En tiedä missä

Anonyymi-ap

mennään, mutta ystävää etsin. Näin se on ollut jo kauan.

11

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ystävyys on ..
      luottamus asema
      Epäitsekäs
      Rento ja ystävällinen
      Kunnioittava yms.
      Se on kuin rakkaus suhde ilman rakkautta.

• Anonyymi

Unohtui että se ei myöskään vaadi mitään eikä odota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtui että se ei myöskään vaadi mitään eikä odota.

Miksi ystävyydessä ei ole rakkautta? Ja tuokin on outoa, ettei ystävyys odota. Minun mielestä ystävyyssuhteeseen nimenomaan kuuluu rakkaus ja välittäminen. Oon myös sitä mieltä, että aina aikakaan ei pysty ystäviä erottamaan.

• Anonyymi

Hyvin kiteytetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ystävyydessä ei ole rakkautta? Ja tuokin on outoa, ettei ystävyys odota. Minun mielestä ystävyyssuhteeseen nimenomaan kuuluu rakkaus ja välittäminen. Oon myös sitä mieltä, että aina aikakaan ei pysty ystäviä erottamaan.

Kyllä Rakkauteen kuuluu myös nuo kaikki ja kun on rakkautta ja pitkä suhde kohta 40 v.on myös kiintymystä syvempää, sekä ystävyys kuuluu tähän koko pakettiin. Ja kun on syvä rakkaus ja ystävyys yhteenkuuluvuus niin kestää elämässä tapahtuvia notkahduksia yhdessä❤️. Anteeksiantoa, joskus vaatii asiat joustoa enemmän ja uskoa tilanteiden selviämiseen yhdessä ponnistellen ei syyllistä hakien. Luottamusta puolin ja toisin. On vain 2 ihmistä syvä ystävyys ei kulu. Parisuhteen ystävyys on vahvin se koettelee meitä. Tämä on myös viesti kaikkein Rakkaimmalle. Hän ei varmasti lue näitä tai saattaa käydä joskus. Rakkain terveisin rakkaalleni ja parhaalle ystävälle, elämänkumppanille. Ps olemme jo hyvällä tiellä. Tiedän olet kyllästynyt tähän länkytykseen niinku kutsut tällästä. Mutta joskus täytyy länkyttää. t. nyyti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ole ystävyys.
        Parisuhteesta sanotaan että suhde ilman rakkautta ei ole parisuhde. Se on silloin ystävyyssuhde tai ei sitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kirjoita ystävyydestä. Odotat rakkautta? Läheisriippuvuutta? Hyväksikäyttöä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ystävyys voi muuttua rakkaudeksi. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ystävyys voi muuttua rakkaudeksi. Sivusta.

Voi kyllä. Mutta se on muuta kuin ystävyyttä sitten.

• Anonyymi

rakas ystävä 😔 oikein paljon kiitos aivan ihanasta viestistä 🙏 mul on ollu ikävä sua 💔 oon vaan valvonu, ikävöinu ja kaipaillu sua rakas 🤍 sä oot todella tärkeä ja rakas ystävä 💕 ihanan herttainen, lämpimän, ystävällisen oloinen nainen 🥰 mä rakastan sua yli kaiken 💝 ja oon elossa vain sua varten rakas muruseni 💖 sä oot ollu ainoa ystäväni ketä oon lyhyen elämäni aikana koskaan tuntenu 😔 kiitos että olet elämässäni 🥀 mä toivon sulle oikein iloisaa, valoisaa ✨ siunattua 😇 syksyn jatkoa 🫶 ja paljon haleja tietty 🤗 toivon että tulevaisuutesi toi eteen kaikki hyvät asiat joita toivon ja kaipaat 🙏
      Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 🦔💖🥀🎗✨

• Anonyymi

Etsitkö siis parisuhdetta vai mainitsemaasi ystävyyttä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe