Iron .

duvie-westcott

Iron Maiden on pelkkää tyttöheviä >:O

11

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perkele

      onko tyttöhevi nykyään synonyymi "hyvälle musiikille"?

      • duvie-westcott

        Ei toki. Vaan synonyymi paskalle musiikille.


      • jyväskyläläinen#4
        duvie-westcott kirjoitti:

        Ei toki. Vaan synonyymi paskalle musiikille.

        ainakin tää Duvie-Westcott oli ihan tyttö jäällä (jypissä) niinku kaikki muutkin jyppiläiset.


      • duvie-westcott
        jyväskyläläinen#4 kirjoitti:

        ainakin tää Duvie-Westcott oli ihan tyttö jäällä (jypissä) niinku kaikki muutkin jyppiläiset.

        JYPillä oli parhaimmat NHL-vahvistukset mitä Sm-liigassa oli viime kaudella. Duvie Westcott ehdottomasti kevään paras pakki. Meni jopa Jari Korhosen edelle. Ja Jody Shelley kenttien pelote. Olipahan tyttöpoika Ruutu ynnä muut paskahousut asiallisesti ;P


      • lopeta
        duvie-westcott kirjoitti:

        JYPillä oli parhaimmat NHL-vahvistukset mitä Sm-liigassa oli viime kaudella. Duvie Westcott ehdottomasti kevään paras pakki. Meni jopa Jari Korhosen edelle. Ja Jody Shelley kenttien pelote. Olipahan tyttöpoika Ruutu ynnä muut paskahousut asiallisesti ;P

        saatanan idiootti. tv: muut jyväskyläläiset.


      • riffiman
        duvie-westcott kirjoitti:

        JYPillä oli parhaimmat NHL-vahvistukset mitä Sm-liigassa oli viime kaudella. Duvie Westcott ehdottomasti kevään paras pakki. Meni jopa Jari Korhosen edelle. Ja Jody Shelley kenttien pelote. Olipahan tyttöpoika Ruutu ynnä muut paskahousut asiallisesti ;P

        huhhuh siis ei helvetti...


    • Rautaneito

      Juuh, no se on ihan kiva että toit mielipiteesi esille, arvostan sitä, mutta se että jos saisi jonkunnäköistä perustelua sille että miksi olet tuota mieltä. Muuten mielipiteesi on täysin mitätön ja Sinä raukkamainen.

      • riffiman

        oon iha samaa mieltä sun rautaneidon kanssa.
        ps:jyväskyläläiset sucks!!!


      • Tomi

        täysin samaa mieltä Rautaneidon kanssa!!!


    • d>p

      tä sä tarkoitat? tyttöheviä? TYTTÖHEVIÄ? miten määrittelet TYTTÖHEVIN?onko jotenki huanompaa?

    • Maiden fan

      Tyttöheviä???Perustelut olisivat olleet hyvät tuohon...Mikä muka sitten on vaikka miestenheviä???jos raskaampaan suuntaan mennään niin se on jo sitte jotain muuta vaikka black- tai deathmetallia...Ja muuten tuo viestisi oli täysin turha... jos et osaa pistää tänne asiaa niin mun puolesta GET LOST...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe