joka kerta kun jauhoi tuollaista. Aikani jaksoin olla kiltti ja selittää hänelle kerta kerran jälkeen nätisti ja perustella miksi minua ei kiinnosta. Lopulta tajusin, ettei siitä ole mitään hyötyä, sillä tyyppi oli niin sekaisin, ettei hän kyennyt tajuamaan. Ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin katkoa kaikki siteet, olla olematta enää missään tekemisissä, poistaa aina kaikki ne uudet keinot, joilla hän jatkoi yrittämistä tunkeutua elämääni. Nykyään en onneksi enää inhoa häntä, kuten silloin kun hän ei tajunnut häipyä elämästäni. Mä en halua tuhlata aikaa elämästäni hänen inhoamiseensa. Hän en ole sen arvoinen. Mä säälin häntä ja ymmärrän, että hän oli (ainakin silloin) sairas. Se ei kuitenkaan oikeuta sitä tapaa millä hän käyttäytyi.

        Mitään todellisuuteen perustuvia perusteluja en olekkaan saanut. Ehkä sitä ymmärtäisi paljon jos hän osaisi antaa kunnon perusteluja, mutta sille on todennäköisesti syy miksi ei osaa antaa, koska ei vain halua hyväksyä totuutta meidän yhteensopivuudesta, mä kyllä huomannut hänestä kaikki asiat mitä hän on puheissaan mulle väittänyt, jo ennen kuin kunnolla tunnettiin, oon aika hyvä tunteen ihmisiä.. :)

        Voihan sitä luulla mustakin vaikka mitä, mutta se ihminen joka olen ja ainakin haluan olla, vastaa todennäköisesti sitä versiotaa, joka on yhteensopiva hänen kanssaan, hän myös todisti minulle, että ei pidä tekstailusta ja tykkää viettää aikaa enemmän irl, mikä myös vastasi odotuksiani ja toiveitani sielunkumppanista ja mitä minäkin haluaisin jos olisin täysin terve... eli jooh.. todistaa vaan itseään vääräksi, jos ei sitten aio muuttaa itseään sen takia, ttä pidän hänestä, mikä on vaa sairast ja väärin :(

        Pääsee musta helpommallakin eroon, jos vain olisi 100% rehellinen. Mikä vittu siinä on niin vaikeaa, en oo saanut mitään todisteita meidän epäyhteensopiivudesta, jotka ei olisi hänen typeriä stereotypioita/kenties ajatuksia mitä joku on minusta laittanut hänen päähänsä.

        Tiiän, että en oo terve, mutta en rupeis sanoon et tässä ei ois totuuden siementä. Yhteiskunta on sitten viallinen, jos ei voi hyväksyä näitä asioita, joita kykenen havaitsemaan, että yhden ihmisen pitäisi kärsiä, koska puhalletaan sen mukaan mikä on "normi" eikä sen mukaan mikä saisi ihmiset onnelliseksi aidosti, kehitellään jotain "copeja" ja muita manipulointi taktiikoita, jotta pystytään tyydyttämään yhteiskunnan vaatimuksia meistä, ei sitä mitä ihmiset todella haluavat. Ja se jos mikä on sairasta.


      • BPDBunny6666 kirjoitti:

        Mitään todellisuuteen perustuvia perusteluja en olekkaan saanut. Ehkä sitä ymmärtäisi paljon jos hän osaisi antaa kunnon perusteluja, mutta sille on todennäköisesti syy miksi ei osaa antaa, koska ei vain halua hyväksyä totuutta meidän yhteensopivuudesta, mä kyllä huomannut hänestä kaikki asiat mitä hän on puheissaan mulle väittänyt, jo ennen kuin kunnolla tunnettiin, oon aika hyvä tunteen ihmisiä.. :)

        Voihan sitä luulla mustakin vaikka mitä, mutta se ihminen joka olen ja ainakin haluan olla, vastaa todennäköisesti sitä versiotaa, joka on yhteensopiva hänen kanssaan, hän myös todisti minulle, että ei pidä tekstailusta ja tykkää viettää aikaa enemmän irl, mikä myös vastasi odotuksiani ja toiveitani sielunkumppanista ja mitä minäkin haluaisin jos olisin täysin terve... eli jooh.. todistaa vaan itseään vääräksi, jos ei sitten aio muuttaa itseään sen takia, ttä pidän hänestä, mikä on vaa sairast ja väärin :(

        Pääsee musta helpommallakin eroon, jos vain olisi 100% rehellinen. Mikä vittu siinä on niin vaikeaa, en oo saanut mitään todisteita meidän epäyhteensopiivudesta, jotka ei olisi hänen typeriä stereotypioita/kenties ajatuksia mitä joku on minusta laittanut hänen päähänsä.

        Tiiän, että en oo terve, mutta en rupeis sanoon et tässä ei ois totuuden siementä. Yhteiskunta on sitten viallinen, jos ei voi hyväksyä näitä asioita, joita kykenen havaitsemaan, että yhden ihmisen pitäisi kärsiä, koska puhalletaan sen mukaan mikä on "normi" eikä sen mukaan mikä saisi ihmiset onnelliseksi aidosti, kehitellään jotain "copeja" ja muita manipulointi taktiikoita, jotta pystytään tyydyttämään yhteiskunnan vaatimuksia meistä, ei sitä mitä ihmiset todella haluavat. Ja se jos mikä on sairasta.

        Teoriani ja havaintoni on,että en vain ole tarpeeksi hyvännäköinen hänelle, koska kaikki muu mätchää. :)

        Helpompihan se olis kuulla tuo suoraan..ei siinä mitään väärää ole, kaikki ei ole yhdenveroisia tässä maailmassa, mutta haluaisin pyrkiä olemaan hänen komea prinssinsä, siksi käyn salilla, yritän rakentaa kehostani mieluisan näköistä hänelle, yritän saada itsestäni niin komeaa kuin mahdollista, vaikka siihen menis rahaa ja mitä, koska en itseäni voi hyväksyä jos se on tollasesta kii :(


      • BPDBunny6666 kirjoitti:

        Teoriani ja havaintoni on,että en vain ole tarpeeksi hyvännäköinen hänelle, koska kaikki muu mätchää. :)

        Helpompihan se olis kuulla tuo suoraan..ei siinä mitään väärää ole, kaikki ei ole yhdenveroisia tässä maailmassa, mutta haluaisin pyrkiä olemaan hänen komea prinssinsä, siksi käyn salilla, yritän rakentaa kehostani mieluisan näköistä hänelle, yritän saada itsestäni niin komeaa kuin mahdollista, vaikka siihen menis rahaa ja mitä, koska en itseäni voi hyväksyä jos se on tollasesta kii :(

        Toinen teoria ja ehkä hieman varteenottettavampi on ,että hän on vain niin rakastunut poikaystäväänsä ,että ei edes näe minua, oli paskassa suhteessa aiemmin ja nyt kuvittelee et "bare minimum" kohtelu ois prinsessakohtelua ja että poikaystävä ois täydellisin ikinä, vaikka todellisuudessa haluaisin antaa hänelle niin paljon enemmän mitä hänen poikaystävänäsä ja olisin valmis mihin vain hänen vuoksensa, ei väliä kuinka paljon energiaa, tai aikaa siihen menisi, hän saa kuun taivaalta jos tahtoo niin.. ainakin minulta.


      • BPDBunny6666 kirjoitti:

        Toinen teoria ja ehkä hieman varteenottettavampi on ,että hän on vain niin rakastunut poikaystäväänsä ,että ei edes näe minua, oli paskassa suhteessa aiemmin ja nyt kuvittelee et "bare minimum" kohtelu ois prinsessakohtelua ja että poikaystävä ois täydellisin ikinä, vaikka todellisuudessa haluaisin antaa hänelle niin paljon enemmän mitä hänen poikaystävänäsä ja olisin valmis mihin vain hänen vuoksensa, ei väliä kuinka paljon energiaa, tai aikaa siihen menisi, hän saa kuun taivaalta jos tahtoo niin.. ainakin minulta.

        Traagista, koska legit antaisin koko maailman hänelle ;c,ihan mitä vaan..<3 joka aamu tekisin aamupalaa, joka ilta antaisin hyvän yön suukon ja tekisin olonsa turvalliseksi, samalla tehden itsestäni maailman parhaan version hänelle ja seuraten omia unelmia, me toteutettas meidän molempien unelmat yhdessä, oli ne kuin erilaisia tahansa <3


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Mitään todellisuuteen perustuvia perusteluja en olekkaan saanut. Ehkä sitä ymmärtäisi paljon jos hän osaisi antaa kunnon perusteluja, mutta sille on todennäköisesti syy miksi ei osaa antaa, koska ei vain halua hyväksyä totuutta meidän yhteensopivuudesta, mä kyllä huomannut hänestä kaikki asiat mitä hän on puheissaan mulle väittänyt, jo ennen kuin kunnolla tunnettiin, oon aika hyvä tunteen ihmisiä.. :)

        Voihan sitä luulla mustakin vaikka mitä, mutta se ihminen joka olen ja ainakin haluan olla, vastaa todennäköisesti sitä versiotaa, joka on yhteensopiva hänen kanssaan, hän myös todisti minulle, että ei pidä tekstailusta ja tykkää viettää aikaa enemmän irl, mikä myös vastasi odotuksiani ja toiveitani sielunkumppanista ja mitä minäkin haluaisin jos olisin täysin terve... eli jooh.. todistaa vaan itseään vääräksi, jos ei sitten aio muuttaa itseään sen takia, ttä pidän hänestä, mikä on vaa sairast ja väärin :(

        Pääsee musta helpommallakin eroon, jos vain olisi 100% rehellinen. Mikä vittu siinä on niin vaikeaa, en oo saanut mitään todisteita meidän epäyhteensopiivudesta, jotka ei olisi hänen typeriä stereotypioita/kenties ajatuksia mitä joku on minusta laittanut hänen päähänsä.

        Tiiän, että en oo terve, mutta en rupeis sanoon et tässä ei ois totuuden siementä. Yhteiskunta on sitten viallinen, jos ei voi hyväksyä näitä asioita, joita kykenen havaitsemaan, että yhden ihmisen pitäisi kärsiä, koska puhalletaan sen mukaan mikä on "normi" eikä sen mukaan mikä saisi ihmiset onnelliseksi aidosti, kehitellään jotain "copeja" ja muita manipulointi taktiikoita, jotta pystytään tyydyttämään yhteiskunnan vaatimuksia meistä, ei sitä mitä ihmiset todella haluavat. Ja se jos mikä on sairasta.

        Mikä velvollisuus kenelläkään on perustella kenellekään, että ei kiinnosta? Täysin riittävä peruste on, että ei kiinnosta. Kertomasi mukaan ko. henkilö on vieläpä parisuhteessa jonkun toisen kanssa. Hänellä ei ole mitään velvoitetta, eikä syytä, esittää sinulle yhtään selitystä.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Teoriani ja havaintoni on,että en vain ole tarpeeksi hyvännäköinen hänelle, koska kaikki muu mätchää. :)

        Helpompihan se olis kuulla tuo suoraan..ei siinä mitään väärää ole, kaikki ei ole yhdenveroisia tässä maailmassa, mutta haluaisin pyrkiä olemaan hänen komea prinssinsä, siksi käyn salilla, yritän rakentaa kehostani mieluisan näköistä hänelle, yritän saada itsestäni niin komeaa kuin mahdollista, vaikka siihen menis rahaa ja mitä, koska en itseäni voi hyväksyä jos se on tollasesta kii :(

        Tuo on kaikki sinun kuvitelmaasi. Olen muuten itse kuullut tasan nuo samat sepustukset tuolta sekopäältä, josta aiemmin kerroin. Sä jauhat suorastaan hämmästyttävällä tasan samanlaista jargonia ja käytät juuri samanlaisia manipulointikeinoja.

        Sinä saat vapaasti kuvitella syyksi ulkonäkösi. Oleellista on, että tajuat, ettei häntä kiinnosta ja jätät hänet rauhaan. Hänellä ei ole mitään velvotetta selittää sinulle yhtään mitään. Eikä sinulle selvästi mikään selitys edes riittäisi. Hänen ratkaisunsa katkoa kaikki yhteydet, on ymmärrettävä ja vaikuttaa oikealta käytöksesi ja puheidesi valossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kaikki sinun kuvitelmaasi. Olen muuten itse kuullut tasan nuo samat sepustukset tuolta sekopäältä, josta aiemmin kerroin. Sä jauhat suorastaan hämmästyttävällä tasan samanlaista jargonia ja käytät juuri samanlaisia manipulointikeinoja.

        Sinä saat vapaasti kuvitella syyksi ulkonäkösi. Oleellista on, että tajuat, ettei häntä kiinnosta ja jätät hänet rauhaan. Hänellä ei ole mitään velvotetta selittää sinulle yhtään mitään. Eikä sinulle selvästi mikään selitys edes riittäisi. Hänen ratkaisunsa katkoa kaikki yhteydet, on ymmärrettävä ja vaikuttaa oikealta käytöksesi ja puheidesi valossa.

        Ja sä et suostu kuuntelemaan nyt yhtään vaan näet asiat todella mustavalkoisesti nyt, niin turha mun edes puhua sulle, mutta tiedäthän että ajattelet nyt todella itsekeskeisesti musta ja täysin oman biaksesi valossa, kuuntelematta yhtään mun puolta. Jos ei kuuntele toista, ei voi ymmärtääkkään toista.

        Ja en käytä mitään "manipulointi" keinoja, olen myös valmis tekemään asioita ja olemaan paras versio itsestäni hänen vuoksi, se ei ole manipulointia, vaan omistautumista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä velvollisuus kenelläkään on perustella kenellekään, että ei kiinnosta? Täysin riittävä peruste on, että ei kiinnosta. Kertomasi mukaan ko. henkilö on vieläpä parisuhteessa jonkun toisen kanssa. Hänellä ei ole mitään velvoitetta, eikä syytä, esittää sinulle yhtään selitystä.

        Ei ole ei, mutta kyllä se auttaisi avaamaan hänen mielenmaisemaa, itsekästä pitää kaikkea itsellään ja keksiä tuulesta tempaistuja tekosyitä rakkauskemikaalien sokaisemana, eikä pysty edes näkemään kaikkia puolia tässä tasapuolisesti.. ei mulla ole mitään ongelmaa lähteä avaamaan noita asioita, jos rejectaan jonkun.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Ja sä et suostu kuuntelemaan nyt yhtään vaan näet asiat todella mustavalkoisesti nyt, niin turha mun edes puhua sulle, mutta tiedäthän että ajattelet nyt todella itsekeskeisesti musta ja täysin oman biaksesi valossa, kuuntelematta yhtään mun puolta. Jos ei kuuntele toista, ei voi ymmärtääkkään toista.

        Ja en käytä mitään "manipulointi" keinoja, olen myös valmis tekemään asioita ja olemaan paras versio itsestäni hänen vuoksi, se ei ole manipulointia, vaan omistautumista.

        Sun jutuissasi ei yksinkertaisesti ole mitään järkeä. Joo mä ymmärrän kyllä, että juuri nyt tuo varmaan tuntuu sinusta täysijärkiseltä käytökseltä ja puheelta, mutta todellisuudessa se ei ole sitä. Sinä olet tällä hetkellä täysin sokea omalle käytöksellesi ja se on ihan ymmärrettävää, mutta tervettä se ei ole. Tällaisessa asiassa ei ole sinun puoltasi jne. Sinun tunteesi ovat tosia sinulle, mutta ne eivät muuta toisen osapuolen tunteuta, vain koska sinä sanot niin. Sinä saat toki toivoa, mutta järkevämpää itsesi kannalta olisi, kun pyrkisit näkemään totuuden = häntä ei kiinnosta.

        Sä et ehkä itse huomaa sitä, mutta sun tekstisi ovat täynnä manipulointiyrityksiä ja henkistä kiristämistä, uhkailua jne. Minuun ne eivät tietenkään tehoa, kun olet täysin tuntematon henkilö, mutta sinulle läheiselle yksilölle tuo sun käytöksesi olisi hyvin tuhoisaa.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Ei ole ei, mutta kyllä se auttaisi avaamaan hänen mielenmaisemaa, itsekästä pitää kaikkea itsellään ja keksiä tuulesta tempaistuja tekosyitä rakkauskemikaalien sokaisemana, eikä pysty edes näkemään kaikkia puolia tässä tasapuolisesti.. ei mulla ole mitään ongelmaa lähteä avaamaan noita asioita, jos rejectaan jonkun.

        Ei ole mitään tarvetta sille, että hän "avaisi sielunmaisemaansa" sinulle. Häntä ei kiinnosta. Hän ei ole kiinnostunut sinusta. Ei ole olemassa mitään tasapuolusuutta, etkä sinä edes pyydä tasapuolisuutta, vaan itsekeskeisesti ajattelemaan vain sinua. Et sinäkään ajattele lainkaan häntä, etkä ole lainkaan tasapuolinen. Hän ei ole kiinnostunut ja reilua sinulta olisi jättää hänet rauhaan. Ei ole olemassa mitään tekosyitä, eikä sokeutta. Tuo kaikki on sinun kuvitelmaasi. Hän ei ole kiinnostunut, se on se totuus, kylmä ja yksinkertainen totuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään tarvetta sille, että hän "avaisi sielunmaisemaansa" sinulle. Häntä ei kiinnosta. Hän ei ole kiinnostunut sinusta. Ei ole olemassa mitään tasapuolusuutta, etkä sinä edes pyydä tasapuolisuutta, vaan itsekeskeisesti ajattelemaan vain sinua. Et sinäkään ajattele lainkaan häntä, etkä ole lainkaan tasapuolinen. Hän ei ole kiinnostunut ja reilua sinulta olisi jättää hänet rauhaan. Ei ole olemassa mitään tekosyitä, eikä sokeutta. Tuo kaikki on sinun kuvitelmaasi. Hän ei ole kiinnostunut, se on se totuus, kylmä ja yksinkertainen totuus.

        Ja sä vaikutatkin tosi yksinkertaiselta tyypiltä joka ei ymmärrä mistään mitään, toi sun mindsettis on julma ja epäeettinen sekä täysin hölynpölyä. Ei kaikkia tän maailman ongelmia voi lakaista maton alle.. ja esittää et niitä ei oo..


    • Anonyymi

      Elämän paradoksit... En susta tiedä mut omat obsessiot on oikeestaan sitä pahemmat, mitä vähemmän se toinen ihminen oikeesti fiilaa. Joku hörhö kerran festareilla satuili, et se on keksiny et mikä meitä ihmisiä oikein vaivaa; "we're all just addicted to selfhate" . Makes sense to me, ainaki näillä piuhotuksilla :'D rakkautta on monenlaista. En oikeestaan tiedä, et voiks BPD rakkauspsykoosia sanoo edes rakkaudeks. Mut it sure feels like that and more. Se on oikeesti ihan mielenvikasta se kemia. Onneks oon saanu kokee jo muutaman, et luotan kyl siihen, et jos se aiempi, joka ei mulle kelpaa myöskään realiteettien puolesta, ei muutu - niin kyl sielt sit taas ennemmin tai myöhemmin tulee joku joka flippaa kupit nurin, ja sit mennään taas, but until that... Keskityn omiin juttuihin. Mitkä tuppaa aina jäämään vähän retuperälle, kun on joku kehen hyperfiksoi 😅 Yksin sun ei muru tarvi olla, vertaistukee tarjolla! Tee terveellistä herkkuruokaa, syö aminohappoja ja koita saada unta. Oot rakas 💚

      • Tajuun ton.. ja on mulla ollut useampi fp mut kukaan niist ei oo vaan osunut tällee. Veeras on jotain, ollaan samal "aaltopituudel",sitä on vaikea löytää kestään muusta, vaik muuten ois ihana fp :(... Veeran vuoks haluaisin löytää toisen, mut tiiän et se on äärimmäisen epätodennäköistä ja sydämeen sattuu et ei voida olla yhteyksissä enää.. niin tyhjä ja epätoivonen olo ja en varmaa enää ikinä tuu pitään kenestäkään näin samal taval </3, siks oon niin epätoivonen atm...

        Ymmärrän et se henkilö on vähemmän viehättävämpi kun kohtelee mua oikein ja ei satuta mua, mulla se tulee luonnostaan, oon tottunut paskaan kohteluun, koen etten ansaitse mitään parempaa ja samaan aikaan haluun näyttää arvoni toiselle... mut en usko et edes se tuhois mun kipinää Veeraan.. koska hän on niin ihana <3

        Mitä enemmän häntä tunnen, sitä enemmän pidän hänestä :).. en voi sille mitään.. hän tuntuu niin oikealta mulle..


