Kaverin entinen

Anonyymi-ap

Seurustelen kaverin eksän kanssa.
Minua on alkanut häiritsemään se kun kaverini on pannut tyttöystävääni toki ennen meidän seurustelua.
Miten muut ovat ottaneet sen kun kaverinne on panneet teidän tyttöystäväänne tai vaimojanne?

19

1547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suurinta osaa naisista joiden kanssa mennään avioon on pannut useempi mies. Itse aloin seurustelee nykyisen vaimon kanssa oli avoliitossa ollut 7 vuotta. Tapasimme tanseissa siitä kipinä syntyi, viikon päästä elokuisena iltana lähdimme ilta uinille. Varmaan kumpikaan tienneet johtaisi yhdyntään, koskaan aiemmin vaimo pettänyt miestään. T. M 63v

• Anonyymi

"Seurustelen kaverin eksän kanssa.
      Minua on alkanut häiritsemään se kun kaverini on pannut tyttöystävääni toki ennen meidän seurustelua."

Öö siis miten tolla nyt on enään väliä jos panivat seurustellessaan ennen kuin itse aloitit hänen eksänsä seurustelun?

• Anonyymi

Trololoo ääliöt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trololoo ääliöt

Tervehdys vain sinä toinen ääliö! Mitä sinulle kuuluu?

• Anonyymi

Suosittelen kolmen kimppaa. Jätkää panee toisiaan perseeseen ja nainen viereen lyömään tahtia.

• Anonyymi

No hän tarkoitti sillä että jätkät panee toisisaan ja nainen heidän vieressä mukaan

• Anonyymi

Harvaanasutuilla seuduilla oli aiemmin melkein kaikki suunnilleen samanikäiset panneet keskenään.
      Kavereita oli lähialueella ehkä 3-5 miestä ja vaimoani oli pannut 4 kaveria.
      Me kyllä pantiin kaverien kanssa toistemme vaimojaan.
      Meitä oli 3 paria jotka harrasti parinvaihtoa ja arpomalla valittiin kuka pani kenenkin kanssa.
      Yleensä naiset vietiin miesten koteihin pantavaksi.

• Anonyymi

Meillä ei ole muija vaihdettu, ainakaan vielä, mutta kuvarinki pyörii. Keskenään neljä paria vaihdetaan vaimoista kuvia. Se on joteski hitsin kiihottavaa kun vaimoa kuvatessa eri paikoissa ja tilanteissa tietää, että ne menevät toisille katseltavaksi ja kommentoitavaksi.
      Kaikki rouvat tykkäävät myös seksikkäistä hepenistä.

• Eipä tuo ole häirinnyt. Kaikkia naisia ja tyttöystäviä on joku jtai useita tai kymmeniä ossain vaiheessa pannut ja ei siinä sen ihmeellisempää. Jossain vaiheessa pantiin kaverin kanssa vuoron perään samaa tyttöä joinain iltoina peräjälkeen, eikä siinä mitään ihmeellistä ollut. Niillä meni sitten vakavammaksi ja alkoivat seurustelemaan ja seurustelivatkin varmaan pari vuotta. Mailman normaalein asia. Sun pitää oppia suhtautumaan asiaan ja miettiä että tää on nyt meidän juttu ja ennen asiat oli jotenkin muuten.

• Anonyymi

Ja aika monen vaimoa panee kaveri avioliiton aikana. Sekin on normaalia.

• Anonyymi

Mitä sillä väliä on.On itselläkin vehkeet olleet muiden naisten sisällä ja vaimolla ollut muita kaluja siellä.

M47v

• Anonyymi

Minun kaveri pyysi minua mukaan kolmenkimppaan.
      Hän on avioitunuta minun edellisen tyttöystäväni kanssa.
      Kysyin häneltä onko haittaa kun minulla on menneisyyttä hänen vaimon kanssa?
      Kaveri sanoi vaimonsa kertoneet meillä kuitenkin seksin sujuneen hyvin ja meillä olisi ehkä luontevaa olla kimpassa koska kumpikin ollaan pantu jo samaa naista.

• Anonyymi

Ihan oikeasti enemmistöllä on ollut seksi elämää hyvinkin paljon sitten on meitä jotka on ihan tarkoituksella jättäytynyt sivuun koko markkinoilta, tuntuu kyseinen aloitus siltä että haluaisit tehdä siitä asiasta syyn lopettaa suhde todellisuuden tiedät vain sinä itse.

• Anonyymi

Me vaimon kanssa halutaan toisia miehiä vaimoa panemaan yleensä kimpassa mutta myös yksin.
      Kaverit ovat saaneet vaimoa panna usein.
      Vaimo yleensä kysyy "kokeillaanko mitä kaveri tuumaa jos pyydetään häntä panemaan sun rouvaa"?
      Vaimoni nauttii kun ollaan useampi vuorokausi yhdessä haluten häntä useasti tapaamisissamme.

• Anonyymi

Eihän järvi soutamalla kulu....

• Anonyymi

Meillä ollut kolmenkimppaa ja parin kanssa ryhmää. Myös tuttujen kanssa.

• Anonyymi

Mulla vaimo on tosi kiimainen kun toinen mies on pannut häntä.
      Saan huomattavasti enemmän panna kun vieras on pannut vaimoa.
      Kannattaa antaa vaimon panna vieraan kanssa niin saa kiimaisen vaimosta kunnon nartun.

• Anonyymi

Tuo on totta. Kun vaimo on käynyt vieraissa, saa siltä seksiä koko ajan. Jos vaimo haluaa useampana päivänä peräkkäin, tietää että reiällä on käynyt toinen kairaaja.

• Anonyymi

Joo kato se on kairannu sitä edestä ja takaa ihan joka reikään! Elämää!!!

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3250
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1859
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1703
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      140
      1533
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1413
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      93
      1329
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1274
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe