Paljonkos pallomahainen, Sensukka Numpalikka, se sinun eläke, ollen bruttona, millä ET PÄRJÄNNYT THAIMAASSA ?
Naurattaa nämä mielikuvitukselliset eläkkeet...
4
175
Vastaukset
- Anonyymi
Sairaseläke 46 vuotiaana, sitä ennen parivuotta kelan kuntoutus kursseilla, kyllähän siitä kertyy maissimiehen eläke, 55555
- Anonyymi
OLEN SANATON, MAHTAVAA, WUUF JA WOO ! ! !
- Anonyymi
Pasanen on kertonut ettei hänellä ja suomivaimollaan ollut varaa matkustella ennen kuin ekaa kertaa kolmekymppisenä, koska oli niin huonot palkat että vaimon isä joutui ostamaan heille Ladan. Siitä sitten kolmekymppisestä oli enää 16 vuotta matkaa siihen että pääsi sairaseläkkeelle. Lapset putkahti maailmaan samoihin aikoihin ja sitä isyyttä kesti sitten muutaman vuoden kunnes jossakin kuntoutuksessa tuli thaimaalainen pimppatorni vastaan ja vei Posson sydämen.
On selvää että kolmekymppisellä ei ollut rahaa eikä omaisuutta. Ilmeisesti kuitenkin pääsi ihan ok hommiin noin vuonna 2000 ja oli varaa käydä kerran Ameriikassa saakka tuoreen maistraatissa vihityn vaimon kanssa. Vaatteista ja olemuksesta näki ettei kyseessä ollut varakkaista ihmisistä. Kirkkohäihin ei ollut halua koska Pasanen ei usko uskomuksiin varsinkaan silloin, jos ne maksaa.
Koska kertoi taistelleensa vuosia lääkäreiden, Kelan ja vakuutusyhtiöiden kanssa ennen sairaseläkettä, niin niitä aktiivisia työvuosia ei ole voinut olla kuin noin 12 vuotta. Siitä ajasta huippueläke ja vaimolle parin vuoden työharjoittelusta kielitaidottomana eläke Suomesta? Erittäin vaikeaa uskoa.- Anonyymi
Huh huh.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882