    • Anonyymi

      I feel you, usko pois :D ja mitä säväyttävämpi fp, sitä vaikeemmaks tulee löytää joku, joka lyö sen edellisen laudalta. Sillä ei oo mitään tekemistä järjen kanssa. Mut se "kotoisuuden" ja "rauhan" tunne on mielenkiintosena vastapainona sit läsnäollessa. Eikä se liity sen ihmisen todelliseen turvallisuuteen millään lailla, se ehkä tulee ennemmin sit jostain samankaltasuuden tunnistamisesta. Monet ei vaan oo tarpeeks itsetietosia ominaisuuksistaan, et se vois oikeesti toimia. Ja ketään ei voi pakottaa - se yleensä backfiree, jos edes yrittää.

      • Tiedän sen, mutta niin tuskaista on kun hän ei ymmärrä mua :(


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Tiedän sen, mutta niin tuskaista on kun hän ei ymmärrä mua :(

        Mut mitä jos veisit loppuun sen projektin, et olisin paras versio itestäs? Vai pääsitkö jo maaliin? Voitko kuolla "tyytyväisenä" sen puolesta? Mitä sult omas olemises puuttuu siitä, et olisit paras versio? Mitä jos annat sen Veeran touhuta nyt omiansa, tehdä omat virheensä. Sit kun oot paras versio itestäs, ni who knows what happens? Haluun uskoo onnellisiin loppuihin. Oon omin silmin nähny et ihmisten mindsetit muuttuu ku kalikalla. Se voi tapahtuu sulle, tai sit V:lle. Tai sit ei kummallekkaan. Onks sul _oikeesti_ noin kiire pois?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut mitä jos veisit loppuun sen projektin, et olisin paras versio itestäs? Vai pääsitkö jo maaliin? Voitko kuolla "tyytyväisenä" sen puolesta? Mitä sult omas olemises puuttuu siitä, et olisit paras versio? Mitä jos annat sen Veeran touhuta nyt omiansa, tehdä omat virheensä. Sit kun oot paras versio itestäs, ni who knows what happens? Haluun uskoo onnellisiin loppuihin. Oon omin silmin nähny et ihmisten mindsetit muuttuu ku kalikalla. Se voi tapahtuu sulle, tai sit V:lle. Tai sit ei kummallekkaan. Onks sul _oikeesti_ noin kiire pois?

        On en kestä päivääkään enää tätä helvettiä.. parempi vaan luovuttaa nyt, aikaa kuluu ja hän lähenee vain poikaystävänsä kanssa ja siinä ei auta vaikka olisin kuinka hyvä versio itsestäni.. mulla oli mahdollisuus jo..


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        On en kestä päivääkään enää tätä helvettiä.. parempi vaan luovuttaa nyt, aikaa kuluu ja hän lähenee vain poikaystävänsä kanssa ja siinä ei auta vaikka olisin kuinka hyvä versio itsestäni.. mulla oli mahdollisuus jo..

        Toki oon sitä mieltä, et jokainen saa tehdä elämällään mitä haluaa. Jos kokee, ettei oo ku haitaks yhteiskunnalle - ei mitenkään löydä paikkaansa, tai pysty rakentamaan mielekästä elämää toimittaen itselle merkityksellistä työtä millä elää itelleen mielekkään tasosta elämää, niin olkoot hän vapaa tuskistaan. Sust toki tulee sellanen viba, et sul olis kyl ihan annettavaaki, mut oot jääny homehtumaan johonki, mihin et enää kuulu ja paine senkun kasvaa. Tiedätkö, ku elämä pakottaa sit joskus valitsemaan uusia suuntia. Sit ku tulee se "game over" fiilis niin umpikujassa ollaan sen polun osalta. Mut aika monta umpikujaa myöhemmin, voin sanoo omasta puolesta, et nyt jo tunnistaa, ku kapuloita alkaa tulla rattaisiin, ettei tarvi aina mennä sinne umpikujan päätyyn saakka, missä pääki on aika syvällä omassa perseessä masennuksen astuessa kehiin. Ei näy valoa siellä ei. Kai se on ihan perus die or evolve ja me against I aina kuitenki. Muutos ahdistaa ihan snadisti vähemmän ku paikalleen jääminen. Huomaan, et sul ei oikein "oo energiaa" enää muutokseen. Sen vastustaminen vie enemmän energiaa nimittäin. Dead end. Helppo, mut vaikee.


    • Anonyymi

      Kaipaan omaa kaivattuni yhtä lailla kun aloittaja. Siksi samaistun ♥️

      Siv

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe