🤔🧊 🔥 jääkaapista kun vähän lämmitän kuumalla vedellä. Niinkuin miehestäkin kun katson nätisti silmiin👀 ja hymyilen😘.
Rankkasateessa ei oikein ole muuta tekemistä kuin sulattaa jääkaappi ja paistaa kanaa ja juureksia uunissa sekä katsoa koiravideoita youtubesta.
Agnete - Icebreaker
https://youtu.be/BhFQaas5wFQ
Kyllä se jää sulaa
14
252
Vastaukset
- Anonyymi
Heilurin mukaan olet tehnyt pahojasi ja paljon kiusaa, ja kärsinyt niistä. Tulevaisuus on tuomassa rakkautta elämääsi. Elämääsi tuleva rakkaus opettaa sinulle paljon asioita.
Näitä kommentteja kun lukee, niin täytyy olla vain tyytyväinen siihen että itsellä on jalat maan pinnalla ja järki tallella.👍
- Anonyymi
Eipä se siltä näytä, kun jääkaapissakin näet miehiä. Puutteessa on ikävä elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se siltä näytä, kun jääkaapissakin näet miehiä. Puutteessa on ikävä elää.
Täytyy sanoa, että kamppailusi täällä netissä saa koko ajan kummallisempia piirteitä. Tainnut jälleen yksi gubbehahmo jäädä päähän kummittelemaan neiti taikaheppatunniste. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy sanoa, että kamppailusi täällä netissä saa koko ajan kummallisempia piirteitä. Tainnut jälleen yksi gubbehahmo jäädä päähän kummittelemaan neiti taikaheppatunniste. Sivusta
Susiäijä on herännyt.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se siltä näytä, kun jääkaapissakin näet miehiä. Puutteessa on ikävä elää.
Luetun ymmärrys on sulla kateissa. Ja ylipätään millainen ihminen tulee vieraalle ihmiselle anonyyminä kirjoittamaan tuollaista puppua?
Mulla on mielessä mäkkaiverin synttärit, jotka on näillä päivillä joten en viitsisi lukea tällaista.Anonyymi kirjoitti:
Susiäijä on herännyt.
Palstalle näyttää pesiytyneen mieheksiluulijan lisäksi susiäijäluulija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susiäijä on herännyt.
Jos se onkin nainen ja meni Prismaan eli P miehen luo.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Palstalle näyttää pesiytyneen mieheksiluulijan lisäksi susiäijäluulija.
Taitaa olla susiäijäluulijaksiluulijakin pelipaikalla. Eli gubbe ite🤣
lounas.ajatus kirjoitti:
Palstalle näyttää pesiytyneen mieheksiluulijan lisäksi susiäijäluulija.
Aika kuvottavaa kun hierot itseäsi siinä naisen aloituksessa. En ole sinun miehesi.🤬
- Anonyymi
En minä korvenmies ainakaan jääkaapista jäitä sulatellut nehän sulaa itsestään. Siellä jää-viileän alla on kotelo mihin kondenssivedet johdatetaan. Välillä joutunut aukaisemaan putkia mihin ylimääräinen vesi menee ja sinnehän se moottorin päälle mistä haihtuu. Kannattaa nostaa se lauhdutinputki keskelle koteloa mistä se höyrystyy ihan vain pois, ettei valu lattialle laidasta kuten monesti tehtaan jäljiltä. Pakastimesta sitä vesihöyryllä nopeutetaan sulamista ja sitä minäkin monta kertaa teen. Siinäkin sitä sähkölaskua voi pienentää kun pari pakastinta ja nykyisin ne vain kuurottuu helposti.
Mulla on täällä 60-luvun ignis jääkappi, missä on pieni lokero ylhäällä pakasteille ja pari hyllyä. Se ylälokero jäätyy ja pitää sulattaa. Sieltä tulee niin paljon vettä, etten voi jättää jääkaappia sulamaan itsekseen. Sulanut vesi pilaisi hyllyn ja lattian.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla on täällä 60-luvun ignis jääkappi, missä on pieni lokero ylhäällä pakasteille ja pari hyllyä. Se ylälokero jäätyy ja pitää sulattaa. Sieltä tulee niin paljon vettä, etten voi jättää jääkaappia sulamaan itsekseen. Sulanut vesi pilaisi hyllyn ja lattian.
On ne paljon parempia nuo 60-luvin vehkeet kun nykyisin kestää vain 10- 20 vuotta. Anteeksi maalaisuuteni kun ihmettelin miksi jääkaappia sulattelet. Siellähän oli pieni pakastuslokero mikä pitää tietenkin välillä sulattaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603
