Sanomattakin tämä on selvää. Heitä harmittaa että sanonta : Se piirtää kellä on LIITUA, pitää täysin paikkansa.
Ja kateellisilla boomereilla LIITUA ei ole. MetsaManilla on.
Ja se on hyvä asia se. Jes!
Palstan boomerit kateellisia MetsaManille
20
269
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on paskakylän köyhät.
- Anonyymi
Aika köyhältä näytti Simonkin kotitilukset. Metsämanin lihakukon rippeitä napostelivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika köyhältä näytti Simonkin kotitilukset. Metsämanin lihakukon rippeitä napostelivat.
Ymmärtääkö puliukko ettei ole tapana maaseudulla koreilla.
- Anonyymi
Kauankohan kestää,muutosten tuulet puhaltaa…
- Anonyymi
Mehtamani on patruuna.
- Anonyymi
Ai... mä muistan yhden ainoan oikean patruunan. Äijä piti työntekijöistään huolen. Ei tarvinnu kadehtia, oli kun kuka tahansa kadun tallaaja. Muista, ne keillä oikeasti on, ne ei leveile. Snobit nousukkaat sitten näyttää ihan itse oman tyhmyytensä, mutta niistä saapi makiat naurut.
- Anonyymi
Massia tulee kun sitä osa tehdä. Ei sitä toisia kadehtimalla tule. Muuta kuin kansaneläke, tai toimeentulotuki.
- Anonyymi
Oikein! Lahomäki ja hoo hoo hoo ei snaijaa.
- Anonyymi
Kuka on mainitsemasi metsaman? Ikinä kuullutkaan.
- Anonyymi
"Ymmärtääkö puliukko ettei ole tapana maaseudulla koreilla."
Vai ei ole maaseudulla tapana koreilla?
Ei tarvitse olla pihassa kuin tyhjä navetta niin kusi nousee perintöpoikien päähän ja ylpeily alkaa.- Anonyymi
Vasemmistolaisen luuserin kateus olisi ehtymätön energian lähde.
- Anonyymi
Ja jos on perseaukinen korpimökin perintöpoika niin voi värjäillä hiuksiaan ja kulmakarvojaan.
Korpimökkiin syntynyt nettirunkkari Lahopää on yksi niistä.- Anonyymi
Näin on lahopää isollamäellä on kunnon pelle kun kadehtii jopa hiusvärejä.
Sama kirjoittaa kirjeitä paskakylällä.
- Anonyymi
Metsaman on kohta paikallinen spurgu. Sen verran näyttää menevän olutta joka ilta.
- Anonyymi
Mm on on ollut henkisesti spurgu koko ikänsä. Kaikista työpaikoista on tullut kenkää.
Ihme on kun joku firma viime hädässään yrittää mainostaa Mmn avulla. Lopputulos on surkea. Ponsset ja Keslat on irtisanoutuneet paskamahan palveluksista.
Joku Phonent mainosti Mmn kanavalla ja yhtä näyttävästi PROTESTI-listalla!- Anonyymi
Sama puliukko olet joka kirjoitti kirjeitä.
- Anonyymi
😂😂😂😂buli.
- Anonyymi
Mihin suuntaan se Mm näytti kun osoitti mistä se kirje oli tullut. Ihan läheltä sanoi. Simohan asuu siinä lähellä mutta osaako Simo kirjoittaa. Onhan se voinut sanella sen jollekin?
- Anonyymi
Oletko sinä lähettänyt metsa manille postia
- Anonyymi
Liitua on muttei spurgulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559