Työntekijöille EläkeKorotus

Anonyymi-ap

Tutkinnon?suorittamisesta alempi ?ylempi? Eläke
Mikä on ylioppilaan Ammatti???
Mikä on maisterin Ammatti??
Mikä on insinöörin Ammatti???
Tunnen monia tulevat työ maalle kysyvät Ammattimieheltä neuvoja rakennus metalli ym.alalla
Käytännön ammateissa oltu 5-7vuotta jo Töissä
Me Tarvitaan Eläkekorotus naurettava kansaneläke
PoliiTikkojen toimista on työttömyyttä ollut paljon

4

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kovasti sekava ja sekä niin paljon asia- että kirjoitusvirheitä. Asia, jota yritit esittää tai tuoda esiin, jäi jokseenkin epäselväksi.

    • Anonyymi

      Kysyin tuota tutkintokorotusta mutta sanoivat esim. Kevalta että tutkinto olisi pitänyt suorittaa v 2005 tai jälkeen. Miksi tällainen rajanveto? Eikö kyse ole syrjinnästä vanhempia ikäluokkia kohtaan? Tasa-arvovaltuutetunhan pitäisi jo puuttua tähän epäkohtaan, ei tutkintoja saa muutettua myöhemmäksi kun ne on joskus aikoinaan hankkinut, mulla ennen eläkettä v. 88 opiskeltu ammattikorkeakoulututkinto kuitenkin.
      Ei eri ikäryhmiä saa näin räikesti syrjiä, jos joku raha kuuluu jollekin ryhmälle, on se myösmaksettava samasta syystä toiselle, ei oikeaa perustetta syrjinnälle, muutama kymppi pienemmissä eläkkeissä on iso raha eläkeläiselle.

      • Anonyymi

        Tuossa kaiketi on kyse lainmuutoksesta, joka tuli voimaan v 2005. Ennen v 2005 noudatetaan tietysti sitä lakia, joka tuolloin oli voimassa. Ei kyse ole syrjinnästä.


      • Anonyymi

        Pitääkö sinun tulla joka keskustelua pilaamaan tuolla sekopäisellä paasauksellasi. Kun joku täällä yrittää keskustella eläkeasioista asiallisesti niin kuin tämän palstan tarkoitus on,,niin eipä mene aikaakaan kun sinä jo olet saranoillaan sitä pilaamassa.

        Eikö sinulla tosiaan ole siellä huitsin Nevadassa yhtään mitään muuta tekemistä kuin päivystää tätä sivustoa.

        Tee kaikille palvelus: poistu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe