Elokapina on kokoomuskommareiden=ryssien rahoittamaa touhua

Anonyymi-ap

Tekevät kaikkensa nyt että paljon tuhoituisi Suomessakin.

Millainen porukka ja millä älyllä äänestää Kokoomusta?

10

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös tää Konesäätiö rahoitakakkaan Elokapinaa?

Kuulemma maksavat itse sakkonsa?

Olisiko nyt ihan Putin kiinnostunut ilmastonmuutoksesta? Tai Suomen turpeesta?

• Elokapinahan on varsinainen demokratian vastustaja. Sen pitäisi ryhtyä puolueeksi ja se saisi sen kannatuksen jonka kansa sille demokratiassa suo, ei meillä haluta edes elokapina diktatuuria!

• Anonyymi

Ei todellakaan haluta. EK:n johtama kokoomuskommari hallitus on toinen esimerkki mihin diktatuuri johtaa. Putin tykkää että kumpikin tekee tuhojaan Suomessa. Ilmeisesti kummankin ryhmän takana.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan haluta. EK:n johtama kokoomuskommari hallitus on toinen esimerkki mihin diktatuuri johtaa. Putin tykkää että kumpikin tekee tuhojaan Suomessa. Ilmeisesti kummankin ryhmän takana.

Meillähän on vain yksi diktatuuria havitteleva taho ja se on vasemmiston taistelujärjestö ay mafia! Se jopa alkoi lakkosodan saadakseen otteen demokraattisesta hallituksesta! Onneksi se epäonnistui!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Meillähän on vain yksi diktatuuria havitteleva taho ja se on vasemmiston taistelujärjestö ay mafia! Se jopa alkoi lakkosodan saadakseen otteen demokraattisesta hallituksesta! Onneksi se epäonnistui!

Ei ollut puhe mistään diktatuurin havittelusta ja sinun mafioista. Vaan nykyisestä hallituksesta ja sen diktatuurista. Vai toimiiko hallitus mielestäsi niin kuten Suomessa on hallitukset aina toimineet. Ja nyt kaiken lisäksi tulos on järkyttävä suomalaisten ja Suomen kannalta kuten nähdään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut puhe mistään diktatuurin havittelusta ja sinun mafioista. Vaan nykyisestä hallituksesta ja sen diktatuurista. Vai toimiiko hallitus mielestäsi niin kuten Suomessa on hallitukset aina toimineet. Ja nyt kaiken lisäksi tulos on järkyttävä suomalaisten ja Suomen kannalta kuten nähdään.

Kyllä sinä mainitsit diktatuurin: "Ei todellakaan haluta. EK:n johtama kokoomuskommari hallitus on toinen esimerkki mihin diktatuuri johtaa. Putin tykkää että kumpikin tekee tuhojaan Suomessa. Ilmeisesti kummankin ryhmän takana."

Minä selvitin sinulle meillä olevan diktatuuri tilanteen!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kyllä sinä mainitsit diktatuurin: "Ei todellakaan haluta. EK:n johtama kokoomuskommari hallitus on toinen esimerkki mihin diktatuuri johtaa. Putin tykkää että kumpikin tekee tuhojaan Suomessa. Ilmeisesti kummankin ryhmän takana."

Minä selvitin sinulle meillä olevan diktatuuri tilanteen!

Sinä hörisit jostain yhdestä diktatuurin havittelusta ja jostain sinun elämäsi mafioistasi.

Minä siis puhuin nykyisestä hallituksesta ja sen diktatuurista. Mikä on poikkeuksellista suomalaisessa politiikassa. Ja kyllä mainitsin diktatuurin.

Mikä sinulle nyt on epäselvää ja mitä et ymmärtänyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä hörisit jostain yhdestä diktatuurin havittelusta ja jostain sinun elämäsi mafioistasi.

Minä siis puhuin nykyisestä hallituksesta ja sen diktatuurista. Mikä on poikkeuksellista suomalaisessa politiikassa. Ja kyllä mainitsin diktatuurin.

Mikä sinulle nyt on epäselvää ja mitä et ymmärtänyt?

Jos ay mafia yritti kaataa hallitusta tai pakottaa sen itse haluamiinsa päätöksiin järjestämällä lakon, joka pysäytti Suomen viennin viikoiksi niin se on diktatuuriin pyrkimystä! Se kertoo meille jotta ay mafia ei kunnioita demokratiaa!

Tästä löytyi asia jota sinä et ymmärrä koska lienet saman saasteen saastuttama ja kaipaat kaipaat kansandemokratiaa eli sosialismin yksinvaltaa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Exhäspyykkäri se on niin vanaha ja tyhymä jotta se ei erota hevosta aijan seipäästä, se näkköö näkylöitä ja sotkoo paitsi housusa kaikki asiat.

• Anonyymi kirjoitti:

Exhäspyykkäri se on niin vanaha ja tyhymä jotta se ei erota hevosta aijan seipäästä, se näkköö näkylöitä ja sotkoo paitsi housusa kaikki asiat.

Olen sitä ikäluokkaa, että olen nuorena paljonkin ajanut työhevosilla kuormia naapuritalissa maatöissä apulaisena. Aina valjastin sen hevosen en kertaakaan aidanseivästä! Olet siis täysin väärässä! Muistan vielä jopa eniten käyttämäni hevosen nimenkin, se oli Timo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3852
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      33
      2746
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2174
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1687
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1608
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1508
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1454
    9. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      27
      1446
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1443
    Aihe