🤔🪓☕ jolta sai hyviä neuvoja, kun vain älysi kysyä. Tuli tas niin ikävä, kun en saanut polyuretaanivaahtoa purkista ulos. Kahdella purkilla kokeilin. Nyt on kaksi vaihtoehtoa. Voin käydä ostamassa kolmannen purkin ja pyydän myyjää näyttämään mitä sillä teen. Napuristakin voin käydä kysymässä, mutta sitä en haluaisi tehdä.
Sekin helpottaisi jos joku osaisi laittaa oikeat mittasuhteet näille murheilleni. Tai jos olisi joku, jonka katseesta näkyisi välittäminen vaikka hiukset on kampaamatta ❤
Broidi oli semmoinen mäkkaiveri
15
252
Vastaukset
- Anonyymi
Asiaa tuo viimeinen lause.
- Anonyymi
Katon ite aina Youtubesta apua. Tuos oli joku lyhyt pätkä:
https://www.youtube.com/watch?v=NzUO5tGYTto
Tai jos kysyt vaik Jerolta, Disseltä, Randelta, Pujikselta, tms., tuolta Sinkut -puolelta. Ne varmasti osaa neuvoa.- Anonyymi
Tai Kirsiltä, Netalta, Originellinaiselta, Pupulta jne...
Susigubelta saa lisää nikkejä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai Kirsiltä, Netalta, Originellinaiselta, Pupulta jne...
Susigubelta saa lisää nikkejä!Ehdottomasti, hän on ainaki palstailussa expertti, remontoinnista en tiedä, mutta anti mennä!
Toihan oli hyvä video. Sitä ainetta saa näköjään käsinkin levitettävänä. Noita suojalaseja en ymmärrä. Eihän sitä ainetta silmiin tursoteta. Mut joo kiitos videosta.
- Anonyymi
Varmaan höpöttelet lämpimikses mut yleensä niissä on se pilli joka kierretään siihen pullon venttiilliin. Olen niin tosikko... joskus, että mutta no joo
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kyllä minä sen pillin osasin kiertää molempiin pulloihin.
Lähinnä ajattelin jos et ennen ole käyttänyt ja se pilli on puuttunut kokonaan. Vasaralla lyöt naulan pullon kylkeen :)
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä ajattelin jos et ennen ole käyttänyt ja se pilli on puuttunut kokonaan. Vasaralla lyöt naulan pullon kylkeen :)
En ole käyttänyt. Jonkin aikaa kyllä ihmettelin mitä sen pullon kanssa teen, kun se pilli oli pudonnut kassin pohjalle. Naulaa en uskalla käyttää. Mä tarviin sen vaahdon ahtaaseen ja syvään koloon vuorilaudan tiivistykseen sisältäpäin. Sitä ei saa laitettua muuten kuin pillillä.
- Anonyymi
Muista ravistaa purkkia muutama minuutti ja aine tulee ulos kun purkkia pitää ylösalaisin. Ohjeet on purkissa jos jaksaa lukea.
Ravistin niin, että käsikin on ihan kipeä vieläkin. Ongelma saattaa johtua siitä, että pullot ovat olleet talvella pakkasessa. Sehän selviää sillä, että haen uutta mönjää kaupasta.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ravistin niin, että käsikin on ihan kipeä vieläkin. Ongelma saattaa johtua siitä, että pullot ovat olleet talvella pakkasessa. Sehän selviää sillä, että haen uutta mönjää kaupasta.
Ehkä jos purkin laittaa kuumaan veteen niin se tavara voi lähteä helpommin liikkeelle? Jos korkit ovat tiukassa esim. limsapullossa niin lämmin vesi auttaa. Lämpimän pitäisi laajentaa materiaaleja ja kylmän supistaa. Laajeneminen tarkoittaa että esineen irrotettavat osat irtoavat helpommin toisistaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jos purkin laittaa kuumaan veteen niin se tavara voi lähteä helpommin liikkeelle? Jos korkit ovat tiukassa esim. limsapullossa niin lämmin vesi auttaa. Lämpimän pitäisi laajentaa materiaaleja ja kylmän supistaa. Laajeneminen tarkoittaa että esineen irrotettavat osat irtoavat helpommin toisistaan.
Mulla menee kaikki aika säheltämiseen kun teen jotakin. Eilen suuvasin pitkään vuorilautaan lisäruuveja Ihmettelin, että onpas kovaa puuta kun ruuvi ei uppoa millään vaikka siinä oli leikkaava terä. Yhden nöpökän kun käänsin ruuvarissa toisinpäin, niin alkoi ruuvikin upota. Olin ymmärtänyt nöpökässä oleva nuolet väärin. Vielläkin olen sitä mieltä, että jos nuoli on minuun päin, niin sen pitäisi tarkoittaa että ruuvia irroitetaan.
No mulla on nyt uusi PU vaahtopönttö. Nyt alkaa saunan lämmitys, niin en ehdi sitä vielä kokeilla.lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla menee kaikki aika säheltämiseen kun teen jotakin. Eilen suuvasin pitkään vuorilautaan lisäruuveja Ihmettelin, että onpas kovaa puuta kun ruuvi ei uppoa millään vaikka siinä oli leikkaava terä. Yhden nöpökän kun käänsin ruuvarissa toisinpäin, niin alkoi ruuvikin upota. Olin ymmärtänyt nöpökässä oleva nuolet väärin. Vielläkin olen sitä mieltä, että jos nuoli on minuun päin, niin sen pitäisi tarkoittaa että ruuvia irroitetaan.
No mulla on nyt uusi PU vaahtopönttö. Nyt alkaa saunan lämmitys, niin en ehdi sitä vielä kokeilla.Olipas kiva huomata, että vika oli PU purkissa eikä minussa. Uudesta purkista vaahto tuli liiankin äkkiä. Se käyttäytyi aika mielenkiintoisesti levityksen jälkeen. Jätin sen vinttiin tippumaan itsekseen.
Nyt on enää saunan ikkuna jolle pitäisi keksiä jotakin ennen syysmuuttoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 61935
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27746Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661