Broidi oli semmoinen mäkkaiveri

🤔🪓☕ jolta sai hyviä neuvoja, kun vain älysi kysyä. Tuli tas niin ikävä, kun en saanut polyuretaanivaahtoa purkista ulos. Kahdella purkilla kokeilin. Nyt on kaksi vaihtoehtoa. Voin käydä ostamassa kolmannen purkin ja pyydän myyjää näyttämään mitä sillä teen. Napuristakin voin käydä kysymässä, mutta sitä en haluaisi tehdä.

Sekin helpottaisi jos joku osaisi laittaa oikeat mittasuhteet näille murheilleni. Tai jos olisi joku, jonka katseesta näkyisi välittäminen vaikka hiukset on kampaamatta ❤
15355
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Asiaa tuo viimeinen lause.

Äänestä
  • Aloittaja

Se onkin tuon aloituksen pääasia. Muu on tavanomaista höpinää.

Äänestä

Katon ite aina Youtubesta apua. Tuos oli joku lyhyt pätkä:
https://www.youtube.com/watch?v=NzUO5tGYTto

Tai jos kysyt vaik Jerolta, Disseltä, Randelta, Pujikselta, tms., tuolta Sinkut -puolelta. Ne varmasti osaa neuvoa.

Äänestä
  • Tai Kirsiltä, Netalta, Originellinaiselta, Pupulta jne...
    Susigubelta saa lisää nikkejä!

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Tai Kirsiltä, Netalta, Originellinaiselta, Pupulta jne...
    Susigubelta saa lisää nikkejä!

Ehdottomasti, hän on ainaki palstailussa expertti, remontoinnista en tiedä, mutta anti mennä!

Äänestä

• Aloittaja

Toihan oli hyvä video. Sitä ainetta saa näköjään käsinkin levitettävänä. Noita suojalaseja en ymmärrä. Eihän sitä ainetta silmiin tursoteta. Mut joo kiitos videosta.

Äänestä

Varmaan höpöttelet lämpimikses mut yleensä niissä on se pilli joka kierretään siihen pullon venttiilliin. Olen niin tosikko... joskus, että mutta no joo

Äänestä
  • Aloittaja

Kyllä minä sen pillin osasin kiertää molempiin pulloihin.

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

Kyllä minä sen pillin osasin kiertää molempiin pulloihin.

Lähinnä ajattelin jos et ennen ole käyttänyt ja se pilli on puuttunut kokonaan. Vasaralla lyöt naulan pullon kylkeen :)

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00007 kirjoitti:

Lähinnä ajattelin jos et ennen ole käyttänyt ja se pilli on puuttunut kokonaan. Vasaralla lyöt naulan pullon kylkeen :)

En ole käyttänyt. Jonkin aikaa kyllä ihmettelin mitä sen pullon kanssa teen, kun se pilli oli pudonnut kassin pohjalle. Naulaa en uskalla käyttää. Mä tarviin sen vaahdon ahtaaseen ja syvään koloon vuorilaudan tiivistykseen sisältäpäin. Sitä ei saa laitettua muuten kuin pillillä.

Äänestä

Muista ravistaa purkkia muutama minuutti ja aine tulee ulos kun purkkia pitää ylösalaisin. Ohjeet on purkissa jos jaksaa lukea.

Äänestä
  • Aloittaja

Ravistin niin, että käsikin on ihan kipeä vieläkin. Ongelma saattaa johtua siitä, että pullot ovat olleet talvella pakkasessa. Sehän selviää sillä, että haen uutta mönjää kaupasta.

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

Ravistin niin, että käsikin on ihan kipeä vieläkin. Ongelma saattaa johtua siitä, että pullot ovat olleet talvella pakkasessa. Sehän selviää sillä, että haen uutta mönjää kaupasta.

Ehkä jos purkin laittaa kuumaan veteen niin se tavara voi lähteä helpommin liikkeelle? Jos korkit ovat tiukassa esim. limsapullossa niin lämmin vesi auttaa. Lämpimän pitäisi laajentaa materiaaleja ja kylmän supistaa. Laajeneminen tarkoittaa että esineen irrotettavat osat irtoavat helpommin toisistaan.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00008 kirjoitti:

Ehkä jos purkin laittaa kuumaan veteen niin se tavara voi lähteä helpommin liikkeelle? Jos korkit ovat tiukassa esim. limsapullossa niin lämmin vesi auttaa. Lämpimän pitäisi laajentaa materiaaleja ja kylmän supistaa. Laajeneminen tarkoittaa että esineen irrotettavat osat irtoavat helpommin toisistaan.

Mulla menee kaikki aika säheltämiseen kun teen jotakin. Eilen suuvasin pitkään vuorilautaan lisäruuveja Ihmettelin, että onpas kovaa puuta kun ruuvi ei uppoa millään vaikka siinä oli leikkaava terä. Yhden nöpökän kun käänsin ruuvarissa toisinpäin, niin alkoi ruuvikin upota. Olin ymmärtänyt nöpökässä oleva nuolet väärin. Vielläkin olen sitä mieltä, että jos nuoli on minuun päin, niin sen pitäisi tarkoittaa että ruuvia irroitetaan.

No mulla on nyt uusi PU vaahtopönttö. Nyt alkaa saunan lämmitys, niin en ehdi sitä vielä kokeilla.

Äänestä

• Aloittaja

lounas.ajatus kirjoitti:

Mulla menee kaikki aika säheltämiseen kun teen jotakin. Eilen suuvasin pitkään vuorilautaan lisäruuveja Ihmettelin, että onpas kovaa puuta kun ruuvi ei uppoa millään vaikka siinä oli leikkaava terä. Yhden nöpökän kun käänsin ruuvarissa toisinpäin, niin alkoi ruuvikin upota. Olin ymmärtänyt nöpökässä oleva nuolet väärin. Vielläkin olen sitä mieltä, että jos nuoli on minuun päin, niin sen pitäisi tarkoittaa että ruuvia irroitetaan.

No mulla on nyt uusi PU vaahtopönttö. Nyt alkaa saunan lämmitys, niin en ehdi sitä vielä kokeilla.

Olipas kiva huomata, että vika oli PU purkissa eikä minussa. Uudesta purkista vaahto tuli liiankin äkkiä. Se käyttäytyi aika mielenkiintoisesti levityksen jälkeen. Jätin sen vinttiin tippumaan itsekseen.

Nyt on enää saunan ikkuna jolle pitäisi keksiä jotakin ennen syysmuuttoa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🤔🪓☕ jolta sai hyviä neuvoja, kun vain älysi kysyä. Tuli tas niin ikävä, kun en saanut polyuretaanivaahtoa purkista ulos. Kahdella purkilla kokeilin. Nyt on kaksi vaihtoehtoa. Voin käydä ostamassa kolmannen purkin ja pyydän myyjää näyttämään mitä sillä teen. Napuristakin voin käydä kysymässä, mutta sitä en haluaisi tehdä.

Sekin helpottaisi jos joku osaisi laittaa oikeat mittasuhteet näille murheilleni. Tai jos olisi joku, jonka katseesta näkyisi välittäminen vaikka hiukset on kampaamatta ❤

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu